اخبار هنرمندان

کاهش وزن باور نکردنی امیر نوری + عکس‌های جدید او

امیر نوری بازیگر جوان فیلم و سریال‌های طنز است که به تازگی کاهش وزن بسیاری داشته است. در این مطلب با امیر نوری آشنا می‌شویم و ظاهر جدید او را می‌بینیم.

زندگی شخصی امیر نوری

امیر نوری بازیگر مجرد فیلم و سریال‌های طنز، متولد 6 شهریور 1365در شهر تهران است. او تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داده و به دلیل علاقه‌اش به فوتبال، عضو تیم فوتبال هنرمندان کشور است. وی از زمانی که هفت ساله بود بازیگر شد; اما بینندگان تلویزیونی با او در سریال یادداشت‌های کودکی و پس از آن در بدون شرح آشنا شدند. امیر نوری تک پسر و دارای سه خواهر است. پدر او کارمند شرکت واحد بود که تیرماه سال 91 بر اثر سکته قلبی درگذشت.

امیر نوری در بیشتر سریال‌ها با بازیگرانی چون مجید صالحی، اکبر عبدی، مهران غفوریان، امیر جعفری و بسیاری دیگر همبازی بوده که با آنها روابط صمیمیانه‌ای دارد و در اغلب مناسبت‌ها در کنار آنها دیده می‌شود.

اکبر عبدی از بازیگران پیشکسوت دنیای هنر است که امیر نوری رابطه بسیار نزدیکی با او دارد. امیر نوری و اکبر عبدی رابطه‌ای فراتر از یک دوستی ساده دارند و امیر نوری رفت و آمد خانوادگی هم با اکبر عبدی دارد. در اغلب برنامه‌ها و مراسم هایی که اکبر عبدی دعوت میشود، امیر نوری هم در کنار او دیده میشود.

حضور امیر نوری و اکبر عبدی در برنامه شبکه خانگی
حضور امیر نوری و اکبر عبدی در برنامه شبکه خانگی

 زیر نظر/ افسونگر/ ناردون/ معراجی‌ها/رسوایی1 و 2/ زندانی‌ها/ رد کارپت/ اخراجی‌ها 3/ دایره زنگی/ مجموعه بدون شرح/ مجموعه خوش رکاب/ مجموعه محله گل و بلبل و … نمونه‌هایی از فعالیت سینمایی امیر نوری هستند.

حضور امیر نوری در فیلم زندانی‌ها
حضور امیر نوری در فیلم زندانی‌ها

دستگیری امیر نوری به دلیل انتشار ویدیو درباره شعار سال 1399

درسال  1399 که شعار سال توسط رهبر ایران سید علی خامنه‌ای «جهش تولید » نام‌گذاری شد، امیر نوری ویدئویی مربوط به این شعار در فضای مجازی منتشر کرد. انتشار این کلیپ با اعتراض طرفداران رهبر جمهوری اسلامی، حمله به پیج اینستاگرام و تهدید او همراه بود. پس از چند ساعت گزارش‌هایی از بازداشت او در برخی رسانه‌ها منتشر شد، که او یا منبع دیگری صراحتاً آن‌ها را تأیید یا تکذیب نکرد. روز بعد او با انتشار ویدئوی دیگری از خود، واکنش‌ها به شوخی خود با شعار «جهش تولید» را جوسازی خواند و گفت: «آمدند از آب گل آلود ماهی بگیرند».

کاهش وزن شدید امیر نوری
کاهش وزن شدید امیر نوری

کاهش وزن شدید امیر نوری

امیر نوری اخیراً عکس‌هایی از خود منتشر کرده است که در آن کاهش وزن بسیاری داشته; اما نسبت به تغییر خود در صفحه اینستاگرامش حرفی نزده است.

امیر نوری با آی دی amirnouri65 در اینستاگرام فعالیت دارد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا