ترفند

انواع مدل کیف دخترانه شیک [مدرسه ای + پولک دار و دوشی]

انواع مدل کیف دخترانه جدید + شیک

کیف دخترانه می‌تواند در انواع مختلفی از جمله کیف‌های دوشی، پاسپورتی، مدرسه‌ای کوچک، دوشی و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. اگر ایده یا طرحی برای این نوع از کیف‌ها ندارید، در این مقاله می‌خواهیم برخی از مدل‌های مختلف آن را برای شما معرفی کنیم.

کیف دخترانه شیک

کیف یکی از اصلی‌ترین وسایل اکسسوری و همراه برای زنان است که می‌توانند در آن وسایل و تجهیزات آرایشی و یا لوازم موردنیاز خود را قرار دهند. به همین جهت، کسانی که به مدل لباس و ظاهر خود اهمیت می‌دهند، سعی می‌کنند یک کیف مناسب با استایل خود تهیه کنند که این مورد می‌تواند تاثیر بسیاری بر زیبایی شما هم داشته باشد.

شما می‌توانید از کیف دخترانه شیک به عنوان یک وسیله برای زیباتر کردن استایل و خوش پوشی خود استفاده نمایید که می‌تواند تکمیل کننده باشد. انتخاب یک کیف شیک می‌تواند مکملی برای ظاهر جذاب شما باشد. با کمک کیف‌ها شما می‌توانید استایل و تیپ خود را کامل کنید. مثلا استایل‌های دانشجویی نیاز به کیف‌هایی دارند که در شانه آویزان می‌شود. در انتخاب کیف دخترانه شک می‌توانید به نکات زیر توجه نمایید:

  • رنگ: مورد اول رنگ‌ می‌باشد که در این حالت شما بایستی مدل کیفی که تهیه می‌کنید با رنگ مانتو یا شلوار و پیراهن شما ست بوده و یا هماهنگی داشته باشد. این قضیه حتی در مورد کیف پول دستی هم می‌تواند برای شما صدق کند. به طور معمول می‌توان گفت رنگ‌هایی که تیره هستند، می‌توانند استایل شیک و مجلسی‌تری داشته باشند.
  • طرح: حتما نیازی نیست کیفی که آن را تهیه می‌کنید، طرح‌ها و زیورآلات زرق و برق داری داشته باشد. شما می‌توانید از طرح‌های معمولی اما شیک و جذابی که در نظر شما اینگونه هستند نیز استفاده کنید. در یک حالت شما می‌توانید تنها لوگو موردنظر خود را در کیف‌ها مشاهده کنید در حالیکه تنها یک رنگ یکنواخت برای آن درنظر گرفته شده است.

اگر بخواهیم یک مدل را برای داشتن یک کیف دخترانه شیک مثال بزنیم، می‌توان به کیف دوشی زنانه اشاره کرد که می‌تواند به عنوان محبوب‌ترین نوع کیف زنانه شناخته شود. این کیف‌ها بر روی شانه قرار گرفته و نسبت به کیف‌های حمل بار، بندهای نازکتر و کوتاه‌تری دارند.

کیف دخترانه شیک
انواع کیف دخترانه شیک

کیف دخترانه فانتزی

مورد مهم دیگری از استایل‌ها و انواع کیف‌های دخترانه، فانتزی است که شاید بتوان گفت  به عنوان دومین اکسسوری دخترانه دسته بندی می‌شود. این نوع کیف شاید بتوان کیف‌های دخترانه فانتزی را مدل‌هایی دانست که می‌تواند منجر به ایجاد احساساتی در این دسته از دختران برای ایجاد یک شخصیت جذاب و مستقل باشد و این نیاز روانی آنها را تامین کند.

با ذکر این دلیل اما کیف‌های فانتزی دخترانه، چه ویژگی‌هایی می‌توانند داشته باشند؟ در این خصوص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • در این نوع کیف‌ها، کاربرد و کیفیت چندان در اولویت و مهم نمی‌باشد.
  • مورد مهم در ساخت کیف دخترانه فانتزی، ایجاد یک جلوه و طرح بصری زیبا است. به عنوان مثال هیچکس همانند یک دختر نوجوان نمی‌تواند به دنبال خرید یک کیف در طرح گل یا حیوانات باشد.
  • خاص و شیک بودن یکی دیگر از دلایلی است که می‌واند منجر به خرید مشتریان برای یک کیف فانتزی باشد و این مورد می‌تواند بسیار مهم تلقی شود.
  • یکی از اصلی‌ترین نیازها و بخش‌های یک کیف دخترانه فانتزی، اکسسوری‌های خاص آن است که می‌تواند در قالب سگگ‌های خاص و درشت، قفل‌ها، استفاده از طرح‌هایی مانند اسب تک شاخ و غیره باشد.

اگر بخواهیم چند ترند در مورد کیف‌های دخترانه فانتزی به شما ارائه کنیم، می‌توان گفت:

  • کیف‌های منگوله دار: نوعی از کیف‌ها است که دارای منگوله در قسمت زیپ بوده و می‌تواند برای باز و بسته کردن و ایجاد یک جلوه چشم نواز نیز مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از منگوله باعث ایجاد یک جلوه فانتزی بسیار جذاب می‌گردد.
  • زنجیرهای براق: یکی دیگر از المان‌هایی که در کیف‌های فانتزی می‌توان مشاهده کرد، وجود زنجیرهای براق و طلایی است که می‌تواند به عنوان بند کیف به کار گرفته شده و با یک رنگ طلایی بسیار زیبا بنظر برسد.

انواع ایده ها برای ست کردن کیف و کفش را در این مقاله بخوانید.

کیف دخترانه جدید

کیف‌های دخترانه جدید هرساله در بازار دیده می‌شوند. طراحان سعی می‌کنند تا با تحقیق و جستجو در فضای مجازی، استقبال مشتریان و پارامترهای دیگر، کیف‌ها و اجناسی تولید کنند که بتواند جذابیت بسیار بالایی داشته باشد و از این رو آنها بتوانند میزان فروش خود را نیز افزایش دهند. در استایل‌های کیف دخترانه جدید معمولا از پارامتر‌های مختلفی برای نوآوری استفاده می‌شود که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

  • جنس کیف: یکی از المان‌های به کار رفته در کیف‌های دخترانه، طرح و جنس کیف است که می‌تواند بسیار جذاب باشد. در این صورت کیف می‌تواند در حالت رنگارنگ آن از جنس حصیر، بوریا، کنف باشد. برای کوله‌ها از جنس پنبه، چرم، پلی استر، کرباس استفاده می‌شود. از جنس‌های مصنوعی اکلیلی و یا جنس اشبالت مصنوعی نیز برای این نوع کیف‌ها استفاده می‌گردد.
  • ساختار کیف: یکی دیگر از موارد متداول در نوآوری کیف دخترانه جدید، تولید آن در طرح‌های متفاوت است. به عنوان مثال می‌توان به انواع کیف‌های مربعی، مستطیلی، ذوزنقه، کیف‌های پاکت نامه‌ای، کیف‌های کوچک، با دسته فلزی، به همراه نقش حیوانات، کتابی، هلالی، کیسه‌ای، مچی، بولینگ، باگت اشاره نمود.
  • پوستر و طرح روی کیف: معمولا برای کیف دخترانه جدید از طرح کاراکترهای ترند روز استفاده می‌شود که می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال می‌توان از طرح کارتون‌های دخترانه، پسرانه، انیمه‌ها و غیره استفاده کرد.
  • ست‌ها و رنگ‌بندی‌ها: همانطور که گفتیم، یکی از پارامترهایی که مشتریان در هنگام خرید کیف آن را درنظر می‌گیرند، استایل و رنگ‌بندی آن است که می‌تواند با پوشش و نیز کفش آنها ست باشد. از این رو می‌توان یک رنگ‌بندی زیبا هم برای کیف دخترانه جدید درنظر گرفت.

برخی از انواع کیف‌های دخترانه جدید را در تصویر زیر مشاهده کنید:

کیف دخترانه جدید
انواع مدل های جدید کیف دخترانه

کیف دخترانه اسپرت

کیف‌های اسپرت یکی از انواع مدل‌های کیف زنانه و دخترانه هستند که می‌توانید از آنها برای ایجاد یک استایل کارآمدتر استفاده کنید. به عنوان مثال کیف‌های دوشی خود به انواع اسپرت، اداری و یا زنجیری تقسیم می‌شوند. این دسته از کیف‌ها را می‌توان در بین دختران بسیار محبوب دانست که دارای 2 مشخصه مهم هستند:

  • این مدل از کیف‌های دخترانه می‌توانند در موقعیت‌ها و کاربردهای مختلف استفاده شوند که در این صورت می‌توانید از آن در مکان‌های مختلف هم استفاده کنید.
  • شما می‌توانید آنها را با توجه به مدل لباسی که می‌پوشید، ست کنید.

برای این نوع از کیف‌ها می‌توان به انواع مدل‌های زیر اشاره کرد که به شرح زیر هستند:

  • کیف توته: این مدل از کیف‌ها می‌توانند وسایل بزرگ و کوچک را در خود جابه‌جا کنند و انتخاب بسیار مناسبی هستند که شما را قادر می‌سازند تا بتوانید در محیط‌های مختلفی حتی در اماکن اداری و مهمانی‌ها هم ظاهر لوکس و اسپرتی را برای خود داشته باشید. شما می‌توانید مدل‌هایی را که دارای بند و قطعاتی از رنگ طلا یا نقره‌ای هستند را انتخاب نمایید.
  • کیف Grap: یکی دیگر از مدل‌های جذاب برای کیف اسپرت دخترانه، گرپ است که بند بلندی داشته و نیز می‌توانند دسته دار باشند. شما می‌توانید آنها را بر روی شانه و دوش خود بیندازید و در محیط‌های کاری، مجالس برای استایل جذاب خود استفاده کنید.
  • کیف Crossbody: استفاده از این مدل کیف‌ها در موارد مختلف کاربرد دارد. از دانشگاه و مدارس گرفته تا اداره و محیط‌های مختلف برای گردش چند ساعته. چراکه بند آنها بلند و قابل تنظیم است. شما می‌توانید آن را به صورت ضربدری بر روی دوش خود انداخته و در این حالت دیگر امنیت آن را بیشتر حفظ کنید. شما می‌توانید این مدل کیف‌ها را در انواع مربعی و مستطیلی مشاهده کنید.
کیف دخترانه اسپرت
مدل های مختلف کیف اسپرت دخترانه

کیف دخترانه کوچک

در اوایل قرن هجدهم که شاهد فراگیری و استفاده از کیف‌ها برای زنان بودیم، کیف‌ها در حالت کوچک و به صورت کیسه‌ای برای جابه‌جایی پول و سکه استفاده می‌شدند. کم کم این نوع از کیف‌ها تغییر شکل دادند و با طراحی و ظاهر زیباتر، به مدل‌های کنونی رسیده‌اند. به همین خاطر ما شاهد تغییر آنها در ابعاد بزرگ و طرح‌های مختلف هستیم اما همچنان مدل کوچک آن حفظ شده است و امروزه آن را بیشتر در قالب اشکال مربعی و مستطیلی می‌توانید مشاهده کنید.

نکته‌ای که در خرید کیف دخترانه باید به آن توجه کنید، مزیت‌ها و معایب هر نوع کیف است که باید با توجه به شرایط خود بسنجید. مزیت استفاده از کیف‌های بزرگ، جادار بودن آن است اما راجع به کیف دخترانه کوچک، شما این نوع وسایل را به واسطه حجم کمی که اشغال می‌کنند، می‌توانید به راحتی با خود حمل کنید. همچنین این نوع از کیف‌ها می‌توانند محل مناسبی برای قرار دادن پول، کارت و مدارک شما باشند.

شما می‌توانید از مدل کیف‌های دستی کوچک برای مجالس و مهمانی‌ها استفاده کنید. کافیست مدل‌هایی را انتخاب کنید که با لباس شما ست هستند. کیف‌های دستی نباید در سایز خیلی بزرگ یا خیلی کوچک طراحی شده باشند.

مدل دیگری برای کیف‌های کوچک، حالت گردنی آن است که می‌توانید آن را در برند‌ها و محصولاتی از شنل، فندی و یا مکس، در مدل‌ها و تعداد بسیاری مشاهده کنید. یکی از اصلی‌ترین و محبوب‌ترین برند برای تهیه کیف دخترانه کوچک، همین شنل می‌باشد که مدل‌های اصل و فیک آن در بازار وجود دارد. این نوع از کیف‌ها معمولا می‌توانند از طریق یک حالت دکمه مانند، یک زیپ و یا دکمه مغناطیسی باز و بسته شوند. معمولا داخل این نوع از کیف‌ها از چند جیب (و یا یکی) تشکیل شده است که می‌توانید وسایل خود را در آن قرار دهید.

انواع کیف‌های کوچک شامل دستی، مجلسی، اداری، کمری و رودوشی می‌باشند. مدل‌های رودوشی از جنس‌های مختلفی تهیه می‌شوند و معمولا جیب‌های مختلفی دارند. مدل‌های کمری ساده‌تر، کم حجم‌تر هستند. مدل‌های دوشی از کیف دخترانه کوچک را می‌توان بسیار جمع و جور و مناسب دانست.

کیف دخترانه کوچک
خرید انواع کیف دخترانه کوچک

کیف دخترانه مدرسه

کیف‌های مدرسه‌ای، یار همیشگی فرزندان ما هستند، چه بسا ممکن است از یک کیف تا چندین سال و یک مقطع کامل استفاده شود. بنابراین بسیار مهم است که در خرید و انتخاب آن و آشنایی با انواع این دسته از کیف‌ها، اطلاعات مناسبی داشته باشیم. برای خرید کیف دخترانه مدرسه‌ای ابتدا به چند نکته زیر توجه کنید:

  • استفاده از کیف‌های دخترانه مدرسه‌ای معمولا همراه با محلی برای نگهداری دستمال کاغذی و یا ابزارهای موردنیاز مانند لیوان است.
  • همچنین بهتر است این نوع از کیف‌ها بزرگتر از شانه‌های کودک شما نباشد.
  • کیف باید در عین حال محکم و با دوام باشد؛ چراکه می‌تواند در مدرسه کشیده شود یا چندین سال مورد استفاده قرار گیرد.
  • بهتر است از کیف‌های مدرسه‌ای استفاده کنید که بندهای آن چرمی و با پنبه پر شده باشد تا استفاده از آن راحت‌تر باشد.
  • در عین داشتن تمامی موارد بالا، باید کیف موردنظر شما سبک باشد و برای کودک با آن وسایلی که جابه‌جا می‌کند، سنگین نباشد.

کیف دخترانه مدرسه‌ای، بسته به مقدار هزینه‌ای که شما صرف می‌کنید، می‌تواند در مدل‌های بسیار مختلفی در بازار وجود داشته باشد. از جمله این موارد می‌توان گفت:

  • مدل ساده: مدل‌های ساده معمولا برچسبی ندارند و به صورت تک رنگ به همراه یک لوگو و چند جیب در جلو و داخل ارائه می‌شوند.
  • مدل‌های برچسب: این نوع از کیف‌ها که بسیار رایج هستند، معمولا دارای یک برچسب در پشت آن می‌باشند که طرح ساده و جنس پایینی دارند. این نوع از مدل‌ها همچنین می‌تواند برای کسانی که دبستانی هستند به کار گرفته شود.
  • مدل جامدادی دار: این نوع از کیف‌های دخترانه در کنار خود دارای جامدادی می‌باشد که می‌تواند به وسیله یک بند به کیف وصل شده و قابل جداسازی هم باشد.

از دیگر مدل‌های کیف دخترانه می‌توان به کیف‌های کوله پشتی، فانتزی، اسپرت، چرخ‌دار، عروسکی اشاره نمود. مدل‌های ساده و دستی از رایج‌ترین مدل‌ها در بازار می‌باشد. مدل‌های مطرح همان کوله پشتی‌های اسپرت، فانتزی و لی می‌باشد.

کیف دخترانه مدرسه ای
خرید انواع کیف دخترانه مدرسه ای

کیف دخترانه مجلسی

کیف‌های مجلسی همانند لباس‌هایی که برای این حالت ساخته شده‌اند، می‌تواند بهترین نوع آنها برای شرکت در مجالس باشد که معمول با توجه به لباس مهمانی ست می‌شوند. به طور مثال می‌توان راجع به وضعیت کیف دخترانه مجلسی با توجه با استایل انتخاب شده گفت:

  • این نوع از کیف‌ها در حالتی که لباس شما طرح دارد، به حالت ساده مناسب‌تر هستند و از سوی دیگر مانع از شلوغ شدن بیش از حد ظاهر شما می‌شوند.
  • انواع مختلفی برای این نوع کیف‌های دخترانه وجود دارد که شامل دستی، کلاچ، پاسپورتی، پاکتی و غیره می‌باشد.
  • شما می‌توانید این مدل از کیف‌ها را در سایز‌های مختلفی تهیه کنید و از آن برای نگهداری وسایل جزئی مانند کیف پول، موبایل، عطر، وسایل آرایشی یا بهداشتی و غیره.

جدیدترین مدل کیف مجلسی

معمولا در طراحی و ساخت کیف‌های مجلسی که از نوع دستی می‌باشند، دقت و نیز ظرافت به خوبی به کار گرفته شده است. از سوی دیگر این نوع از مدل‌های کیف مجلسی بند دار نبوده ولی در عین حال می‌توانید آن را به راحتی حمل کنید. این نوع از کیف‌ها در ابعاد بزرگ و نیز متوسط طراحی و تولید می‌شوند.

نوع دیگر از کیف مجلسی، مدل کیف پاسپورتی مجلسی است که بند جدایی ندارد اما می‌توان مدل‌های بند دار آن را نیز مشاهده کرد و برای لوازم کوچک مناسب می‌باشند.

مدل‌های کیف مجلسی زنانه و دخترانه معمولا در ابعاد مستطیلی به همراه زیورآلات طلایی رنگ تولید می‌شوند. اگر وسایل زیادی ندارید، می‌توانید از مدل دستی یا Clutch Bag آن استفاده نمایید. همچنین از جمله جنس‌های رایج برای ساخت این نوع کیف‌های مجلسی می‌توان به جیر، ساتن، پولک دوزی، ابریشم، چرم اشاره نمود. البته مدل‌هایی که دارای جنس ساتن و ابریشم هستند، می‌توانند سریع‌تر کثیف شوند.

در مدل‌های جدید امروزی ما شاهد استفاده از وسایل تزئینی بسیاری روی کیف‌های مجلسی هستیم. به طور کلی دو رنگ اصلی یعنی طلایی و نقره‌ای تیره در ترکیب رنگ‌های تیره و مشکی برای مدل‌های جدید کیف مجلسی می‌تواند بسیار جذاب بنظر برسد.

کیف مجلسی دخترانه
بهترین مدل کیف مجلسی دخترانه

انواع مدل های روسری جدید + شیک را در این مقاله مشاهده کنید:

انواع مدل های روسری

کیف دخترانه پولکی

امروزه برای جلب نظر مشتری به خصوص دختران جوان و زن‌ها، از ترفندها و المان‌های مختلفی برای رنگ‌آمیزی، طرح بندی و زیبایی کیف‌های دخترانه استفاده می‌شود که یکی از این موارد بچه‌گانه و ساده، پولکی دار کردن آنها است. استفاده از یراق آلات زینتی سبب می‌شود تا زیبایی کیف‌های زنان و دخترانه بسیار زیاد شود تا حدی که مشتریان را ترغیب می‌کنند تا از اینچنین مدل‌هایی تهیه کنند.

یکی دیگر از پوشش‌های جذاب برای دختران نوجوان، استفاده از پولک است که معمولا در رنگ‌بندی‌های مختلفی مانند طلایی، بنفش، قرمز و یا غیره به کار گرفته می‌شود. در این حالت شما می‌توانید از طرح‌های بسیار زیاد در این دسته کیف‌ها استفاده کنید. مزایای استفاده از این نوع کیف‌ها به شرح زیر هستند:

  • استفاده از این مدل کیف‌ها می‌تواند در مراسم‌ها و اماکن مختلفی قابل استفاده باشد.
  • این نوع از مدل‌ کیف‌ها معمولا هزینه کمتری دارند و می‌توانید آن را به عنوان هدیه برای فرزندان خود تهیه نمایید.
  • مورد دیگر از مزایای انواع کیف دخترانه پولکی، طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلف آن است که شما را قادر می‌کند تا بتوانید برحسب سلیقه و طیف رنگی که فرزندان شما آن را می‌پذیرند، از آن استفاده کنید.
  • براقی و تغییر رنگ و جذابیت‌های ساده و در عین حال هیجان انگیز این مدل کیف‌ها می‌تواند برای نوجوانان و بچه‌ها، بسیار بسیار فراتر از انتظار شما باشد.
  • شما می‌توانید از کیف دخترانه پولکی به عنوان بهترین مورد برای تهیه هدیه برای دختران نوجوان استفاده کنید.

شما می‌توانید از طرح‌های مختلفی مانند جغد، یونیکورن، طلق‌دار برای خرید کیف‌های پولکی دخترانه استفاده کنید. البته این نوع از کیف‌های دخترانه ابعاد و حجم کمتری کمتری نسبت به دیگر مدل‌های کیف دخترانه‌ای که بررسی کرده‌ایم دارند و به همین خاطر برای دختران کم سن مناسب خواهد بود.

دسته دیگری از مدل‌های کیف دخترانه پولکی برای زنان جوان است. این مدل‌ها می‌توانند به خصوص در مدل‌های دستی و کوچک، جلوه بسیار زیبایی را ایجاد کنند. شما می‌توانید نمونه‌ای از آن را در تصویر پایین سمت چپ مشاهده کنید.

کیف دخترانه پولکی
کیف پولکی دخترانه

کیف دخترانه دوشی

کیف‌ها انواع بسایر متنوعی دارند که یکی از آنها، مدل کیف دوشی دخترانه است. در این مدل نیاز به درگیر کردن دست در جابه جایی آن ندارید و می‌توانید به راحتی آن را بر روی دوش خود تحمل و جابه‌جا نمایید. فرم این گونه از کیف‌ها همچنین با عنوان CrossBody بیان می‌شود.

این نوع از کیف‌های دخترانه و مردانه بسیار محبوب هستند و می‌توانید در عین کاربری آسان، حمل وسایل خود را به راحتی انجام دهید. ابعاد و اندازه‌های مختلفی برای آن ساخته شده است و معمولا وزن کمی دارند. مدل کیف‌های دوشی دخترانه می‌تواند در قالب مدرن، کژوال و نیز مجلسی قابل طراحی و تولید باشد. در ابعاد بزرگتر می‌توان از آنها برای کاربری دانشجویان، کارمندان و حمل وسایل بیشتر استفاده کرد.

مدل کیف‌های دوشی دخترانه معمولا در رنگ‌های صورتی، کرمی و یا سفید تولید و طراحی می‌شوند. این نوع از کیف‌ها همچنین می‌توانند ساده و یا با طرح‌های دخترانه و زیبا باشند که نمونه محبوب آن را در تصویر پایین سمت چپ مشاهده می‌کنید.

کیف دخترانه دوشی
خرید مدل کیف دخترانه دوشی

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.9 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 8

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا