ترفند

انواع تیپ اسپرت مردانه: بهترین استایل های جذاب + تصاویر آن

انواع تیپ اسپرت مردانه + مدل ست کردن آن‌ها

تیپ اسپرت مردانه یکی از آن دسته استایل‌های مورد علاقه جوانان است که می‌خواهند توجه بیشتری را به خود جلب کنند. این نوع استایل جذاب می‌تواند با ایده‌های مختلفی همراه باشد که در این مقاله می‌خواهیم به همراه تصاویر مختلفی آن را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما باشید تا انواع مدل‌های مختلف این نوع استایل پوششی برای مردان را بررسی کرده و ایده‌های مختلفی از آن داشته باشیم.

تیپ اسپرت مردانه با کت تک

امروزه دنیای مد و پیشرفت آن تا حد زیادی سبب شده است تا مردم نسبت به وضعیت ظاهری خود توجه بیشتری داشته باشند. به لطف فضای مجازی، مدل‌ها و تبلیغات بسیاری که در این زمینه وجود دارد، شما اکنون می‌تواند انواع مختلفی از تیپ‌ها و استایل‌ها را در فضای مجازی مشاهده کنید و از این جهت، با الگوگیری از آنها، چهره و بدن خود را زیباتر، به یادماندنی‌تر و جذاب‌تر کنید.

حال ما هم در این قسمت می‌خواهیم به شما انواع مختلفی از تیپ اسپرت مردانه را آموزش دهیم. ابتدا در تعریف تیپ اسپرت مردانه که با نام کژوال هم شناخته می‌شود، می‌توان گفت این نوع پوشش به سبب استایل آن، به حالت “نیمه رسمی” و “غیر رسمی” می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این مدل تیپ، جذابیت ظاهری آن است که به همین سبب توانسته‌است در طیف وسیعی از پوشش جوانان مورد استفاده قرار گیرد. این نوع استایل مدل‌های متفاوتی دارد که در ضمن متن کم کم به آن می‌پردازیم. تیپ اسپرت برای مردان با کت تک یکی از این موارد است.

کت تک که به آن بلیزر مردانه هم گفته می‌شود، یکی از نمونه‌های جذاب برای ساخت این تیپ است که خود دارای انواع جنس و رنگ‌بندی و نیز با یا بدون دکمه وسط و یا کوتاه و بلند است. استفاده از این نوع پوشش (کت تک) می‌تواند برای ساخت یک استایل خیابانی، دانشجویی، نیمه رسمی مانند اداری هم کارساز باشد. در تصاویر زیر می‌توانید نمونه‌هایی از تیپ اسپرت مردانه با کت تک را ببینید:

تیپ اسپرت مردانه با کت تک 2
تیپ اسپرت به همراه کت تک
تیپ اسپرت مردانه با کت تک
تیپ اسپرت با کت تک

تیپ اسپرت مردانه شیک

مدل دیگری از انواع تیپ های اسپرت مردانه، انواع شیک آنها هستند. در یک مدت تیپ اسپرت مردانه شیک، که نباید مانند بچه‌ها استایل آن ساخته شود، شما می‌توانید در کنار داشتن یک تناسب اندام، بسیاری از افراد را به خود جذب کند. یکی از نکات مهم در انتخاب یک استایل و اسپرت جذاب و شیک مردانه، توجه به مد در آن زمان است. در انتخاب یک تیپ اسپرت مردانه شیک، فاکتورهای مختلفی وجود دارد که شامل سن، استایل صورت و موهای شما، چهره و دیگر جذابیت‌هایی که می‌توانید داشته باشید (قد، 4 شانه بودن یا تناسب اندام) است.

استفاده از تیپ اسپرت مردانه شیک و یا هر تیپ اسپرتی باید به همراه درنظر گرفتن یکسری اصول و قواعد ایجاد شود. این اصول خود چندین قسمت دارد که هر کدام از آنها را می‌خواهیم در طول متن برای شما تشریح دهیم. اولین مورد انتخاب یک شلوار مناسب است. این قسمت از آنجایی که نیمه تنه پایین شما را کامل در بر می‌گیرد بسیار مهم است. در استایل‌های شیک شاهد استفاده از شلوارهای فاق کوتاه، بگ دار و زاپ دار و غیره هستیم که همواره استفاده از آنها صحیح نیست. شما می‌توانید در ایجاد یک تیپ اسپرت مردانه از دو نوع شلوار جین ساده تیره رنگ و یا کتان استفاده کنید. استفاده از شلوارهای کتان را می‌توان در ایجاد یک استایل روزانه در مدهای رنگی مشکی، بژ، خاکی و سورمه‌ای، نخودی یا هر رنگ دیگری دوست دارید، حداقل یک مورد در کمد خود داشته باشید.

از جمله تیپ های اسپرت مردانه شیک داریم:

تیپ اسپرت مردانه شیک
تیپ های شیک مردانه
تیپ اسپرت مردانه شیک
تیپ اسپرت زیبا برای مردان

تیپ اسپرت مردانه مجلسی

استایل‌های مجلسی می‌توانند با توجه به سلیقه فردی و رنگ‌بندی‌های آن به کار گرفته شود. این نوع از مدل‌ها بهترین انتخاب هستند تا شما بتوانید در مراسم‌های رسمی و نیمه رسمی، در عروسی‌ها و یا مراسم‌های عقد و این قبلی رویدادها شرکت کنید و در عین حال بتوانید جذابیت خود را حفظ و آن را به رخ دیگرن بکشانید.

در ساخت یک تیپ اسپرت نکته دوم، استفاده از کفش‌های تمیز و سالم است. هرچند معمولا کفش‌ها دست کم گرفته می‌شوند اما بایستی بدانید در استایل‌ها از سر تا پای شما مورد بررسی قرار می‌گیرد و وجود یک عیب و ایراد می‌تواند به کل ابهت تیپ را از بین ببرد. از سوی دیگر، با توجه به اینکه در تیپ‌های اسپرت معمولا از کفش‌هایی با رنگ باز و کتانی استفاده می‌شود، این نکته می‌تواند اهمیت بیشتری داشته باشد تا با تمیز بودنش، بهتر و بیشتر به چشم بیاید. بهتر آن است که از کفش‌های هولوگرامی و نیز رنگی رنگی (که طرح زیادی دارند) برای این کار استفاده نکنید. شما می‌توانید در تیپ اسپرت مردانه مجلسی از کفش‌های تیره رنگ هم استفاده کنید. در حالت کلی یک استایل شیک و مجلسی را با داشتن کفش‌های چرمی قهوه‌ای نیز می‌توان پدید آورد (از این نوع کفش و رنگ‌بندی با شلوار خاکستری استفاده نکنید).

حال به سراغ چند نمونه عکس از تیپ اسپرت مردانه مجلسی می‌رویم که به صورت زیر هستند:

تیپ اسپرت مردانه مجلسی
تیپ های اسپرت مردانه و مجلسی
تیپ اسپرت مردانه مجلسی 2
تیپ مردانه مجلسی و اسپرت

تیپ اسپرت مردانه قد بلند

اکثر افرادی که قد بلندی دارند، می‌توانند در کنار یک استایل جذاب به راحتی ظاهر خوبی را داشته باشند و توجه‌ها را به سمت خود جلب کنند. در صورتی که بالاتنه بلند یا کوتاهی دارید، می‌توانید از کوتاهی یا بلند این قسمت را پوشش دهید. در حالتیکه بالاتنه شما بلندتر از بخش زیر یعنی پاها است، پیشنهاد می‌شود تا شلوار فاق بلندی را انتخاب نمایید. همچنین در حالتی که بالاتنه کوتاهی دارید، بهتر است پیراهن یا لباس را روی شلوار کاور کنید.

یکی از استایل‌ها برای این دسته از افراد، استفاده از کت تک چرم مردانه است که می‌تواند قسمت بلندی قد شما را تا زیر باسن بگیرد. شما می‌توانید برای پیراهن نیز از پوشش‌های سفید استفاده کنید و نوع شلوارهایتان را جین و کتان درنظر بگیرید. برخی از افراد با این قد بلند ممکن است در پیدا کردن شلوار خود دچار دردسر شوند، در این حالت یا بهتر است به سراغ نمونه‌هایی از برندها که برای افراد قد بلند زده می‌شود بروید و یا می‌توانید برای ایجاد سایز مورد نظر خودتان، از خیاط کمک بگیرید. یکی دیگر از نکات طلایی در انتخاب تیپ اسپرت مردانه قد بلند، عدم استفاده از لباس‌هایی است که برای آنها حالت شل و آویزان ایجاد می‌کند. در این حالت اگر از کت هم استفاده می‌کنید، بهتر است تا قسمت میانه باسن کاور کند و این حالت بدن را عریض‌تر نشان می‌دهد. اگر شما قد بلند هستید، می‌توانید از کت‌هایی که 2 دکمه دارند نیز استفاده کنید.

انواع ایده های ست کردن لباس با کیف و کفش را در این مقاله بخوانید.

برخی از مدل‌های تیپ اسپرت مردانه قد بلند به شکل زیر می‌باشند:

تیپ اسپرت مردانه قد بلند
تیپ اسپرت مردانه با قد بلند
تیپ اسپرت مردانه قد بلند
تیپ مناسب برای اسپرت مردانه

تیپ اسپرت مردانه پاییزی

یکی از نکات مهم‌ در انتخاب تیپ و پوشش مناسب، توجه به فصلی هست که در آن قرار دارید. ممکن است در فصول بهار و پاییز این موضوع کمتر حساس باشد اما در فصل‌های گرم و سرد، بدون توجه به این نکته عملا نمی‌توان انتخاب صحیحی داشت. برای تیپ اسپرت مردانه پاییزی بایستی به نکات زیر توجه کنید:

  • نکته اول آن است که در این فصل سه عنصر اصلی به تیپ اسپرت مردانه یا هر تیپ دیگری اضافه می‌شود که شامل کت، کاپشن یا کت تک و پلیور.
  • نکته دوم، رعایت یک لایه بندی بیرونی است که به شما امکان آن را می‌دهد تا با آب‌و‌هواهای غیر قابل پیش بینی و سردی که ممکن است در فصل پاییز به صورت ناگهانی ایجاد شود، مقابله کنید. این نکته در تیپ اسپرت مردانه پاییزی با لایه‌بندی لباس هرچند نازک انجام می‌شود.
  • همچنین شما می‌توانید از نکته دوم برای ایجاد یک جلوه بصری استفاده کنید. این تریک در ایجاد تیپ اسپرت مردانه به این صورت است که می‌توانید از چند لباس در کنار هم استفاده کنید که می‌تواند از نظر بصری هم مکمل باشد و جذابیت بیشتری به شما بدهد. اما قانون این نکته آن است که به طور کلی باید تنها 3 لایه درنظر گرفته شود.
  • شما می‌توانید برای این لایه‌بندی از تی‌شرت‌های آستین بلند، پلوشرت‌ها، تی شرت Henleys (دکمه دار)، جلیقه، پیراهن، ژاکت استفاده کنید.

با توجه به این نکاتی که برای تیپ اسپرت مردانه پاییزی بیان شد، حال می‌توانید از عکس‌های زیر برای ایجاد آن در یک فصل پاییزی بهره ببرید:

تیپ اسپرت مردانه پاییزی
تیپ اسپرت برای فصل پاییز
تیپ اسپرت مردانه پاییزی
تیپ اسپرت مردانه پاییزی

تیپ اسپرت مردانه زمستانی

حال به فصل زمستان می‌رسیم که معمولا افرادی که به تیپ اسپرت و نازک علاقه دارند، باید بیشتر به آن توجه کنند تا هم از برودت هوا در امان بمانند و هم بتوانند از تیپ اسپرت مردانه برای حفظ استایل زیبای خود بهره ببرند. در این صورت به نکات زیر توجه کنید:

  • برای ایجاد تیپ اسپرت مردانه زمستانی، با توجه به وضعیت هوا حتما اولویت با این موضوع باشد.
  • شما می‌توانید در کنار حفظ استایل اسپرت خود که چندین نمونه آن در قسمت‌های قبل بیان شد، با استفاده از یک پالتو مردانه که می‌تواند به رنگ تیره هم انتخاب شود، تیپ اسپرت خود را حفظ کرده و در عین حال خود را گرم نگه دارید.
  • یکی از دیگر از مواردی که می‌تواند در تیپ اسپرت مردانه اضافه شود، شالگردن مردانه است.
  • شما می‌توانید از ترکیب دو مورد اضافه شده در نکات قبل، برای ایجاد یک استایل دانشجویی و در عین حال اسپرت استفاده کنید. برای این کار یک کیف کم دارید که می‌توانید از آن بر روی شانه خود استفاده کنید و یک تیپ اسپرت مردانه زمستانی و دانشجویی باشد.
  • به این نکته توجه کنید که پوشش شما در بالا و پایین تنه، طوری باشد که هر دو قسمت در یک اندازه باشند.
  • در برخی موارد استفاده از یک پیراهن ضخیم زیر پالتو‌هایی که چندان هم بزرگی و ضخامت ندارند نیز می‌تواند برای ایجاد یک استایل اسپرت مناسب باشد.

در هر حالت شما می‌توانید برای جذاب‌تر کردن مود خود، از یک ساعت مچی هم استفاده کنید. برای درک بهتر این نکات و نیز ایده گیری جهت ساخت یک استایل اسپرت مردانه زمستانی، بهتر است نگاهی به موارد زیر داشته باشید:

تیپ اسپرت مردانه زمستانی
تیپ مردانه اسپرت برای زمستان
تیپ اسپرت مردانه زمستانی 2
تیپ اسپرت برای زمستان

تیپ اسپرت مردانه تابستانی

حال به سراغ تیپ تابستانی می‌رسیم که مدل اسپرت به صورت فوق‌العاده‌ای مرتبط و مناسب این فصل می‌باشد. در تیپ اسپرت مردانه تابستانی، انتخاب‌ها و مدل‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند برحسب سلیقه شما چیده شود. در این رابطه می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • اگر شما همچنان می‌خواهید از یک کت استفاده کنید، ما به شما کت‌های اسپرت یا Blazer را پیشنهاد می‌کنیم که می‌تواند مناسب این فصل و استایل اسپرت شما باشد.
  • در انتخاب این نوع از کت‌های محبوب چند نکته وجود دارد که شامل انتخاب مناسب سایز برحسب قد و نیز تناسب آن با شانه شما، طول آستین‌ها که باید در حد نیم اینچ (1.27 سانتی‌متر) بالاتر از دست باشد.
  • شما می‌توانید در این تیپ کژوال در تابستان، از دو عنصر دیگر هم استفاده کنید که شامل یک کلاه برای گرفتن آفتاب و جلوگیری از تاثیر آن بر پوست صورت و نیز یک عینک دودی باشد.
  • اگر استایل و بدن فیتی دارید، می‌توانید از لباس‌های آستین کوتاه استفاده کنید که می‌تواند هیکل و شکل شما را بسیار جذاب‌تر کند.
  • استفاده از رنگ صورتی در کنار شلوار جین سیاه یا آبی، رنگ بنفش پاستیلی در کنار رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری و بژ، سبز یشمی در کنار آبی و قرمز و زرشکی، زرد در کنار سفید، مشکی و خاکستری، قرمز، رنگ‌های خنثی در کنار کرمی و غیره از جمله ترکیب‌های رنگی بسیار عالی هستند که می‌تواند در ایجاد تیپ اسپرت مردانه تابستانی مورد استفاده قرار گیرد.
  • در ساده‌ترین حالت استفاده از یک پیراهن یقه باز سفید با آستین‌های تا خورده، یک ساعت مچی، یک عینک آفتابی، یک شلوار کتاب با رنگ کرم کم رنگ در کنار یک کفش کتانی یا یک صندل می‌تواند به خوبی تیپ اسپرت مردانه برای تابستان را برای شما بسازد.

در ادامه، ایده‌های بسیار جذابی را برای این نوع تیپ محبوب آورده‌ایم که می‌تواند علاوه بر ایده‌دهی به شما در انتخاب پوشاک مناسب، به خوبی توضیحات بیان شده را نمایش دهد:

تیپ اسپرت مردانه تابستانی
تیپ اسپرت مردانه تابستانی
تیپ اسپرت مردانه تابستانی 2
تیپ اسپرت برای تابستان

تیپ اسپرت مردانه برای خواستگاری

یکی از آن دسته سوالاتی که در رابطه با تیپ اسپرت مردانه بیان می‌شود، این است که اصلا استفاده از این نوع استایل در مراسم‌های ازدواج و خواستگاری مناسب و قابل انجام است؟ در این خصوص باید پاسخ را مثبت داد. هرچند بهتر است کسانی که جزو اقوام درجه یک به حساب می‌آیند، از استایل‌های شیک و رسمی‌تری استفاده کنند، اما شما می‌توانید به عنوان یک کاراکتر فرعی از این نوع تیپ اسپرت استفاده کنید. مدل‌های جذابی و در عین حال مجلسی‌تری در تیپ اسپرت مردانه برای مراسم عقد و عروسی وجود دارد که سعی می‌کنیم برخی از آنها را در ادامه برای شما نمایش دهیم.

تیپ اسپرت مردانه برای عروسی

استفاده از تیپ اسپرت مردانه برای عروسی را در این قسمت برای شما نمایش می‌دهیم. همچنین در ادامه بیان نکاتی راجع به تیپ اسپرت مردانه بایستی به چند مورد زیر هم اشاره شود:

  • زیورآلات و دستبند‌ها: اگر دقت کرده باشید، یکی از متداول‌ترین اشیائی که در این نوع تیپ لباس مردانه استفاده می‌شود، استفاده از زیورآلات و نیز دستبند‌ها است. مهم‌ترین نوع این زیورآلات مردانه، استفاده از ساعت مچی یا یک دستبند چرم و یا مهره است که می‌توانید برای آن یک ست شیک مجزا تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید برای استایل جذاب‌تر از یک عینک هم استفاده کنید.
  • لباس لایه‌ای: پوشیدن یک لباس لایه‌ای مانند پوشیدن یک لباس روشن در زیر یک ژاکت مثلا تیره رنگ‌تر (ترکیب پیراهن سفید با ژاکت خاکستری می‌تواند جذاب باشد) نیز می‌تواند بسیار مناسب باشد.

ایده های ست کردن لباس زنانه را در این مقاله بخوانید.

نکته اصلی که در مورد تیپ اسپرت مردانه برای عروسی وجود دارد، این است که معمولا شما بهتر است از کت تک برای ساختن یا نزدیک کردن این تیپ به استایل مناسب برای مراسم عروسی استفاده کنید. برخی از این دسته استایل‌ها به شکل زیر هستند:

تیپ اسپرت مردانه برای عروسی
تیپ اسپرت مردانه برای عروسی

تیپ اسپرت مردانه برای عقد

همچنین برای مراسم عقد شما می‌توانید از لباس رسمی با درون مایه کمی کژوال‌تر استفاده کنید. در این صورت بستگی به وضعیت عقد دارد که آیا مراسم رسمی‌تر و با جمعیت بالایی انجام شده و یا در سطح پایین‌تری انجام می‌گردد. استفاده از دو تیپ رسمی و نیمه رسمی در این مراسم پیشنهاد می‌شود. با این وجود کت شلوار برای هم مراسم عروسی و نیز عقد متداول‌تر است. در ایجاد یک استایل جذاب‌تر پیشنهاد می‌شود که حتما رنگ کمربند و نیز کفش‌های خود را ست کنید تا حالت آراسته‌تری به خود بگیرد. برخی از استایل‌های مردانه مناسب برای عقد که حالت اسپرت نیز دارند را در تصاویر زیر نمایش داده‌ایم:

تیپ اسپرت مردانه برای عقد
تیپ اسپرت برای عقد

لباس ورزشی اسپرت مردانه

پوشیدن لباس ورزشی یکی از نیازهای شما در انجام فعالیت‌های فیزیکی بدنی است. این گونه فعالیت‌ها معمولا با تحرک بالایی همراه هستند که منجر می‌شود بدن تعریق بیشتری داشته باشد و سریعتر خسته شود. نقش لباس‌های ورزشی اسپرت مردانه علاوه بر اینکه می‌تواند دست شما در داشتن تمرینات بازتر کند، باعث خواهد شد تا بدن شما عملکرد بهتری داشته و تمرکز و تمرین بیشتری را داشته باشید. در مورد لباس‌های ورزشی که اسپرت و مخصوص مردان هستند می‌توان به لیست زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • تی‌شرت: این نوع از لباس‌های ورزشی که معمولا رنگ واحد و آستین کوتاهی دارند، بهترین نوع پوشش به جای پیراهن هستند که می‌توانید برای ورزش کردن استفاده کنید. جنس آنها از پارچه‌ پنبه‌ای است. شما می‌توانید برا ورزش‌های سنگین از جنس پلی استر و نیز پنبه استفاده کنید. در انتخاب این نوع لباس ورزشی حتما نوع آن را تهیه کنید که نه گشاد و نه تنگ باشد.
  • شلوار: برای کسانی که تمرینات فیزیکی در سطح بالا و شدیدی دارند، استفاده از شلوارهای جذب و تنگ توصیه می‌شود اما کسانی که ورزش آنها به صورت ساکن است، می‌توانند از شلوار راحت استفاده کنند. استفاده از جنس نخی می‌تواند به عدم بو گرفتن در اثر گرما به شما کمک ند.
  • شورت ورزشی: استفاده از شورت‌های ورزشی برای فعالیت‌های فیزیکی که بیشتری تعامل را با پاها دارند، مناسب است که می‌توان نمونه آن را در فوتبال یا دو مشاهده کرد. توجه کنید که در انتخاب شورت ورزشی، کش شل و یا جوری نباشد که فشار را بر روی کمر وارد کند و نیز جنس آن باعث سوختگی نشود.
  • کفش و جوراب: بخش مهمی از ست ورزشی و اسپرت مردانه، کفش و در کنار ان جوراب است. ابتدا در مورد جوراب باید بدانید که بهتر است جنس آن از لیاف نانو باشد، نازک و پلاستیکی نباشد. همچنین از گرفتن جوراب‌هایی از جنس الیاف پشمی خودداری کنید؛ چراکه می‌توانند منجر به بد بو شدن و تعریق شوند. کفش عنصر مهمی است که چند نکته راجع به آن مطرح می‌شود. نکته اول آن است که باید فیت و اندازه پای شما باشد، به پا و کمر شما فشار وارد نکند، برای هرسبکی که فعالیت می‌کنید مناسب باشد (اگر به صورت حرفه‌ای فوتبال کار می‌کنید، بایستی حتما یک کفش مخصوص برای آن بخرید)، همچنین بایستی هر 9 – 12 ماه تعویض گردد. کفش‌های ورزشی اسپرت مردانه بایستی انعطاف پذیر و نیز نرم و سبک باشند. بیشتر مشکلات و آسیب‌های ورزشی می‌تواند به علت انتخاب یک کفش نامناسب باشد.

از دیگر وسایل و لباس‌های ورزشی مردانه می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • تاپ ورزشی
  • رکابی بدنسازی
  • گرمکن
  • تیشرت و پولوشرت
  • شلوارک و لگ مردانه
  • سویشرت و هودی ورزشی
  • کاپشن و جلیقه ورزشی
  • ساک ورزشی
لباس ورزشی اسپرت مردانه
انواع لباس ورزشی برای مردان

تیپ اسپرت پسرانه نوجوان

نوجوانی و جوانی دوره‌ای است که اغلب افراد در آن دارای یک تیپ ایده‌آل هستند و می‌توانند با داشتن وزن مناسب انواع مختلفی از استایل‌های جذاب را داشته باشند. در این خصوص برای تیپ اسپرت پسرانه نوجوان می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

  • معمولا از پیراهن‌های روشن برای ایجاد این چنین تیپی در افراد نوجوان استفاده کنید که هم شاد باشد و هم به روحیه آنها کمک کند.
  • از سوی دیگر شما می‌توانید از شلوارهای لی و مخصوص جوانان استفاده کنید که این در این دوره مناسب این دسته از افراد می‌باشد.
  • استفاده از تیشرت‌های آستین کوتاه، کفش‌های کتانی و شلوارهای کتان می‌توان ایده‌های خوبی برای آنها باشد.
  • نیازی نیست تا زیورآلات مختلفی برای آنها تهیه کنید. استفاده از یک ساعت مچی می‌تواند کافی باشد.
  • معمولا از کت و شلوار برای این دسته از افراد در تیپ اسپرت استفاده نمی‌شود.
تیپ اسپرت پسرانه نوجوان
تیپ اسپرت جذاب نوجوان

بهترین تیپ های اسپرت مردانه

در انتهای این مقاله راجع به تیپ اسپرت مردانه می‌خواهیم چند پیشنهاد و ایده برای داشتن یک تیپ اسپرت مردانه خوب برای شما ارائه کنیم. ایده‌های مختلفی در این خصوص وجود دارد که می‌توانید در کنار فراگیری اصول تیپ‌ اسپرت مردانه از انها استفاده کنید. در این خصوص چند نکته را راجع به استایل اسپرت مردانه نیز بیان می‌کنیم که به شرح زیر می‌باشند:

  • کت تک و استایل رسمی‌تر: اگر می‌خواهید کمی حالت رسمی‌تر داشته باشید، مثلا در استایل‌های کارمندی و یا مجالس و عروسی‌ها، بهتر است حتما در ایجاد یک تیپ اسپرت مردانه از یک کت تک استفاده کنید. این نوع کت‌ها را بر روی پیراهن خود بپوشید. بهتر است حتما به وزن خود توجه کنید و قد آ« را تا نیمه بدن درنظر بگیرید. استفاده از این کت تک به رنگ سورمه‌ای و نیز خاکستری می‌تواند در کنار سایر لباس‌ها به راحتی ست شود.
  • سادگی: نکته‌ای که کمتر کسی در ایجاد یک استایل اسپرت مردانه به آن توجه می‌کند، رعایت سادگی است، طوریکه سلیقه جوانان نیز در آن رعایت شود. توجه کنید که در این نوع استایل‌ها نیازی نیست حتما از رنگ‌ها و اکسسوری‌های جیغ استفاده کنید. رنگ‌های شاد شامل قرمز، بنفش و صورتی هستند و می‌توانند در پیراهن و ژاکت استفاده شوند. اکسسورهای به کار رفته در این تیپ بایستی ساده (غیر هولوگرامی و رنگی) باشند مانند دستبندهای چوبی، استیل یا چرمی و مهره‌ای.
  • اشتباهات: برخی اشتباهاتی که ممکن است افراد با شنیدن تیپ اسپرت مردانه به ذهنشان خطور کند شامل پوشیدن شلوارهایی با فاق کوتاه، تیشرت‌های گرافیکی و نیز لباس‌های مد در آن سال است که این موارد به هیچ وجه مرتبط با تیپ های اسپرت مردانه نیستند.

در ادامه چند پیشنهاد و ایده را به همراه تصویر برای شما بیان می‌کنیم که می‌توانید از آنها نیز الهام بگیرید و یک استایل اسپرت مردانه را ایجاد کنید.

بهترین تیپ های اسپرت مردانه
تیپ اسپرت مردانه برترین ها

ست ها برای تیپ اسپرت مردانه

در مورد ایده‌های به کارگیری لباس‌های مختلف برای ایجاد تیپ ورزشی اسپرت مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پلیورنازک: یکی از بهترین مواردی که می‌توانید در اسپرت مردانه ورزشی به کار بگیرید، پلیورهای نازکی هستند که بر روی پیراهن شما سوار می‌شوند. اما نکته مهمی که بایستی برای ایجاد این استایل پیش از آن داشته باشید، تناسب اندام افراد است. این نوع تیپ تنها برای کسانی که هیکل ورزشی و عدم اضافه وزن دارند، می‌تواند یک پیشنهاد ایده‌آل باشد.
  • پیراهن جین: یکی از اصلی‌ترین نامزدها برای ایجاد یک استایل کژوال و اسپرت مردانه، پیراهن جین است که مزیت دیگر آن همچنین مناسب بودن آن برای جوانان است. شما می‌توانید از ترکیب این نوع پیراهن در کنار شلوار کتان و کفش سفید یا مشکی برای ایجاد تیپ اسپرت مردانه استفاده کنید.
  • شلوار جین: همچنین شلوار جین و لی می‌توانند برای داشتن یک ست تیپ اسپرت مردانه بسیار مناسب باشند. شما می‌توانید از یک پیراهن نخی که رنگ روشنی دارد هم برای این نوع ست استفاده نمایید.
  • پیراهن راه راه: شما می‌توانید در استایل اسپرت مردانه از پیراهن‌های راه راه استفاده کنید. این استایل می‌تواند علاوه بر شیک کردن مدل لباس شما، انرژی شما را افزایش دهد. شما می‌توانید آن را به ترکیب شلوار جین و کتان به یک ست جذاب تبدیل کنید.

از دیگر لباس‌های مناسب برای این ست‌ها می‌توان به کت تک، کلاه پسرانه، پیراهن‌های چهارخانه و تیشرت اشاره کرد.

ست ها برای تیپ اسپرت مردانه
بهترین لباس ها برای اسپرت مردانه
ست ها برای تیپ اسپرت مردانه 2
استایل های جذاب برای اسپرت مردانه

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.7 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 45

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

سید مطهر اطهری

فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار ♦️ مشغول به کار در زمینه‌های برنامه نویسی، سئو، گرافیک، تدوین، علاقه‌مند به حوزه‌های تکنولوژی، فیلم و سریال، موسیقی ♦️ نوازنده ویولن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا