ترفند

انواع طرح تاتو دخترانه جدید برای بخش های مختلف بدن

طرح تاتو دخترانه ساده و جدید برای دست و پا + گردن + کمر و ...

طرح تاتو دخترانه، یکی از انواع موضوعاتی است که ممکن است شما هم به دنبال آن باشید. در این مقاله انواع مختلفی از ایده‌ها و طرح‌ها را برای تاتو دخترانه بیان کرده‌ایم. در انتخاب تاتو دخترانه، شما باید به این نکته توجه کنید که این طرح‌ها زیبا و در عین حال نمایش بخشی از شخصیت شما باشند. حتما توضیحات و ایده‌های زیر را برای انتخاب یک طرح تاتو مناسب درنظر داشته باشید.

طرح تاتو دخترانه ساده

تاتو کردن عملی است که در برخی جوامع آن را برای زیبایی به کار می‌گرفتند و اکنون در سراسر جهان به کار گرفته شده است. این نوع خاص از هنر که معمولا جنبه خوبی در جامعه به آن دیده نمی‌شود، که شاید یکی از مهم‌ترین علل آن را مشاهده این نوع هنر در بدن افراد مجرم دانست، دارای طرح‌های مختلفی است که می‌تواند برای پسران و دختران نیز استفاده شود. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی انواع مختلف از طرح‌های تاتو دخترانه بپردازیم که می‌توانید آنها را برای زیباتر کردن جلوه خود و دیگران استفاده نمایید.

در ابتدا با طرح تاتو دخترانه ساده شروع می‌کنیم که معمولا بیشتر استقبال می‌شود. به خصوص برای کسانی که بار اول است که می‌خواهند تاتو کنند. همچنین در نظر داشته باشید که همیشه نیاز نیست برای جلب توجه کردن و یا زیباتر شدن، از طرح‌های بزرگ استفاده کنید. برحسب سلیقه شخصی و یا نیت و هدفی که دارید، می‌توانید از طرح تاتو ساده دخترانه به صورت مفهومی نیز استفاده کنید.

معمولا طرح‌های ساده حجم کمی را اشغال می‌کنند و در قسمت‌های خاصی از بدن استفاده می‌شوند. این نوع طرح‌ها می‌تواند در صورتی که به درستی استفاده شود، استایل و مدل جذابی را برای افراد ایجاد کند. برخی از آنها مدل طرح تاتو دخترانه به صورت متقارن به کار می‌برند. به عنوان نمونه می‌تواند در قسمت ساق دو دست، قسمت گردن، بازو، پا یا ساق دست و غیره این نوع طرح‌ها را استفاده نمود.

طرح تاتو دخترانه ساده
طرح های تاتو ساده و شیک

طرح تاتو دخترانه کوچک

تاتو می‌تواند ابزاری برای ابراز همبستگی بین زوج‌ها یا افراد خانواده نیز باشد. در این حالت اگر می‌خواهید به صورت محدود از این طرح‌ها استفاده کنید، طرح‌ تاتو دخترانه کوچک انتخاب خوبی است. در این حالت بایستی از نمونه طرح‌های زیبا اما کوچک استفاده کنند که می‌تواند کمتر بدن آنها را درگیر نموده و از سوی دیگر، علاوه بر ابراز و نشان دادن همبستگی این دو نفر، آنها را بسیار شیک و زیبا جلوه دهد.

این نوع از طرح‌های تاتو دخترانه کوچک معمولا در همان قسمت‌هایی از بدن که بتوانند آن را سریع نشان دهند و یا بتوانند آن را کاور کنند استفاده می‌شود. به عنوان مثال در بازوها، لای انگشتان دست، پا و گردن. تاتوهای کوچک می‌تواند در انواع مختلفی به کار گرفته شود. به عنوان مثال حرف اول اسم یکدیگر می‌تواند در این طرح جای داده شود و یا طرح‌ها به  گونه‌ای باشد که با کنار هم قرار دادن آنها، طرح کلی تکمیل شود. در نهایت باید گفت این نوع دیزاین‌ها به سلیقه و ایده شما بستگی دارد که چگونه در عین زیبایی، خلاقیت را نیز به کار ببرید.

توجه کنید که طرح‌های تاتو در قسمت‌های محرک چندان دیده نمی‌شود. مانند پاها که مدام حرکت می‌کنند. به جای این کار می‌توانید در قسمت‌هایی مانند شانه، ساعد، گردن، دست، لباس شنا و غیره این خالکوبی‌ها را اعمال نمایید. شما می‌توانید از ایده‌های زیر برای طرح تاتو دخترانه کوچک استفاده نمایید:

طرح تاتو کوچک دخترانه
طرح های تاتو دخترانه ساده

طرح تاتو دخترانه پشت گردن

بخش دیگری از قسمت‌هایی از بدن که می‌تواند برای طرح تاتو دخترانه مناسب باشد، پشت گردن است که معمولا بهتر است یک مدل خاص در آن انجام شود. همچنین طرح‌هایی که در این قسمت اعمال می‌شوند، معمولا در یک اندازه کوچک و یا متوسط قرار دارند تا در عین اینکه بتوانند این ناحیه از بدن دختران را زیباتر جلوه دهند، آن قسمت را شلوغ نکنند. شما می‌توانید از طرح تاتو دخترانه پشت گردن استفاده کنید و مدل‌های جذابی را برای این قسمت به کار ببرید که قطعا می‌تواند جلب توجه کند. طرح‌های تاتو دخترانه پشت گردن دقیقا در قسمت وسط گردن زده می‌شود. همچنین برخی دیگر می‌تواند در طرفین پشت شانه‌ها زده شود که آنها هم شامل طرح‌های مختصر و زیبایی هستند.

همچنین شما می‌توانید طرح‌ پشت گردن را در قسمت پشت گوش اعمال کنید. این نوع از طرح‌ها می‌توانند پشت موهای شما نیز پنهان شوند و شما می‌توانید با پس زدن و یا جمع کردن موهای خود، آنها را به نمایش بگذارید. اگر نمی‌خواهید این نوع از طرح‌ها به طور معمول دیده شود، می‌توانید آن را کمی پایین از گردن در قسمت نزدیک به خط طرفین شانه متصل نمایید. علاوه بر مدل‌ها و طرح‌هایی از گل، اشکال هندسی، ماه یا طبیعت و حیوانات (بیشتر پرندگان)، شما می‌توانید از طرح‌های نوشتاری با یک فونت و استایل خاص در این قسمت هم استفاده کنید. چند نمونه از مدل‌های طرح تاتو دخترانه پشت گردن را با هم مشاهده می‌کنیم:

طرح تاتو دخترانه پشت گردن
طرح تاتو برای پشت گردن

طرح تاتو دخترانه روی پا

قسمت پا هم بخش مناسبی برای اعمال طرح تاتو دخترانه است که می‌تواند در 3 بخش قابل انجام باشد. از جمله این 3 بخش می‌توان به قسمت ساق پا، مچ پا و نیز ران پا استفاده کرد که در ادامه به هر سه بخش این قسمت از بدن می‌پردازیم.

طرح تاتو دخترانه روی ران پا

یکی از قسمت‌های پا، ران‌ها هستند که به واسطه داشتن فضای باز بیشتر می‌توانند محیط خوبی برای خلق یک تاتو باشند. همچنین این مورد می‌تواند زیبایی این ناحیه را در صورت اعمال یک طرح مناسب بیشتر کند. طراحی در این قسمت می‌تواند توجه آنها را به شدت جذب کند، چراکه این ناحیه قسمت حساس و شخصی شما می‌باشد. شما می‌توانید با مشاهده انواع مختلفی از طرح‌هایی که برای این قسمت زده شده است و یا با نظر خواهی از دوستان یا همسر خود، تاتو مناسبی را برای این ناحیه پیدا کنید.

طرح تاتو دخترانه روی ران پا به شما کمک می‌کند تا بتوانید طرح‌هایی که بزرگتر هم هستند را اعمال کنید. در طرح‌های تاتو دخترانه روی ران پا شما می‌توانید یک طرح عمومی و کشیده را پیاده کنید. همچنین شما قادر خواهید بود تا طرح‌های دور تا دور آن پیاده کنید. به طور معمول، طرح‌های روی ران پا در حدود 10 سانتی‌متر بالاتر از زانوها زده می‌شود. این طرح‌ها معمولا به صورت گل، اشکال چندضلعی، طرح‌های کادو، دورتادور و یا اشکال فانتزی دخترانه هستند.

عموما مردان ترجیح می‌دهند که قسمت ران و ساق پا را خالکوبی کرده ولی زنان مچ یا ساق پا. توجه کنید که بهتر است دختران برای تزئین این قسمت (در صورتی واقعا می‌خواهند آن را تاتو کنند) اقدام نمایند. طرح‌های خود را براساس زیبایی، جنسیت و جذابیت انتخاب کنید. همچنین نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، مستعد شدن این قسمت از پوست بدن است که می‌تواند طرح تاتو را کشیده‌تر کند. طرح روی ران پا می‌تواند در پشت و رو زده شود، اما همواره قسمت رو باید جذاب باشد.

طرح تاتو دخترانه روی ران پا
طرح تاتو برای قسمت ران پا

طرح تاتو روی ساق پا

ساق پا را می‌توان قسمت دردناکی برای رنگدانه و تاتو کردن دانست. علت این رویداد به خاطر نرم بودن بافت آن است. شما می‌توانید از طریق دستگاه‌های خاص و مهارت تاتوکار، اجرای این طرح را با درد کمتری همراه سازید. در حالت ملایم، شما می‌توانید از قسمت مچ پا تا ساق پا طرح خود را پیاده کنید. قسمت ساق پا نسبت به ران حساس‌تر است.

معمولا برخی از دختران تمایل دارند طرح‌هایی را به صورت تاتو در این قسمت ساق پا ثبت کنند. شاید دلیل آن این باشد که آنها دوست دارند زیورآلاتی را در قسمت ساق پا خود به کار بگیرند اما بهترین وسیله به جای آن، طرح‌های تاتو است. نکته دیگری که در طرح تاتو روی ساق پا دختران مطرح می‌شود، آن است که آنها می‌توانند از این طریق، به یک راه عالی برای بیشتر کردن توجه بر اندام باریک و نیز جلب توجه جنس مخالف خود تاکید کنند. یک طرح زیبا در زیرلباس می‌تواند در برخی اوقات مقاومت فرد را بشکند. از سوی دیگر قسمت‌ ساق پا جایی است که طرح‌های عاشقانه و معاشقه می‌تواند بسیار جذاب باشد. قسمت خارجی ران پا و عضلات ساق بی دردترین بخش برای خالکوبی است.

شما می‌توانید از طرح‌های تاتو دخترانه زیر برای این مدل تاتو استفاده کنید:

طرح تاتو روی ساق پا
انواع ایده طرح تاتو برای ساق پا

طرح تاتو دخترانه مچ پا

مچ پا را می‌توان یکی از پرطرفدارترین قسمت زدن طرح تاتو دخترانه دانست که عموما اگر دقت کرده باشید، طرح‌های ساده و کوچکی بر روی آن زده می‌شود. همانند بخشی که در پشت گردن و یا در قسمت مچ دست گفته‌ایم، این نوع طرح‌ها ساده هستند و می‌توانند به صورت یک طرفه یا دور تا دور ساق پا کشیده و ترسیم شوند. شما می‌توانید همچنین از طرح‌های یکسان در این 2 قسمت یعنی ساق پا و ساق دست استفاده کنید که مشابه یکدیگر هستند و با طرح پای شما ست شوند.

طرح تاتو دخترانه در مچ پا می‌تواند در قسمت روی پا نیز اجرا شود. عموم این نوع از طرح‌ها به صورت عمودی و در قسمت رباط پا تا پاشنه اعمال می‌شود. شما می‌توانید از طرحهای طبیعی، حیوانات و یا اشکال هندسی و یا متون نیز در این نوع طرح تاتو دخترانه مچ پا استفاده کنید. برخی از مدل‌هایی که قابل استفاده هستند را در شکل زیر مشاهده کنید:

طرح تاتو دخترانه مچ پا
طرح های تاتو برای مچ پا

در این قسمت تاتو خط چشم و مراقبت های آن را بخوانید.

طرح تاتو دخترانه روی دست

دست نیز همانند پا می‌تواند مکان مناسبی برای اعمال طرح تاتو باشد، در این حالت می‌توان به 3 قسمت مختلف اشاره کرد که شامل مچ دست، ساعت و انگشتان است. طرح‌های روی مچ و انگشت کوچکتر و ساده‌تر هستند اما قسمت ساعد و بازو از جمله مهم‌ترین بخش‌های تاتو در مردان است که در اکثر اوقات طرح‌های پیچیده در آن ثبت می‌شود.

طرح تاتو روی مچ دست دخترانه

با اینکه اجرای تاتو روی مچ دست یک خواسته عمومی در بیشتر افراد است که تمایل به انجام آن کار را دارند، اما عده کمی آن را انجام می‌دهند. شاید دلیل این کار آنها این باشد که این قسمت از بدن، جایی است که همیشه قابل مشاهده می‌باشد. خالکوبی روی مچ دست معنای خاصی ندارد اما طرح خالکوبی به خودی خود می تواند معنادار باشد.

شما می‌توانید از رنگ‌هایی مانند آبرنگ برای ساخت تاتوهای موقت در این قسمت استفاده کنید. خالکوبی داخلی مچ دست می‌تواند دردناک باشد؛ بنابراین اگر می‌خواهید از درد دوری کنید، اما همچنان می‌خواهید یک خالکوبی ساده مچ دست داشته باشید، به شما توصیه می‌شود که یک خالکوبی کوچک مانند تاتو فلش روی مچ دست داشته باشید. همچنین مراقبت‌های بعدی از این گونه خالکوبی‌ها ضروری است.

همچنین جالب است بدانید که مچ دست رایج‌ترین مکان برای انجام خالکوبی مطابق با خواهر و برادر و یا شوهر و همسرتان است. برخی از طرح‌ها هم هستند که برای افراد مذهبی ساخته شده است. برخی از طرح‌های پیشنهادی می‌تواند شامل خالکوبی طرح تاج ملکه در اندازه کوچک، گل و غیره باشد. برای خالکوبی مچ دست نیز می توانید به سراغ نمادها یا نشانه های هندسی بروید. توجه کنید در حالتی که ساعت مچی را دست می‌کنید، بهتر است جای اعمال طرح را در قسمتی قرار دهید که زیر ساعت مچی قرار نگیرد. از موارد زیر برای طرح تاتو روی مچ دست دخترانه استفاده کنید:

طرح تاتو روی مچ دست دخترانه
طرح های تاتو برای مچ دست

طرح تاتو روی ساعد دست دخترانه

ساعد دست نیز مورد دیگری برای اعمال طرح‌های تاتو است که طرح روی آن همواره در بدن شما قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین بهتر است برای آن یک طرح زیبا درنظر بگیرید تا از نمایش آن زده نشده یا یا خجالت نکشید. طرح‌های به کار گرفته شده در تاتو بر روی ساعد دخترانه به طور کلی باید بیانگر جنبه‌ای از شخصیت شما باشد. مطمئن شوید طرح‌هایی که برای خالکوبی بر روی بدن خود به کار می‌گیرید، دیزاین‌هایی با بار معنایی سطحی نیستند.

ایده‌های مختلفی برای طرح‌ها وجود دارد، مثلا تاتو پرندگان در حال پرواز که در عین سادگی، از بار معنایی خوبی برخوردار هستند. آنها نشان دهنده  آزادی یا نمادی برای سفر هستند. همچنین در ایده دیگری می‌توانید از طرح فلش یا تیر کمان استفاده کنید که می‌تواند بین زن و مرد استفاده شود. از جمله برخی طرح‌های این قسمت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طرح تاتو روی ساعد دست دخترانه
طرح تاتو دخترانه برای ساعد و ساق دست

طرح تاتو روی انگشت دست دخترانه

یکی از قسمت‌هایی که می‌تواند برای طرح تاتو به کار گرفته شود، انگشتان دست است که مخصوص طرح‌های کوچک می‌باشد. در این حالت شما می‌توانید روی انگشتان دست یا در قسمت کنارین آن اقدام به ایجاد طرح تاتو نمایید که شامل انواع مختلفی از دیزاین‌ها می‌شود. برخی از طرح‌ها و ایده‌هایی که می‌توانید برای دیزاین تاتو در این قسمت مشاهده کنید به شرح زیر می‌باشد:

  • تاتو جمجمه: این مورد معمولا بر روی دست دختران کمتر استفاده می‌شود. جالب است بدانید تاتو این طرح در کشورهای ژاپن یا مکزیک به نشانه احترام ولی در فرهنگ برخی دیگر از کشورها به علت انرژی و یا احساسات منفی و مرگ، جنبه خوبی ندارد.
  • تاتو قلب: یکی از آن طرح‌های زیبا و عاشقانه است که می‌تواند با شریک زندگی شما ست شود. در این حالت شما می‌توانید تاتو قلب را به صورت رنگی، مشکی، تو پر یا تو خالی بر روی انگشتان دست خود اعمال کنید.
  • تاتو فرشته: در حقیقت این نوع از تاتو‌ها بیشتر در فرهنگ مسیحی دیده می‌شود که در آن بال‌های فرشتگان به عنوان طرحی برای تاتو درنظر گرفته می‌شود و شما قادر خواهید بود تا از این نوع طرح برای یک نماد صلح و محبت استفاده کنید.

همچنین از دیگر موارد این نوع طرح تاتو دخترانه می‌توان گفت:

  • بال‌های پرندگان،
  • اشکال هندسی،
  • لنگر،
  • حیوانات،
  • هلال ماه،
  • جغد،
  • چشم،
  • گرگ و غیره.
طرح تاتو روی انگشت دست دخترانه
طرح های تاتو برای ساق دست

طرح تاتو روی کمر دخترانه

طرح‌های خالکوبی کمر روی خط کمر را می‌توان از جمله موارد بسیار پرتوجه در بانوان دانست. این نوع طرح‌ها نه تنها ظاهری مرموز و شخصی را ارائه می‌دهند، بلکه می‌توانند بدن آنها را جذاب و زیباتر نیز نمایان سازند. برای این قسمت شما می‌توانید یک خال کوبی بزرگ در این ناحیه از بدن قرار دهید. خالکوبی کمر معمولا می‌تواند بسیار جذاب و گیرا و نیز شخصی باشد. کمر می‌تواند یک ناحیه مهم برای زنان باشد. جالب است بدانید در زمان‌های قدیم، دوره‌ای بود که زنان با استفاده از زیور آلات، قسمت کمر خود را زیبا می‌کردند، اما امروزه زنان نمی‌توانند همیشه از زیور آلات استفاده کنند؛ زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن دارند.

خالکوبی‌های کمر می‌تواند در طرفین شما نیز گسترش یابد. شما می‌توانید طرح‌های تاتو را به صورت یک بخش در یک گوشه از بدن خود پیاده کنید. طرح‌های پشت کمر می‌توانند در اشکال فانتزی و جذاب بسیار زیبا بنظر برسند. این نوع از طرح‌ها همچنین می‌توانند درست در جایی که خطر کمر و ناحیه زیر آن است اعمال شده و طرح زیبایی را ایجاد کنند.

طرح تاتو دخترانه پشت کمر

برای طرح‌های تاتو دخترانه در قسمت پشت کمر می‌توان از ایده‌های زیر استفاده کرد:

  • خالکوبی اژدها: این نوع طرح می‌تواند نشان‌دهنده قدرت و شخصیت مبارزه طلب (جنگجو) شما باشد که در این حالت می‌توانید از اژدها، شعله آتش و یا بال‌های دراگون‌ها استفاده نمایید.
  • خالکوبی سنجاقک: شما می‌توانید از طرح تاتو سنجاقک نیز استفاده کنید که در این صورت شما را قادر می‌سازد تا بتوانید ظاهر عقب را به حالت رنگارنگ و پر جنب و جوش درآورید. این نوع تاتو می‌تواند به صورت یکطرفه و بزرگ انجام شود.
  • الگوی پروانه: الگوهای پروانه می‌توانند با رنگ‌بندی‌های زیبا و طرح‌های خلاقانه و کار شده، یک طرح بسیار هنری زیبا را در قسمت پشت ایجاد کنند که این بسته به شماست که چه نگاهی به آن دارید.
  • خالکوبی فرشته‌: در این حالت شما می‌توانید از این نوع خالکوبی مرموز و زیبا استفاده کنید که می‌تواند بسیار حیرت انگیز باشد و کنجکاوی اطرافیان برای مشاهده کامل آن را برانگیزد.
  • گل: طرح گل می‌تواند همراه با رنگ آمیزی یک کیس بسیار جذاب برای زنان و دختران باشد. طرح گل انواع مختلفی دارد که می‌تواند با رنگ آمیزی هم همراه بوده و ظرف چند ساعت پیاده شود. البته لازم است در هنگام رنگ آمیزی نکاتی را در مورد رنگ مورد استفاده که باید استاندارد و با مجوز باشد، بررسی مسائل بارداری درنظر بگیرید.

بهتر است در طرح‌هایی که برای تاتو اعمال می‌کنید، از مدل‌های جذاب، ساده و کمتر شلوغ باشد استفاده کنید؛ چراکه ناحیه پشت کمر شما می‌تواند یک منطقه مهم در زیبایی از قسمت عقب باشد که با درگیر کردن آن با یک طرح زیبا و ساده، زیبایی را دو چندان می‌نماید.

طرح تاتو دخترانه پشت کمر
انواع طرح تاتو برای پشت کمر دخترانه

طرح تاتو دخترانه روی سینه

همچنین در مورد طرح تاتو دخترانه روی سینه باید گفت بانوان جوان می‌توانند در قسمت کنارهای شانه خود برای طرح تاتو اقدام کنند. همچنین آنها می‌توانند در قسمت وسط و شکاف میانی طرح‌های زیبایی را برای تاتو کردن ایجاد کنند. این دو قسمت از مهم‌ترین بخش‌هایی است که غالب زنان در آنجا طرح تاتو خود را عمال می‌کنند. برای ایده‌های طرح تاتو دخترانه روی سینه می‌توان گفت:

  • گل روی سینه: طرح‌های گل برای تاتو در روی سینه بسیار رایج و نیز پسندیده است. شما می‌توانید گل‌های زیبا و ساده‌ای را برای آن درنظر بگیرید به زیبایی تمام بر روی پوست سفید شما می‌تواند جلوه‌ای هماهنگ و لطیف را ارائه کند.
  • خالکوبی سه ستاره: ستاره‌ها انواع مختلفی از طرح‌ها را دارند که می‌تواند شامل ستاره‌های پرتاب کننده، ستاره‌های چشمک زن باشد.
  • طرح پرنده: خالکوبی پرنده یک طرح تاتو دخترانه سینه محبوب است. بسیاری از مردم دو پرستو را برای تاتو درنظر می‌گیرند که هرکدام زیر هر استخوان یقه نشسته است. همچنین بسیاری از خالکوبی های پرنده دیگر وجود دارد که روی سینه شگفت انگیز به نظر می‌رسند. پرنده مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را برای طرح تاتو خود به کار ببرید.
  • طرح‌های فانتزی ظریف: این نوع از طرح‌ها بسیار جذاب هستند. اگر به دنبال خالکوبی ظریف و تا حدودی “با کلاس” هستید، هنگام ایجاد طرح خود، بهتر است مدل‌های کوچک و شیک را در نظر بگیرید. یک خالکوبی ظریف می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد. اگر می‌خواهید چند ایده برای شروع کار داشته باشید، می‌توانید یک گل یا طرح منحصربه‌فرد را در این حوزه درنظر بگیرید.
  • طرح‌های فانتزی هندسی: سبک‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از شکل‌ها، خطوط و نقاط، طرح‌های فانتزی ایجاد کنید. شما آزاد هستید که طرح تاتو خود را به شیوه ای انتزاعی بر روی این قسمت اجرا کنید.
طرح تاتو دخترانه روی سینه
طرح های تاتو برای سینه دخترانه

طرح تاتو دخترانه جدید

شما می‌توانید هر از گاهی بسته به مهارت‌های تتوکار و نمونه‌هایی که ترند می‌شود، طرح‌های تاتو جدیدی را بیابید که بهتر است حتما برای انتخاب یک طرح مناسب، ابتدا نوع طرح را از میان طرح‌های گل، پرنده و غیره انتخاب کنید، سپس انواع مدل‌های آن را در در فضای مجازی هم تحقیق کرده و سپس چند مورد را با هم اندیشی خود یا دیگران به طراح تاتوکار نشان دهید تا او بتوانید پس از تمرین اینها را پیاده کند.

در مورد طرح‌های تاتو دخترانه جدید می‌توانید از ایده‌های زیر استفاده کنید:

  • طرح تاتو پر،
  • طرح تاتو گربه،
  • طرح تاتو خورشید،
  • طرح تاتو رمانتیک،
  • طرح تاتو ماه،
  • طرح‌های اسلیمی،
  • طرح نوشته‌های انگلیسی،
  • گل‌های رز،
  • طرح طوطی و پرندگان،
  • طرح عقاب،
  • طرح پرستو،
  • طرح درخت،
  • طرح پاپیون.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.4 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 24

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا