بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی سیما خضر آبادی بازیگر و همسرش

یوگرافی سیما خضرآبادی بازیگر عرصه فیلم سینمای ایران را به همراه تصاویر شخصی سوابق هنری ماجرای جالب آشنایی و ازدواج با همسرش را به همراه پیج اینستاگرامش به مناسبت حضور در سریال بچه مهندس 4 در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید.

بیوگرافی سیما خضر آبادی

خانم سیما خضرآبادی بازیگر ارزه فیلم سینما و تئاتر ایرانی متولد یازدهمین روز از فروردین ماه سال ۱۳۶۷ در شهر تهران به دنیا آمده و در یک خانواده کاملا هنری بزرگ شده است

بیوگرافی سیما خضر آبادی و همسرش

وی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه سوره میباشد.

زندگی شخصی

پدر خضرآبادی مدیر تولید و مادرش از چهره پردازان ارز‌های سینما می باشد و برادر ایشان نیز مدتی در کار تصویربرداری مشغول به کار بوده است.

آغاز فعالیت هنری

سیما زمانی که فقط هشت سال سن داشت به همراه مادرش به پشت صحنه سریالهای می رفت یکی از آن سریال خانه پدری بود که ساخته آقای غلامرضا رمضانی بود و این دیدار باعث شد که در این سریال انتخاب شود به این ترتیب وی در سال ۷۵ در این سریال توانست نخستین تجربه بازیگری خود را برخلاف مخالفت های پدرش کسب کند.

وی برای مدتی تا اتمام تحصیلاتش به حرفه بازیگری به علت مخالفت پدرش کنار گذاشت و بعد از گرفتن دیپلم در سال ۱۳۸۷ توانست در فیلم سینمایی کودک و فرشته در نقش لیلا نقش آفرینی کند.

و بعد از آن در سریال وضعیت سفید در سال ۹۰ توانست به اوج شهرت برسد و در کنار بازیگران مشهوری همچون امیرحسین رستمی، لیندا کیانی ، عباس غزالی و شهین تسلیمی همبازی شود.

ازدواج و همسر

سیما خضر آبادی متاهل می‌باشد و در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ در سن ۲۹ سالگی با آقای سهیلی تیر گپ ازدواج کرد و خبر ازدواجش را در پیج شخصی اش منتشر کرد.

بیوگرافی سیما خضر آبادی و همسرش

بازی در سریال بچه مهندس 4

وی در جدیدترین کار هنری خود در سریال بچه مهندس 4 که قرار است از 24 فروردین ماه راس ساعت 21:30 به مناسبت ماه مبارک رمضان پخش شود بازی کرده است و در کنار مهشید جوادی ، سهند جاهدی ، محمدرضا رهبری به هنرنمایی پرداخته است.

بیشتر ببینید: بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر قش مرضیه در سریال بچه مهندس 4

اینستاگرام سیما خضر آبادی

صفحه رسمی ایشان به نشانی سیما خضر آبادی به نشانی simakharzabadi فعال است

بیوگرافی سیما خضر آبادی بازیگر

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 2

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا