بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی هادی کاظمی بازیگر و همسرش

بیوگرافی هادی کاظمی بازیگر و همسرش سمانه پاکدل را به همراه ماجرای جالب آشنایی و ازدواج با همسرش را + اینستاگرام و سوابق هنری به مناسبت حضور در سریال قبله عالم در نقش ضل الدوله در این بخش از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید با ما همراه باشید.

بیوگرافی هادی کاظمی بازیگر

هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد می باشد

بیوگرافی هادی کاظمی بازیگر و همسرش پاکدل

هادی کاظمی چگونه بازیگر شد؟

از سال 1370 وقتی 15 ساله بود از کانون پرورشی حر فعالیت هنری را شروع کرد تا اینکه اولین تئاتر حرفه اش را در سال 1374 با نمایش همراهان تجربه کرد،

و در سن 15 سالگی بازیگری را به مدت 4 سال تمرین کرد و سپس در سن 19 سالگی وارد تئاتر شد. در سال 1376 توانست وارد تلوزیون شود ولی اوج شهرت او به دلیل بازی در کارهای مهران مدیری بود. او در پاورچین، شب های برره و قهوه تلخ حضور موفقی داشت و خیلی دیده شد.

بعد از تئاتر از سال 1375 با  داریوش کاردان وارد تلویزیون شد تا اینکه بعد از تجربه های مختلف سال 1381 در سریال پاورچین مهران مدیری بازی کرد

بیوگرافی هادی کاظمی بازیگر و همسرش پاکدل

شهرت با سریال شب های برره

شهرت هادی کاظمی از سال 1384 با سریال شب های برره شروع شد و در سریال قهوه تلخ با نقش بابا کنار جواد عزتی در نقش بابا اتی به اوج شهرت رسید

ازدواج و همسر

هادی کاظمی در مرداد ماه ۹۷ در سن ۴۱ سالگی با سمانه پاکدل ازدواج کرد. زوج جدید سینمای ایران به تازگی در مسابقه “۱۳ شمالی” با همدیگر جلوی دوربین رفتند. و پس از آن باهم ازدواج نمودند.

بیوگرافی هادی کاظمی بازیگر و همسرش پاکدل

دیگر فعالیت ها

هادی کاظمی به جز بازیگری یک رستوران بزرگ هم دارد. رستوران را با یکی از دوستانش دایره کرده است و نام شب های لیالی را دارد و غذاهای خوشمزه ای نیز دارد!

بازیگر نقش ضل الدوله در سریال قبله عالم

هادی کاظمی ایفاگر نقش ظل الدوله، صدر اعظم ناصر الدین شاه است. سریال قبله عالم در ژانر کمدی تاریخی به روایتگری دوران قاجار و دربار ناصر الدین شاه می پردازد.

در این سریال بازیگران زیادی نظیر شقایق دهقانف حامد کمیلیف سمانه پاکدل، پژمان بازغی، سوگل خلیق، سروش صحتف مهیار بابایی، زهرا بهروزمنش، مجتبی فلاحی و… می پردازد.

ببینید: بیوگرافی شادی مختاری بازیگر صحرا در سریال جزیزه

اینستاگرام هادی کاظمی

Hadi Kazemi صفحه رسمی وی به نشانیفوق فعال است .

بیوگرافی هادی کاظمی بازیگر و همسرش پاکدل

بیوگرافی هادی کاظمی بازیگر و همسرش پاکدل

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا