بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی هانیه رستمیان قهرمان رشته تیر اندازی و همسرش

پرچمدار ایران در المپیک توکیو

بیوگرافی هانیه رستمیان قهرمان رشته تیر اندازی و همسرش را به مناسبت حضور در المپیک توکیو 2020 به عنوان پرچمدار المپیک توکیو در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید با ما همراه باشید.

بیوگرافی هانیه رستمیان قهرمان رشته تیر اندازی

خانم هانیه رستمی رستمیان از قهرمانان تیراندازی ایران و عضو تیم ملی می باشد وی متولد بیست و دومین روز از شهریور ماه سال ۱۳۷۷ در شهر تهران است .

بیوگرافی هانیه رستمیان ورزشکار

رستمیان چگونه ورزشکار شد ؟

رستمیان  به دلیل علاقه زیادی که به حرفه ای تیراندازی داشت از سن ۱۲ سالگی فعالیت خود را به طور رسمی در این رشته آغاز می کند و با توجه به استعداد خوبی که در رشته تیراندازی داشت توانست نخستین مدال آسیایی خود را خیلی زود فقط در سن ۱۴ سالگی از آن خود کند.

سوابق ورزشی

وی تا کنون افتخارات زیادی را برای کشورمان ایران به ارمغان آورده و به تازگی به عنوان پرچمدار تیم ملی ایران در المپیک توکیو نیز انتخاب شده است.
رستمیان از سن  ۱۲ سالگی فعالیت خود را در زمینه ورزشی آغاز می‌کند و پس از آن توانست در دوره رقابت‌های نوجوانان و جوانان جهان شرکت کند و مدال برنز قهرمانان جهان از آن خود کرد .

هانیع رستمیان پرجمدار المپیک 2020

پرچمدار توکیو 2020

به سبب افتخار آفرینی های زیادی که برای ایران داشت سبب شد این ورزشکار از طرف  کمیته ملی المپیک ۲۰۲۰ توکیو به عنوان پرچمدار کاروان ایران انتخاب شد.

اوج شهرت

جالب است بدانیم که هانیه رستمیان به عنوان نخستین بانوی مدال آور در رشته تیراندازی تپانچه در ایران شهرت دارد و همچنین موفق شد که سهمیه المپیک تابستانی ۲۰۲۰ را در رشته تیراندازی در مسابقات دوحه قطر کسب کند و در این مسابقات نیز حضور پیدا کند.

هانیه رستمیان ورزشکار

افتخرات ورزشی

از جمله افتخارات این بانوی ورزشکار می‌توان به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان در هند در سال ۲۰۱۹ اشاره به همچنین در مسابقات آسیایی توانست مدال نقره را از آن خود کند.

هانیه رستمیان ورزشکار
بیوگرافی هانیه رستمیان

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا