مد و زیبایی

تشخیص بوی عطر از روی رنگ

تشخیص بوی عطر از روی رنگ

به‌نظر شما هر رنگ از عطرها چه رایحه‌ای دارند؟ آیا تابه‌حال به رنگ عطرها توجه کرده‌اید؟ اگر بدانیم که هر عطر نشانه چیست، باید آن عطر را با رنگش تشخیص دهیم. انتخاب عطر از روی رنگ یکی از عجایب و رازهای خرید ادکلن است. بیشتر افراد تصور می‌کنند که رنگ عطرها جنبه تزیینی داشته و به‌دلیل اینکه ادکلن در شیشه زیباتر به‌نظر برسد آن را رنگی می‌کنند. در‌صورتی‌که، شما می‌توانید پیش از آن‌که در عطر را باز کنید، با دیدن رنگ یا بسته‌بندی عطر، متوجه رایحه آن شوید. زیرا هر کدام از رنگ‌های ادکلن‌ها، معنا و مفهوم خاصی داشته و رایحه به‌خصوصی دارند. در این مطلب راهنمای شما خواهیم بود تا تشخیص بوی عطر از روی رنگ را برای شما آسان‌تر کنیم تا بتوانید به‌راحتی ادکلن موردنظرتان را خریداری کنید. 

عطر‌های سبز؛ طبیعت را در وجود خود احساس کنید

به‌نظر شما رنگ سبز نشان‌دهنده چیست؟ عطرهای سبز رنگ، نشانی از طبیعت هستند. آقایانی که رایحه تلخ مانند چوب را دوست دارند بهتر است به‌سراغ خرید عطر مردانه اورجینال سبز تیره بروند. معمولا افرادی که با انرژی بالا می‌خواهند بسیار باکلاس به‌نظر برسند از عطرهایی با رنگ سبز استفاده می‌کنند. ادکلن‌های به رنگ سبز، رایحه‌ای از گل و گیاهان، درخت، خزه و طبیعت دارند. عطرهایی با رنگ سبز کم‌رنگ نیز روح تازه‌ای به انسان می‌بخشد و احساس خنکی را در او به‌وجود می‌آورد. 

عطرهای بنفش؛ ادکلن‌هایی با لطافت زنانه 

در مورد رایحه عطرهای بنفش باید گفت: این ادکلن‌ها با ترکیباتی از عنبر و مشک، رایحه‌ای خاص و جذاب متناسب با سلیقه خانم‌ها دارند. وجود رنگ سرخابی در دسته عطر‌های بنفش قرار می‌گیرد. احتمالا انتظار داشتید که سرخابی در گروه رنگی عطرهای صورتی قرار بگیرد، اما اینطور نیست. عطرهای سرخابی با رایحه‌ای میوه‌ای و در کنار آن‌ها با رایحه خوشمزه و خوراکی مانند آب‌نبات، کارامل و شیرینی ترکیب شده‌اند. در عطرهای بنفش، هرچه رنگ بنفش روشن‌تر باشد، نشان‌دهنده خنکی رایحه و هرچه رنگ آن به تیرگی برود، رایحه‌ای باوقارتر از روایح گل‌دار پدیدار می‌شود. در ترکیبات عطر بنفش رنگ، کمی رایحه چوب نیز یافت احساس خواهد شد. 

عطرهای بنفش؛ ادکلن‌هایی با لطافت زنانه 

تشخیص بوی عطر از روی رنگ مشکی؛ رایحه‌ای تلخ و جذاب 

از سنگینی عطرهای مشکی چیزی شنیده‌اید؟ ادکلن‌هایی که به رنگ مشکی هستند، ترکیباتی سنگین از چوب، ادویه و گیاهان معطر دارند. ادکلن‌های مشکی زنانه، ترکیبات گلی مانند گل یاس نیز دارند تا لطافت و جذابیت رایحه زنانه را منتقل کنند. اما عطرهای مشکی مناسب برای آقایان، مانند عطر مردانه دیور ساواج، ترکیب بی‌نظیر و جدایی‌ناپذیری از ادویه‌ها است. افراد علاقه‌مند به عطرهایی با رنگ مشکی، ابهت خاصی دارند و بسیار پایبند گذشته و حالت کلاسیک هستند. 

عطر آبی؛ رایحه‌ای از جنس حس آرامش عمیق در دریا و اقیانوس 

برای تشخیص بوی عطر از روی رنگ آبی، می‌توان به احساس نشاط و طراوت که به انسان منتقل می‌کند اشاره کرد. عطرهای آبی تیره مانند ادکلن آکوا بولگاری رایحه‌ای تلخ دارند که بیشتر مورد پسند آقایان است. ادکلن‌های آبی تیره از ترکیبات تلخی هم‌چون وانیل و زعفران تشکیل شده‌اند. ادکلن آبی روشن نیز ترکیباتی از روایح دریایی و اقیانوسی دارد و در بیشتر موارد خنک و شیرین بوده که آرامش را برای شما و اطرافیانتان به‌وجود می‌‌آورد. 

عطر صورتی؛ ادکلن‌هایی با دنیای زنانگی و احساسات عاشقانه 

حتما با شنیدن و دیدن رنگ صورتی به یاد دنیای دخترانه می‌افتید. بله باید بگوییم که دنیای عطرهای صورتی دنیای زیبایی و احساسات است. به‌طور‌کلی، رنگ صورتی در عطرها نشان‌دهنده وجود ترکیبات گلی بسیار است. عطرهای صورتی کم‌رنگ معمولا رایحه‌ای خنک، شیرین، گلی و لطیف دارند. بالعکس عطرهای صورتی تیره گرم و شیرین هستند. عطرهای صورتی رنگ، انتخاب ایده‌آلی برای خانم‌ها است و افرادی که این طیف رنگی از ادکلن را می‌پسندند، روحیه‌ای عاشق و احساساتی دارند. 

عطر صورتی؛ ادکلن‌هایی با دنیای زنانگی و احساسات عاشقانه 

تشخیص بوی عطر از روی رنگ سفید؛ ادکلنی از جنس پاکی و آرامش

در نحوه تشخیص بوی عطر از روی رنگ سفید باید بگوییم که این عطرها تداعی‌کننده آرامش، پاکی و حس شیرینی هستند. ادکلن‌های به رنگ سفید، رایحه‌ای خنک و شیرین دارند که از زمستان و برف‌های سفید گرفته شده‌‌اند. افرادی که انتخابشان عطرهای سفید است، معمولا انسان‌هایی اخلاق‌مدار و منظم هستند که لباس‌هایی شیک و رسمی می‌پوشند. 

عطر قرمز؛ ادکلن‌های با رایحه بسیار قدرتمند و پیچیده 

اگر ادکلن شما قرمز تیره است، بیانگر رایحه‌ای تلخ هم‌چون چوب بوده و اگر ادکلنی به رنگ قرمز روشن و شفاف دارید، باید شاهد رایحه‌ای شیرین و گلی در کنار ادویه‌ها باشید. ادکلن‌های قرمز رنگ، بیشتر مناسب محافل و مهمانی‌های رسمی هستند. ترکیب روایح با جوز هندی، زنجبیل و فلفل این ادکلن‌ها را بسیار قدرتمند و خاص می‌کند که استفاده از آن‌ها در فصل زمستان بسیار لذت‌بخش است. 

عطر زرد و قهوه‌ای؛ محبوب‌ترین ادکلن‌ها با رایحه‌ای خنک تا گرم 

طیف زرد رنگ تا قهوه‌ای، عموما از رنگ زرد لیمویی شروع شده و طلایی را رد کرده و به قهوه‌ای می‌رسد. این ادکلن‌ها در در دسته محبوب‌ترین و پرطرفدارترین عطرها در بازار محسوب می‌شوند. عطرهای زرد رنگ روایحی گرم و شیرین دارند و هرچه رنگ زرد روشن‌تر باشد، رایحه عطر مورد‌نظر خنک‌تر است. این طیف رنگی از ادکلن‌های موجود در بازار، عطرهای محبوب، لوکس و همه پسند هستند که در برندهای مختلفی می‌توانید این عطرها را خریداری کنید. مردان جنتلمن اغلب به سراغ ادکلن‌هایی به این رنگ می‌روند و خانم‌هایی طرفدار عطرهای زرد یا طلایی رنگ هستند نیز، روحیه‌ای مغرور، جدی و با اعتماد‌به‌نفس بالا دارند. 

عطر زرد و قهوه‌ای؛ محبوب‌ترین ادکلن‌ها با رایحه‌ای خنک تا گرم 

عطرهای مورد‌نظر با رنگ و رایحه دلخواه خود را از کجا تهیه کنیم؟ 

اکنون که دریافتیم تشخیص بوی عطر از روی رنگ ادکلن امکان‌پذیر است، می‌توانیم به‌راحتی ادکلن مورد‌نظر خود را به‌صورت اینترنتی و آنلاین سفارش دهیم. انواع برندهای معتبر و با‌کیفیت برای خرید ادکلن اورجینال در فروشگاه اینترنتی بودیسه شاپ وجود دارد. با مراجعه به سایت boodise.shop عطرهای مختلف را می‌توانید در روایح متفاوت و خاص مشاهده کرده و با قیمت مناسب و تضمین اصالت کالا خریداری کنید. بودیسه امکان مقایسه و بررسی محصول را برای مشتریان ایجاد کرده است تا با خیال راحت، خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 2

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ولی هیچی جای عطرهای قدیمی رو نمیگیره
    ادکلنی که پدربزرگم استفاده میکرد…
    هنوز بوش توی بینی و ذهنمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا