سرگرمیمد و زیبایی

بهترین عطر زنانه چیست؟ (بررسی برندهای معتبر و پرطرفدار)

بهترین عطر زنانه چیست؟ چگونگی انتخاب آن

لیست مطالب این مقاله

اگر  به دنبال خرید بهترین عطر زنانه هستید می‌توانید در بین این لیست از بهترین‌ها برای خودتان یک انتخاب عالی داشته باشید.

خرید یک عطر یا ادکلن، یا هر محصول مبتنی بر رایحه در هر زمان از سال می‌تواند برای بسیاری از افراد چالش‌برانگیز باشد. در ادامه بهترین‌های را به شما معرفی می‌نماییم.

نحوه انتخاب عطر

هنگام انتخاب یک عطر، بویی که هنگام باز کردن در شیشه به مشامتان می‌رسد ممکن است برای دوستتان بوی متفاوتی داشته باشد.

حس بویایی شما توسط نواحی مغز که برای پردازش خاطرات و احساسات نیز استفاده می‌شود پردازش می‌شود. معمولاً افراد بوهایی مانند عطر، ادویه‌ها یا غذاها را متفاوت تجربه می‌کنند.

هنگام خرید عطر، مطمئن شوید که آن را به چند روش مختلف، در بطری، روی نوار تست و از طریق یک نمونه، در حالت ایدئال خارج از فروشگاه، استشمام کنید تا مشخص شود که آیا عطر را دوست دارید یا خیر. این کار مهم است؛ زیرا در مغازه‌ها اغلب بوهای زیادی در هوا شناور می‌شوند و تشخیص عطر مناسب شما انتخاب را دشوار می‌کند.

روش صحیح استفاده از عطر چیست؟

نحوه استفاده از ادکلن یا عطر به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد، اما اکثر عطرسازان می‌گویند که باید از عطر روی نقاط فشار، مچ دست، پشت‌گوش و گردن استفاده کنید.

تفاوت بین ادو تویلت و ادو پرفیوم چیست؟

تفاوت بین این دو در غلظت روغن عطر هر کدام است. ادو تویلت‌ها (EDT) به دلیل غلظت کم‌روغن عطرشان بین 5 تا 15 درصد ترکیب نسبتاً سبک‌تری دارند.

 از سوی دیگر، Eau de parfums (EDP) دارای غلظت بالاتری از روغن‌های عطر هستند. معمولاً بین دوازده تا هجده درصد به این معنی که رایحه قوی‌تری را ارائه می‌دهند که بین پنج تا هشت ساعت ماندگاری دارد.

ادو تویلت و ادو پرفیوم

 انتخاب بین این دو ممکن است به مناسبت خاصی باشد که آن را برای آن استفاده می‌کنید یا آب‌وهوا یعنی ممکن است برای کار و در طول ماه‌های تابستان به رایحه‌ای سبک‌تر و برای گردش‌های شبانه و در طول زمستان به رایحه‌ای غنی‌تر متمایل شوید.

آیا راهی برای ماندگاری بیشتر عطر وجود دارد؟

سه راه کلیدی برای ماندگاری بیشتر عطر وجود دارد:

  • قبل از اسپری کردن عطر، لوسیون بدن، کرم یا روغن را روی پوست خود ماساژ دهید. هرچه پوست مرطوب‌تر باشد، عطر بیشتری را حفظ می‌کند.
  • به غلظت عطر خود توجه کنید، زیرا مشخص می‌کند که چه مدت رایحه روی پوست شما ماندگار خواهد بود.
  • عطر خود را مستقیماً روی پوست خود اسپری کنید. شما محصول را با اسپری کردن آن در هوا و راه رفتن در آن هدر خواهید داد.

Paco Rabanne Fame Eau de Parfum

بهترین عطر برای تمام فصول Paco Rabanne Fame Eau de Parfum است. شما را به آغوشی تند و فریبنده از نت‌های شیرین و تند تبدیل می‌کند. انبه ظاهری کوتاه به وجود می‌آورد، اما قدرت این عطر از طریق نوسانی کرمی و عمیق از چوب حاصل می‌شود.

Narciso Rodriguez For Her Musc Noir Eau de Parfum

در عطرهای Narciso Rodriguez، مشک MVP است که در هر ترکیب هویت جدیدی پیدا می‌کند. برای Musc Noir، مشک از نت‌های پودری و میوه‌ای استفاده می‌کند، اما نه برای مدت طولانی. با خشک شدن عطر، Musc Noir تیره‌تر و جذاب‌تر می‌شود و درعین‌حال نرمی خود را حفظ می‌کند.

Narciso Rodriguez For Her Musc Noir Eau de Parfum

Dries Van Noten Orange Smoke Eau de Toilette

بهترین رایحه دودی شیرین عطر Dries Van Noten Orange Smoke Eau de Toilette دارد. وقتی این عطر را در دست دارید، تابستان خیلی دور به نظر نمی‌رسد. 

نت‌های ماندارین، شکوفه پرتقال زیر نور خورشید گرم می‌شوند و با مشک عمیق می‌شوند تا رایحه‌ای روشن و گرم ایجاد کنند.

The Harmonist Yin Transformation Parfum

رایحه کلیدی آن ارکیده کالیپسو، ماندارین، رز بلغاری، شیر بادام، یلانگ یلانگ، زنبق، مشک سفید، چوب صندل است. ترکیب رایحه یین یانگ ترکیبی ظریف از مرکبات و گل‌های حسی را باز می‌کند، سپس شیر بادام گرم، چوب صندل و مشک سفیدرنگ می‌شود.

Lancôme Idôle Eau de Parfum

نت‌های کلیدی این عطر از یاس، اسانس گل رز، آکورد شیپر تشکیل شده است. این عطر رایحه‌ای کاملاً زنانه، اما بی‌نظیر ایجاد می‌کند.

رایحه‌ای زیبا از گل‌ها که بیش از یک روز روی لباس‌ها و هر جایی که آن را روی خود اسپری می‌کنید ماندگار می‌شود. به‌علاوه، شما فقط به مقدار کمی نیاز دارید، زیرا مطمئناً ماندگاری بالایی دارد.

Eau De Parfum Elorea Inflorescence (송아리)

این عطر رایحه‌ای مانند توت شیساندرا، توت، زنبق دره، شکوفه آلو، پیچ امین‌الدوله، عنبر سفید، چوب صندل، مشک دارد. در واقع این عطر فریبنده با الهام از کلمه کره‌ای songari که به معنی مجموعه‌ای از گل‌ها یا میوه‌ها روی یک ساقه آشنا و غیرمنتظره است.

 نت‌های ابتدایی توت و توت بومی کره‌ای شیساندرا به شکوفه آلو و پیچ امین‌الدوله به شما می‌رسد و پس از آن رایحه پایه‌ای ملایمی از کهربا و چوب صندل به وجود می‌آید.

برند رو به رشد K-beauty به طبیعت و میراث مشترک بنیان‌گذارانش نگاه می‌کنند تا برخی رایحه‌های غیرقابل‌انکار الهی را ایجاد کنند، مانند گل آذین ملایم اما نه خیلی شیرین.

Eau De Parfum Elorea Inflorescence (송아리)

Ariana Grande Cloud Eau de Parfum

نت کلیدی این عطر شکوفه اسطوخودوس، گلابی آبدار، ترنج، نارگیل، ارکیده وانیلی، چوب، ترمه است. شما می‌توانید بوی یک سوپراستار را با این عطر زنانه داشته باشید. 

این عطر با رایحه‌های گلی و میوه‌ای شیرین شکوفه اسطوخودوس، گلابی، نارگیل و وانیل، رایحه‌ای شاداب و جوان به بهترین شکل به شما می‌بخشد.

Byredo Mumbai Noise Eau de Parfum

بهترین رایحه دودی با بوی ادویه و چوب، نت‌های کلیدی همچون: داوانا، دانه‌های تونکا، قهوه، لبدانوم، آگاروود، چوب صندل را دارد. این یک عطر غنی و کمی تند است که برای ماه‌های سرد زمستانی مناسب است. لازم به ذکر است که، قدرت ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد. 

La Perla Signature Eau de Parfum

بویی مانند گل‌های عمیق در جنگل را با این عطر حس می‌کنید. عطرهای La Perla که توسط برندی ساخته شده‌اند که شیک‌ترین و بهترین لباس زیر زنانه را در بازار به ارمغان آورده است، عطرهای La Perla نیز به همان اندازه مطلوب هستند. این رایحه به‌اندازه کافی مرکباتی است که حسی پررنگ و بیدار را القا می‌کند. شما پس از استفاده از این عطر بوی یک زن ثروتمند فرانسوی می‌دهید. 

Maison Margiela Replica Beach Walk Eau de Toilette

بویی؛ مانند صبح زود تابستان در کنار ساحل را دارد. نت‌های کلیدی آن از ترنج، فلفل صورتی، لیمو پریموفیور، روغن نرولی ترکیب شده‌اند.

حتی اگر در نزدیکی ساحل زندگی نمی‌کنید، این عطر تابستانی جوشان فوراً شما را به سواحل گرم و شنی با نت‌های ترنج، شیر نارگیل و ترانسلوزون الهام گرفته از آبزیان منتقل می‌کند.

بهترین عطر زنانه
Maison Margiela Replica Beach Walk Eau de Toilette

Viktor&Rolf Flowerbomb Eau de Parfum

بویی؛ مانند گل‌های قندی دارد و از نت‌های کلیدی ارکیده کاتلیا، فریزیا، رز سنتفولیا در آن استفاده شده است. اسپری این عطر مانند اسپری شدن بر حس غروب آفتاب در یک باغ رمانتیک است. 

زیباترین و راحت‌ترین عطری است که تا کنون ساخته شده؛ شیرین، نرم، عاشقانه و پودری. در واقع بهشت را در یک شیشه قرار داده است.

Le Monde Gourmand Beau Bleu Eau de Parfum

این عطر نه خیلی مردانه است و نه زنانه، به این معنی که رایحه‌ای است که شریک احساسی شما نیز ممکن است وسوسه شود و از آن استفاده کند.

Diptyque Eau de Minthe Eau de Parfum

نت‌های کلیدی آن نعناع فلفلی، شمعدانی، نعناع هندی هستند. برای داشتن عطری با رایحه مردانه و الهام گرفته از افترشیو است. این عطر نعنایی تازه و لذت‌بخش، عطری پیچیده؛ اما دلپذیر است.

Dior J’adore Eau de Parfum

بهترین رایحه کلاسیک را در عطر Dior J’adore Eau de Parfum احساس می‌کنید. بی‌دلیل نیست که شما این شیشه عطر را تقریباً در همه‌جا می‌بینید. 

یک عطر کلاسیک است و ترکیبات میوه‌ای و گل‌دار آن هرگز ظرافت دلپذیر یلانگ یلانگ، یاس، گلابی، خربزه، هلو و زنبق را کم نمی‌کند. به‌طورقطع می‌توان گفت یک عطر ماندگار و فوق‌العاده است.

Acqua di Parma Peonia Nobile Perfume

در واقع این عطر باید نایب‌قهرمان شود. این عطر گلی زیبا با رایحه‌های تمشک، شمعدانی، رز ترکی و گل است. در اصل، این یک دسته‌گل پوشیدنی است نه عطر.

یک عطر دوست‌داشتنی با رایحه‌های بسیار فریبنده مرکبات، چوب و گل‌های غیرمعمول است. به نظر این واقعاً دوست‌داشتنی است و قدرت ماندگاری خوبی دارد.

Acqua di Parma Peonia Nobile Perfume

Ex Nihilo Fleur Narcotique Eau de Parfum

بویی؛ مانند اولین شکوفه گل‌های بهاری دارد. این عطر مجلل و میوه‌ای مانند تابستان در بطری است. با داشتن آثار منحصربه‌فرد لیچی، گل، شکوفه پرتقال و هلو، با کمی مشک مخلوط شده و ارزش هزینه اضافی را دارد.

Carolina Herrera Good Girl Eau de Perfume

این عطر که با رایحه‌های یاسمن روشن و شگفت‌انگیز خود را نشان داده است. با اثری از قهوه و کاکائو تیره و فریبنده به مشام می‌رسد. برای اولین قرار ملاقات شما عالی است. عطر آن گرم و درعین‌حال شیرین و جذاب است. 

Yves Saint Laurent Black Opium Eau de Parfum

این معجون جذاب با بوی قهوه، وانیل و گلابی بی‌نظیر است. کمی ملایم و تند است. این عطر فوق‌العاده برای استفاده در شب بسیار مناسب است. این رایحه، رایحه‌ای بالغ و نشان‌دهنده یک زن قدرتمند است. در واقع می‌توان گفت یک عطر زمستانی عالی است.

Chanel Chance Eau de Parfum Spray

این عطر انتخابی غیرمعمول برای استفاده روزانه است. رایحه سبک‌تر و مدرن‌تر از رایحه نمادین N°5 این برند است، اما همچنان به همان سادگی کلاسیک و ماندگار است.

Chanel N5

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطر تمام دوران است. همچنین ممکن است برخی بگویند که این عطر خوشبوترین عطر است.  شماره 5 توسط عطرساز فرانسوی-روسی Ernest Beaux ساخته و خلق شده است. 

این عطر روشن، نشاط آور و صابونی است که در قسمت پایه، لمس‌های شرقی گرمی دارد که بهتر از آنچه گفته شد احساس می‌شود.

Eau de Parfum Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540

Baccarat Rouge 540 یکی دیگر از عطرهای چوبی با رایحه شیرین‌تر است. اول بوی شیرین می‌دهد، سپس به نت‌های تند و خاکی یاس، سدر و زعفران تبدیل می‌شود.

Armani Beauty Si Eau de Parfum

یک عطر کلاسیک در مجموعه آرمانی، انتخابی ایدئال برای هر کسی است که عطری خاکی در صورتی که بویی شبیه زمین ندارد، می‌طلبد. با گل رز و فریزیا که این عطر اغواکننده را ملایم می‌کند و برای استفاده روزانه مناسب است.

بهترین عطر زنانه
Armani Beauty Si Eau de Parfum

Le Labo Santal 33 Eau De Parfum

بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا Le Labo Santal 33 Eau De Parfum است. بسیاری از عطرها برای ماندگاری در تمام روز تا شب طراحی شده‌اند، اما بیشتر رایحه‌ها پس از هفت تا نه ساعت محو می‌شوند. اما این عطر شما را ناامید نمی‌کند.

به‌عنوان روح غرب آمریکا توصیف می‌شود، رایحه‌ای تک جنسیتی با رایحه‌های هل، بنفشه و زنبق، چوب صندل و چرم است. رایحه‌ای ماندگار با پایه‌ای چوبی که ممکن است برای آقایان و خانم‌ها جذاب باشد.

Ellis Brooklyn Vanilla Milk

بنیان‌گذار Bee Shapiro خط عطرهای بدون ظلم و وگان Ellis Brooklyn را ایجاد کرد که به‌خاطر رایحه‌های پیچیده خود از 9 خانواده عطری مختلف که از جمله مرکبات، آبزیان و چوب‌ها توصیف می‌شوند، شناخته شده است.

وانیل میلک برنده انتخاب ما برای بهترین عطر وانیلی است که گرم و شیرین است؛ اما خیلی خوشبو نیست و با برخی رایحه‌های وانیلی وجود دارد. چوب صندل و دانه وانیل تنها برخی از نت‌های گرم این عطر گیاهی هستند.

Heretic Florgasm

احتمالاً رایحه اصلی مشک چیزی نیست که بخواهید استفاده کنید. اما امروزه بسیاری از عطرهای خاکی و احساسی بویی شبیه به چوب‌های سبز تیره را به مشام می‌رسانند.

این عطر بوی گل‌های له شده و برگ‌های مرطوب را می‌دهد. مانند پیاده‌روی در جنگل پس از طوفان باران که همه چیز مرطوب و سنگین کرده و با مواد گیاهی است.

اگر عاشق یک عطر گیاهی تند و عجیب‌وغریب هستید و قیمت بالا آن برایتان مهم نیست، این عطر می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

Kensie So Pretty

بهترین عطر شیرین برای زنان می‌تواند Kensie So Pretty باشد. عطری سبک‌وزن و شیرین است. برخی می‌گویند که بوی وانیل را می‌گیرند، اما این عطر بر روی طعم‌های میوه‌ای مانند سیب، ترنج و نارنگی ساخته شده است.

Kensie So Pretty

نت‌های عطر پایینی شامل سدر سفید و مشک است که به تعادل شیرینی کمک می‌کند. سدر و مشک به متعادل کردن نت‌های بالای وانیل و سیب در این کمک می‌کند.

Carter+Jane Surfer Girl

ماهیت تابستان در کنار دریا و موج‌سواری را می‌توان با Carter+Jane Surfer Girl به دست آورد. درحالی‌که آب شور را در مواد تشکیل‌دهنده نمی‌یابید، بوی علف‌های وحشی یا گل‌های ساحلی در شن‌ها می‌دهد و منتقدان می‌گویند که بوی ساحل می‌دهد.

اگر می‌خواهید یک دختر موج‌سوار باشید، اما نمی‌توانید به ساحل برسید، این رایحه تابستانی را امتحان کنید و به تخیل خود اجازه دهید بقیه کارها را انجام دهد.

Dossier Gourmand White Flowers

این عطر از پرفروش‌ترین رایحه، Flowerbomb اثر ویکتور و رولف الهام گرفته شده است. درحالی‌که برخی نمی‌توانند در ازای آن مبلغ زیادی پرداخت نمایند؛ اما می‌توانند با قیمت کمتر از بوی مشابه عطر Dossier Gourmand White Flowers لذت ببرند. برای نوجوانانی که عاشق فلوربمب محبوب هستند؛ اما توانایی خرید آن را ندارند، این عطر مناسب است.

Henry Rose Queens and Monsters

این عطر برای استفاده خانم‌ها و آقایان ساخته شده است. دارای تأییدیه EWG و تأییدیه Cradle to Cradle است، به این معنی که مواد تشکیل‌دهنده این عطر با سخت‌ترین استانداردهای سلامت، ایمنی و شفافیت شناخته شده امروزی مطابقت دارد و آن را به انتخابی هوشمند برای افراد بالغ و حساس تبدیل می‌کند. به‌علاوه، می‌توانید آن را با شریک زندگی خود به اشتراک بگذارید؛ زیرا برای همه ساخته شده است.

بهترین عطر زنانه
Henry Rose Queens and Monsters

Jo Malone London Basil and Neroli Cologne

این عطر مانند بوی باغ اواخر بهار با نت‌های بالای ریحان معطر است که با بوی شکوفه‌های پرتقال تلخ ساخته شده است. این عطر را به‌خاطر بوی تازه و تمیزش معروف است.

برخی از منتقدان می‌گویند که ماندگاری آن به‌اندازه عطرهای دیگر نیست، اما دلیل آن این است که این عطر یک ادکلن است که برخلاف عطر که روغن بیشتری دارد، رایحه خود را برای مدت طولانی حفظ نمی‌کند.البته گران است، بنابراین اگر بودجه کمی دارید، توصیه می‌کنیم از این عطر صرف‌نظر کنید.

Philosophy Amazing Grace Eau de Toilette

Amazing Grace یک عطر روزانه محبوب برای خانم‌هایی است که رایحه گلی لطیف و ماندگار را با ترنج، زنبق و مشک دوست دارند. عطری مقرون‌به‌صرفه که به‌تنهایی یا لایه‌لایه با رایحه‌های دیگر به‌خوبی کار می‌کند.

گوچی بلوم

Gucci Bloom یک عطر با قیمت مناسب که بوی باغ ارائه می‌دهد. رایحه طبیعی گل یاس، گل سفید و سبکی روی پوست ایجاد می‌کند، اما فاقد قدرت ماندگاری است. رایحه‌ای همه‌کاره که برای روز یا شب کار می‌کند. اگر عاشق گل‌های سفید هستید، این یک انتخاب مناسب برای شماست.

گوچی لوم یک عطر کلاسیک گلی است که شما بارها و بارها آن را انتخاب خواهید کرد. به آن به عنوان یک گزینه سبک، نرم و جاودانه فکر کنید.

Gucci Bloom

بسته پرفروش مینی اسنیف

این بسته ستایش‌انگیز از سه عطر پرفروش از رایحه اصلی اسنیف Tart Deco، Sweet Ash و Way With Woods راهی عالی برای معرفی رایحه‌های جدید به خود یا کسی که دوستش دارید است.

تمام محصولات اسنیف وگان هستند و استانداردها را رعایت می‌کنند، بدون پارابن، مواد نگهدارنده یا رنگ‌های مصنوعی. بسته‌بندی‌شده در یک محفظه کوچک زیبا، می‌توانید هر کدام را به‌تنهایی استفاده کنید یا در صورت لزوم با هم ترکیب کنید تا عطر جدید موردعلاقه خود را پیدا کنید.

Sol de Janeiro Beija Flor™

اگر می‌خواهید با لوسیون‌ها و معجون‌ها، معشوقه‌تان را برای ولنتاین غافلگیر کنید، این ست هدیه با بوی گل‌دار همراه با شستشوی بدن، کرم بدن و عطر معطر در یک بسته زیبا به رنگ صورتی ارائه می‌شود.

برای انواع پوست نیز خوب است. این عطر دارای رایحه Cheirosa 68 از Sol de Janeiro است، اگر بوی استوایی را دوست دارید، نت‌هایی از یاس برزیلی، میوه اژدها صورتی، هوای اقیانوس و کمی وانیل Tropicalia برخوردار است. یک ست هدیه ارزان‌قیمت که شامل شستشوی بدن، کرم و عطر با رایحه‌ای شیرین و گلی است.

Shanel Coco

کوکو عطری غنی و احساسی با دهانه‌ای تند میوه‌ای است که بیشتر از میخک، پرتقال و یک قطره روغن گل رز اعتیادآور به دست می‌آید.

پخش رایحه کاملا قوی دارد و مدتی طول می کشد تا به رایحه گلی/پودری و آرامش کهربا خشک شود. کوکو عطری است برای بیان یک عطر.

هنگامی که آن را امتحان کنید، احساس می‌کنید مطمئن‌ترین زن در مورد خود برای رسیدن به هر چیزی که می‌خواهید هستید.

عطری خوش ترکیب و قدرتمند که جلب توجه می‌کند. برخی تا آنجا پیش می‌روند که می‌گویند این بهترین عطر شنل در تمام دوران است.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا