کسب و کار

طلایی ترین نکات آموزش سئو

بهینه سازی موتور سئو سنگ بنای تجارت الکترونیک است. اگر فروشنده آنلاین هستید و در صفحه 6 نتایج جستجو گیر کرده باشید، نمی توانید پایگاه مشتریان وفادار خود را افزایش دهید. مطالعات زیادی قبلاً اهمیت سئو را نشان داده است  و بیان می کند که 75 درصد از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند. همچنین بیش از 60 درصد از بازاریابان می گویند بهبود سئو و رشد حضور ارگانیک اولویت اصلی آنها در بازاریابی داخلی است. با در نظر گرفتن تمام این ارقام، مهم است که آموزش سئو را به نحوه دریافت کنید که سنگ بنای وب سایت شما باشد. در ادامه این مطلب درباره ایران سایت (یکی از قدیمی ترین مجموعه های فعال در حوزه طراحی وب سایت) و قیمت خدمات سئو خواهیم پرداخت.

طلایی ترین نکات آموزش سئو

اهمیت بهینه سازی کلمات کلیدی در آموزش سئو

اگر سئو لنگر کسب و کار آنلاین است، کلمات کلیدی عنصر اصلی سئو هستند. هر صفحه در وب سایت شما باید از یک استراتژی کلید واژه با دقت طراحی شده پیروی کند تا تأثیر بیشتری بر الگوریتم های موتور جستجوی گوگل بگذارد.

به همین دلیل است که برای هر صفحه به یک کلمه کلیدی خاص نیاز دارید. در اینجا رایج ترین راه ها برای یافتن کلمات کلیدی برای موضوعات شما آمده است:

  • طوفان فکری: اولین قدم این است که تمام کلمات کلیدی را که می توانید به تنهایی به آن فکر کنید یادداشت کنید.
  • Keyword Planner: Google Keyword Planner را توسعه داده است تا به مدیران وب سایت کمک کند تا به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنند.
  • جستجوهای Google: همچنین می توانید صفحات مربوط به کسب و کار را جستجو کنید و هنگام تایپ سؤال، پیشنهادات Google را مشاهده کنید.
  • وب سایت های پرسش و پاسخ: سایت هایی مانند Quora هر روز هزاران سوال دریافت می کنند. برای مشاهده سؤالات متداول و ایجاد صفحاتی که دقیقاً به سؤالات مشابه پاسخ می دهند، آن را بررسی کنید.

ممیزی SEO در آموزش سئو

اگر می خواهید همان سطح بهره وری وب سایت را در طولانی مدت حفظ کنید، ممیزی منظم سئو الزامی است. هر چند وقت یکبار باید کل وب سایت را بررسی کنید و نقاط ضعفی را پیدا کنید که سرعت شما را کاهش می دهد.

  • هر صفحه را برای عناوین متا و توضیحات بررسی کنید.
  • بهینه سازی کلمات کلیدی را برای هر پست بررسی کنید.
  • ساختار URL مقالات خود را تجزیه و تحلیل کنید.
  • برچسب های ALT را روی تصاویر بررسی کنید.
  • تست سازگاری با موبایل را انجام دهید تا ببینید وب سایت شما به درستی برای استفاده از گوشی هوشمند بهینه شده است.

تمام این مراحل به شما کمک می کند تا ارزش سئوی وب سایت را بفهمید. همچنین ایرادات و کاستی ها را برجسته می کند، بنابراین می توانید محتوا را بهبود ببخشید یا عناصر گمشده را برای افزایش پتانسیل سئو اضافه کنید.

ممیزی SEO در آموزش سئو

قیمت سئو

تحقیقات کلمات کلیدی نشان می دهد که به طور متوسط ​​500 نفر هر ماه عبارت دقیق «قیمت سئو را در گوگل» جستجو می کنند.

پاسخ کوتاه به این سوال این است که قیمت سئو بسته به آژانس سئوی که استخدام می کنید می تواند بسیار متغیر باشد.گاهی اوقات مجموعه ها به شما پیشنهاد یک مشاوره اولیه می دهند که ممکن است هزینه بردار باشد؛ در مقابل خیلی از مجموعه ها این مشاوره را به صورت رایگان انجام می دهند.  مهم نیست که در نهایت به چه کسی برای ارائه خدمات سئو برای کسب و کار خود اعتماد دارید، هزینه سئو در نهایت به متغیرهای زیادی بستگی دارد، از جمله:

  • استعداد فنی کلی وب سایت شما و CMS (سیستم مدیریت محتوا) برای محتوای وب سایت.
  • مشاهده موجود در جستجوی ارگانیک. اگر با یک وب‌سایت کاملاً جدید با اعتبار دامنه صفر و بدون رتبه‌بندی شروع می‌کنید، انتظار داشته باشید بیشتر هزینه کنید یا برای نتایج ملموس بیشتر منتظر بمانید.
  • آگاهی و قرار گرفتن در معرض نام تجاری موجود.
  • سطح تخصص شرکت ارائه خدمات سئو. این امر به ویژه به دلیل مربوط به صنعت و جایگاه شما در آن صنعت است.
  • اهداف و مقاصد کسب و کار. این شامل نقشی است که شما پیش‌بینی می‌کنید ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو مانند Google و Bing در حین کار برای رسیدن به آن اهداف ایفا کنند.
  • رقابت. رقابت کلی بسته به صنعت شما و مجموعه کلمات کلیدی که باید هدف قرار دهید متفاوت خواهد بود
  • فوریت. سئو برای موثر بودن زمان می برد، بنابراین نتایج سریعتر به زمان و منابع بیشتری نیاز دارد.
  • مخاطبان هدف و جمعیت شناسی آیا به دنبال اجرای یک کمپین سئوی ملی یا جهانی هستید یا یک تجارت محلی هستید که در یک منطقه جغرافیایی محدود فعالیت می کنید؟ این ممکن است بر قیمت کلی کمپین سئو شما تأثیر بگذارد.
دریافت خدمات و آموزش سئو از ایران سایت

دریافت خدمات و آموزش سئو از ایران سایت

سئو مهمترین استراتژی در تجارت آنلاین است. این شامل مجموعه ای کامل از اصول است که وب سایت شما را برای جستجوگران گوگل قابل مشاهده تر و جذاب تر می کند. به منظور بهبود سئو سایت خود بهتر است به یک متخصص در این حوزه مراجعه کنید تا از صفر تا صد طراحی آن در کنار شما باشد و در رفع ایرادات احتمالی به شما کمک کند. شرکت طراحی ایران سایت؛ اولین و قدیمی ترین مجموعه تخصصی طراحی سایت است که در راستای ارائه بهترین خدمات طراحی سایت به مشتریان متعهد شده است که بهترین کیفیت محتوا را در اختیار آنها قرار دهند و حتی پس از مشاوره اولیه، پشتیبانی خود را ادامه دهد. در صورتی که از سئوی سایت خود راضی نیستید یا قصد بهبود صفحه خود در گوگل را دارید؛ می توانید با کارشناسان ایران سایت  iransite.ir تماس بگیرید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا