اخبار هنرمندان

نقش آفرینی برجسته میلاد کی مرام در سیاوش

بازی میلاد کی مرام در سریال سیاوش

سیاوش مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مهدی یاری، محصول سال 1399است که به صورت اختصاصی توسط شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می‌شود. میلاد کی مرام بازیگری نقش اصلی سیاوش را برعهده دارد. او توانسته با این نقش بسیار ارتباط خوبی برقرار کند. در ادامه به بیوگرافی میلاد کی مرام می‌پردازیم.

میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون
میلاد کی مرام  بازیگر سینما و تلویزیون

میلاد کی مرام  بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 اردیبهشت 1365 در بندر انزلی است. او سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ تر دارد. تحصیلات دانشگاهی میلاد کی مرام فوق دیپلم الکترونیک است و بازیگری را از حضور در کلاس مسعود کیمیایی آغاز کرده است. به گفته خودش از شاگردان اول کلاس مسعود کیمیایی بوده است.

میلاد کی مرام در کنار مادر

میلاد کی مرام  عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و طرفدار سرسخت تیم فوتبال زادگاهش ملوان بندر انزلی می‌باشد. او این روزها در سریال سیاوش ایفای نقش می‌کند.

ازدواج میلاد کی مرام

میلاد کی مرام مجرد اسـت و تا کنون ازدواج نکرده است. او از معدود بازیگرانی اسـت کـه در فضای مسموم حواشی و شایعات کمتر قرار گرفته اسـت و شهرت و محبوبیت وی بخاطر نقش آفرینی‌های موفقی اسـت کـه تا کنون داشته اسـت. اما بخاطر انتشار یک عکس با ماهور الوند شایعاتی مبنی بر ازدواج این دو بازیگر پخش شد؛ که کاملا مشخص است این عکس مربوط بـه پشت صحنه فیلم سینمایی ملی و راه هاي نرفته بوده است.

 فیلم سینمایی ملی و راه هاي نرفته
فیلم سینمایی ملی و راه هاي نرفته

ارتباط گلاب آدینه با میلاد کی مرام

میلاد کی مرام بعد از تحمل سختی و بی پولی‌های بسیار، بعد از آمدنش به تهران و نداشتن حتی جای خواب که به همین دلیل وادار بود کنار تئاتر شهر در انتهای اتوبوس دوست خود بخوابد و همچنین سرایدار مدرسه کیمیایی بودن و کار دریک رستوران واقع در یوسف آباد بالاخره آینده هنری او رقم خورد.

هنگامیکه میلاد کی مرام پشت صندوق بود خانم گلاب آدینه برای خرید غذا بـه رستوران آمد. میلاد از فرصت استفاده کرده و علاقه خود بـه هنر و بازیگری را برای ایشان بازگو کرد. این نقطه پرتاب میلاد کی مرام بـه قله‌های موفقیتی شد کـه قطعا سرنوشت او را رقم می زد.

خانم آدینه از ایشان دعوت کرد تا برای مجموعه خواستگاری تست بازیگری بدهد و بعد از تست در 21 نقش این سریال اپیزودیک بازی کرد. میلاد کی مرام دراین مورد میگوید بودن دراین سریال دریچه جدیدی در زندگی مـن بود کـه بخاطر این اتفاق همیشه سپاسگزار خانم آدینه هستم.

میلاد کی مرام
میلاد کی مرام

سریال پر بازدید سیاوش

و اما سریال سیاوش و نقش آفرینی میلاد کی مرام…

خلاصه داستان این سریال به این گونه است که سیاوش ساقی ( با بازی میلاد کی مرام)، کشتی‌گیر و قهرمان جهان است و نامزدش مرجان، نیاز به عمل پیوند کبد دارد. سیاوش به دلیل ناتوانی مالی در پرداخت هزینه‌های عمل پیش نصرت ( رضا کیانیان) که یکی از میلیاردرها محسوب می‌شود می‌رود اما نصرت در ازای دادن پول از سیاوش می‌خواهد تا با مارال، دخترش عقد کند.

در این سریال بازیگران دیگری چون ترلان پروانه/ مجید صالحی/ خسرو شهراز/ گیتی قاسمی و سوگل خلیق بازی میکنند.

سریال پر بازدید سیاوش
سریال پر بازدید سیاوش

او در اینستاگرام خود در رابطه با چالش قسمت های جدید این سریال با نوشتن کپشنی نظر خود را بیان کرد.

سریال پر بازدید سیاوش
سریال پر بازدید سیاوش

همچنین او در مورد برخورد با زنان و درکی که می توان از آنها داشت چنین گفت.

سریال پر بازدید سیاوش
سریال پر بازدید سیاوش

شما می توانید میلاد کی مرام را با آی دی miladkeymaram دنبال کنید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا