گردشگری و مهاجرت

هتل اسپیناس پالاس تهران کجاست؟ بهترین هتل با تخفیف‌های دوره‌ای

همه‌چیز در مورد هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی از هتل‌های لاکچری و مجلل تهران، هتل اسپیناس پالاس نام دارد. درواقع با توجه به اینکه این هتل نزدیک امکانات رفاهی عالی است، بنابراین افراد زیادی مشتاق به اجاره آن هستند. در این مقاله از جوان ایرانی به بررسی هتل اسپیناس پالاس تهران می‌پردازیم.

 

اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

با توجه به مساحت بزرگ اتاق‌های این هتل بسیار زیبا و بی‌نظیر، برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است. امکانات بهداشتی و حمامِ بسیار تمیز و مجهز داشته، همچنین درون حمام وان بسیار زیبا و بزرگ وجود دارد که به زیبایی این هتل اضافه می‌کند. معمولاً افراد به صورت خانوادگی این هتل را رزرو می‌کنند اما اتاق‌های تکی نیز وجود دارد.

 

امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس

همان‌طور که می‌دانید امکانات رفاهی این هتل می‌تواند در روحیه افراد تأثیر بسزایی گذاشته و باعث می‌شود مردم از سفر خود راضی باشند. در هتل اسپیناس پالاس تهران امکانات بسیار زیادی ایجاد شده ازجمله اینکه شما می‌توانید اینترنت رایگان داشته باشید. سرویس چای و قهوه رایگان برای شما فراهم است. حتی اتاق جدا برای بیزینس خود می‌توانید رزرو کنید.

 

آدرس اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت‌آباد واقع در شمال غرب تهران است که کافه، قهوه‌خانه‌های سنتی، رستوران‌ها همچنین فضای ورزشی، سالن بولینگ، فروشگاه مواد غذایی متنوع از جمله مزایای این هتل است.

مدیران هتل اسپیناس پالاس تمام تلاش خود را می‌کنند تا مکانی لذت‌بخش را برای مهمانان رقم بزنند. این هتل شگفت‌انگیز در خارج از ایران هم شناخته شده است.

آدرس دقیق آن: تهران، سعادت آباد، بلوار پیام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه 33

 

گذراندن اوقات فراغت در هتل اسپیناس پالاس

ازآنجایی‌که امکانات رفاهی بسیار زیادی در این هتل ایجاد شده، شما عزیزان می‌توانید درهنگام اوقات فراغت نیز به این هتل مراجعه کنید. جاهای تفریحی آن جکوزی، سونا، اتاق بخار، استخر، باشگاه ورزشی و مواردی از این قبیل است.

 

مزایای هتل اسپیناس پالاس تهران

این هتل ۵ ستاره مزایای بسیار زیادی دارد که در این بخش بررسی می‌کنیم. همچنین با فراهم آوردن زیبایی‌های طبیعی و بومی که ارائه داده، مطابق سلیقه تمامی افراد است. در این هتل می‌توانید انواع همایش‌ها و جلسات را برگزار کنید.

اگر قصد اقامت در هتل‌های تهران را دارید واقعاً ما به شما هتل اسپیناس پالاس تهران را پیشنهاد می‌دهیم. امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز تنها ۱۰ دقیقه با هتل اسپیناس پالاس فاصله دارد و شما می‌توانید به‌راحتی از این نمایشگاه نیز دیدن کنید.

مجتمع سعد آباد نیز نزدیک این هتل شگفت‌انگیز است که از دوران قاجار و پهلوی به یادگار مانده است. درواقع تا این مجتمع نیم ساعت باید رانندگی کنید‌‌.

مرکزهای خرید بسیار زیادی وجود دارد که نزدیک این نوع هتل بسیار زیبا وجود دارد.

 

ساعت کاری هتل اسپیناس پالاس تهران

ساعت کاری این هتل از ساعت ۷ صبح الی ۲ بامداد است. پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۱۲ الی ۲۳ آماده خدمت‌رسانی است.

دقت داشته باشید که اگر نیاز به استخر دارید، کودکان زیر ۱۲ سال مجاز به استفاده نیستند‌‌.

 

پیشنهاد می‌کنیم در مورد هتل استقلال تهران نیز اطلاعات بیشتری کسب کنید:

هتل استقلال تهران

رستوران و  کافه‌های هتل اسپیناس پالاس

ازآنجایی‌که در این هتل رستوران و کافه‌های بسیار مجلل وجود دارد، بنابراین شما عزیزان می‌توانید نسبت به ذائقه خود انتخاب گسترده‌ای داشته باشید. اگر طرفدار محیط سنتی با معماری قدیمی هستید، می‌توانید رستوران دیبا را انتخاب کنید و همچنین اگر تمایل به محیطی آرام و دوست‌داشتنی هستید، دکوراسیون بسیار زیبا رستوران‌های زیادی نیز وجود دارد.

برخی از افراد رستوران را دوست ندارند و برای این‌که دورهم جمع شوند کافه را ترجیح می‌دهند. برای این‌گونه دورهمی‌ها کافه سان سیت را می‌توانید انتخاب کنید.

 

قوانین و مقررات هتل اسپیناس پالاس تهران

این مورد بسیار اهمیت دارد که افراد سیگاری تنها در طبقات ۴ و ۵ این هتل مجاز به استعمال آن هستند. اگر در طبقات دیگر بکشند ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

شما عزیزان می‌توانید برای رزرو هر نوع خدمتی از این هتل به‌صورت آنلاین یا از طریق اپلیکیشن از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید.

 

امکانات عمومی هتل اسپیناس پالاس

  • تخت خواب راحت
  • تلویزیون
  • سرویس بهداشتی
  • حمام
  • تلفن
  • چای‌ساز
  • یخچال
  • سیستم تهویه هوا
  • بوفه صبحانه رایگان
  • پارکینگ رایگان
  • دانلود پرسرعت بی‌سیم
  • صندوق امانات
  • میز کار

 

بهترین هتل‌های قشم را می‌شناسید؟

بهترین هتل های قشم را بیشتر بشناسید

هزینه هتل اسپیناس پالاس تهران

هزینه اقامت در این هتل بسیار متفاوت است و بستگی دارد شما چه نوع سوئیت و یا اتاقی را انتخاب کنید. ولی به‌طورمعمول از سه میلیون و پانصد هزار تومان شروع می‌شود. اگر می‌خواهید هزینه کمتری داشته باشد باید اتاق‌هایی با امکانات کمتر، یک یا دو نفره را انتخاب کنید‌

 

تاریخچه هتل اسپیناس پالاس تهران

نام سابق هتل اسپیناس پالاس تهران به نام هتل اسپیناس بهرود معروف بود. این هتل در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. درواقع نام آن برگرفته از نام قله کوهی در شمال ایران است. هم‌اکنون این هتل ۵ ستاره اولین گزینه انتخابی برای مهمانان و مسافران تجاری است.

 

سخن پایانی

همان‌طور که مشاهده کردید هتل اسپیناس پالاس تهران، بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی تمایل دارند تا از مزایای ویژه آن بهره‌مند شوند و در روزهایی که در این هتل بی‌نظیر اقامت دارند در کنار عزیزانشان خاطرات شیرین را تجربه کنند‌.

اگر شما عزیزان نیز تجریه‌ای در مورد اقامت در این هتل را دارید خوشحال می‌شویم در بخش نظرات پیام خود را با ما در میان بگذارید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 2.5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 4

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

بهار علیزاده

همیشه بهترینِ خودم، خاص و منحصر به فرد! دیجیتال مارکتینگ و سئو نظرمه. زندگی برای من مسابقه نیست! از مسیر لذت می‌برم... راز خوشحالیِ من: کمک به دیگران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا