ترفندتکنولوژی

برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر

بازی های آنلاین کامپیوتری چیست؟ جدیدترین بازی های 2023

آشنایی با برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر، یکی از بهترین موضوعاتی است که می‌توانید با کمک آن، تا مدت‌ها خودتان را سرگرم کنید. در این خصوص می‌خواهیم به معرفی 20 تا از بهترین بازی‌های برتر آنلاین اشاره کنیم که شامل سبک‌های مختلفی می‌شود. ملاک ما در انتخاب این بازی‌ها، بروز بودن، تعداد کاربران و محبوبیت آنها است و فرقی نمی‌ در چه سالی ساخته شده باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کامل‌تر این موضوع بپردازیم.

بازی های آنلاین کامپیوتری چیست؟

امروزه هر چقدر به سمت جلو پیش می رویم، بازی های آنلاین زیادی وجود دارند که می‌توانید با کمک آنها، تا ساعت‌ها خود را سرگرم کنید. از آنجایی که هرسال سری بازی‌های جدیدی منتشر شده و یا بر جمعیت بازی‌های قبلی اضافه می‌شود، می خواهیم یکبار دیگر، برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر را به شما معرفی کنیم که می‌توانید به راحتی طعم این گونه بازی‌ها را بچشید.

اما پیش از آنکه به معرفی برترین بازی های آنلاین در سال 2023  برای کامپیوتر بپردازیم، بهتر است در قدم نخست با چیستی بازی‌های آنلاین کامپیوتری آشنا شوید. این بازی‌ها بسیار متنوع هستند و می‌توانید آنها را در ژانرهای مختلفی اعم از تیر اندازی، ماجراجویی، اکشن، بتل رویال و غیره مشاهده نمایید. با این حال نقطه مشترکی که در همه این بازی‌ها وجود دارند آن است که از طریق اینترنت با هم ارتباط برقرار کرده و حجم زیادی از کاربران می‌توانند با یکدیگر در سرورها بازی کنند. این نوع بازی‌ها عمدتا مسابقه‌ای و رقابتی هستند که در آن دو به دو و یا تیمی، 2 گروه در مقابل هم قرار گرفته و می‌توانند برعلیه یکدیگر بازی کنند. بازی‌هایی که به صورت آنلاین ارائه می‌شوند، براساس هزینه هم مدل‌های پولی و رایگان دارند. به طور معمول نسخه‌های پولی تعداد کاربران زیادی دارد و ممکن است در بسیاری موارد، جامعه آماری آن بالاتر باشد.

بازی های آنلاین کامپیوتری چیست؟
آشنایی با بازی آنلاین

معرفی برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر

حال که به صورت اجمالی با بازی های آنلاین در کامپیوتر آشنا شدیم، لازم است برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر را بشناسید که می‌توانند تجربه بسیار جذابی را از بازی کردن به شما ارائه نمایند. در این خصوص می‌توان گفت:

1- Valorant

این بازی اولین بار در سال 2020 و در ماه ژوئن منتشر شده است و به صورت یک بازی شوتر 5 نفره و تیمی انجام می‌شود. شما می‌توانید این بازی و محیط مکانیک آن را همانند بازی‌های CSGO و Rainbow Six Siege مشاهده کنید که آنها نیز به صورت بازی‌های شوتر 5 نفره انجام می‌شوند.

یکی از خصوصیات این بازی، شخصیت‌های منحصر به فرد هر بازیکن در آن است که می‌تواند قابلیت‌های مجزایی نسبت به دیگران داشته باشد. هرفرد دارای نقطه قوت و ضعفی بوده و ممکن است برخی کاراکترها در دفاع کردن قوی‌تر عمل کنند و برخی دیگر در حمله و تهاجم. در کل اگر می‌خواهید یک بازی رقابتی بسیار خوب را تجربه کنید، Valorant می‌تواند به عنوان یکی از برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر شناخته شود.

در ادامه، جدولی از مشخصات حداقلی و پیشنهادی برای اجرای این بازی درنظر گرفته‌ایم.

مزایا معایب
گیم پلی مبتنی بر بازی تیمی

داشتن شخصیت‌های منحصر به فرد که هرکدام توانایی‌های خاص خود را دارند

مهارت‌های بالایی در اجرای این بازی نیاز است که باعث می‌شود تا این بازی چالشی‌تر شود.

یادگیری این بازی ممکن است سخت باشد که این مورد به خصوص برای بازیکنان نوب مهم است.

بازیکنان سمی بسیاری ممکن است در این بازی یافت شوند که نسبت به بازیکنان نوب رویکرد تندی دارند

حالت های محدودی در این بازی برای کاربران قرار داده شده است

رقابتی بودن بازی و ارائه حالت رنکینگ مشکلات سرور که ممکن است باعث تاخیر و یا نیاز به آپدیت داشته باشد
حداقل سیستم موردنیاز سیستم پیشنهادی
OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: Intel Core 2 Duo E8400

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 3000

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: Intel i3-4150

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GT 730

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

2- Fortnite

دومین موردی که می‌بایست در این لیست از برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر به آن اشاره کرد، فورتنایت نام دارد که با حالت انیمیشنی و کارتونی که دارد، می‌تواند برای اجرای بازی‌های رقابتی آنلاین، بسیار جذاب بنظر برسد. این بازی اولین بار در سال 2018 منتشر شده است و این بازی‌ را بسیاری از کاربران، یک بازی ترکیبی از پابجی و ماینکرافت می‌دانند که در یک دنیا پر از شخصیت‌های مختلف قرار داشته و رویدادهای بسیار زیادی در آن ارائه می‌شود.

Fortnite یک بازی آنلاین بتل رویال است که توسط شرکت Epic Games ساخته شده است. در این بازی، 100 نفر به یک جزیره می‌روند و باید برای بقا با هم مبارزه کنند. آخرین بازمانده، برنده بازی خواهد شد. این بازی در سال 2017 منتشر شده است و در حال حاضر در پلتفرم‌های مختلفی از جمله کامپیوتر، کنسول‌های بازی و تلفن‌های همراه قابل دسترسی است.

اگر قصد دارید این بازی از برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر را تجربه کنید، شما می‌توانید بازی Fortnite را از Epic Games Store دانلود کنید. برای دانلود بازی، به سایت store.epicgames.com مراجعه کنید و بر روی دکمه “دریافت” کلیک کنید. سپس برنامه Epic Games Store را دانلود و نصب کنید. پس از نصب، با استفاده از حساب Epic Games خود، به فروشگاه وارد شوید و بازی Fortnite را به کامپیوتر خود اضافه کنید.

در ادامه، جدولی از مشخصات حداقلی و پیشنهادی برای اجرای این بازی درنظر گرفته‌ایم.

مزایا معایب
گرافیک بالا، طراحی جذاب، گیم پلی سرگرم‌کننده و تنوع در حالت‌های بازی.

همچنین بازی Fortnite به صورت رایگان در دسترس است و شما می‌توانید آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

از معایب بازی Fortnite می‌توان به مشکلات صداگذاری و موسیقی، نقص در اتمسفر بازی و نبود تعادل در بخش‌های مختلف بازی اشاره کرد.

مچنین، بعضی افراد به دلایل اعتیاد به بازی Fortnite وابسته می‌شوند که می‌تواند خطرناک باشد.

حداقل سیستم موردنیاز سیستم پیشنهادی
Operating System: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: Intel Core i3 2.4 GHz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics Card: Intel HD 4000 or better

Storage: 16 GB available space

Operating System: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5 2.8 GHz or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics Card: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 equivalent DX11 GPU

Storage: 20 GB available space

بازی Valorant
مزایای بازی Valorant

3- CS:GO

یکی از برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر که جامعه کاربران بسیار زیادی نیز داشته، سی اس گو نام دارد که ادامه دهنده بازی تاریخی کانتر استرایک می‌باشد. بازی CS:GO یک بازی شوتر اول شخص است که توسط شرکت Valve Corporation ساخته شده است. این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شده و توانست به سرعت محبوبیت زیادی را کسب کند. در بازی CS:GO، شما می‌توانید یکی از دو تیم تروریستی و یا ضد تروریستی را انتخاب کنید. حال باید با استفاده از تجهیزات و اسلحه‌های مختلف، به دشمنان خود حمله نمایید.

در ادامه، جدولی از مشخصات حداقلی و پیشنهادی برای اجرای این بازی درنظر گرفته‌ایم.

مزایا معایب
این بازی گرافیک نسبتا خوبی دارد و گیم پلی آن به شدت جذاب طراحی شده است. شما می‌توانید به خوبی با آن سرگرم شده و از همه مهم‌تر ، به صورت رایگان آن را نصب و بازی کنید. این بازی حالت قدیمی داشته و ممکن است برای بسیاری از کاربران بعد از چند بار بازی کردن خسته کننده شود. همچنین نوآوری چندان خاصی در آن دیده نمی‌شود و بعضا به دلیل وجود برخی کاربران اسپم، ممکن است چت‌ها و وویس‌های نامرتبطی رد و بدل شوند.
حداقل سیستم موردنیاز سیستم پیشنهادی
Operating System: Windows 7/Vista/XP

Processor: Intel Core 2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 processor or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics Card: Video card must be 256 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0

Storage: 15 GB available space

Operating System: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-2300 or AMD FX-6300 processor or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7950 with 2 GB VRAM or better

Storage: 15 GB available space

4- Call of Duty Warzone

بازی COD Warzone یک بازی تیراندازی و شوتر اول شخص است که می‌توانید آن را در لیست برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر قرار دهید. این بازی توسط شرکت Activision توسعه داده شده و اولین بار در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. یکی از نکات مهم در این بازی، سرعت محبوبیت بسیار بالای آن است که توانست به شدت محبوب شده و سریع تر از آنچه فکر  می‌شد کاربران را جذب کند. در بازی COD Warzone، شما باید به صورت تیمی بازی کنید و از ابزارها و تجهیزات و اسلحه‌های گوناگون استفاده کرده و به دشمنان خود حمله نمایید. این بازی دارای چندین حالت و مود مختلف است که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های خاص خود را دارند.

مزایا معایب
از مزایای این بازی می‌توان به گرافیک بالا، طراحی جذاب، گیم پلی سرگرم‌کننده و تنوع در حالت‌های بازی اشاره کرد. همچنین، بازی COD Warzone به صورت رایگان در دسترس است و شما می‌توانید آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. از معایب بازی COD Warzone می‌توان به نقص در اتمسفر بازی و نبود تعادل در بخش‌های مختلف بازی اشاره کرد. همچنین، بعضی افراد به دلایل روانشناسانه به بازی COD Warzone وابسته شده‌اند.
حداقل سیستم موردنیاز سیستم پیشنهادی
Operating System: Windows 7 64-bit or later

Processor: Intel Core i3-4340 or AMD FX-6300

Memory: 8 GB RAM

Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 670 / NVIDIA GeForce GTX 1650 or AMD Radeon HD 7950

Storage: 175 GB available space

Operating System: Windows 10 64-bit latest update

Processor: Intel Core i5-2500K or AMD Ryzen R5 1600X

Memory: 12 GB RAM

Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 970 / NVIDIA GeForce GTX 1660 or AMD Radeon R9 390 / AMD Radeon RX 580

Storage: 175 GB available space

call of duty warzone
بازی call of duty warzone

5- PUBG PC

یکی دیگر از برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر که جمعیت بسیار زیادی در آن مشغول هستند، پابجی کامپیوتر نام دارد. این بازی، جزو محبوبترین بازی‌هایی است که می‌توانید در ژانر آنلاین پیدا کنید و شهرت بسیار زیادی در نسخه موبایل خود نیز دارد. به حدی که در هر ست بازی خود، بیش از 100 نفر حضور داشته و با هم در یک بتل (درون یک جزیره) مبارزه می‌کنند. اولین بار این بازی در سال 2017 منتشر شد و شرکت سازنده آن نیز Tencent Games می‌باشد. شما می‌توانید این بازی را یک عنوان شوتر آنلاین اول شخصی درنظر بگیرید که توانست به سرعت محبوب شده و

در این بازی با انتخاب یک مپ، وارد یک جزیره می‌شوید و سپس به صورت مداوم به دنبال منابع خواهید بود. 99 نفر دیگر در این بازی با شما رقابت می‌کنند و شما موظف هستید تا آنها را شکست داده و تنها تیم شما باقی بماند. این بازی می‌تواند به صورت تک نفره، 2 یا تیمی انجام شده و مپ‌های مختلفی دارد.

در ادامه، جدولی از مشخصات حداقلی و پیشنهادی برای اجرای این بازی درنظر گرفته‌ایم.

مزایا معایب
تجربه گیم پلی واقعی و همه جانبه با گرافیک عالی و جلوه های صوتی یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این بازی است.

طیف گسترده ای از سلاح ها و وسایل نقلیه برای انتخاب

یک نقشه بزرگ و جهان باز که فرصت های اکتشاف و گیم پلی استراتژیک زیادی را ارائه می‌دهد.

تنظیمات گرافیکی در این بازی امکان تنظیمات مختلفی را می‌دهد که می‌تواند برای بهینه سازی تجربه بازیکنان مناسب باشد.

گیم پلی هیجانی این بازی، مورد دیگری است که می‌توانید روی آن حساب کنید.

 

این بازی نیاز به سیستم نسبتا قوی‌تری دارد که بسیاری از کاربران را وارد می‌کند تا هزینه بالایی کنند.

زمان انتظار طولانی برای خواستگاری در برخی مناطق

گزارش‌هایی از اشکالات و اشکالات گاه به گاه که ممکن است روی بازی تأثیر بگذارد

منحنی یادگیری شیب دار برای بازیکنان جدید، با بازیکنان باتجربه زیادی که بر بازی تسلط دارند

برخی از بازیکنان ممکن است با اتکای بازی به شانس، مانند یافتن سلاح ها و تجهیزات خوب در اوایل، ناامید شوند.

 

حداقل سیستم موردنیاز سیستم پیشنهادی
OS: Windows 10

CPU: Intel i5-4430 / AMD FX-6300

Memory: 8 GB RAM

GPU: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 2GB

Direct: 11.0

Network: Broadband Internet Connection

Storage: 40 GB available space

OS: Windows 10

CPU: Intel i5-6600K / AMD Ryzen 5 1600

Memory: 16 GB RAM

GPU: NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB / AMD Radeon RX 580 4GB

Direct: 11.0

Network: Broadband Internet Connection

Storage: 50 GB available space

6- Paladins

این مورد از برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر، یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که شبیه بازی Valorant ساخته شده است. شما می‌توانید در این بازی، چند سبک گیم را با دوستان خود تجربه کنید که شامل بازی تک نفره، بازی با ربات‌ها و هل دادن paload، بازی death match می‌باشند. حالت اصلی این بازی rank match نام دارد که در آن همراه با 5 فرد آنلاین دیگر وارد یک بازی می‌شوید و با برنده شدن این بازی، میزان امتیاز و رکورد شما بیشتر می‌شود. این بازی مپ های مختلفی دارد و همانند Valorant، کاراکترهای مختلفی خواهد داشت که به 4 دسته Damag، Flank، Healer و نیز Tank تقسیم می‌شوند.

شما می‌توانید با انتخاب هر کاراکتر، از یک قدرت ماورایی آن برخوردار شوید که می‌تواند به شما کمک کند تا تجربیات مختلفی را از این بازی داشته باشید. در این حالت، بازی دیگر برای شما خسته کننده نخواهد بود. این بازی جامعه کاربران بسیار زیادی دارد و هم زمان بخواهید وارد آن شوید، می‌توانید با حداکثر 1 – 5 دقیقه، یک مچ با 9 بازیکن آنلاین دیگر پیدا کنید.

در ادامه، جدولی از مشخصات حداقلی و پیشنهادی برای اجرای این بازی درنظر گرفته‌ایم.

مزایا معایب
گرافیک جذابی که در این بازی توانسته است کاراکترهای آن را جذاب‌تر کند. از سوی دیگر بازی حالت‌هایی مختلفی دارد. شما می‌توانید در هنگام بازی در 4 نقش پلیر شوید که هربار حس جدیدی را به شما می‌دهد. نقشه‌ها و فضاسازی‌های متنوعی برای بازی شما قرار داده شده است که می‌تواند حس این بازی را جذاب‌تر کند. همچنین از جمله معایبی که باید در مورد این بازی بدانید آن است که ممکن است شما در هنگام بازی کردن در برخی اوقات، نیاز به زمان بیشتری برای انتظار داشته باشید. در این حالت می‌توانید کشور سرور بازی را تغییر دهید. از سوی دیگر نیز باید بدانید که ممکن است پلیرها در این بازی قطع شده و یا به درستی بازی نکنند که این مورد هر از گاهی مشاهده می‌شود.
حداقل سیستم موردنیاز سیستم پیشنهادی
The system requirements for Paladins on PC are:

Minimum System Requirements:

Operating System: Windows 7 64-bit or newer

Processor: Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: ATI or Nvidia graphics card with 512MB video ram or better and Shader Model 3.0+ support. (ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher)

DirectX: Version 11

Storage: 30 GB available space

Internet connection: Broadband Internet connection

Operating System: Windows 8/10 64-bit (latest Service Pack)

Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz or equivalent

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7950 with 2 GB VRAM or better

DirectX: Version 11

Storage: 30 GB available space

Internet connection: Broadband Internet connection

pubg pc
مشخصات pubg pc

7- Dota 2

بدون شک نمی‌توان بدون نام بردن از بازی Dota 2، لیست برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر را کامل کرد. بنابراین باید بدانید که بازی دوتا 2، با کاربران میلیون و مسابقات و چالش‌های جذاب آن، بسیار مناسب خواهد بود. این بازی به صورت آنلاین قادر است 2 یا چند نفره اجرا شود و در آن، تیم شما میکوشد تا با حمله به پایگاه تیم حریف و نابود کردن تمام ساختمان‌های آنجا، اقدام به حذف گروه مقابل نماید. این بازی شخصیت‌های بسیار متنوعی دارد و از قدیمی‌ترین بازی‌هایی به شمار می‌آید که برآمده از نسخه‌های قبلی بوده و بسیار جذاب است. شما می‌توانید این گیم را به صورت گروهی بازی کنید.

در این بازی، شما باید در کنار دوستان خود، ابتدا چند شخصیت را انتخاب کنید. سپس وارد یک نقشه شده و شما و تیم حرفی در دو گوشه آن قرار دارید. در قدم بعدی، لازم است شخصیت‌های خود را با خرید آیتم و افزایش تجربه آنها در مبارزات، قوی‌تر نموده و با ساخت لشکر، به ساختمان‌های محافظتی دشمن خود حمله کنید. به دلیل فرسایشی و طولانی بودن این مراحل، مکن است بازی طولانی‌تر شود که جذابیت آن نیز به همین ویژگی خواهد بود.

در ادامه، جدولی از مشخصات حداقلی و پیشنهادی برای اجرای این بازی درنظر گرفته‌ایم.

مزایا معایب
این بازی گیم پلی عالی دارد و می‌تواند با داشتن چالش‌های بسیار زیادی که در آن وجود دارند، بسیار جذاب باشد. از سوی دیگر، شما می‌توانید با وجود حجم زیادی از بازیکنانی که در این گیم قرار دارند، امکان تجربه چالش‌های بسیار زیادی را داشته باشید. این بازی در کنار چالش‌های دو و چند نفره‌ای که دارد، قادر است ارتباطات اجتماعی بسیار زیادی را ایجاد نموده و شما می‌توانید در آن، از پشتیبانی‌های مستمر بازی استفاده کنید.

 

یکی از معایب این بازی که در متن اشاره کردیم، طولانی بودن فرآیند آن است. از سوی دیگر، رقابت بین بازیکنان در این گیم بسیار زیاد بوده و سخت است.
شما می‌بایست برای استفاده از نهایت گرافیک این بازی، از یک سیستم قدرتمند استفاده کنید.
حداقل سیستم موردنیاز سیستم پیشنهادی
Operating System: 64-bit Windows 7 or newer

Processor: Dual-core from Intel or AMD at 2.8 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX 9 compatible video card with 512 MB, Shader model 2.0. ATI Radeon HD 3000, Intel HD Graphics 3000, or better

DirectX: Version 9.0c

Storage: 15 GB available space

Internet connection: Broadband Internet connection

Operating System: 64-bit Windows 10

Processor: Quad-core Intel or AMD processor, 3.0 GHz or faster

Memory: 8 GB RAM

Graphics: DirectX 11 compatible video card with 2GB, Shader model 5.0. NVIDIA GeForce GTX 960 or AMD Radeon R9 280 or better

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

Internet connection: Broadband Internet connection

8-  Minecraft از برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر

یکی از بازی‌های جذابی که می‌بایست در این بخش به آن توجه کنید، ماینکرافت نام دارد. این بازی اولین بار در سال 2011 منتشر شده است و شرکت سازنده آن Mojang Studios می‌باشد. شما می‌توانید بازی ماینکرافت را به جهت فضای بازی که در این بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد، یک بازی جهان باز و با اختیارات بالا درنظر بگیرید که در آن تجهیزات، ابزارها و منابع مختلفی قرار داده شده اند. شما می‌توانید به راحتی هرچیزی که می‌خواهید در آن ساخته و به اصطلاح جهانی را در آن ایجاد کنید. این بازی چندین مود و حالت مختلف را دارد که می‌توانید از آن برای سرگرم کردن خود استفاده کنید.

در ادامه، جدولی از مشخصات حداقلی و پیشنهادی برای اجرای این بازی درنظر گرفته‌ایم.

مزایا معایب
خلاقیت و آزادی بسیار زیادی که در ماینکرافت وجود دارد، یک مزیت بسیار مهم خواهد بود. از سوی دیگر این بازی محتواهای بسیار زیادی در خود دارد. از متریال‌ها گرفته تا موجودات و اشیا کمیاب و نادر.

همچنین شما می‌توانید با دوستان خود به صورت چند نفره این بازی را انجام دهید.

در رابطه با عیوبی که برای این بازی درنظر گرفته شده است همچنین می توان گفت این بازی گرافیک ساده‌ای دارد و می‌تواند حوصله سر بر باشد.

همچنین بازی بی هدف بوده و موضوع خاصی ندارد و به همین خاطر بازیکنان اشتیاقی برای انجام آن ندارند.

حداقل سیستم موردنیاز سیستم پیشنهادی
Operating System: Windows 7 or later, macOS 10.9 Maverick, or Linux

Processor: Intel Core i3-3210 3.2 GHz / AMD A8-7600 APU 3.1 GHz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics 4000 (Ivy Bridge) or AMD Radeon R5 series (Kaveri line) with OpenGL 4.4*

Storage: At least 1 GB for game core, maps, and other files

Internet connection: Broadband Internet connection

Operating System: Windows 10 or later, macOS 10.12 Sierra or later, or Linux

Processor: Intel Core i5-4690 3.5GHz / AMD A10-7800 APU 3.5 GHz or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 700 series or AMD Radeon Rx 200 series (excluding integrated chipsets) with OpenGL 4.5

Storage: At least 4 GB for game core, maps, and other files

Internet connection: Broadband Internet connection

Dota 2
بازی Dota 2

9- Terraria

بازی Terraria را باید یک نوع بازی اکشن و ماجراجویی دانست که این بازی در موسسه و استودیو Re-Logic ساخته شده است. در این گیم، بازیکنان با استفاده می‌توانند از تجهیزات و ابزارهای مختلفی استفاده کنند که باعث می‌شود تا از دنیای پر از موجودات خطرناک آن، گنجینه‌های بی شماری کشف شده و بتوانند با موجودات مختلف مبارزه کنند. هدف اصلی بازی Terraria ساخت و ساز در دنیای بازی است.

در ادامه، جدولی از مشخصات حداقلی و پیشنهادی برای اجرای این بازی درنظر گرفته‌ایم.

مزایا معایب
در این بازی، پلیرها می‌توانند به صورت آنلاین و چند نفره با هم بازی کنند. از سوی دیگر بازی با هر آپدیت پویا تر می‌شود. این بازی دارای محیط های مختلفی بوده و بازیکنان تا حد خوبی در آن آزاد هستند. این بازی ممکن است برای پلیرهایی که تازه با بازی آشنا شده‌اند، کمی پیچیده بنظر رسیده و سخت باشد. از سوی دیگر گرافیک بازی ممکن است برای برخی افراد ناخوشایند باشد و همچنین تکراری شود.
حداقل سیستم موردنیاز سیستم پیشنهادی
Operating System: Windows XP, Vista, 7, 8/8.1, 10

Processor: 2.0 GHz

Memory: 2.5 GB RAM

Graphics: 128MB Video Memory, capable of Shader Model 2.0+

Storage: 200 MB available space

Internet connection: Broadband Internet connection

Operating System: Windows 7, 8/8.1, 10

Processor: Dual Core 3.0 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 256MB Video Memory, capable of Shader Model 2.0+

Storage: 200 MB available space

Internet connection: Broadband Internet connection

10- Fall Guys

در نهایت مورد دیگری که در لیست برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر باید به آن اشاره کرد، فال گایز نام دارد که یک نوع بازی فان و رقابتی بسیار جذاب است. این بازی توسط استودیویی به نام Mediatonic ساخته شده است که در آن بازیکنان می‌توانند با گذر از مراحل مختلف، امکان تجربه چالش‌های مختلفی را داشته و تا ساعت‌ها در آن سرگرم شوند. در خصوص مزیا و معایب این مورد از برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر می‌توان گفت:

مزایا معایب
این مورد از برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر بسیار جذاب و سرگرم کننده طراحی شده است به طوریکه با هر سطح و سنی که در ان هستید، شما را سرگرم می‌کند. از سوی دیگر بازیکنان می‌توانند در آن به صورت آنلاین بازی کنند. همچنین از معایب این بازی می‌توان به این نکته اشاره کرد که با گذشت زمان، این بازی از جذابیتش کاسته شده و ممکن است دلزده شوید. همچنین بازی نیاز به سیستم قوی دارد و برخی از مشکلات فنی نیز کاربران برای آن گزارش کرده اند.
حداقل سیستم موردنیاز سیستم پیشنهادی
Operating System: Windows 10 64-bit only

Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon HD 7950

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Internet connection: Broadband Internet connection

Fall Guys
بازی Fall Guys

نکات مهم در اجرای برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر

برخی از نکاتی که بهتر است شما کاربران راجع به برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر  و اجرای آن بدانید، عبارتند از:

  • مانیتور: خرید مانیتور یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌بایست در انجام این بازی‌ها درنظر داشته باشید. این وسیله از آنجایی مهم است که به بازیکنان کمک می‌کند تا تصاویر بازی را با جزئیات بالا و روان‌تر مشاهده کنند. این کار می‌تواند در اجرای بازی‌ها و افزایش دقت و عملکرد بازیکنان بسیار مهم باشد. به همین خاطر است که گیمرهای حرفه‌ای، سراغ مانیتورهایی با سرعت پاسخ دهی کم و نرخ تازه سازی بالای می‌روند. مانیتورهای با بازدهی و نرخ تازه‌سازی بالا، به بازیکنان در اجرای برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر کمک می‌کنند تا بتوانند با حداقل تاخیر و لرزش، بازی را دنبال کنند. از سوی دیگر، عمق رنگ بالا در مانیتورهای باکیفیت اجازه می‌دهند کیفیت بالایی را تجربه کرده و در مشاهده جزئیات، مشکلی نداشته باشید. پیشنهاد می‌شود نرخ تازه سازی مانیتور شما حداقل 120 هرتز باشد. این مقدار برای بازی‌های کم تحرک چندان مهم نیست.
  • سیستم موردنیاز: یکی دیگر از مواردی که می‌بایست در این بخش به آن اشاره کرد، سیستم موردنیاز برای بازی‌های مختلف است که باید برای اجرای بازی آن را درنظر داشته باشید.
  • پورت‌های باز: برخی بازی‌های آنلاین، به پورت خاصی نیاز دارند تا بتوانند به صورت کامل اجرا شوند. بررسی کنید که آیا پورت‌های مورد نیاز بازی شما باز هستند یا خیر.
  • سرعت اینترنت: در اجرای برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر لازم است از سرعت اینترنت مناسب اطمینان داشته باشید. چراکه می‌توانند به شما کمک کنند تا از بازی با لذت کامل تر بهره ببرید.

پرسش های متداول برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر

در انتهای این مطلب نیز به برخی از پرسش های متداول راجع به برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر می پردازیم که به شرح زیر می‌باشند:

  • چند مورد از برترین بازی‌های آنلاین و جذاب را برای کامپیوتر نام ببرید.

از جمله برترین بازی‌های آنلاین و جذابی که می‌توان در این بخش بیان کرد، می‌توان گفت: Fortnite، PUBG، Call of Duty: Warzone، Valorant، Overwatch، Rainbow Six Siege.

  • کدام یک از بازی‌های آنلاین و کامپیوتری، جذابیت و هیجان بیشتری دارند؟

از جمله این بازی‌ها می‌توان به موراد متعددی اشاره کرد که عبارتند از Valorant، CS:GO، Rainbow Six Siege، Overwatch، Dota 2، League of Legends، StarCraft II.

  • کدام یک از مواردی که در لیست برترین بازی های آنلاین در سال 2023 برای کامپیوتر قرار گرفته‌اند، به عنوان محبوب‌ترین بازی‌های انلاین شناخته می‌شوند؟

از جمله محبوب‌ترین بازی‌های آنلاینی که می‌توانید در لیست برترین بازی‌ها online در سال 2023 مشاهده کنید، می‌توان به مواردی همچون pubg، Minecraft، Apex Legends، Fortnite Battle Royale، Counter-Strike: Global Offensive، HearthStone و نیز بازی محبوب League of Legends اشاره کرد.

برخی دیگر از بهترین بازی های آنلاین سال 2022 را نیز در اینجا مطالعه کنید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 15

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

سید مطهر اطهری

فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار ♦️ مشغول به کار در زمینه‌های برنامه نویسی، سئو، گرافیک، تدوین، علاقه‌مند به حوزه‌های تکنولوژی، فیلم و سریال، موسیقی ♦️ نوازنده ویولن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا