تکنولوژی

معرفی 16 تا از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021

بهترین ماشین های دنیا در سال 2021، شامل خودروهای فوق‌العاده گران‌قیمت اما با امکانات کاملا لوکس و زیبا است که از برندهای مختلفی مانند مازراتی، بوگاتی، مرسدس بنز، بی‌ام‌و، بنتلی، لامبورگینی، رولزرویس و … می‌باشد. در این مقاله با ما در مجله جوان ایرانی همراه باشید تا به معرفی لوکس‌ترین و بهترین ماشین‌ های دنیا در سال 2021 بپردازیم که در مجموعه از 16 خودرو منحربفرد در دنیا نام برده شده است.

خودروها و ماشین‌ ها

خودرو در مفهوم کلی به معنای یک وسیله با منبع قدرت است که می‌تواند با کمک آن منبع، حرکت کرده و جابه‌جا شود. این یک مفهوم کلی از خودرو است اما در جامعه ما خودرو یک وسیله متحرک کامل نامیده می‌شود که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را دارد. این وسیله متحرک، شامل حداقل چهارچرخ است که سرنشینان آن را قادر می‌سازد تا بتوانند در مسیر‌های مختلف و جاده‌ها جابه‌جا شوند.

اولین بار خودرو‌ها توسط فردیناند فربیست در سال 1678 ساخته شد. این نوع خوردو که زک منبع قدرت (موتور بخار) استفاده می‌کرد و نمونه اولیه آن به عنوان یک وسیله سرگرم‌کننده برای پادشاه چین ساخته شده بود. نسخه بعدی در سال 1767 توسط یک مهندس فرانسوی ساخته شد که توانایی حمل و جابه‌جایی 4 تن بار را داشت. همچنین در ادامه شاهد ساخت اولین خودرو با موتور احتراقی بوده‌ایم که در سال 1885 توسط کارل بنز ساخته شد. به طور کلی شاید مخترع خودرو در مفهوم امروزی را بتوان همین فرد دانست و اولین سفر خود با خودرو 3 چرخی‌اش را در سال 1888 انجام داد.

با رشد و پیشرفت ساخت و ساز در زمینه خودروها، ما شاهد به وجود آمدن صنایع خودروسازی در کشورهای پیشرفته بودیم که امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی در کشورهای پیشرفته و یک منبع درآمد بزرگ شناخته می‌شود. امروزه این صنعت در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند که شامل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و غذایی، هوافضا، خودرو، ساخت و ساز، انرژی، معدن و … است.

یک صنعت خودروسازی شامل تمام قسمت‌هایی است که برای ساخت ماشین، طراحی، توسعه، تولید و فروش آن نیاز است. در صنایع خودروسازی، شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلفی در حوزه طراحی و ساخت آن و نیز بازاریابی و فروش فعالیت می‌کنند. جالب است بدانید که تولید خودرو از سال 1997 که شامل 54 میلیون ماشین بوده است، در سال 2018 با تولید 95 میلیون ماشین به اوج خود رسیده است. کشورهایی که بیشترین صادرات بهترین ماشین های دنیا در سال 2021 را داشته‌اند شامل آلمان، انگلیس، ژاپن، کره جنوبی، آمریکا، کانادا و … می‌باشد.

ماشین ها و خودروها

برترین برندها در صنعت خودروسازی دنیا

اگر بخواهیم برترین تولید‌کنندگان تجاری ماشین‌ها را در جهان بر حسب میزان تولید آنها دسته‌بندی و نام ببریم، بایستی گفت:

  • تویوتا در ژاپن: رتبه اول با ساخت 10.46 میلیون ماشین
  • گروه فولکس واگن در آلمان: رتبه دوم با ساخت 10.38 میلیون ماشین
  • هیوندار در کره جنوبی: رتبه سوم با ساخت 7.21 میلیون ماشین
  • جنرال موتورز در آمریکا: رتبه چهارم با ساخت 6.85 میلیون ماشین
  • فورد در آمریکا: رتبه پنجم با ساخت 6.38 میلیون ماشین
  • نیسان در ژاپن: رتبه ششم با ساخت 5.76 میلیون ماشین
  • هوندا در ژاپن: رتبه هفتم با ساخت 5.23 میلیون ماشین
  • گروه فیات کرایسلر در ایتالیا و آمریکا: رتبه هشتم با ساخت 4.6 میلیون ماشین

اما با توجه به جدیدیترین آمارها که مربوط به 15 می سال 2021 می‌شود، برترین برندها و تولیدکننده بهترین ماشین های دنیا در سال 2021، مربوط به برندهای زیر می‌شود که برحسب میزان گستردگی فروش و بازار آنها دسته‌بندی می‌گردد:

  • تسلا از آمریکا با بازار 568 میلیارد دلاری
  • تویوتا از ژاپن با بازار 214 میلیارد دلاری
  • فولکس از آلمان با بازار 146 میلیارد دلاری
  • دایملر آگ از آلمان با بازار 95 میلیارد دلاری
  • جنرال موتورز از آمریکا با بازار 81 میلیارد دلاری
  • BMW از آلمان با بازار 65 میلیارد دلاری

به طور خلاصه همچنین باید در مورد کلاس‌بندی‌های بهترین ماشین های دنیا در سال 2021 مطالبی را بیان کنیم که ممکن است برای شما مفید باشد. این کلاس‌ها عبارتند از:

  • کلاس A: خودروهای شهری که کوچکترین نوع خودروها هستند.
  • کلاس B: خودروهایی با ابعادی بین هاچبک های بزرگ و کلاس A که با عنوان سوپرمینی نیز شناخته می‌شوند.
  • کلاس C: خودروهای هاچبک که صندوق عقب آنها حذف شده است.
  • کلاس D: خودروهای خانوادگی بزرگ که فضای بیشتری را فراهم می‌کنند.
  • کلاس E: خودروهای لوکس متوسط.
  • کلاس F: خودروهای لاکچری که به معنای واقعی مجلل و بزرگ هستند.
  • کلاس‌های M,S,J: خودروهای نفربر (M)، خودروهای اسپرت و کوپه (S) و خودروهای شاسی بلند (J).

حال که به معرفی اجمالی از خودروها، بهترین برندها و تاریخچه‌ای از آن ارائه کردیم، می‌خواهیم در این قسمت به بررسی بهترین ماشین های دنیا در سال 2021 بپردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برترین برندها در صنعت خودروسازی دنیا

معرفی بهترین ماشین های دنیا در سال 2021

اگر می‌خواهید آخرین تکنولوژی و ماشین‌های ساخته شده را توانسته‌اند بهترین نمره را از نظر رفاه‌، پیچیدگی‌ و … به خود اختصاص دهند، لازم است حتما لیست زیر را به عنوان بهترین ماشین های دنیا در سال 2021 دنبال کنید. در ابتدا ما لیستی از لوکس‌ترین ماشین‌های گران‌قیمت در سال 2021 را به شما معرفی می‌کنیم. سپس دسته‌بندی‌های دیگری را از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021 از نظر ماشین‌های شهری، قدرت و عملکرد، طراحی برای شما نام می‌بریم.

1. رولزرویس فانتوم – Rolls-Royce Phantom

بزرگترین و برترین وسیله نقلیه لوکس در مدل motordom  در سال 2017 با آمدن رولزرویس جایگزین شد و پس از مدت کوتاهی از آزمایش جاده‌ای آن، توانست پنج ستاره درخشان را برای خود دریافت کند. مالکان این ماشین می‌توانند از ارزش بی‌نظیر آن، مرتبه و شکوهی که به شما می‌دهد و قدرت آن درهنگام سفر که تجربه‌ای لذت بخش را برای شما فراهم می‌کند، از این خودرو راضی باشند.

 در مورد ویژگی‌های می‌توان به طور قطع به صندلی های عقب اشاره نمود که می‌تواند به شما در تجربه یک رانندگی راحت و فوق العاده منحصر به فرد کمک کند که مانند هیچ چیز دیگری نیست: این ماشین در عین آرام بودن، سریع و روان است و به جدیدترین فناوری تایرهای تخت مجهز می‌باشد. همچنین باید گفت حس دقیق و وزن کامل فرمان بزرگ خودرو یک قابلیت بسیار خوب است، همچنین سهولت استفاده از چنین خودروی عظیمی در جاده، تحمل آن برای هر میزان سنگینی در سفر، پالایش عالی، یکپارچگی مهندسی و انعطاف پذیری موتور V12 آن، پیشرونده بودن پدال گاز در هنگام حرکت از قابلیت‌های بسیار خوب آن می‌باشد. در مقایسه با آخرین مدل فورد فوکوس RS، این خودرو از 0 تا 100 مایل در ساعت و از 30 تا 70 مایل در ساعت سریعتر از دنده‌ها شتاب می‌گیرد.

2. رولزرویس شبح – Rolls-Royce Ghost

Ghost یک مدل برای رولزرویس بود که در سال 2009 طراحی و ساخته شد. این مدل را می‌توان آغاز تحولی که حجم تولید سالانه این شرکت را از صدها به چندین هزار خودرو در سال رساند، تعریف کرد. در حال حاضر در نسل دوم خود، تکنولوژی سری فانتوم به طور قابل توجهی تکامل یافته است که زیرساخت‌های مکانیکی Ghost قبلاً از ب ام و سری 7 اقتباس شده بود، اکنون همان پلتفرم معماری لوکس را در Cullinan و Phantom دارد. همچنین ابداعاتی مانند دمپرهای جرمی رولزرویس برای سیستم تعلیق جلو و یک نوار ضد رول فعال برای محور عقب وجود دارد که هر دو باعث می‌شوند کیفیت رانندگی بیش از هر زمان دیگری به فانتوم نزدیک شود.

مدل Ghost را می‌توان به عنوان یکی از بهترین ماشین های دنیا شناخت که به مانند یک کفش پاشنه بلند و لوکس برای زنان ثروتمند در نظر گرفته می‌شود و شخصیت پویا آن نشان دهنده این امر است. از جمله ویژگی‌ مهم آن در مقایسه با مدل فانتوم می‌توان به سبک‌تر و چابک‌تر بودن (تا حدی به دلیل ابعاد و نسبت‌های جمع و جورتر آن) آن اشاره نمود. از نظر فضای داخلی، فضای لوکس و کیفیت بالایی از متریال‌های به کار رفته در ساخت آن استفاده شده است.

3. Bentley Flying Spur

لیموزین بنتلی از سری “Continental” چهار درب در سال 2006 زندگی مدرن خود را با عنوان Continental Flying Spur آغاز کرد. این سری یعنی سری Flying Spur در حال حاضر در نسل سوم خود قرار دارد، نسل سوم به خوبی می‌تواند از روی طراحی قوی‌تر و ماهیچه‌ای ماشین تشخیص داده شود. از جمله ویژگی‌های این مدل می‌توان به طراحی خوب قسمت کابین که آن را از جاده عایق‌بندی می‌کند و پایه و اساس پویایی رانندگی واقعی را فراهم می‌کند، اشاره نمود. چسبندگی و محکم بودن، تعادل و فرمان همگی به طرز چشمگیری بهبود یافته‌اند.

این خودرو در کمتر از چهار ثانیه به راحتی به سرعت 62 مایل بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز بیش از 200 مایل در ساعت است. Flying Spur فضایی با محیط و احساس واقعاً مجلل را ارائه می‌دهد که با چرم‌های نرم و زیبا دوخته شده، روکش‌های طبیعی و نقاشی‌های فلزی چشم‌نواز تزئین شده است.

4. مرسدس مایباخ کلاس S – Mercedes-Maybach S-Class

مرسدس مایباخ S کلاس، گران‌ترین و خاص‌ترین خودرو در محدوده لیموزین‌های مورد احترام و تحسین جهانی است که پرچمدار مدرن برای مارک فوق لوکس دایملر مایباخ است. در مورد این ماشین می‌توان گفت مایباخ، یکی از زیرمجموعه ماشین‌های مرسدس است که یک سری فوق لوکس می‌باشد. کلاس S جدیدترین محصول این برند می‌باشد. نام دقیق این مدل مایباخ S580 می‌باشد که رقیب محصولات رولزرویس گوست و بنتلی فلایینگ اسپر می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این ماشین می‌توان گفت:

  • فضای بزرگ و کم نظیری که در قسمت داخلی ماشین برای سرنشینان فراهم شده است.
  • امکان تعبیه کامل امکانات در آن.
  • امکان تنظیم صندلی‌ها در راحت‌ترین حالت تا چرخش به اندازه 19 – 44 درجه.
  • امکاناتی همچون ماساژور صندلی، سرد و گرم‌کن برای صندلی، ایجاد یک تکیه‌گاه برای پایه، ارائه سیستم اطلاعاتی در قالب یک نمایشگر به نام MBUX، یخچال در عقب و فضای لیوان و … .
  • منبع قدرت آن که یک موتور با ظرفیت 4 لیتر و 8 سیلندره است و معادل 700 نیوتن متر یا 496 اسب بخار قدرت را تولید می‌کند. البته ارائه نسخه سیلندر 12 آن نیز در دستور کار قرار دارد.
  • سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی.
  • بهره‌مندی از یک سیستم کمکی راننده و خودران سطح 3.

البته باید به این نکته اشاره نمود که این نسخه، برای کشورهای چین، ایالات متحده، آمریکا، آلمان و کره جنوبی، ژاپن و روسیه در نظر گرفته شده است.

معرفی بهترین ماشین های دنیا در سال 2021

لیستی از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021

در ادامه لیستی از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021 می‌توان نام برد از:

5. بنتلی مولسان – Bentley Mulsanne

یکی دیگر از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021، مدل بنتلی مولسان است. لیموزینی که منحصراً اشرافی و لوکس ساخته شده است و حضورش از صدها یارد دور خود را اعلام می‌کند و دستور کار آن اول خدمت به منافع مسافر است و راننده در رتبه بعدی قرار دارد، قطعاً از نظر تئوری جذاب به نظر می‌رسد.

Mulsanne عمداً از نظر ظاهری نسبت به رقیب اصلی لیموزین بریتانیایی خود نسبتاً متواضع و محتاطانه‌تر است، یک چهار درب لوکس سطح بالا دارد. نسبت به رولزرویس فانتوم، حالت رسمی آن کمتر است و فضای داخلی آن را می‌توان به کلوپ سیگار کشی در زمان‌های قدیم تشبیه کرد که مناسب برای مردان است. کیفیت مواد، درخشندگی و جذابیت طبیعی روکش‌های چوبی آن و جذابیت لمسی بسیاری از اتصالات آن بی‌نظیر است.

فراهم کردن امکاناتی برای کمک به راننده، همواره از جذابیت‌های بنتلی بوده است. این ماشین همچنین به لطف توربوشارژ بنزینی V8، با قدرت و جسارت بیشتری برخورد می‌کند و پاسخ می‌دهد. در حالت کلی می‌توان راجع به این مدل از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021 به این جمع‌بندی اشاره کرد که این مدل، خودرویی است که هرچند با همان ظاهر لوکس در حد بهترین خودروهای باکلاس ظاهر نمی‌شود، اما نه فقط برای مناسبت‌های خاص‌، بلکه برای طیف وسیعی از سفرها و مسافرت‌ها و در امکان مختلف می‌تواند در عین حفظ لوکس بودن خود استفاده شود.

5. رولزرویس کالینان – Rolls-Royce Cullinan

رولزرویس کالینان یک خودروی اسپورت و لوکس با ابعاد کامل (SUV) است که توسط رولزرویس موتور خودرو تولید می‌شود. خودرو Cullinan به عنوان یکی از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021، اولین SUV است که توسط رولزرویس روانه بازار شد و همچنین اولین خودروی چهار چرخ محرک این برند است.

مدت ها بود که شایعه می‌شد که شرکت خودروسازی رولزرویس قصد دارد SUV بسازد. اتو اکسپرس به طور انحصاری گزارش داد که طرحی در دست ساخت است و به قطع نام آن کولینان است. این مدل در پاسخ این برند برای رقیبانش مانند بنتلی و لامبورگینی بود که به ترتیب با مدل‌های بنتایگا و اوروس وارد تجارت ماشین‌های مدل SUV شدند. در 17 سپتامبر 2015، توسط مدیر طراحی رولزرویس ، جایلز تیلور، تأیید شد که شرکت در این مورد مشغول کار است. در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2015، مدیرعامل رولز رویس، تورستن مولر اتووس، گفت که این SUV در سال 2018 معرفی می‌شود و در سال 2019 در بازار عرضه شود. نام “Cullinan” توسط رولز رویس در 13 فوریه 2018 تأیید شد. این نام برگرفته از الماس Cullinan، بزرگترین الماسی است که تا به حال با 3100 قیراط یافت شده است. به طور خلاصه در مورد مشخصات آن می‌توان گفت:

  • نوع موتور: Twin-turbocharged V12
  • توان موتور: 571 PS; 563 hp (420 kW)
  • حداکثر سرعت: 250 km/h (155 mph)

6. بنتلی بنتایگا – Bentley Bentayga

بنتلی بنتایگا یک SUV لوکس متوسط ​، موتور جلو، چهارچرخ محرک و پنج در است که توسط بنتلی در بازار عرضه می‌شود و از سال 2016 ارائه شده است. بدنه آن در کارخانه فولکس واگن زویکائو-موزل در آلمان تولید شده و سپس توسط Paintbox Editions در بانبری انگلستان و سرانجام در کارخانه بنتلی در کرو انگلستان مونتاژ شد.

از جمله ویژگی‌های این مدل از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021 می‌توان گفت:

  • فضای داخلی فوق العاده زیبا از بنتایگا،
  • عملکرد پر گشتاور و حس لوکس بودن منحصر به فردش که آن را حتی در این کلاس برجسته می‌کند،
  • ساخته شده در دو نسل که نسل اول آن در 2015-2018 و نسل دوم در 2020 به بعد ارائه شده است.
  • کلاس: Mid-size luxury SUV
  • نوع موتور:
    • 0 L twin-turbo W12 petrol
    • 0 L twin-turbo V8 diesel
    • 0 L twin-turbo V8 petrol
    • 0 L turbo V6 petrol PHEV

این خودرو به اندازه رولزرویس کالینان به راحتی منزوی نمی‌شود و در عوض یک تجربه رانندگی کمی اسپرت‌تر را ارائه می‌دهد. اولین تولید بنتایگا در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت در سپتامبر 2015 به عنوان اولین SUV بتنلی آغاز شد که با استفاده از ساختار یکپارچه و تمام چرخ محرک و همچنین موتور دو توربو W12 گروه فولکس واگن و پلتفرم MLB به نمایش گذاشته شد. بنتایگا که برای چهار، پنج یا هفت صندلی قابل استفاده است، توسط SUV تولید کننده ادعا شد که دارای حداکثر سرعت 187 مایل در ساعت (301 کیلومتر در ساعت) و همچنین دومین SUV تولیدی گران قیمت است. در مجموع 608 واحد “نسخه اولیه” پس از معرفی تولید شد که 75 مورد از آنها برای فروش در بازار ایالات متحده اختصاص داده شد.

8. Range Rover SVAutobiography

خودروی شاسی بلند Range Rover از زمان پیدایش SUV معروف که بر اساس آن ساخته شده است، به عنوان یک ماشین لوکس، پیشرفت زیادی داشته است. این مدل مدرن SVAutobiography که به عنوان یکی از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021 شناخته می‌شود، توسط Land Rover در پایگاه عملیات ویژه خود در نزدیکی کاونتری در انگلستان ساخته شده است. این مدل، خودرویی است که 5.2 متر طول و 2.6 تن وزن دارد. این خودرو در مدل Ultimate عرضه شده و برای استفاده کامل از بازار SUVهای گرانقیمت طراحی شده است.

از جمله ویژگی‌های مدل SVAutobiography می‌توان گفت:

  • بهره بردن از دیزل V8 یا چهار سیلندر بنزینی پلاگین هیبریدی پلاگین،
  • استفاده از صندلی‌های چهار نفره که در اطراف هر کدام از آنها می‌توانید یک آلومینیوم تاشو قرار دهید.
  • استفاده از متریال داخلی که بیشتر لمسی و گران است،
  • تزئینات داخلی،
  • راحتی در رانندگی و جدا بودن از محیط بیرون،
  • استفاده از پیشرانه‌های بنزینی سوپرشارژ،
  • استفاده از پلاگین هیبرید،
  • سیستم تعلیق و فرمان اصلاح شده که در مدل داینامیک آن است،
  • تزئینات مسی در نشان‌های روی بدنه،

از دیگر امکانات داخلی این ماشین به عنوان یکی از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021، می‌توان به درهای عقب بسته شونده، سیستم خنک‌سازی و یخچال در عقب، قابلیت گرمایش، ماساژور و … اشاره نمود.

لیستی از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021

بهترین ماشین های دنیا در سال 2021 از چه برندهایی هستند؟

9. آلپینا B7 – Alpina B7

Alpina B7 Bi-Turbo یا Alpina B7، پنجمین نسل از خودروهای لوکس با اندازه کامل با کارایی بالا است که توسط خودروساز آلمانی Alpina تولید می‌شود و اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 معرفی شد. این خودرو از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021، در آمریکای شمالی با نام B7 شناخته می‌شود.

B7 Bi-Turbo به عنوان یکی از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021، براساس طراحی مدل750Li در بی‌ام‌و است و از نسخه اصلاح شده موتور 4.4 لیتری V8 دوقلو توربوشارژ آن با نام N63M30 استفاده می‌کند. موتور با افزودن توربوشارژرهای دوقلو تغییر شکل یافته با ابعاد ورودی و بیرونی بزرگتر و کمپرسورهای جدید برای افزایش فشار 1.4 بار، جایگزینی پیستون‌های استاندارد با پیستونهای MAHLE با مقاومت بالا، شمع‌های جدید NGK، یک هواکش جدید اصلاح شده است. در کل تغییرات این موتور اجازه می‌دهد تا قدرت 608 اسب بخار (447 کیلووات) در 6250 دور در دقیقه و 800 نیوتن متر گشتاور بین 3000 تا 5000 دور در دقیقه تولید کند. گشتاور 670 نیوتن متر (494 پوند فوت) در دور 2000 به دست می‌آید.

B7 Bi-Turbo دارای یک سیستم اگزوز از جنس استنلس استیل مخصوص توسعه یافته با اگزوز چهار دور و دریچه‌های کنارگذر با کنترل الکترونیکی است که توسط دکمه Driving Dynamic Control در کنار انتخاب دنده کنترل می‌شوند.

10. مرسدس AMG S65

اکنون این مدل در نسخه نهایی خود با اضافه شدن پسوند Final عرضه می‌شود و آخرین باری است که موتور V12 در زیر کاپوت مرسدس مارک AMG در آن به کار می‌رود. این آخرین باری است که صنعتگران آفالترباخ (یک شهر در آلمان) که با افتخار و شهرت مالکیت شخصی موتورهای AMG واقعی را بر عهده می‌گیرند، یک شاهکار 12 سیلندر را به هم وصل می‌کنند. این پایان یک سنت طولانی و غرورآمیز AMG‌های مجهز به موتور V12 است که به چندین دهه قبل باز می‌گردد و منجر به برخی از قابل توجه‌ترین خودروها در تاریخ این شرکت شده است.

دلایل بی شماری وجود دارد که چرا S65 Final Edition را می‌توان به عنوان یکی از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021 معرفی کرد، اما مهم‌ترین آن این است که مرسدس ویژگی‌های بسیاری را در این خودرو به کار گرفته است. از موتور V12 دست‌ساز گرفته تا روکش چرم سفارشی، مجموعه عظیمی از فناوری و امکانات رفاهی، این شرکت تمام زرادخانه خود را به کار گرفته است و نتیجه نهایی خودرویی است که ما را به تحسین وا می‌دارد. از جمله ویژگی‌های خوب و بد آن می‌توان گفت:

  • کیفیت طراحی و متریال‌های داخلی بالا،
  • وجود امکانات رفاهی مناسب،
  • قدرتمندی بالا،
  • کیفیت بالای رانندگی و سواری،
  • راحتی صندلی،
  • گزینه‌ها و ویژگی‌های فوق العاده،
  • گران قیمت بودن

11- Rolls-Royce Sweptail – رولزرویس سوپتایل

یکی از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021، ماشین رولزرویش سوپتایل است که محصولی از کمپانی انگلیسی رولزرویس می‌باشد. این کمپانی همانطور که در قسمت‌های بالا نیز مشاهده کردید، مدل‌های لوکس و گران‌بهایی را عرضه می‌کند.

این مدل خودرو را می‌توان از جمله شاهکارهای فوق‌العاده لوکس در بین بهترین ماشین‌های دنیا دانست که جالب است بدانید برای ساخت آن در حدود 4 سال زمان صرف شده است. این ماشین به درخواست یکی از مشتریان به صورت خاص ساخته شده است که علاقه به خودروهای قدیمی این شرکت در سال‌های 1920 – 1930 داشته است. این فرد برای ساخت این ماشین در حدود 13 میلیون دلار پرداخت کرد. از جمله ویژگی‌های این ماشین می‌توان گفت:

  • ساختار ایستاده و سنتی که در قسمت جلویی ماشین به کار گرفته شده است و آلومینیوم به کار رفته در آن صیقل داده شده است،
  • ادغام زیبایی در طراحی این ماشین که در قسمت سقف و انتهایی آن به کار گرفته شده است،
  • سقف پارانومیک شیشه‌ای،
  • طراحی تیره، ساده و مینمالیست داخلی که در عین زیبایی و وقار انجام شده است،
  • ساعت عقربه‌ای و دست‌ساز در داخل ماشین،
  • تزئینات چوبی که در قسمت‌های مختلف ماشین به کار گرفته شده است،
  • کنسول میانی، کشوهای نگهدارنده کیف چرمی،
  • موتور با قدرت 453 اسب بخار و قدرت 720 نیوتن متر گشتاور تولیدی،
  • موتور 6.7 لیتری V12 از نوع فانتوم،
  • و …
بهترین ماشین های دنیا در سال 2021 از چه برندهایی هستند؟

بهترین ماشین دنیا در سال 2021

در انتهای این لیست چندین مورد دیگر از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021 به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند انتخاب‌های جذابی برای افراد ثروتمند باشد:

Maserati MC20

خودروی اسپرت موتور متوسط ​​2021 MC20 مازراتی دارای موتور V-6 توربو دوقلو 630 اسب بخار است. برند مازراتی برای ساخت MC20 با یک شرکت مهندسی تخصصی motorsport  همکاری کرده و به آن ساختار فیبر کربنی و زیر چارچوب‌های آلومینیومی می‌دهد که مانند یک پر سبک و مانند آهن قوی است. حداکثر سرعت مازراتی MC20 بیش از 200 مایل در ساعت (یا 321 کیلومتر در ساعت) است و شتاب آن از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت (0 تا 60 مایل در ساعت) کمتر از سه ثانیه می‌باشد.

Bentley Flying Spur Speed

یکی از جدیدترین نسل‌های خودرو از برند بنتلی، خودروی لوکسش به نام Flying Spur است که سوپراسپرت سبک و راحتی را برای صنعت خودروهای گران‌قیمت به ارمغان می‌آورد. کابین آن برخلاف بسیاری از خودروهای متمرکز بر عملکرد، از چرم زیبا، چوب بسیار صیقلی و فلزهای درخشان ساخته شده است. با این حال ، این خودرو چیزی فراتر از ظاهر است.

این خودرو از موتور 500 اسب بخار یا موتور 600 درجه تقویت شده استفاده می‌کند که به راحتی می‌توانید متوجه شوید که Flying Spur بسیار ورزشی‌تر و چابک‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید. با این حال، اگر به دنبال صرفه جویی در مصرف سوخت هستید، بهتر است مدل دیگر را جستجو کنید: مصرف سوخت Flying Spur Speed ​​آن را از نظر اقتصادی در بین مدل‌های بزرگتر قرار می‌دهد.207 مایل در ساعت (یا 330 کیلومتر در ساعت)، این حداکثر سرعت ادعا شده برای این هایپرکار گران قیمت است. شتاب آن 3.7 ثانیه برای 0-100 کیلومتر در ساعت (0-60 مایل در ساعت) می‌باشد.

Pagani Zonda HP Barchetta

یکی دیگر از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021، خودرویی از پاگانی است که این خودرو با نام Zonda HP Barchetta نامگذاری شده است؛ زیرا از نظر برند پاگانی، این خودرو مانند یک “قایق کوچک” است (Barchetta در زبان ایتالیای به معنای “قایق کوچک” می‌باشد). پوسته آن کاملاً از فیبر کربن برای بدنه فوق سبک طراحی شده است که به شما احساس سریع و سبک بودن را می‌دهد. این خودرو در رنگ آبی ارائه شده است.

متأسفانه Pagani Zonda HP Barchetta گران‌ترین خودرویی است که احتمالا نمی‌توانید بخرید. تنها سه وسیله نقلیه از این نسخه منحصر به فرد و خاص Zonda ساخته شده‌اند. آخرین فروش این خودروها 17.6 میلیون دلار بوده است. شتاب آن در حالت 0-60 مایل در ساعت یا 0-100 کیلومتر در ساعت در حدود 3.4 ثانیه است. حداکثر سرعت Zonda HP Barchetta می‌تواند به 355 کیلومتر در ساعت یا 220 مایل در ساعت برسد.

Bugatti La Voiture Noire

در سال 2019، بوگاتی هنگام عرضه جدیدترین سوپراسپرت خود تصمیم تجاری درخشانی گرفت. تولیدکننده فرانسوی برای این مدل ماشین خود، یک نام مینیمالیستی و فوری را انتخاب کرد: La Voiture Noire یا ماشین سیاه.

اگرچه، وارد شدن به جزئیات باعث نمی‌شود که هیبت این وسیله نقلیه باشکوه با قیمت بسیار بالای آن کم ارزش شود اما می‌توان در مورد آن گفت این خودرو از پوسته دارای فیبر کربن ساخته شده است، موتور چهار توربو W16 8.10L با قدرت 1500 اسب بخار و شتاب 0-100 کیلومتر در ساعت (0-60 مایل در ساعت) در 2.4 ثانیه از جمله ویژگی‌های این وسیله به عنوان بهترین ماشین دنیا در سال 2021 می‌باشد. حداکثر سرعت آن 420 کیلومتر در ساعت (260 مایل در ساعت) است و عملکرد کلی آن باعث می‌شود تا لقب قدرتمندترین خودروهای جهان در دهه های گذشته را به این خودرو نسبت دهیم.

Bugatti Centodieci

Centodieci 2021 یک محصول از بوگاتی است که بسیار منحصربفرد و زیبا طراحی شده است. بوگاتی، که قبلاً به دلیل بدنه منحصر به فرد و ویژگی‌های لوکس و مجلل آن شناخته شده است، سعی کرده است تا همه چیز را در مدل Centodieci خود برای مشتریانش به ارمغان بیاورد تا آن را به یاد ماندنی کند. این خودرو از بهترین ماشین های دنیا در سال 2021، از یک موتور 1577 اسب بخاری چهار توربو W-16 بهره می‌برد که ممکن است سریعترین بوگاتی موجود در جاده نباشد. اما سریعترین شتاب دهنده است.

بوگاتی با این خودرو، یک ادای احترام به EB110 (یا “centodieci”) داشته است. این خودرو یک سوپراسپرت تولید شده در اوایل دهه 90 می‌باشد. این خودرو برای جبران مدل قدیمی طراحی شده و عملکرد و لوکس بودن آن را بهبود بخشیده است. بوگاتی شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت (یا کمی بیش از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت) را با زمان 2.4 ثانیه ثبت کرده است. حداکثر سرعت Centodieci 236 مایل در ساعت یا 379 کیلومتر در ساعت است.

بهترین ماشین دنیا در سال 2021

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 5

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا