بهداشت و سلامت

بهترین راه ها برای کاهش چربی شکم

روش های آب کردن شکم

سخت ترین کار در رژیم لاغری آب کردن شکم است. کاهش چربی شکم خیلی دیر و به سختی اتفاق می افتد. برای همین در این مقاله درباره چربی شکمی صحبت کرده ایم و راه هایی را برای از بین بردن آن پیشنهاد داده ایم. با مجله ایرانی همراه باشید تا راز آب کردن چربی ها شکم را یاد بگیرید.

کاهش چربی شکم

از بین بردن چربی شکم برای بسیاری از ما سخت ترین کار برای رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن است. به جز چربی های شکم، چربی های دیگری نیز وجود دارند که با احاطه کردن اندام ها باعث پف کردن و جلو آمدن شکم می شوند که منجر به بروز بیماری های مختلفی می شوند. علاوه بر بیماری باعث زشت شدن اندام و نامتناسب بودن آن می شوند. اگر رژیم های غذایی و ورزش کردن کمک زیادی به کاهش این چربی ها نکنند، ممکن است هورمون ها، سن و سال و دیگر دلایل ژنتیکی در این موضوع دخیل باشند و باعث به وجود آمدن این چربی ها شده باشند.

کاهش چربی شکم

چربی شکم

اول از همه ، چربی شکم چیست؟

انواع مختلفی از چربی وجود دارد:

چربی زیر جلدی

چربی زیر جلدی چربی سست تری است که دقیقاً زیر پوست تجمع می یابد.

چربی عضلانی

چربی عضلانی در عضلات اسکلتی یافت می شود. این چربی درون عضلات قرار دارد و به چربی عضلانی معروف است.

چربی احشایی

چربی احشایی بین اندام های شکمی (معده ، کبد ، کلیه ها و غیره) قرار دارد ، همان چیزی است که ما آن را چربی داخل شکم یا شکم می نامیم.

لاغری سریع

آیا واقعاً “یک ترفند” برای از بین بردن چربی های شکم و لاغری سریع وجود دارد؟

وقتی تبلیغات ادعای راه حل “یک ترفند برای لاغری سریع” دارند ، به یاد داشته باشید که هدف اصلی آنها فروش محصولشان است تا کمک به شما. بازاریابی خوب به معنای یک پیام است ، زیرا دنبال کردن خیلی چیزها به طور هم زمان دشوار است. بنابراین آنها روی یک مد تمرکز می کنند و این کنجکاوی شما را قلقلک می دهد و شما برای رفتن به وب سایت آنها روی پیوند کلیک می کنید.

به یاد داشته باشید هر چیزی که تبلیغ می شود، مفید نیست. پس هر چیزی را که دیدید تبلیغ زیادی روی آن شده است دلیلی برای موثر بودن آن نیست. در چنین مواردی باید یا از تجربه دیگران استفاده کنید و یا احتیاط بیشتری به خرج دهید و بررسی بیشتری کنید.

روش های لاغری شکم

در ادامه برخی از روش های لاغری شکم را به شما پیشنهاد می دهیم تا بتوانید به وزن و اندام ایده آل خود برسید.

ساده شروع کنید

به طور معمول موارد زیادی وجود دارد که ممکن است برای از بین بردن چربی شکم نیاز به بهبود داشته باشید. اما با تمرکز بر تغییر یا بهبود فقط یک چیز شروع کنید. سپس ، هنگامی که اولین هدف را فتح کردید ، می توانید به سمت مورد بعدی بروید. یعنی با یک هدف شروع کنید و در صورت کامیابی سراغ هدف بعدی بروید.

شکر را حذف کنید

یک انتخاب خوب برای شروع انتخاب مواد غذایی ، حذف نوشیدنی های شیرین است و نه فقط نوشابه ، بلکه آب میوه های مصنوعی را نیز حذف کنید. دلسترها نیز حاوی شکر زیادی هستند. شکر چربی شکم را افزایش می دهد و فیبر چربی شکم را کاهش می دهد. بنابراین یک راه حل سریع ، یک راه حل کاملاً مشخص ، حذف کردن نوشیدنی های شیرین است. سعی کنید تا جایی که می توانید قند و شکر را از رژیم غذایی خود حذف کنید و یا مصرف آن را کاهش دهید.

سبزی بیشتری بخورید

وعده غذایی خود را با سبزیجات فصلی ، چه سوپ سبزیجات و چه سبزیجات سالاد ، شروع کنید. و به یاد داشته باشید که سبزیجات باید همیشه حداقل نیمی از بشقاب شما را تشکیل دهند و ترکیبی از نشاسته ای (مانند سیب زمینی) و غیر نشاسته ای (سبزیجات برگ دار ، بروکلی و غیره) باشد. پس قبل از خوردن غذای اصلی سبزیجات و سالاد بخورید. البته خوردن سس های چرب را نادید بگیرید. آبلیمو و سرکه می تواند جایگزین بهتری باشد.

به سبک زندگی بدنی متعهد شوید

مهمترین کاری که مردم می توانند برای جلوگیری از تجمع چربی شکم و خلاص شدن از شر چربی موجود در شکم انجام دهند ، انجام فعالیت بدنی و بهتر از آن ، سبک زندگی فیزیکی است.

چه برای مردان و چه برای زنان ، اولین چربی که هنگام ورزش از دست می دهید چربی احشایی است. سبک های زندگی فعلی به گونه ای شده است که تحرک کاهش یافته است. زندگی شهری و ماشینی باعث چاقی های شکمی می شود. سعی کنید در طول روز فعالیت بدنی خود را افزایش دهید. تا چربی کمتری ذخیره کنید و کمتر چاق شوید.

حرکت کن

در اینجا چیز دیگری وجود دارد که احتمالاً اکثر مردم نمی دانند: Fidgeting برای شما خوب است. این کار یک فعالیت بدنی بدون ورزش در نظر گرفته می شود و یک روش مهم برای سوزاندن انرژی و حذف چربی ها است. اگر علاوه بر ورزش ، فرد باهوش و با تحرک بیشتری در سایر روزهای هفته باشید ، از مزایای سلامتی بیشتری برخوردار می شوید. این موضوع به این معنی است که در حالی که صحبت می کنید ، اشاره کنید ، به پای خود ضربه بزنید ، حرکت کنید. در کل می توان آن را این گونه توضیح داد، در کارهای روزانه خود تحرک بیشتری کنید و از دست ها و پاهای خود بیشتر استفاده کنید. زبان بدن می تواند مورد موثری برای حرکت بیشتر و سوزاندن چربی ها باشد.

سعی کنید زیاد ننشینید

مطالعات نشان داده است افرادی که روزانه هشت تا نه ساعت می نشینند ، حتی اگر 150 دقیقه توصیه شده در هفته را ورزش کنند ، از مزایای ورزش با افرادی که در طول روز فعالیت بیشتری دارند ، برخوردار نیستند. پس تا می توانید سعی کنید کمتر بشینید. اگر کارمند هستید هر چند دقیقه یک بار از جای خود بلند شوید کمی راه بروید و تحرک داشته باشید.

فعالیت های گروهی

تعریف مجدد “استراحت”

داشتن یک سرگرمی فعال چه یک فعالیت گروهی باشد و چه کاری که می توانید به تنهایی انجام دهید. اساساً ، اگر فعالیتی برای شما خوشایند است ، به انجام آن ادامه می دهید. اگر ورزش کردن برای شما سخت است می توانید به انجام فعالیت های گروهی بپردازید. پیاده روی ها و کوه نوردی های دسته جمعی گزینه خوبی است.

ورزش کنید

سعی کنید در روز کمی ورزش کنید. اما برای سوزاندن کالری بیشتر، ورزش سنگین تر لازم است، پس تا جایی که باید در تمرینات خود پیشرفت کنید. ورزش با شدت بالا یعنی در کمترین زمان بیشترین کالری را بسوزانید و تمام عضلات بدن را به کار بگیرید. ورزش زمانی موثر است که به نفس زدن و عرق کردن بیافتید. ورزش های سبک و کششی فایده چندانی ندارند.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا