ترفندتکنولوژی

بهترین مارکت‌ های اندروید جایگزین گوگل استور (پرسش های متداول)

بهترین مارکت‌ های اندروید جایگزین گوگل استور چیست؟

بهترین مارکت‌ های اندروید جایگزین گوگل استور کدامند؟ در این مقاله با ما همراه باشید چراکه می‌خواهیم به معرفی چند برنامه برای دانلود بازی‌های اندرویدی بپردازیم و شما را با بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید در این بخش داشته باشید، آشنا کنیم.

مارکت های اندرویدی چیست؟

حتما شما هم با توجه به تحولات اخیر، به مشکل دانلود از گوگل پلی برخورد کرده‌اید و در مقاطعی به دلایل مختلف اعم از بن شدن یا عدم دانلود به خاطر محدودیت ریجن نتوانسته‌اید اپلیکیشن مدنظر خود را از گوگل پلی استور دانلود کنید. در این حالت راهکارهای مختلفی را می‌توان برای رفع این مشکل بیان کرد. از نصب یک تغییر دهنده آی پی گرفته تا دانلود از وبسایت‌ها و غیره. اما بهترین راهکار آن است که بهترین مارکت‌ های اندرویدی دیگر به غیر از گوگل استور را نیز درنظر داشته باشید. این نوع پلتفرم‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا با محدودیت کمتر، امکان دانلود و نصب برنامه‌های مختلف را داشته باشید.

به طور کلی اپ استور اپلیکیشنی است که به کاربر کمک می‌کند نرم افزار را پیدا کند و آن را روی رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود نصب نماید. این پلتفرم‌ها، مجموعه‌ای از نرم افزارها و بازی‌های رایگان یا تجاری را در خود دارند که برای استفاده در دستگاه شما قابل استفاده بوده و می‌تواند از نظر امنیتی و اعتبار، مورد تایید شده باشند. شما می‌توانید به راحتی با دسترسی به بهترین مارکت‌ های اندروید، امکان جستجوی نرم‌افزار از طریق فروشگاه برنامه دستگاهتان را داشته و اقدام به خرید، دانلود، نصب و به‌روزرسانی آن کنید.

مزیت‌های استفاده از بهترین مارکت‌ های اندروید شامل موارد بسیار زیادی می‌شود که یک بخش مهم آن، امنیت است. نرم افزار موجود در این اپ استورها به طور رسمی توسط اپراتور فروشگاه تایید شده است. به عنوان مثال، اپل همه نرم‌افزارهای موجود در اپ استورهای macOS و iOS را بررسی می‌کند و Google همه نرم‌افزارهای موجود در فروشگاه Play ارائه می‌کند.  کد هر برنامه‌ای که در این پلتفرم‌ها قرار داده شوند، بررسی می‌شود تا مطمئن باشیم که حاوی بدافزار یا ویروس نباشد و با دستورالعمل‌های دیگر برای دستگاه کاربر مطابقت دارد. سپس نرم افزار به صورت دیجیتالی توسط اپراتور فروشگاه تایید شده و امکان انتشار و دانلود آن برای کاربران فراهم می‌شود.

بهترین مارکت های اپلیکیشن جایگزین گوگل پلی
برترین مارکت های برنامه

بهترین مارکت های اندرویدی جایگزین گوگل استور

اما سوالی که ممکن است ذهن همه ما را به خود مشغول کرده باشد، این است که بهترین مارکت‌ های اندروید کدامند؟ چه نوع پلتفرم‌هایی می‌توانند به عنوان یک جایگزین برای گوگل پلی استور استفاده شوند؟ در این خصوص می‌توان به 10 مورد زیر اشاره کرد که به شرح زیر می‌باشند:

1- APKMirror

APKMirror، همانطور که از نامش می‌گوید، به شما امکان می‌دهد هزاران فایل APK Android را دانلود کنید و جالب است بدانید که هیچ برنامه پولی در این پلتفرم قرار داده نشده است. یکی از مهم‌ترین معایب این برنامه، عدم داشتن یک برنامه اپ اختصاصی APKMirror است؛ بنابراین، کاربران برای دانلود APK باید به وب سایت مراجعه کنند.

برنامه‌های موجود در این مورد از بهترین مارکت‌ های اندروید، جایگزین Google Play بدون بدافزار هستند و قابل دانلود می‌باشند. در صفحه اصلی، برنامه‌ها به ترتیب زمانی مرتب شده‌اند و همچنین می‌توانید نمودارهای محبوبیت اپلیکیشن‌های آن را بر اساس فیلترهای ماهانه، هفتگی و 24 ساعته پیدا کنید. همچنین یک نوار جستجو برای کسانی که می‌خواهند به جستجوی اپلیکیشن مدنظر خود بپردازیند، وجود دارد.

رابط کاربری APKMirror روی دسکتاپ عالی است، اما برای کسانی که از طریق تلفن هوشمند به آن دسترسی دارند، جذاب نیست و باید روی آن کار شود. پیدا کردن دکمه دانلود برای فایل‌های APK تا حدودی دشوار است. با این حال بهتر است حتما یکبار استفاده از این پلتفرم را تجربه کنید.

APKMirror
معرفی برنامه APKMirror

2- Aurora Store

Aurora Store یکی دیگر از مارکت‌های برنامه اندروید و اوپن سورس است که هر چیزی را که می‌خواهید، در خود دارد. رابط کاربری برنامه، تم تیره‌ای با طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها ترکیب شده‌اند. شما می‌توانید انواع برنامه‌ها را در آن بیابید.

3- Amazon Appstore

Amazon Appstore را می‌توان از جمله قدرتمندترین مارکت‌های اپلیکیشن و بازی اندرویدی دانست که کاربران اندرویدی می‌توانند از طریق آن نرم افزارها، بازی‌ها و موارد دیگر را به صورت رایگان دانلود کنند. یکی از ویژگی‌های جذاب این برنامه، امکان دریافت روزانه یک برنامه پولی به صورت رایگان است. این برنامه را می‌توان در آمازون تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها استفاده نموده ولی مشکل مهمی که دارد، استفاده از آن در داخل آمریکا است. بنابراین لازم است مشخصات یک فرد آمریکایی را وارد نمایید و همچنین لازم است یک کارت بانکی نیز ثبت کنید. شما می‌توانید پس از انجام این کار، به راحتی در آن برنامه خود را جستجو کنید.

برنامه های جایگزین اپ استور گوگل
بهترین برنامه های جایگزین اپ استور

پرسش های متداول بهترین مارکت های اندرویدی جایگزین گوگل پلی استور

برخی از سوالاتی که ممکن است شما کاربران نسبت به آن پرسش‌هایی داشته باشید، به شرح زیر می‌باشند که عبارتند از:

  • ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از اپ استور چیست؟

برخی از مزیت‌هایی که ممکن است در این بخش علاوه بر تامین امنیت اپلیکیشن‌ها بیان نمود، عبارتند از: راحتی کاربران که می‌توانند با شناخت بهترین مارکت‌ های اندرویدی، به راحتی به هزاران برنامه دسترسی داشته و با چند کلیک ساده آن را پیدا و نصب کنند. اعتماد که می‌تواند اطمینان خاطر را از سلامت برنامه‌ها به همراه آورد. دریافت بروزرسانی‌ها که امکان دسترسی به آخرین امکانات را برای کاربران ارائه می‌کنند.

  • بهترین اپ استورها در سیستم عامل‌های مختلف را معرفی کنید.

اگر بخواهیم برای سیستم عامل‌های مختلف، اپ استورهایی را معرفی کنیم، باید گفت: برنامه ویندوز و PC، می‌توانید از مایکروسافت استور استفاده کنید که اکنون برای ویندوز 10 – 11 ارائه شده است. همچنین کاربران اندرویدی باید از گوگل پلی استور به عنوان بهترین مارکت‌ های اندرویدی یاد کنند. از سوی دیگر برای سیستم عامل iOS می‌توانید از iOS App Store استفاده نمایید که از سال 2008 راه اندازی شده‌اند. macOS App Store نیز برای کامپیوتر‌های اپل به کار می‌رود.

  • دیگر برنامه‌هایی که می‌توان در این لیست به عنوان بهترین جایگزین‌ها برای اپ استور معرفی کرد، چیست؟

در این لیست می‌توان نام بسیاری از پلتفرم‌های دیگر را آورد که از جمله آنها می‌توان به APKUpdater، APKPure، Aptoide، F-Droid و نیز QooApp هستند.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.8 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 14

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا