اخباراخبار فرهنگی

بهترین کاراکترهای زن انیمه کیست؟ معرفی 11 مورد برتر

11 کاراکترهای زن انیمه با شخصیت برجسته و پرطرفدار

بهترین کاراکترهای زن انیمه کیست؟ در این مطلب همانطور که در مقاله “بهترین کاراکترهای انیمه پسر” قولش را داده بودیم، می‌خواهیم به معرفی 11 تا از شخصیت‌های برجسته انیمه زنان بپردازیم. سعی شده است تا بهترین انیمه‌ها و کاراکترها در این لیست درنظر گرفته شود که می‌تواند تا مدت‌ها شما را در خودش سرگرم کند.

کاراکترهای زن انیمه

سال میلادی که گذشت را می‌توان یکی از سال‌های بسیار محبوب دانست که انیمیشن‌های بسیار زیادی در آن نمایش داده شدند و ما توانستیم کاراکترهای زن جدیدی را نیز در آن مشاهده کنیم. در این انیمه‌ها همانند مردان، کاراکترهای زن نیز توانستند نقش بسیار تاثیرگذاری در فیلم‌ها بگذارند. از مبارزین برجسته گرفته تا قاتلان حرفه‌ای، شخصیت‌های فرعی و اصلی بسیاری از انیمه‌ها را اکنون کاراکترهای زن تشکیل می‌دهد.

انیمه یکی از فیلم‌های نسبتا قدیمی است که از اوایل دهه 1900، کاراکترهای مختلفی در آن وجود داشته‌اند. اگرچه انیمه‌هایی که در این لیست وجود دارند، تقریبا در دهه 1980 نیستند، اما می‌توان در آن بازه زمانی، برخی از برنامه‌ها از جمله “Dragon Ball” (که در سال 1986 پخش شد) را مشاهده کرد که در کنار نقش اصلی، کاراکترهای زن فرعی نیز دارد. همچنین مثالی دیگر، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های انیمه یعنی “Sailor Moon” است که در سال 1995 پخش شد و تقریبا به طور انحصاری به عنوان یک انیمه‌ زنانه شناخته می‌شود. با توجه به این آثار، می‌توان نقش کاراکترهای زن و دختر را در Animeها، از سال‌های بسیار دور بدین سو مشاهده کرد.

امروزه دیگر کمتر کسی است که کاراکترهای زن مشهور در دنیای انیمه‌ها را نشناسد. با این حال می‌خواهیم چند مورد از برترین آنها را برای شما معرفی کنیم. اینها برخی از قدرتمندترین شخصیت های انیمه هستند که جذاب، باهوش و یا قدرتمند می‌باشند. سعی شده است تا در ادامه لیستی از بهترین شخصیت های انیمه زن موجود در تلویزیون و فیلم بدست آورده شود.

بهترین کاراکترهای زن انیمه
معرفی برترین کاراکترهای زن انیمه

معرفی بهترین کاراکترهای زن انیمه

حال نوبت آن است تا به معرفی بهترین کاراکترهای زن انیمه بپردازیم. دنیای انیمه تاکنون توانسته است فانتزی‌های بسیاری از جوانان دختر و پسر را از دنیای تصورات آنها گسترش داده و این یکی از نقاط قوتی است که باعث شده است تا کاراکترهای آن محبوب شوند. بدون اتلاف وقت به سراغ معرفی کاراکترهای محبوب در این بخش می‌رویم که به شرح زیر می‌باشند (در این لیست اولویت و ترتیب به معنای برتری کاراکترها نسبت به هم نمی‌باشد):

1- Mikasa Ackerman

  • نام انیمه: حمله به تایتان

اگر بخواهیم در دنیای انیمه، یک زن سرسخت، جسور، متعهد و جنگنده را معرفی کنیم، بدون شک اولین ذهنیت ما به سمت کاراکتری به نام میکاسا آکرمن خواهد رفت. Attack on Titan شخصیت‌های انیمه زن محبوب و قوی بسیاری دارد که در ادامه یک مورد دیگر نیز معرفی خواهیم کرد. اما قدرتمندترین و تثبیت‌شده‌ترین شخصیت زن، میکاسا آکرمن است. او دوست شدیدا وفادار قهرمان داستان ارن یئگر شناخهت می‌شود. در عین حال، شخصیت میکاسا یکی از پس زمینه‌های بسیار غم انگیز سریال را دارد. پدر و مادرش در مقابل چشمان او به طرز فجیعی به قتل می‌رسند و او در آستانه یک تجاوز قرار می‌گیرد. اما شخصیت اول این انیمه، قهرمان داستان زندگی او می‌شود و میکاسا را از افراد شرور حفظ می‌کند. او با خانواده ارن بزرگ می شود و خود را وقف حفاظت از این کاراکتر می‌کند.

میکاسا شخصیتی جدی دارد و این یکی از جذابیت‌های او است که او را جزو بهترین کاراکترهای زن انیمه می‌کند. حتی زمانی که موجودات غول‌پیکر کشنده معروف به تیتان را از بین می‌برد، همچنان حس سنگین بودن و خلق و خوی جنگنده خود را دارد. در عین حال، تعصب میکاسا نسبت به ارن او را وادار می‌کند تا مسئولیت‌های زیادی را بر دوش خود بکشد. در واقع، این ویژگی خاص با پیشروی داستان، قوس شخصیت او را تیره‌تر می‌کند.

بهترین شخصیت کاراکتر زن انیمه Mikasa Ackerman
معرفی شخصیت میکاسا آکرمن

2- Nami

  • نامه انیمه: One Piece

اگر انیمه One Piece را مشاهده کرده باشید، که یکی از انیمه‌های شاهکار و پرطرفدار جهان است، بدون شک نامی را به عنوان بهترین کاراکترهای زن انیمه در این سری در نظر خواهید گرفت. این کاراکتر که به نام گربه‌ی دزد معروف است، وظیفه‌ی مسیریابی را در گروه دزدان دریایی کلاه حصیری دارد. نامی را می‌توان خواهر خوانده‌ی نوجیکو دانست. او در زندگی‌اش رویای ترسیم کل نقشه جهان را دارد و برای او 66 میلیون بلی جایزه تعیین شده است. نامی به عنوان یکی از باهوش‌ترین دزدان دریایی کلاه حصیری بدون تردید یک کاراکتر زرنگ شناخته می‌شود. در ابتدا، او همه دزدان دریایی را فاسد و غیراخلاقی جهانی می‌دانست، اما در نهایت با ملاقات با کلاه های حصیری دیدگاهش عوض شد.

از دیگر ویژگی‌های این کاراکتر می‌توان به جسور بودن، حریص و شیفته بودن او به گنج احتمالی این داستان اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های وی می‌توان به پیش بینی آب و هوا اشاره کرد که این کار توسط او انجام می‌شود و قادر آن را تغییر هم بدهد.

3- Sasha Braus

  • نام انیمه: حمله به تایتان

یکی از کاراکترهایی که سرنوشت غم انگیزی در دنیای انیمه دارد، ساشا براوس نام دارد که به عنوان رتبه نهم از ده فرد برتر دسته دیده بانی شناخته می‌شود. این دختر جوان که همه ما او را به خاطر حریص بودنش نسبت به سیب زمینی و گوشت می‌شناسیم، سر انجام توسط دختری به نام گابی براون کشته می‌شود. ساشا را می‌توان از جمله کارارکترهای دوست داشتنی، فان و با شخصیت درنظر گرفت که هرچند در ابتدا ترسو و دست و پا چلفتی بود اما توانست هنر و برتری خود را در طول داستان بدست آورد.

یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت او ناشی از عشق ساشا به غذا بود. به ندرت صحنه‌ای پیش می‌آمد که ساشا در حال خوردن غذا نبود. غذا خوردن برای او رضایت و آرامش قابل توجهی ایجاد می‌کرد. اگر داستان این کاراکتر را در انیمه حمله به تایتان‌ها دنبال کنید، تقریبا همه فن‌ها او را دوست دارند. او اغلب غذا را از انبارها می‌دزدید و آن‌ها را احتکار می‌کرد. رفتار بچگانه او می‌توانست همیشه تماشاگران را بخنداند. یکی از دیگر ویژگی‌های ساشا این است که همیشه برای اهداف بزرگ می‌جنگید و در برخی مواقع از جان خود می‌گذشت تا فرد دیگری را نجات دهد. به همین خاطر برخی او را مظهر شجاعت و از خود گذشتگی در این داستان می‌دانند.

Sasha Braus
معرفی شخصیت Sasha Braus

4- Nezuko Kamado

  • نام انیمه: Demon Slayer

از نظر بسیاری از فن‌ پیج‌های مختلف انیمه، شخصیت نزوکو کامادو یکی از بهترین کاراکترهای زن انیمه درنظر گرفته می‌شود. البته ممکن است برخی با این موضوع موافق نباشند. نزوکو را می‌توان محبوب‌ترین شخصیت اینمه شیطان کش دانست که با وجود تبدیل شدن به یک شیطان، ذات بامزه و دلسوز او نسبت به برادرش، تانجیرو، او را به شخصیتی بسیار دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند و این مهم‌ترین عاملی است که بسیاری از افراد او را محبوب می‌دانند.

به طور معمول، نزوکو زیاد در داستان‌ حضور ندارد اما وقتی ظاهر می‌شود، مهم‌ترین تاثیر را در نجات تانجیرو و گروهش می‌گذارد. چه از لحظات دوست داشتنی او با برادرش گرفته یا صحنه‌های جنگ آوری و مبارزه‌اش، نزوکو همواره شخصیت جذاب است درنظر گرفته می‌شود. اگرچه ظاهر نزوکو یک دختر کاملا عادی و ضعیف بنظر می‌رسد اما او درون خود، یک شیطان بسیار قدرتمند دارد. چراکه او درون بدن او، خون زیادی از موزان کیبوتسوجی دریافت شده است. او همچنین قادر است بدنش را ترمیم کرده و نیز با هنر خون شیطانی خود مبارزه نماید و جثه خود را افزایش دهد.

5- Shinobu Kocho

  • نام انیمه: Demon Slayer

نام دیگر شخصیتی که در انیمه شیطان کش می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین کاراکترهای زن انیمه نام برد، شینوبو کوچو است. به طور کلی، انیمه شیطان کش یکی از بهترین انیمه‌هایی است که سعی کرده است تا حد بسیار خوبی جنبه انسانی را در میان تمامی پلیدی‌ها و کشتارها نشان دهد. شینوبو کوچو یکی از هاشیراهای این داستان است. هاشیرا قدرتمندترین شمشیر زن‌های شیطان کش در این اینمه هستند که تعداد آنها 9 تا است. علیرغم اینکه این کاراکتر به عنوان یک شخصیت جانبی و بسیار کم ظاهر شده است، اما توانسته است به شدت مورد استقبال قرار گرفته و به خاطر صدای جذابی که دارد، در میم‌ها معروف گردد.

یکی از جالب‌ترین جنبه‌های شخصیت او، شیوه‌ای است که در آن بخش‌های منفی خود را نگه می‌دارد. این کاراکتر گذشته‌ای همانند نزوکو دارد و والدینش جلوی چشمان او و خواهرش به دست شیطان‌ها کشته می‌شود. او توانایی‌های بسیار در زمینه شمشیر زنی و پزشکی دارد و در عین حال فرز و قوی است. این کاراکتر نیز کمی در مقابل دشمنان خود، جنبه انسانی را در نظر می‌گیرد. رازهای زیادی پیرامون شخصیت او احاطه شده است و طرفداران انیمه مشتاق هستند تا اطلاعات بیشتری از ایشان به عنوان یکی از بهترین کاراکترهای زن انیمه مشاهده کنند.

Nezuko Kamad
معرفی شخصیت Nezuko Kamad

6- Violet Evergarden

  • نام انیمه: Violet Evergarden

این انیمه را می‌توان پاسخی خوب برای افرادی دانست که فکر می‌کنند انیمه تنها برای کودکان ساخته شده است. شخصیت Violet Evergarden که وایولت نام دارد، می‌تواند به واسطه ویژگی‌هایی که دارد، بسیار جذاب باشد. داستان این انیمه راجع به دختری است که به علت عدم درک درست احساسات انسانی که ناشی از تربیت نادرست اوست، از او در کشتار و جنگ استفاده می‌شود. داستان با این بی رحمی پیش می‌رود تا جایی که تنها کسی که به او اهمیت می‌دهد، فوت می‌شود. حال او قصد دارد معنای آخرین صحبت‌های او را درک نماید.

داستانی جستجوی Violet Evergarden در پی احساسات انسانی آنقدر زیباست که باعث می‌شود او را در لیست بهترین کاراکترهای زن انیمه درنظر بگیریم. استودیویی که این انیمه را ساخته است، در کارهای هنری و احساسی به خوبی عمل کرده است. داستان این انیمه بسیار متفکرانه و بالغانه است و با داشتن یک کاراکتر پیچیده و ضربه خورده به نام وایولت بسیار تماشایی خواهد بود.

7- Anya Forger

کاراکتر دیگری که که می‌توان او را در لیست بهترین کاراکترهای زن انیمه یا بهتر است به طور دقیقتر، بهترین کاراکتر دختر انیمه دانست، آنیا فورجر نام دارد. دختری که با یک توانایی بسیار خاص متولد شده و قبلا نیز به عنوان یک نمونه آزمایشگاهی در آزمایش 007 بوده است. حال او دارای توانایی خواندن ذهن مخاطبان خود است و از خوش شانسی یا بد شانسی اش، توسط یک جاسوس به نام لوید فورجر تحت سرپرستی قرار می‌گیرد. این فرد وظیفه دارد صلح بین شرق و غرب را حفظ کند و در این راه می‌بایست یک خانواده تشکیل داده و با نفوذ به مدرسه‌ای که برای افراد بسیار خاص ساخته شده است، به فردی به نام دزموند نزدیک شود.

آنیا فورجر یک شخصیت جذاب و مثبت دارد و تلاش می‌کند رابطه بین پدر و مادر سرپرست خود را به خوبی حفظ کند. بنابراین برای حفظ خانواده خود، کمک می‌کند تا پدرش در این ماموریت موفق شود. چیزی که این شخصیت را به یکی از بهترین کاراکتر ها تبدیل کرده است، روحیه مثبت، چهره‌ای جذاب و نیز لحن و صدای او است که باعث شده تا بسیاری از فن انیمه‌ها داستان او را دنبال کنند. جذابیت کاراکترهای فرعی این داستان و گرافیک بسیار زیبای انیمه از دیگر دلایلی هستند که مخاطبان را به تماشای این سری ترغیب می‌کنند.

Violet Evergarden
معرفی شخصیت Violet Evergarden

8- Mai Sakurajima

  • نام انیمه: Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai

مای ساکوراجیما یکی از شخصیت‌های برجسته است که در یک انیمه عاشقانه بازی می‌کند و در آن داستان یک سندرم نادر را روایت می‌کند. این شخصیت به عنوان یک کاراکتر سال سوم دبیرستانی در این انیمه حضور می‌یابد که به عنوان یک بازیگر با سن کم مشهور شده است. این فرد به خاطر شهرتی که دارد، کمتر کسی جرعت نزدیک شدن به او را دارند و به نوعی به سندروم بی توجهی مبتلا شده اما در این میان، پسری به نام ساکوتا آزوساگاوا نیز که به این مشکل دچار است، تلاش می‌کند با او ارتباط برقرار کرده تا او را از دنیای آرام و گوشه گیرش به بیرون بکشاند و زمینه ارتباط اجتماعی او را فراهم نماید.

چیزی که باعث می‌شود او را در لیست بهترین کاراکترهای زن انیمه قرار دهیم، شخصیت پردازی جذاب او است که توانسته است یک جنبه واقعی از دنیای ما را داشته و به همین خاطر محبوبیت آن در بین مخاطبان با داستان زیبایی که روایتی عاشقانه دارد، افزایش یابد.

9- Shōko Nishimiya

  • نام انیمه: A Silent Voice

شاید بتوان لقب یکی از مظلوم‌ترین شخصیت‌ها و زیباترین‌ کاراکترهای دنیای انیمه زنان را به این دختر یعنی شوکو نیشیمیا  داد. شوکو نیشیمیا یکی از کاراکترهای قهرمان در داستان خودش است که هرچند جزو افراد ناتوان محسوب می‌شود، اما توانسته است به سرعت قلب مخاطبان را با شخصیت و رفتار خود برباید. داستان فیلم A Silent Voice، جدای از گرافیک بسیار زیبایی که دارد، مربوط به دختری است که توانایی شنوایی ندارد ولی با این وجود، به یک مدرسه معمولی منتقل می‌شود. اما در این مدرسه، دانش آموزانی به رهبری شویا ایشیدا او را مسخره و اذیت می‌کنند و این باعث می‌شود تا پس از مدتی به یک مدرسه دیگر منتقل شود. بعد از گذراندن دوره تحصیلی ابتدایی، حال پسر قلدر ماجرا با تحول در شخصیتش تلاش می‌کند از او دلجویی و معذرت خواهی کند.

این کاراکتر زن که شخصیتی مهربان دارد، همیشه در مقابل آزار و اذیت دیگران لبخند می‌زند و فکر می‌کند به واسطه ناتوانی که دارد، سربار دیگران است. این فکر تا حدی پیش می‌رود که او مجبور به خودکشی می‌شود اما توسط شویا نجات پیدا می‌کند. پس از این واقعه، رابطه این کاراکتر به سمت رمانتیک‌تر شدن با این پسر پیش می‌رود. در واقع زیبایی داستان و چیزی که باعث شده است تا این کاراکتر بسیار محبوب شود، جریان آرام داستان است که به خوبی احساسات مخاطب را به دست گرفته و همراه می‌کند.

Shōko Nishimiya
معرفی شخصیت Shōko Nishimiya

10- Rem

  • نام انیمه: Re: ZERO -Starting Life in Another World

رم، نام یکی از بهترین کاراکترهای زن انیمه است که شاید بتوان آن را در رتبه‌های اول تا سوم دسته بندی کرد. او شخصیتی ناز، وفادار و بسیار جذابی دارد که می‌تواند در صورت تحریک به یک شیطان تبدیل شود. داستان انیمه  ریزرو: بازی مرگ در زندگی موازی که خود نیز از بهترین انیمه‌های تماشایی در سبک عاشقانه و روان شناختی به شمار می‌آید، هرچند کلیشه‌ای است اما در ادامه بسیار جذاب می‌شود. شخصیت اصلی پسری به نام سوبارو ناتسوکی است که وارد یک دنیای فانتزی شده و به آن دلبسته می‌شود. در این دنیا، او این قابلیت را دارد که هر بار که می‌میرد دوباره زنده شده و همانند بازی یکبار دیگر به زمان خاصی از گذشته بازگردد. همین سبک داستانی این انیمه را بسیار منحصر به فرد می‌کند.

اما در مورد شخصیت رم باید گفت این شخصیت همانند امیلیا که دیگر کاراکتر زن محبوب در این سری است، توانسته تا فن‌های بسیاری را به صورت دیوانه وار عاشق خود کند. او به خاطر شیرینی و روحیه مهربان و پاکی که دارد، به خوبی نقش یک دختر را ایفا می‌کند و همین باعث می‌شود تا دل‌های بسیاری از کسانی که این انیمه را مشاهده می‌کنند، همراه او برود. از سوی دیگر، فیس جذاب و موهای آبی رنگ با تیپ این کاراکتر، دلیل دیگری است که می‌توان آن را جزو کاراکترهای جذاب درنظر گرفت.

11- Erza Scarlet

  • نام انیمه: Fairy Tail

در انتها نیز می‌توان به یکی از شخصیت‌های برتر در لیست بهترین کاراکترهای زن انیمه پرداخت که به عنوان یک زن جوان با موهایی بلند ظاهر می‌شود. این کاراکتر معمولا با لباس زرهی و شمشیر در انیمه دیده می‌شود که شخصیتی سختگیرانه داشته و خشن اما دست و پا چلفتی دارد. شاید بتوان این ویژگی‌ها را از محبوبیت این کاراکتر برای برخی از فن‌ها درنظر گرفت که به شخصیت محبوب بسیاری از اوتاکوها تبدیل شده است. باکی و بی پروایی او یکی از دلایل جذابیتش است و با توانایی‌هایی که دارد، می‌تواند به عنوان یک قهرمان زن شناخته شود. همچنین باید گفت مهارت های مبارزه و رهبری او در جنگ علیه انجمن لرد فانتوم طرفداران بسیاری را به تحسین شخصیت او واداشته است.

شخصیت رم
معرفی شخصیت رم

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.7 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 73

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

سید مطهر اطهری

فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار ♦️ مشغول به کار در زمینه‌های برنامه نویسی، سئو، گرافیک، تدوین، علاقه‌مند به حوزه‌های تکنولوژی، فیلم و سریال، موسیقی ♦️ نوازنده ویولن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا