فرهنگ و هنر

۷ تا از محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر (جدید و زیبا)

بهترین و محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر

محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر چیست؟ اگه شما هم یک فن انیمه‌ای باشید، فرقی نمی‌کند آثار ده سال پیش را ببینید یا بیست سال گذشته. تنها چیزی که می‌تواند شما را به وجد آورد، خط داستانی و کاراکترهای جذاب آن است. در این بخش می‌خواهیم به قسمت دوم یعنی معرفی محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر بپردازیم (بخش دختران نیز در پست بعدی معرفی می شوند) که پیشنهاد می‌شود انیمه‌های آن را نیز مشاهده کنید. چراکه هرکدام امتیازات بالایی را از سوی بینندگان دریافت کرده‌اند.

انیمه چیست؟

محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر تاکنون کدام هستند؟ امروزه انیمه‌ یکی از پرطرفدارترین نوع نمایش‌ها در سراسر جهان است. انتشار کلیپ‌های تبلیغاتی، cosplayها، فروش‌هایی با ارقام بسیار کلان و مخاطبانی که ممکن است تا میلیون‌ها نفر هم برسند، همگی نشان از محبوبیت بالای این نوع کارتون‌ها دارند. اما پیش از آنکه بخواهیم به معرفی محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر بپردازیم، لازم است با این نوع نمایش‌ها آشنا شویم. انیمه چیست؟ یکی از سوالاتی که ممکن است در بین طرفداران انیمیشن‌ها و فیلم‌های هنری مطرح شود، چیستی انیمه‌ها است.

در پاسخ به این پرسش باید گفت انیمه سبکی از پویانمایی است که معمولا آن را بر اساس مانگا تهیه می‌کنند. این نوع از انیمیشن‌ها اولین بار در ژاپن طراحی و ساخته شدند که به صورت دستی و پویانمایی شده است. هرچند ژاپنی‌ها به انیمیشن‌های مصور، انیمه می‌گویند اما معمولا کسانی که خارج از این کشور هستند، انیمه را پویانمایی‌های ساخته شده توسط این کشور می‌دانند. چیزی که باعث شده است تا انیمه‌ها بتوانند تا این حد معروف و محبوب شوند، عبارتند از:

  • کاراکترسازی: انیمه‌ها فضایی تخیلی در ذهن انسان‌ها هستند که در آن، کاراکترها فارغ از محدودیت‌های دنیای فیزیکی به ماجراجویی می‌پردازند. امروزه کاراکترها اصلی‌ترین عناصر تولید انیمه‌ها هستند که تلاش می‌شود تا با شخصیت پردازی‌های عمیق بر روی آنها‌، بتوان محبوبیت آنها را در میان ناظران افزایش داده و از این طریق محبوبیت انیمه را بیشتر کرد. در ادامه با ما باشید تا به معرفی محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر بپردازیم.
  • فضای گرافیکی جذاب: مورد دیگر از عللی که سبب شده است تا انیمه‌ها بسیار محبوب شوند، فضای گرافیکی جذاب آنها است. در این حالت انیمه‌ها می‌توانند با گرافیک جذابی که دارند، به راحتی علاقه مخاطبان را به فضای پر زرق و برق خود جذب کرده و مخاطبان بیشتری کسب کنند.
  • ماجراجویی‌ها: با توجه به فانتزی بودن اکثر داستان‌ها در این نوع انیمیشن‌ها، شما می‌توانید داستان‌های چالشی و پرماجراجویی را با کاراکترها و فضای گرافیکی جذاب آن تجربه کنید که باعث می‌شود همواره انیمه‌ها را دنبال نمایید و از مخاطبان آنها بازخورد بگیرید.
انیمه چیست؟
انیمیشن و Anime

معرفی محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر

محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر کدامند؟ به طور کلی، طراحی شخصیت و نیز پروسه ساخت و پیشرفت آن، یکی از بخش‌های جدایی ناپذیر در انیمه‌های امروزی است. به طور کلی، امروزه کارگردان‌ها تلاش می‌کنند تا کاراکترهای انیمه‌ها را در اولویت قرار دهند. این موضوع آن چنان اهمیت دارد که در برخی از مواقع شاهد ایجاد ده‌ها قسمت اضافه در انیمه‌ها هستیم که به آنها “فیلر” و نیز قسمت‌های مکمل در رابطه با گذشته آنها به نام OVA هستیم. در این بخش‌ها که به طور معمول جدای از انیمه اصلی پخش می‌شوند، تلاش می‌شود تا تماشاگران به صورت عمیق‌تری با شخصیت‌های انیمه آشنا شوند و از گذشته، روابطشان با یکدیگر و افکار و شخصیتی که دارند آشنا شوند. همچنین این نوع قسمت‌ها باعث می‌شود تا دلبستگی تماشا کنندگان به کاراکترهای انیمه بیشتر شود که می‌تواند به موفقیت و افزایش خودجوش طرفداران آن انیمه بیانجامد.

حال نوبت آن است تا به بررسی بهترین و محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر بپردازیم و شما را با ده‌ها کاراکتری که تاکنون انسان‌ها را شیفته و سرگرم خود کرده‌اند، آشنا شویم. این موارد در قالب دو دسته بیان می‌شوند که شامل بهترین و محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر پسر و دختر خواهند بود.

بهترین و محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر پسر

از آنجایی که غالب انیمه‌ها با شخصیت‌های پسر به عنوان اصلی‌ترین و بهترین کاراکتر شناخته می‌شوند، ابتدا به سراغ این بخش می‌رویم که لیست بلند بالایی خواهد داشت. در این خصوص باید گفت:

1-    مانکی دی لوفی | Monkey D. Luffy

یکی از انیمه‌هایی که از سال 1999 تاکنون پخش شده و اکنون نیز بیش از 900 قسمت دارد، One Piece نام دارد که شامل کاراکترهای مختلفی می‌باشد. هرچند این انیمه کاراکترهای مهم دیگری نیز دارند که طرفداران خاص خود را دارد، اما شخصیت اصلی آن یعنی مانکی دی لوفی، به عنوان برجسته‌ترین و یکی از بهترین کاراکترها و از محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر شناخته می‌شود.

خلاصه داستان: داستان راجع به شروع یک عصر دزدی دریایی است که پس از اعدام شدن فردی به نام گل دی راجر شروع می‌شود. این فرد، با توجه به گفته عموم، تاکنون توانسته است در طول سال‌های سفر خود اموال بسیار زیادی جمع کند. او در آخرین روزهای عمر خود می‌گوید گنجی دارد که اگر کسی آن را پیدا کند، آن ثروت از آن او خواهد شد. همین حرف و زمزمه آن باعث می‌شود تا موجی از مردان و راهزنان دریایی به راه افتاده و به سمت وان پیس، محل آن گنج پیش بروند.

درباره کاراکتر: این کاراکتر که مقام نخست محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر را دارد. با عنوان لوفی کلاه حصیری نیز شناخته می‌شود، یک پسر جوان است که به عنوان یکی از مبارزین برتر دزدان دریایی کلاه حصیری می‌باشد. هدف او پیدا کردن گنج و تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی است. این کاراکتر علاوه بر خودش، والدینی قهرمان دارد که نشان از ریشه خانوادگی قدرتمند او است. پدرش رهبر انقلابی و پدربزرگش نوه یک مارین قهرمان است. این شخصیت به واسطه برخی از اقداماتش نظیر حمله به اشرافی جهانی توانست توجه بسیاری را جذب کند و او را فردی بی پروا و دیوانه نامیدند. این شخصیت به واسطه تمرینات طاقت فرسا در دوران کودکی، بدنی کوچک اما قدرتمند دارد. سرعت و چابکی، افزایش ناگهانی قدرت فیزیکی و نیز پایداری و لاستیکی شدن بدن او، از دیگر فاکتورهای قدرت این شخصیت می‌باشد.

اطلاعات انیمه

  • کارگردان: کونوسکه اودا از سال 1999 تا سال 2006، مونهسیا ساکائی از سال 2006 تا سال 2008 و هیروئاکی میاموتو از سال 2008 تاکنون.
  • ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، اکشن
  • شخصیت‌های اصلی: مانکی دی لوفی، نیکو روبین، سانجی، جینبه، نامی، چوپر، رورونوا زورو
  • امتیاز IMDB: امتیاز 8.9 از بین 127 هزار رای

در این مقاله با بهترین انیمه‌های اکشن آشنا شوید.

مانکی دی لوفی
شخصیت محبوب مانکی دی لوفی

2-    ناروتو اوزوماکی | Naruto Uzamaki

دومین موردی که در این لیست برای محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر قرار دارد، کسی نیست جز ناروتو اوزوماکی که تقریبا تمامی کسانی که از فن‌های انیمه و قدیمی هستند، این شخصیت را می‌شناسند. ناروتو، نام انیمه‌ای قدیمی است که از سال 2003 تاکنون پخش شده ولی نخستین قسمت از مانگای آن مربوط به سال 1999 می‌باشد. این انیمه که به عنوان یکی از فرنچایزها در سال‌های 2000 تا 2010 شناخته می‌شود، دارای چندین بخش مختلف است که می‌توانید برای مشاهده آن طبق دستورالعمل زیر اقدام کنید:

  • سری اصلی ناروتو شامل 220 قسمت
  • سری دوم ناروتو به نام ناروتو شیپودن با 500 قسمت

خلاصه داستان: این انیمه در بخش اول خود یعنی Naruto 2002، به زندگی و دوران کودکی و نوجوانی این کاراکتر می‌پردازد. سپس در بخش Naruto: Shippuden به ادامه نوجوانی و جوانی این شخصیت پرداخت است. داستان بخش اول مربوط به پسربچه‌ای تنها است که به نام ناروتو اوزوماکی شناخته شده و از سوی جامعه طرد شده است. پس از طرد شدن او از سوی مردم دهکده، این کاراکتر تصمیم می‌گیرد به یک آکادمی نینجایی ملحق شده و تعلیم ببیند که منجر به داستان‌های بسیار و رقابت او با فردی به نام ساسوکه اوچیها می‌گردد. در بخش دوم با یک فاصله زمانی به دوران نوجوانی این کاراکتر می‌رسیم ک در آن به یک سبک نینجای شخصی رسیده است. در این قسمت، ما به مبارزات مختلفی با افراد شرور می‌پردازیم که Akatsuki نام دارند.

درباره کاراکتر: این کاراکتر در لیست محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر، همانطور که در خلاصه داستان هم بیان شد، در فرهنگ ژاپنی و با سبک‌های آن به همراه مبارزات نینجایی همراه است که برجذابیت آن افزوده است. ناروتو شخصیتی است که در کودکی، برای محافظت از دهکده شخصیت روباه نه دم شیطانی را درون خود زندانی کرده است. این فرد با وجود یک گذشته تلخ که مورد تنفر اهالی روستا است، تلاش می‌کند تا مقبولیت آن‌ها را بازگرداند. او با تلاش و کوشش خود، به عنوان یک قهرمان در دهکده و دنیا شناخته می‌شود که علیه شرارت گام بر می‌دارد. یکی از ویژگی‌های خارق العاده این شخصیت، ارتباط با موجودات دم دار درون خود و دیگران است. از توانایی‌های این کاراکتر می‌توان به داشتن میزان زیادی چارکرای قدرتمند، دگرگونی جینچوریکی، آموختن نینجوتسو، داشتن فن راسنگان، درگونی طبیعت، حالت دانای شش طریقت اشاره کرد.

اطلاعات انیمه

  • کارگردان: هایاتو داته
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، انیمیشنی
  • شخصیت‌های اصلی: بوروتو اوزوماکی، ساسوکه اوچیها، ایتاچی اوچیها
  • امتیاز IMDB: امتیاز 8.4 از بین 103 هزار رای

3-    لیوای آکرمن | Levi Ackerman

ممکن است تعجب کرده باشید چرا اولین کاراکتری که از انیمه اتک آن تایتان به عنوان محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر عنوان می‌شود، چیزی غیر از ارن یئگر است. چه موافق باشید تا نه، شخصیت جدی، کشنده و قدرتمند لیوای آکرمن، توانسته است توجه و محبوبیت بیشتری در جامعه هدف انیمه بازها را از آن خود کند. هرچند این کاراکتر قد کوچکی دارد، اما این نیز سبب نشده است تا علاقه بینندگان به جدیت، قدرتمند بودن و در عین حال ذکاوت و خفن بودن کمتر شود.

خلاصه داستان: داستان از جایی شروع می‌شود که با پدید آمدن یک غول بسیار بزرگ 60 متری، سوراخ بزرگی در دیوار ماریا ایجاد می‌شود و با این راه نفوذ، بسیاری از تایتان‌ها شروع به وارد شدن در شهر نموده و انسان‌ها را از بین می‌برند. در این میان نیز مادر شخصیت اصلی داستان، ارن یئگر توسط یک غول کشته می‌شود. مرگ غم انگیز و وحشتناک او سبب می‌شود تا این پسر به قصد انتقام از این غول‌ها، وارد جوخه عملیات ویژه شده و اطلاعات بیشتری را از این موجودات بدست آورند. اما هرچقدر این داستان ادامه پیدا می‌کند، موضوع پیچیده تر می‌گردد.

درباره کاراکتر: لیوای آکرمن به عنوان تنها سرباز قدرتمند بشریت و محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر اتک آن تایتان شناخته می‌شود که گذشته بسیار تلخی دارد. اما با پیوستن به جوخه عملیات ویژه، در خدمت اروین اسمیت قرار می‌گیرد و به آنها در تحقیقاتشان کمک می‌کند. با ظهور تایتان‌ها، او 2 بار جوخه خود را از دست می‌دهد. تحمل چنین رنج‌ها و سختی‌هایی نشان دهنده اراده راسخ و قدرتمند این کاراکتر است که بارها در جدال با تایتان‌ها آن را اثبات نموده است. او از نسل آکرمن‌ها، افرادی با قابلیت‌های فراانسانی می‌باشد.

اطلاعات انیمه

  • کارگردان: تتسورو آراکی (فصل ۱ تا 3)، ماساشی کوئیزوکا (فصل 2 و 3)، جان سیشیدو و یویچیرو هایاشی (فصل ۴)
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، انیمشین
  • شخصیت‌های اصلی: ارن یئگر، میکاسا آکرمن، آرلرت، لیوای آکرمن، اروین اسمیت، راینر براون، هیستوریا ریس
  • امتیاز IMDB: امتیاز 9 از بین 373 هزار رای

در این مقاله با بهترین انیمه‌های کمدی آشنا شوید.

ناروتو و لیوای آکرمن
جذاب ترین کاراکترهای پسر انیمه

4-    لولوش لامپروژ | Lelouch Lamperouge

کد گیلاس، یکی از انیمه‌هایی با امتیاز بالا اما کمتر شناخته شده است که اولین بار در سال 2006 منتشر شد. این انیمه در خود یک کاراکتر دارد که باید در لیست محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر قرار گیرد. این مجموعه در کل دارای دو بخش است که قسمت اول به نام Code Geass: Hangyaku no Lelouch و قسمت دوم به نام Code Geass: Hangyaku no Lelouch R2 است که هردو دارای 25 قسمت می‌باشند. این انیکه که دست کم گرفته شده است، جزو 100 انیمه برتر جهان می‌باشد که داستان زیبایی را روایت می‌کند.

خلاصه داستان: در کنار 2 فصل این مجموعه، 9 فیلم سینمایی نیز از آن وجود دارد. داستان راجع به حمله انگلیس  به کشور ژاپن است که با استفاده از ربات‌های جدید به نام Knightmare Frames شکل می‌گیرد. پس از این رابطه، ژاپن به عنوان منطقه ۱۱ انگلیس شناخته می‌شود. در این میان، پدر شاهزاده‌ای به نام Lelouch مادر او را کشته و این پسر را به ژاپن می‌فرستد. پس از این موضوع، این پسر با نیرویی به نام Geass قصد دارد تا انتقامش قتل مادرش را از پدر خود که امپراتور انگلیس است بگیرد.

درباره کاراکتر: شخصیت لولوش به عنوان محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر که همان شاهزاده داستان است، توسط جادوگری (دختری به نام سی سی) قدرتی به او داده می‌شود تا با آن به مبارزه بر علیه پدرش بپردازد. این قدرت این امکان را می‌دهد تا بتواند کنترل آن فرد را بر عهده بگیرد. در کنار این موضوع، او شخصیت رهبرگونه‌ای نیز دارد و لیدر یک گروه شورشی به نام شوالیه‌های سیاه است. یکی از جذابیت‌های این سریال، تغییر و پیشرفت شخصیت این کاراکتر است که می‌تواند درکی عمیق را برای شما به همراه داشته باشد.

اطلاعات انیمه

  • کارگردان: گورو تانیگوچی
  • ژانر: اکشن، انیمیشن، درام
  • شخصیت‌های اصلی: لولوش لامپروژ، نانالی لامپروژ، رولو لامپروژ، سی سی
  • امتیاز IMDB: امتیاز 8.7 از بین 69 هزار رای

5-    ایزوکو میدوریا | Izuku Midoriya

یکی از انیمه‌های ترکیبی جذاب، به خصوص برای قشر نوجوان است که داستانی ابرقهرمانی دارد و در این میان، شخصیت اصلی نیز یک نوجوان به نام ایزوکو میدوریا (نفر 5 ام در لیست محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر) است. این انیمه که از سال 2013 تاکنون نیز جریان دارد، در مجموع بیش از تاکنون دارای 5 فصل بوده و نیز بیش از 138 قسمت دارد.

خلاصه داستان: Quirks یا کوسه، نام قدرتی فرا انسانی است که معمولا در دنیای فوق بشری آن زمان هر فردی آن را دارد. با این حال، شخصیت داستان ما یعنی ایزوکو میدوریا بدون این قدرت به دنیا می‌آید و این موضوع بسیار بدی است. همچنین باید بدانید که تنها عده کمی از افراد با این قدرت، قادرند کارهای ابرقهرمانی و نجات انجام دهند. ایزوکو اکنون طرفدار ابرقهرمان بزرگی به نام آلمایت هستند که این فرد به شدت آسیب دیده است. آلمایت با دیدن روحیه جنگنده و شجاعت ایزوکو، تصمیم می‌گیرد تا قدرت کوسه خود را به او منتقل کند. این سرآغازی بر ماجراهای پرچالش این شخصیت است که هرچقدر جلوتر می‌رویم، سخت تر می‌شود.

درباره کاراکتر: همانطور که گفتیم، ایزوکو به عنوان محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر، پسربچه‌ای بدون قدرت بود که در دوران کودکی به این خاطر مسخره می‌شود. اما او به دلیل داشتن ذات قهرمانی که دارد، موفق می‌شود تا قدرت آلمایت را به خود منتقل نماید. مهم ترین قدرت و توانایی این کاراکتر، اطلاعات بالای او در مورد قهرمانان و کوسه‌های آنها است. از دیگر ویژگی‌های مهم این کاراکتر، می‌توان به تحمل بالا در مقابل تاثیرات کوسه‌اش، هوش زیاد که به کمک کوسه‌های او می‌آید و نیز بازوهای ورزیده، مهارت رهبری و استقامت بالای او اشاره کرد. چیزی که این کاراکتر را محبوب کرده‌ است، قدرت تواضع، شجاعت و نیز الهام گرفتن از قهرمانان است که می‌تواند او را در کنار سخت کوشی و فداکاری جذاب بنظر برساند.

اطلاعات انیمه

  • کارگردان: کنجی ناگاساکی، تومو اوکوبو، ماساهیرو موکای
  • ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، اکشن
  • شخصیت‌های اصلی: کاتسوکی باکوگو، شوتو تودوروکی، اوچاکو اوراراکا، تنیا ایدا، ایجیرو کیریشیما، دنکی کامینای
  • امتیاز IMDB: امتیاز 8.4 از بین 63 هزار رای

در این مقاله با بهترین انیمه‌های رمانتیک و خاطره ساز آشنا شوید.

لولاش امپروژ و ایزوکی میدوریا
برترین شخصیت های انیمه

6-    ال لولایت | L Lawliet

دفترچه مرگ، نام انیمه‌ای است که نخستین بار در سال 2006 منتشر شد و توانست طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کند. این انیمه دارای مجموعا 37 قسمت است و تاکنون توانسته است امتیاز بسیار بالای 9 را از میان 325 هزار رای کسب کند. همین امتیاز دهی که تاکنون بالاترین میزان رای را نیز به خود اختصاص داده است، به خوبی بیانگر شهرت و محبوبیت این انیمه می‌باشد. اما در کنار داستان جذاب این انیمه، وجود محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر و دختری که در آن وجود دارند، به خصوص ال و لایت که تقابل بسیار جذابی دارند، باعث محبوبیت آن شده است.

خلاصه داستان: داستان در مورد پسری به نام لایت یاگامی است که یک پسر جوان و باهوش اما 17 ساله است که پدرش سویچیرو یاگامی، رئیس NPA و هدایت کننده گروه ضربت پلیس است. قصه از جایی شروع می‌شود که لایت یاگامی، به طور اتفاقی دفترچه‌ای به نام DEATH NOTE را می‌یابد. این دفترچه این قدرت را دارد تا کسانی را که اسامی آنها در آن نگاشته می‌شوند، توسط یک شینیگامی (خدای مرگ در ژاپن) از بین برود. این پسر تعصب شدیدی در ایجاد یک دنیای عاری از جرم دارد، شروع به کشتن افراد شرور معروف می‌کند و این باعث می‌شود تا تمام نیروهای پلیس در دنیا برای یافتن او گام بردارند. اما پس از مدتی همه آنها به جز یک کارآگاه نخبه به نام ال لولایت و پسرکی به نام نیر می‌تواند صاحب اصلی این دفترچه را پیدا کرده و پرده از رمز آن بیابد.

درباره کاراکتر: ال به عنوان برترین کارآگاه جهان و یکی از باهوش‌ترین ها در لیست محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر می‌باشد که به صورت مخفیانه عنوان دومین و سومین کارآگاه برتر جهان را نیز نزد خود دارد. هرچند او این عنوان را دارد، اما در واقعیت یک جوان شلخته و بد فرم (از نظر پوشش) است. با این حال نبوغ و استعداد بالای او و تقابلش با هوشمندی لایت یاگامی به عنوان کیرا (صاحب قدرت دفترچه Death Note) سبب می‌شود تا داستان این سریال بی نهایت جذاب شود.

اطلاعات انیمه

  • کارگردان: تِتسورو آراکی
  • ژانر: درام، انیمیشن، جنایی
  • شخصیت‌های اصلی: لایت یاگامی، ریوک، ال، میسا آمانه، ترو میکامی، نیر، ملو
  • امتیاز IMDB: امتیاز 9 از بین 325 هزار رای

7-    گوجو ساتورو | Gojo Satoru

اگر به انیمه‌های فانتزی با کاراکترهای جذاب و دوست داشتنی و نیز محتوای فان و خلاقانه علاقه دارید، لازم است حتما انیمه Jujutsu Kaisen را مشاهده کنید. هرچند برای این انیمه، شخصیتی به نام گوجو ساتورو را به عنوان محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر انتخاب کردیم، اما گزینه‌های دیگری همچون یوجی ایتادوری و نیز مگومی فوشیگورو نیز وجود دارند.

خلاصه داستان: ابتدا باید گفت این انیمه دارای 2 فصل (فصل دوم در سال 2023) بوده و یک فیلم سینمایی نیز برای آن ارائه شده است. داستان انیمه راجع به دنیایی فانتزی است که در آن شیاطین از انسان‌ها تغذیه می‌کنند. در این میان پسری به نام یوجی ایتادوری بزرگ می‌شود که طی یک حادثه، با یک گروه از جادوگران مبارز علیه این هیولاها آشنا می‌شود. او در یک مبارزه برای حفظ جان دوستش، یک انگشت از سوکونا را می‌بلعد و از آن پس قادر به استفاده از نفرین قدرتمند آن می‌شود. سپس او تحت نظر شخصیتی به نام ساتورو گوجو قرار می‌گیرد تا تمام انگشتان سوکونا را بلعیده و در نهایت او را بکشد.

درباره کاراکتر: ساتورو گوجو، معلم مگونی دوست یوجی ایتادوری است که همچنین عنوان معلم هنرستان جوجوتسوی توکیو را دارد. او به عنوان یکی از قوی‌ترین جادوگران در بین شیاطین شناخته می‌شود که از نفوذ بالایی برخوردار است و از همین قدرت برای حفظ جان یوجی ایتادوری و نظارت بر او استفاده می‌کند. شخصیت این فرد در عین پیچیده بودن آن، مرموز و باهوش اما در ظاهر کمی فان و کمدی است. از توانایی‌های این فرد می‌توان به تکنیک گسترش دامنه، توان بیکران، هوش تاکتیکی و نیز واکنش و سرعت فرا انسانی او اشاره کرد.

اطلاعات انیمه

  • کارگردان: سانگهو پارک
  • ژانر: اکشن، انیمیشن، ماجراجویی
  • شخصیت‌های اصلی: یوجی ایتادوری، مِگومی فوشیگورو، نوبارا کوگیساکی، ساتورو گوجو و ماکی زِنین، توگه اینوماکی و پاندا
  • امتیاز IMDB: 8.6 از بین 62 هزار رای

در این مقاله، با بهترین انیمه‌ها از دید کاربران (IMDB) آشنا شوید.

ال لولایت و گوجو ساتورو
بهترین شخصیت های انیمه ال لولایت و گوجو ساتورو

پرسش های متداول

در انتهای این مقاله نیز به برخی از پرسش‌های متداولی که ممکن است در رابطه با این موضوع یعنی محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر داشته باشید می‌پردازیم که عبارتند از:

  • چند مورد از بهترین انیمه‌های جهان را نام ببرید.

از جمله بهترین انیمه‌های جهان می‌توان به حمله به تایتان‌ها، ناروتو، دفترچه مرگ، One Punch Man، Violet Evergarden، توکیو غول، Darling in the Franxx، Demon Slayer، جوجوتسو کایسن اشاره کرد.

  • قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه را نام ببرید.

از جمله قدرتمندترین شخصیت‌های انیمه می‌توان گفت: کانکی کون، ارن یئگر، Saitama، Rinnegan Sage، سان جوکو، گوجو ساتورو، Beerus اشاره کرد.

  • از دیگر مواردی که می‌توان در لیست محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر قرار داد، نام ببرید.

دیگر شخصیت‌هایی که می‌توان به عنوان بهترین و محبوب‌ترین کاراکترهای انیمه نام برد، عبارتند از: ادوارد الریک، سایتاما، توکا کیراشیمی، شوتو تودوروکی، آنیا فورجر، ساکاتا گینتوکی، میکاسا آکرمن، رورونوا زورو، گون فریکس، ساسکه اوچیها، کانکی کن، کاکاشی هاتاکه و غیره.

شما کاربران می‌توانید لیست بهترین کاراکترهای و محبوب ترین شخصیت های انیمه پسر را نیز از نظر خود در انتهای این مقاله برای ما بنویسید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.2 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 37

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

سید مطهر اطهری

فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار ♦️ مشغول به کار در زمینه‌های برنامه نویسی، سئو، گرافیک، تدوین، علاقه‌مند به حوزه‌های تکنولوژی، فیلم و سریال، موسیقی ♦️ نوازنده ویولن

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا