تکنولوژی

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری، دوربین و فروش

معرفی بهترین گوشی شیائومی + آخرین مدل آن

اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی برای خرید هستید می‌توانید به‌راحتی با انواع دستگاه‌های ارائه‌شده توسط این شرکت گیج شوید. این غول فناوری دارای چندین مارک فرعی متفاوت است که گوشی‌ها را تحت آن قرار می‌دهد. ازآنجایی‌که شیائومی دومین شرکت بزرگ تولیدکننده تلفن‌های هوشمند، پس از سامسونگ و پیش از اپل، در جهان است ممکن است بخواهید یکی از گوشی‌های آن را امتحان کنید. این شرکت بیشتر به خاطر گوشی‌های میان رده با قیمت رقابتی شناخته می‌شود اما درواقع مجموعه عظیمی از گوشی‌ها را دارد، از مدل‌های ارزان‌قیمت تا پرچم‌داران فوق قدرتمند. شیائومی گوشی‌های خود را با بسیاری از مارک‌های فرعی ازجمله پرچم‌دار Mi، Redmi مقرون‌به‌صرفه، Pocophone میان رده و Black Shark با تمرکز بر روی بازار عرضه می‌کند و اکثر آن‌ها دارای چندین خط دستگاه نیز هستند. بااین‌حال نیازی نیست نگران همه این موارد باشید زیرا به‌جای پرتاب کل مجموعه ترسناک گوشی‌های شیائومی به سمت شما، ما بهترین‌ها را انتخاب کرده و به شما معرفی کرده‌ایم. این شرکت ممکن است یک تازه‌وارد نسبتاً جدید در این زمینه باشد اما تلفن‌های شیائومی اغلب دارای مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر هستند با قیمت‌هایی کمتر ازآنچه انتظار می‌رود.

 

انواع گوشی شیائومی

شرکت شیائومی بااینکه تبلیغات خود را تنها از راه شبکه‌های اجتماعی شروع کرد اما توانست به‌سرعت سهم چشمگیری از بازار را به خود اختصاص دهد. این برند درزمینهٔ بهترین گوشی شیائومی در بازارهای هند و چین طرفداران زیادی دارد. این شرکت مانند تمام برندهای دیگر مدل‌های متفاوتی را برای کاربران و سلایق مختلف ارائه داده است. چهار خط اصلی و محبوب شرکت شیائومی را در ادامه نام‌برده‌ایم که توانسته‌اند خواسته‌های خریداران خود را به‌خوبی برآورده سازند.

  • Mi: تولیدکننده گوشی‌های بالا رده و پرچم‌دار
  • Redmi: مسئول تولید گوشی‌های میان رده
  • BlackShark: تولیدکننده گوشی‌های قدرتمند گیمینگ
  • Poco: مسئول تولید گوشی‌های میان رده و بازی

شرکت شیائومی با هدف ساخت گوشی‌های هوشمند باکیفیت و با قابلیت‌های بالا و همچنین با قیمت ارزان شروع به فعالیت کرد و تا اکنون عملکرد خوبی را از خود در همه زمینه‌ها به‌جای گذاشته است.

بهترین گوشی شیائومی برای بازی

بسیاری از افراد علاقه دارند در گوشی‌های هوشمند خود انواع بازی‌ها را داشته باشند. از زمان اوج‌گیری کرونا این موضوع بیشتر نیز شده است. به همین دلیل است که شرکت‌های بزرگ در این زمینه نیز فعالیت خود را بیشتر کرده‌اند. شرکت شیائومی نیز همیشه با پیشرفت فناوری هم‌قدم بوده و تولید گوشی‌های خود را با رویکردی هدفمند پیش می‌گیرد. این شرکت سعی دارد به ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم و موردعلاقه مردم بپردازد. کاهش هزینه‌ها نیز باعث شده است تا در بین مردم محبوب باشد زیرا گوشی‌های جذاب و مقرون‌به‌صرفه‌ای را روانه بازار می‌کند. شرکت شیائومی در بحث گیمینگ و بازی نیز حرفی برای گفتن دارد. ما در این قسمت چند نمونه از بهترین گوشی‌های شیائومی را برای بازی به شما معرفی می‌کنیم. این گوشی‌ها باید چند ویژگی را در کنار یکدیگر داشته باشند تا برای بازی مناسب باشند. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به شارژ دهی زیاد باتری، بهره‌مندی از تراشه قدرتمند، نمایشگر بزرگ و باکیفیت، سیستم خنک‌کننده برای پایداری عملکرد پردازنده و امکانات نرم‌افزاری ویژه اشاره کرد که شرکت شیائومی به فکر تمام آن‌ها بوده است. مدل‌های بلک شارک و پوکوفون و همچنین می شرکت شیائومی برای گیمینگ بسیار مناسب هستند. در ادامه به چند مورد آن‌ها اشاره‌کرده‌ایم.

شیائومی Black Shark 4

این گوشی از بهترین گوشی‌های شیائومی برای بازی است که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای در آن تعبیه‌شده است. این مدل دارای بلندگوهای استریو عالی و دکمه‌های فیزیکی مخصوص بازی است. عملکرد پایدار و شارژ سریع 120 واتی و رفرش ریت 144 هرتزی با پشتیبانی از +HDR10 این گوشی را به یک گوشی مناسب برای گیمینگ تبدیل کرده است. به دلیل همین ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد است که این گوشی در ابتدای لیست بهترین گوشی شیائومی برای بازی قرارگرفته است.

شیائومی Black Shark 3

این گوشی نیز بعد از مدل 4 آن در لیست بهترین‌ها برای بازی قرار می‌گیرد که در بین گیمرها بسیار محبوب است زیرا طراحی آن کاملاً با سبک گیمرها مطابقت دارد و برای آن‌ها جذاب است. ازنظر متریال به‌کاررفته در سخت‌افزار این مدل از شیائومی سنگ تمام گذاشته است. تراشه موجود در گوشی‌های هوشمند حرف اول را در بازی می‌زند. این مدل از شیائومی از تراشه عالی Sm8250 Snapdragon 865 بهره می‌برد. از +HDR10 پشتیبانی می‌کند و برای اجرای روان‌تر بازی نرخ نوسازی 90 هرتز را دارد.

شیائومی Mi 10T Pro

این نوع از شیائومی به دلیل قیمت و هزینه مناسبی که در قبال قابلیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده دارد در بین گیمرها محبوب است؛ بنابراین اگر به بازی علاقه زیادی دارید اما نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت آن بپردازید پیشنهاد ما این مدل از شیائومی است. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه است که برای بازی و گیمینگ مناسب است. از تراشه قدرتمند Snapdragon 865 بهره‌مند است و نکته قابل‌توجه این است که نرخ تازه‌سازی 144 هرتز است.

شیائومی POCO X3 NFC

این مدل نیز در لیست بهترین‌های بازی قرار دارد. دلیل آن نیز ویژگی‌های بی‌نظیر این گوشی است. بلندگوهای استریو و باتری 6000 آمپری قابلیت‌هایی هستند که این گوشی را برای بازی آماده کرده‌اند. نرخ نوسازی 120 هرتز و حساسیت لمس 240 هرتز نیز بازی‌های سنگین را با فریم ریت 30 اجرا می‌کند.

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

شرکت شیائومی در سال 2010 کار خود را به‌عنوان یک استارت آپ شروع کرد و با هدف ساخت گوشی باکیفیت و ارزان‌قیمت جلو رفت. در سال 2011 اولین گوشی شیائومی با نام شیائومی می 1 به بازار عرضه شد و به‌سرعت خود را به برندی جهانی تبدیل کرد به‌طوری‌که اکنون بیش از 6 درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در دست دارد. ازآنجایی‌که ذهنیت مردم ایران نسبت به اجناس چینی منفی است و شرکت شیائومی نیز یک شرکت چینی است، شاید سخت باشد که ما از آن تعریف کنیم؛ اما شرکت شیائومی خود به‌تنهایی با ارائه محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه توانسته است بین کاربران جای خود را به‌خوبی باز کند. بهترین گوشی‌ شیائومی ازنظر کاربران را تا اینجا می‌توان به‌صورت زیر معرفی کرد:

  • شیائومی Mi Note 10
  • شیائومی Mi 10 pro
  • شیائومی Mi 9
  • شیائومی Mi 9 SE
  • شیائومی Mi Mix 3
  • شیائومی Mi 9 T Pro
  • شیائومی Pocophone F1
  • شیائومی Mi 8 Pro
  • شیائومی Redmi Note 8
  • شیائومی Redmi Note 7
  • شیائومی Redmi K30
  • شیائومی Redmi 8A
  • شیائومی Redmi 7A
  • شیائومی Mi A3

البته ناگفته نماند که به‌طور قطعی نمی‌توان بهترین را ازنظر کاربران مشخص کرد؛ زیرا بهترین ازنظر کاربران به موارد زیادی بستگی دارد. ازجمله این موارد می‌توان به قیمت، دوربین، باتری و … اشاره کرد؛ اما طبق تحقیقات مدل‌هایی که در بالا آمده است جز بهترین‌ها ازنظر کاربران هستند.

 

برای اینکه بدانید در گوشی‌های شیائومی چگونه مکالمات را ضبط کنیم این مقاله را بخوانید:

ضبط مکالمه در شیائومی

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

احتمالاً شما نیز از افرادی باشید که د انتخاب گوشی به دوربین آن توجه زیادی دارید؛ بنابراین می‌خواهید بدانید بهترین گوشی شیائومی ازنظر دوربین کدام مدل آن است. عکاسی و ثبت لحظات برای تمامی افراد امری مهم است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. شرکت شیائومی نیز سعی دارد با ارائه بهترین دوربین‌ها روی گوشی‌های هوشمند خود در این زمینه نقش به سزایی داشته باشد. در ادامه با چند مدل از گوشی شیائومی ازنظر دوربین آشنا می‌شویم:


بهترین گوشی شیائومی
بهترین گوشی شیائومی
  • شیائومی Mi 11 اولترا: یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی ازلحاظ دوربین است که 3 سنسور دوربین را ازجمله واید، اولترا واید و تله فوتو را پوشش می‌دهد. این گوشی دارای لنز اصلی 50 مگا پیکسلی با دیافراگم f/1.95، لنز اولترا واید 48 مگا پیکسلی با دیافراگم f/2.2 و لنز تله فوتو 48 مگا پیکسلی با دیافراگم f/4.1 است. همچنین دارای لنز سلفی 20 مگا پیکسلی است.
  • شیائومی Mi 11: این گوشی از شرکت شیائومی نیز دارای لنز اصلی 108 مگا پیکسلی با دیافراگم f/1.9، لنز واید 13 مگا پیکسلی با دیافراگم f/2.4 و لنز ماکرو 5 مگا پیکسلی f/2.4 است. همچنین لنز سلفی 20 مگا پیکسلی دارد؛ بنابراین این گوشی نیز از بهترین گوشی‌های شیائومی ازنظر دوربین است.
  • شیائومی Mi 10 Pro: اگر دوربین گوشی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است که برای شما اهمیت دارد، این مدل از شیائومی می‌تواند خواسته‌های شما را برآورده کند. این مدل از شیائومی چهار سنسور دوربین دارد که شامل یک سنسور اصلی 108 مگا پیکسلی، سنسور 20 مگا پیکسلی، لنز تله فوتو 8 مگا پیکسلی و یک لنز 12 مگا پیکسلی می‌شود. دوربین سلفی آن نیز 20 مگا پیکسلی است.
  • شیائومی Mi Note 10: این مدل از شیائومی را نیز در بهترین‌های دوربین نمی‌توان کنار گذاشت. لنز اصلی این گوشی 108 مگا پیکسلی، لنز دوم آن اولترا واید 20 مگا پیکسلی، لنز 12 مگا پیکسلی، لنز تله فوتو 5 مگا پیکسلی و لنز عمق 2 مگا پیکسلی است. اگر خواستار یک دوربین سلفی با رزولوشن عالی نیز هستید این گوشی دارای لنز سلفی 32 مگا پیکسلی است.

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

یکی دیگر از مؤلفه‌هایی که برای خریداران گوشی اهمیت دارد باتری گوشی است. شرکت شیائومی به این نیاز کاربران نیز توجه کرده است و گوشی‌های هوشمندی را ارائه داده است که از ظرفیت باتری بالایی برخوردارند. عمر و شارژ باتری از مواردی است که برای تمامی کاربران مهم است. علت آن نیز این است که شما برای تمامی فعالیت‌های خود در گوشی به باتری نیاز دارید. اگر علاقه به بازی دارید و یا حتی عادت دارید که در اوقات فراغت خود به تماشای فیلم در گوشی خود بپردازید به یک باتری فوق‌العاده نیاز خواهید داشت. بهترین گوشی شیائومی ازنظر باتری بی‌شک Poco M3 خواهد بود که با باتری 6000 میلی‌آمپری خود می‌تواند شما را یک شبانه‌روز بی‌وقفه مشغول وبگردی کند و یا 46 ساعت به‌طور مداوم قابلیت مکالمه را برای شما فراهم آورد. لیست زیر به ترتیب بهترین گوشی شیائومی ازنظر باتری را نشان می‌دهد:

  • Poco M3 با ظرفیت باتری 6000 mAh
  • Redmi 9T با ظرفیت باتری 6000 mAh
  • Poco X3 Pro با ظرفیت باتری 5160 mAh
  • Poco X3 NFC با ظرفیت باتری 5160 mAh
  • Redmi Note 9s با ظرفیت باتری 5020 mAh
  • Redmi 9 با ظرفیت باتری 5020 mAh
  • Redmi Note 10 Pro با ظرفیت باتری 5020 mAh
  • Redmi Note 9T با ظرفیت باتری 5000 mAh
  • Redmi 9C با ظرفیت باتری 5000 mAh
  • Mi 10T Pro با ظرفیت باتری 5000 mAh
  • Redmi Note 10 با ظرفیت باتری 5000 mAh
  • Mi 11 lite با ظرفیت باتری 4250 mAh

 

بهترین گوشی شیائومی با قیمت مناسب

یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای کاربران و خریداران، قیمت مناسب در کنار کیفیت و قابلیت‌های فوق‌العاده است. شما نیز در انتخاب گوشی موردنظر خود دچار سردرگمی شده‌اید؟ درست است شیائومی انبوهی از گوشی‌ها را با قیمت مختلف دارد. شیائومی برای هر سلیقه و نیاز یک موبایل هوشمند ارائه داده است. بهترین‌های گوشی شیائومی ازنظر قیمت را در این قسمت برای شما آورده‌ایم که البته شما برای انتخاب باید به نیازهای خود نیز در کنار قیمت توجه داشته باشید.

  • شیائومی Redmi Note 10: از ویژگی‌های این گوشی اقتصادی می‌توان به تراشه اسنپدراگون 678، رم 4 و 6 گیگابایتی، نمایشگر 6.4 اینچی از نوع سوپر AMOLED، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و دوربین اصلی و سلفی فوق‌العاده اشاره کرد.
  • شیائومی Poco M3: از ویژگی‌های این مدل از شیائومی می‌توان به تراشه اسنپدراگون 662، رم 4 و 6 گیگابایتی، نمایشگر 6.53 اینچی از نوع IPS LCD، حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی، دوربین سلفی و اصلی خوب و باتری 6000 میلی‌آمپری اشاره کرد.
  • شیائومی Redmi 9A: این گوشی با تراشه مدیاتک هلیو G25، رم 2 و 4 و 6 گیگابایتی، نمایشگر 6.43 اینچی از نوع IPS LCD، حافظه داخلی 32 و 64 و 128 گیگابایتی جز بهترین‌های گوشی شیائومی با قیمت مناسب است.

 

آخرین مدل گوشی شیائومی

شرکت شیائومی ازجمله پرکارترین شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند است. هرچند وقت یک‌بار این شرکت سورپرایز جدیدی برای کاربران و دوستداران خود ارائه می‌دهد. این کمپانی در سال 2021 تا اینجا حدود 35 گوشی را معرفی و عرضه کرده است. این در حالی است که هنوز تا پایان سال 2021 فرصت باقی است. آخرین مدل شیائومی در 20 آگوست 2021 معرفی شد و مدل Redmi 10 بود که در دسته بهترین گوشی شیائومی قرار می‌گیرد. آخرین‌مدل‌های گوشی شیائومی عبارت‌اند از:

  • Redmi 10 که در 20 آگوست 2021 عرضه شد.
  • Mi mix 4 که در 16 آگوست 2021 عرضه شد.
  • Redmi Note 10T که در 28 ژوئن 2021 عرضه شد.
  • Redmi Note 10 Pro 5G که در 26 می 2021 عرضه شد.
  • Redmi k40 gaming که در 27 آوریل 2021 عرضه شد.

 

پرفروش‌ترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱

شرکت شیائومی توانسته است سهم زیادی را از بازار به خود اختصاص دهد. دو گوشی ردمی 9A و ردمی 9 توانسته‌اند با یکدیگر 25 درصد از فروش کل ماهانه شیائومی را داشته باشند. پرفروش‌ترین مدل شیائومی میان رده در سال 2021 ردمی 9A است که قیمتی مقرون‌به‌صرفه به همراه امکانات فوق‌العاده دارد. بعدازآن شیائومی ردمی 9 رقابت سختی را به وجود آورده است. این مدل نیز در کنار قیمت مناسب امکانات بی‌نظیری ازجمله باتری با شارژ دهی بالا، نمایشگر و دوربین خوب را ارائه داده است. شیائومی حسابی جای خود را در بین بازار موبایل ایران بازکرده است. مدل‌های Mi 10T، Redmi Note 8 Pro، Poco X3 Pro و Redmi Note 10 Pro نیز از پرفروش‌ترین و بهترین گوشی‌های شیائومی سال 2021 هستند.

 

سخن پایانی

شرکت شیائومی یکی از محبوب‌ترین برندهای تلفن هوشمند را به بازار عرضه کرد. شما برای انتخاب و خرید بهترین گوشی شیائومی، مؤلفه‌های زیادی را پیش رو دارید بنابراین باید بدانید که کدام مخلفه‌ها برای شما مهم‌تر هستند. در این مقاله سعی کردیم انواع گوشی‌های شیائومی را ازلحاظ مختلف ازجمله بازی، باتری، قیمت، دوربین بررسی کردیم. در آخر این شما هستید که طبق نیاز خود باید یکی از انبوه موارد عرضه‌شده در بازار را انتخاب کنید. این شرکت چینی کار خود را در سال 2010 در کشور چین شروع کرد و هم‌اکنون در سراسر جهان گسترش‌یافته است. این شرکت علاوه بر گوشی‌های هوشمند در زمینه‌های دیگر ازجمله لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و … نیز حرفی برای گفتن دارد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا