ترفند

ضبط تماس در شیائومی (بررسی برنامه های کاربردی)

فعال کردن ضبط مکالمه در گوشی شیائومی

فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی چگونه انجام می‌شود؟ چگونه می‌توان قابلیت ضبط تماس‌های صوتی ورودی و خروجی را فعال کرد؟ شیائومی یکی از بهترین برند‌های موبایل در جهان است که از رابط کاربری با ابزارها و امکانات خاص خود استفاده می‌کند. در این قسمت از مقاله جوان ایرانی، همراه ما باشید تا به بررسی روش‌های ضبط تماس صوتی در گوشی‌های شیائومی، برنامه‌های کاربردی برای محصولات این برند و سایر موضوعات در این حوزه بپردازیم.

ضبط تماس چیست؟

اگر شما هم یکی از کاربران موبایل یا هر دستگاه دیگری باشید، ممکن است در مواقعی نیاز داشته باشید تا یک سخنرانی، یک مکالمه و یا یک سخن را از کسی ضبط کنید. این مکالمه می‌تواند از یک سخنرانی مذهبی، یک نوحه، یک مصاحبه از یک فرد خاص، یک مکالمه پرسش و پاسخ و … باشد. ضبط مکالمه یکی از فعالیت‌های رایج در بسیاری از مشاغل از جمله خبرنگاری و پشتیبانی شرکت‌ها است که معمولا با اطلاع آنها انجام می‌گیرد.

ضبط تماس یکی دیگر از کاربرد‌های ضبط مکالمه است که بایستی به آن پرداخت. ضبط تماس معمولا در بسیاری از مکالمات دو یا چند نفره انجام می‌شود. اگر شما قصد قرار گذاشتن را دارید، یا می‌خواهید مدرکی را برعلیه کسی ضبط و نگهدارید، به ویژه‌ در مسائل قانونی و یا اینکه صرفا تاریخچه‌ای از مکالمات مخاطبان یک شرکت یا برند خود را داشته باشید، ضبط تماس استفاده می‌شود. منظور از ضبط تماس، آن است که شما به صورت قانونی (یعنی با اعلام اینکه مکالمه در حال ضبط است و آگاه‌ کردن فرد مقابل، این کار را انجام می‌دهید) و یا غیرقانونی (یعنی فرد مقابل از ضبط شدن مکالمه خبری ندارد)، ضبط تماس را با یک برنامه یا یک وسیله فعال کرده، مکالمه را در تلفن یا دستگاه خود ثبت کرده و ذخیره می‌کنید.

امروزه ضبط تماس یکی از بخش‌های اصلی در بسیاری از کسب‌و‌کارها است. به منظور حفظ امنیت، ثبت سوابق و …، شرکت‌های بسیاری اقدام به ضبط تماس می‌کنند تا در صورت وجود موارد مشکوک و یا اطلاعات مهم در مکالمه، آن را ذخیره داشته باشند. نرم افزار ضبط مکالمات یک برنامه کامپیوتری، اندرویدی، iOS و یا یک سخت‌افزار است که به مشاغل اجازه می‌دهد تماس‌های تلفنی ورودی و خروجی را برای استفاده در آموزش، بازاریابی و سایر تجزیه و تحلیل‌ها ضبط کنند.

در ادامه می‌خواهیم به معرفی قابلیت ضبط تماس در گوشی‌های شیائومی بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که چگونه ویژگی ضبط مکالمات را در گوشی های شیائومی فعال کنیم؟ فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود که در این قسمت به معرفی روش اصلی و نیز معرفی چند برنامه برای فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی می‌پردازیم.

ضبط تماس چیست؟

قابلیت ضبط تماس در گوشی شیائومی چیست؟

گوشی‌های موبایل، ابزارها و دستگاه‌های همیشه همراه ما هستند که بسیاری از مواقع از آنها استفاده می‌کنیم. این ابزارها که اکنون یک وسیله شخصی به حساب می‌آیند، می‌توانند برای موارد مختلفی استفاده شوند که از جمله آنها می‌توان به ضبط فیلم، ضبط صدا، تماس گرفتن و مکالمه، تصویربرداری و … اشاره نمود. در کنار این موارد، قابلیت ضبط تماس در گوشی شیائومی همچنین به کار گرفته شده است که توانسته است بسیاری از مواقع مورد استقبال کاربران قرار گیرد. شما می‌توانید به کمک این قابلیت، تماس‌های ورودی و خروجی خود را ضبط کرده و نیز از آنها نسخه‌ای را در تلفن همراه خود داشته باشد.

قابلیت ضبط تماس معمولا مانند سایر ابزارهای که گوشی‌های هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهند، در قالب یک برنامه داخلی در دستگاه گوشی‌های اندرویدی شیائومی قرار داده می‌شود و برای فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی ممکن است لازم باشد در ابتدای کار مجوزهایی را برای فعال کردن کامل قابلیت‌های این برنامه ارائه دهید. این قابلیت همچنین به صورت کاملا رایگان ارائه شده است. به عنوان مثال شاید شما هم در برخی برندها و اپلیکیشن‌ها در گوگل استور یا بازار دیده باشید که برنامه‌های ضبط تماس، به صورت پولی ارائه می‌شوند، ولی قابلیت ضبط تماس در گوشی شیائومی به صورت رایگان قرار داده شده است و این قابلیت، یک ابزار کلیدی است که برای برخی افراد، در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار گرفته است.

البته لازم است در انتهای این قسمت، به این نکته اشاره کنیم که فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی تنها در دستگاه‌های تلفنی از این برند ارائه شده که شامل مدل‌های زیر می‌باشد:

  • گوشی‌های ردمی نوت و برخی مدل‌های می از جملهXiaomi / Redmi – Redmi Note 4, Mi Max 2, Redmi 4, Mi 10, Mi 10T Pro, Redmi Note 9 Pro Max, Redmi Note 9 Pro, Mi A3, Redmi 9 Power
  • گوشی‌های ردمی از جمله گوشی‌های ردمی 5,6,7,8,10 که در انواع مدل اصلی و نسخه A و X, XPRO, APRO ارائه شده‌اند
  • گوشی‌های ردمی نوت از مدل NOTE 7 تا مدل NOTE 9 PRO MAX
  • سری ردمی K که شامل مدل‌هایی از جمله K20, K20 Pro, K30i, K30 5G می‌باشد.
  • برخی مدل‌ها شامل سری پوکوفون مانند Pocophone F1, Pocophone F2 , X2
  • و …

حال که در این قسمت با مدل‌های مختلف و قابلیت ضبط تماس گوشی‌های شیائومی آشنا شدید، می‌خواهیم به روش‌های فعال‌سازی آن بپردازیم بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

قابلیت ضبط تماس در گوشی شیائومی چیست؟

روش فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی

همانطور که گفتیم، شیائومی از جمله برند‌هایی است که قابلیت ضبط مکالمات در تلفن‌ها و محصولات خود (برخی از محصولات) را دارد و شما می‌توانید به کمک آن، به راحتی در تماس‌های تلفنی خود مکالمات را ضبط کنید. یک روش ساده و آسان برای فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی وجود دارد که در این قسمت به آن می‌پردازیم.

برای آنکه بتوانید اقدام به فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی نمایید، لازم است دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه Phone را که معمولا به صورت یک علامت مربع یا دایره با شکل Call و به رنگ سبز یا آبی است، در گوشی خود پیدا کرده و آن را باز کنید
  • سپس بایستی در برنامه Call خود گوشی، اقدام به شماره‌گیری برای ایجاد یک تماس در مخاطب خود نمایید. همچنین شما می‌توانید تب مخاطبین را انتخاب کرده و یک تماس با یکی از دوستان خود برقرار نمایید
  • هنگامی که تماس را برقرار کردید، صفحه جدیدی در تلفن همراه شما بالا می‌آید که شامل قسمت‌های مختلفی است. از جمله این قسمت‌ها می‌توان به گزینه اسپیکر، گزینه شماره‌گیری، گزینه Mute یا خاموش کردن صدا و نیز یک گزینه به صورت یک دایره با یک دایره توپر اشاره کرد.
  • این گزینه برای فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی، که ممکن است شکل دیگری نیز داشته باشد، با عنوان Record در دستگاه‌ شما دیده می‌شود که می‌توانید نسبت به فعال کردن آن اقدام کنید.
  • با فعال کردن این گزینه، رکوردی در دستگاه شما آغاز می‌شود که نشانگر فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی بوده و می‌توانید زمان آن را نیز مشاهده کنید.
  • با زدن این گزینه، رکورد به صورت دوطرفه هم از سمت دستگاه شما و صدای شما و هم از طرف فرد مقابل و صدای وی ضبط می‌شود.
  • در این حالت، شما می‌توانید از مکالمات خود با دیگران نسخه‌ای داشته باشید و آن را در همان دستگاه خود، در مسیر حافظه داخلی ذخیره کنید.
  • توجه کنید که برای قطع کردن ضبط مکالمه و غیر فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی، می‌توانید دو راه را انجام دهید. راه اول آن است که تماس را قطع کنید تا ضبط مکالمه به صورت خودکار تمام شود. روش دوم آن است که همان گزینه‌ای که برای فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی انتخاب کرده‌اید را یکبار دیگر انتخاب کنید تا به صورت کامل، غیرفعال شود.

توجه کنید که همه دستگاه‌های شیائومی این ویژگی را ندارند، بنابراین می‌توانید از گزینه‌ها و برنامه‌های دیگری مانند Call Recorder از BACA ، Salestrail یا روش‌های دیگر استفاده کنید که به همین خاطر در قسمت‌های جلوتر آن‌ها را بیان می‌کنیم. در ادامه با ما باشید تا برخی از تنظیماتی که می‌توانید در کنار فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی در اختیار داشته باشید را برای شما معرفی کنیم.

روش فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی

دیگر راه های فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی

راهکار دوم برای فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی، از طریق تنظیمات گوشی می‌باشد که به صورت کامل مراحل آن را در ادامه ذکر می‌کنیم. برای اینکه از این طریق، اقدام به فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی نمایید، بایستی:

  • ابتدا بایستی وارد Setting یا تنظیمات گوشی خود شوید.
  • حال بایستی به گزینه System Apps رفته و این گزینه را در لیست تنظیمات خود پیدا کنید.
  • حال که این مورد را یافتید، بایستی روی آن کلیک کنید.
  • سپس قسمت Call Setting را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.
  • حال بایستی در لیست باز شده، روی گزینه فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی که با نام Call Recording شناخته می‌شود، کلیک کنید.
  • در پنجره باز شده، یک گزینه وجود دارد که با عنوان Record Call automatically شناخته می‌شود. لازم است این گزینه را فعال کنید.
  • تبریک می‌گوییم، فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی با موفقیت انجام شد.

همچنین می‌توانید برای فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی از راهکار سوم زیر استفاده کنید. البته توجه کنید که این راهکارها در واقع به یک مقصد خروجی منتهی می‌شود.

  • روی منوی سه خط در گوشه سمت چپ پایین برنامه تلفن کلیک کنید
  • گزینه “Call Recording” یا “ضبط تماس” را انتخاب کنید
  • گزینه‌های “Call Recording Notification” یا “Record Calls Automatically” که به فارسی ترجمه آن می‌شود: “اعلان ضبط تماس” و “ضبط تماس به صورت خودکار” را فعال کنید
  • شما می‌توانید برنامه Phone را طوری تنظیم کنید که در صورت نیاز فقط از چند شماره انتخاب شده تماس‌ها را ضبط کند. برای انجام این کار، روی Selected Numbers> Custom List> Add Numbers کلیک کنید

در انتهای این قسمت باید بگوییم که اگر از این مسیر رفتید و در انتها گزینه Record Call را پیدا نکردید، این بدان معناست که گوشی شما به صورت دیفالت یا پیشفرض، به علت قوانین حریم خصوصی افراد و کاربران که از سوی کشور شما اعمال شده است (همانطور که می‌دانید در ایران ضبط مکالمه دیگران غیرقانونی است)، این گزینه و قابلیت ضبط تماس و مکالمه را نخواهید داشت.

دیگر راه های فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی

تنظیمات ضبط تماس در شیائومی

قبل از اینکه به بررسی چند نرم‌افزار خوب که می‌تواند به فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی بیانجامد، بپردازیم، لازم است کمی راجع به تنظیمات این بخش برای کسانی که قابلیت ضبط تماس را دارند، مطالبی را بیان کنیم.

زمانی که شما وارد بخش Call Recording می‌شوید، در یک لیست، چندین گزینه را مشاهده خواهید کرد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • گزینه اول به نام Call Recording Notification است که می‌توانید با فعال کردن این گزینه، اقدام به نشان دادن نوتیفیکیشن بعد از اینکه ضبط تماس انجام شده است، نمایید.
  • گزینه دوم به نام Record Call Automatically است که این همان گزینه برای فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی می‌باشد.
  • توجه کنید که مکان ذخیره برای ضبط مکالمات در گوشی‌های شیائومی، مسیر حافظه داخلی، MIUI à Sound_Recorder à call_rec می‌باشد. ممکن است نام‌گذاری‌های پوشه‌های داخلی مختلف باشد اما فایل‌های ضبط تماس و ضبط مکالمه و تصاویر و فیلم‌های گرفته شده معمولا در پوشه MIUI قرار دارند.
  • گزینه سوم بخشی از سکشن Record call from است که تعیین می‌کند همه شماره‌ها و یا شماره‌های مشخصی اقدام به ضبط شود. معمولا پیشنهاد می‌شود اگر مشکل حافظه ندارید، این گزینه را روی All numbers قرار دهید. با این حال، شما می‌توانید آن را روی گزینه Selected numbers نیز انتخاب کنید که در این حالت یک سکشن Selected numbers در قسمت زیر ایجاد می‌شود.
  • شما می‌توانید در این سکشن، با سه گزینه روبرو شوید که شامل custom list می‌باشد. در این گزینه، شما انتخاب می‌کنید که کدام گزینه‌ها باید برای ضبط تماس فعال شود و به صورت خودکار هرموقع آنها زنگ زدند یا شما به آنها زنگ زدید، گوشی به صورت خودکار اقدام به فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی می‌نماید.
  • گزینه بعدیش در این سکشن، Unknown numbers است که به معنای این است که شماره‌هایی که در مخاطبین شما ذخیره نشده را نیز ضبط می‌کند.
  • گزینه آخر Directory است که می‌توانید از طریق آن مسیری را برای ضبط فایل‌ها تعیین کنید.

گاهی اوقات ضبط تماس نه تنها برای ذخیره مکالمات مورد علاقه شما بلکه برای اهداف مختلف تجاری بسیار مفید خواهد بود. بنابراین نیازی به توجه به نکاتی در حین تماس کنفرانسی در حال انجام نیست؛ زیرا پس از پایان تماس می توان به صدای ذخیره شده مراجعه کرد. اگر کاربر شیائومی هستید، خوشحال می‌شوید که بشنوید ویژگی ضبط مکالمه به صورت داخلی ارائه شده است. اما این ویژگی در اکثر تلفن‌های Android وجود ندارد و باید برنامه ضبط تماس را از فروشگاه Google Play بارگیری کنید. به همین خاطر در ادامه می‌خواهیم برای مدل‌هایی از گوشی شیائومی که این قابلیت را ندارند، برنامه‌هایی را معرفی کنیم.

تنظیمات ضبط تماس در شیائومی

بهترین برنامه ها برای فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی

ممکن است گوشی شما در لیست مدل‌هایی قرار داشته باشد که امکان فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی برای آن نباشد. به همین خاطر می‌خواهیم چند برنامه را برای فراهم کردن ضبط تماس با گوشی شیائومی به شما معرفی کنیم که عبارتند از:

MSpy

MSpy یک برنامه ردیاب تلفن است که به شما امکان می‌دهد بدون هیچ زحمتی فعالیت‌های فرزند خود را از راه دور کنترل کنید. این امکان را به شما می‌دهد تا همه پیام‌ها را بدون هیچ زحمتی مشاهده کنید. این ابزار به شما امکان می دهد مکان GPS دستگاه را بررسی کنید. به طور کلی، MSpy یکی از مشهورترین برنامه‌هایی است که قابلیت‌های جاسوسی و یا نظارتی بسیاری را برای کاربران خود ارائه می‌کند. از آنجایی که این نوع برنامه‌ها توانایی‌های بسیاری را برای کاربران خود فراهم می‌کنند، بایستی برای استفاده از آن حق اشتراکی را پرداخت کنید. پلن‌های درنظر گرفته شده برای این برنامه شامل پلن یکماهه با هزینه 49 دلار، پلن سه ماهه با هزینه ماهیانه 28 دلار و پلن سالیانه با هزینه ماهیانه 11.6 دلار است.

امکانات:

  • در حالت پس زمینه کار می کند.
  • این برنامه داده‌های شما را رمزگذاری و محافظت می کند.
  • هر 5 دقیقه به روز رسانی فعالیت تلفن مورد نظر را ارائه می‌دهد.
  • پشتیبانی چند زبانه ارائه می‌دهد.
  • می‌توانید پیام های متنی ورودی یا خروجی را بخوانید.

شما می‌توانید از این برنامه برای فعال کردن ضبط تماس‌های ورودی و خروجی دستگاه موردنظر خود استفاده کنید.

Cube Call Recorder ACR App

Cube ACR یک ضبط کننده تماس تلفنی است که دارای فایل اکسپلورر برای مدیریت ضبط‌های شما، پخش آنها، حذف و یا خروجی گرفتن به سایر سرویس‌ها یا دستگا‌ه‌های دیگر است. این یکی از بهترین برنامه‌های ضبط تماس است که به شما کمک می‌کند تا هر تماس را به صورت خودکار ضبط کنید. مکالمه تماس را در لحظه شروع ضبط می‌کند.

از جمله امکانات این برنامه می‌توان گفت:

  • این به شما کمک می‌کند تا لیستی از افرادی را که همیشه می‌خواهید ضبط کنید ایجاد نمایید.
  • می‌توانید مکالمات انتخاب شده را ضبط کنید.
  • این امکان را به شما می‌دهد تا تماس‌های مهم را علامت گذاری کرده و آنها را برای دسترسی سریع فیلتر کنید.
  • امکان برقرار تماس کاملا مستقل و از طریق خود برنامه.

لازم به ذکر است که این برنامه دارای نسخه Pro نیز می‌باشد. از جمله مخصات این برنامه می‌توان به مواردی همچون امتیاز 4.1 از میان 6.3 میلیون رای، حجم 11 مگابایتی، نیازمندی به حداقل اندروید 4.4 و نصب بیش از 10 میلیون بار در گوگل پلی اشاره نمود. یکی از بهترین قابلیت‌های ادعا شده توسط این برنامه علاوه بر فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی، آن است که این برنامه را می‌توانید برای ضبط مکالماتی از جمله وایبر، اسکایپ، واتساپ، سیگنال، ایمو، وی‌چت، لاین و دیگر شبکه‌های ارتباطی استفاده کنید.

Automatic Call Recorder

ضبط خودکار تماس یک ابزار ضبط تلفن برای Android است. این برنامه ضبط تماس به شما امکان آن را می‌دهد هرگونه تماس ورودی و خروجی را با کیفیت بالا ضبط کنید. این برنامه شناخته شده‌ای برای دستگاه‌های اندرویدی است که می‌توان از آن برای فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی نیز استفاده کرد. امکاناتی که این برنامه می‌تواند برای شما ارائه کند، شامل موارد زیر است:

  • ضبط تماس به صورت خودکار و بسیار قابل اعتماد است.
  • به شما این امکان را می‌دهد که تماس‌هایی را که در لیست سفید ضبط شده‌اند و نادیده گرفته می‌شوند، تنظیم کنید.
  • می‌توانید ضبط‌ تماس‌های ورودی و خروجی را در کارت SD ذخیره کنید.
  • ضبط تمام مکالمات تلفنی.
  • پخش مکالمات ضبط شده صوتی.
  • علامت گذاری ضبط‌ها به عنوان مهم.

از دیگر مشخصاتی که می‌توان برای این برنامه ذکر کرد، بایستی به حجم 9.2 مگابایتی، نصب بیش از 10 میلیون بار، حداقل سیستم عامل اندرویدی 4 به بالا اشاره نمود که می‌تواند در صورت داشتن این چنین برنامه‌ای، به راحتی فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی را برای دستگاه شما فراهم کند. برنامه از ظاهر کاربری بسیار خوبی تشکیل شده است و شما می‌توانید تم آن را نیز تغییر دهید. همچنین شما قادر خواهید بود تا ضبط را برای تماس‌های ورودی و خروجی به صورت مستقل فعال یا غیر فعال کنید. همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌شود.

بهترین برنامه ها برای فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی

 

برای آشنایی با بهترین برنامه های iOS برای ضبط مکالمه در گوشی اپل این مقاله را مطالعه کنید:

ضبط تماس با گوشی آیفون

 

بهترین برنامه های ضبط تماس در گوشی های شیائومی

در ادامه به معرفی برخی دیگر از برنامه‌های ضبط تماس در گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم که عبارتند از:

ACR Call Recorder

برای کاربران Android، گزینه‌ای رایگان بهتر از ACR Call Recorder وجود ندارد. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و می‌توانید با زدن یک دکمه روشن یا خاموش، آن را برای فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی آماده کنید تا هر تماسی که روی دستگاه موبایل شما برقرار می‌شود، به صورت خودکار ضبط شود.

یکی از بهترین ویژگی‌های آن شهودی بودن برنامه است. شما می‌توانید ضبط‌ها را با نام مخاطبین جستجو کرده و ضبط‌ها را مستقیماً از طریق برنامه به اشتراک بگذارید. همچنین دارای گزینه حذف خودکار است تا فضای ذخیره سازی تلفن شما با ضبط های قدیمی پر نشود.

این برنامه که امکان فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی  را به شما خواهد داد، دارای تنها نکته منفی است که اگر ضبط خودکار را خاموش بگذارید و بخواهید به طور دستی ضبط را برای یک تماس خاص شروع کنید، باید این App را به نسخه پولی ارتقا دهید.

از جمله دلایلی که می‌توان برای استفاده از این برنامه اعلام نمود، می‌توان گفت:

  • ضامن ضبط خودکار تماس
  • رابط برنامه بصری
  • جستجوی ضبط‌ها با مخاطب
  • حذف خودکار ضبط های قدیمی

دلایل پرهیز از این برنامه نیز عبارتند از:

  • ضبط دستی نیاز به ارتقا دارد
  • به طور خودکار از ضبط‌ها پشتیبان گیری نمی‌کند
  • تماس‌های VoIP را ضبط نمی‌کند

Blackbox Call Recorder

Blackbox Call Recorder خود را به عنوان یک نرم افزار ضبط قابل اعتماد که برای متخصصان ساخته شده است، معرفی کرده است. این برنامه یک هزینه اشتراک ماهانه به مقدار کم نیاز دارد، اما تعدادی از ویژگی‌های پیشرفته را در یک مکان جمع آوری می‌کند که در برنامه‌های دیگر پیدا نمی‌کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید Blackbox را قفل کنید تا از دسترسی غیر مجاز با گذرواژه یا پین جلوگیری کنید. همچنین می‌توانید دایرکتوری فایل خود را برای سازماندهی بهتر پرونده‌ها و مرتب سازی ضبط‌ها بر اساس تاریخ، زمان یا مدت زمان تنظیم کنید. این برنامه همچنین دارای یک ویجت روی صفحه است که می‌توانید از آن برای شروع یا توقف ضبط تماس‌ها به صورت دستی استفاده کنید. بزرگترین عیب این پلتفرم این است که با تماس های VoIP کار نمی کند. بنابراین، اگر اغلب از طریق WhatsApp ، Skype یا برنامه دیگری صحبت می‌کنید‌، Blackbox Call Recorder نمی‌تواند این مکالمات را ضبط کند.

از جمله دلایلی که می‌توان برای استفاده از این برنامه اعلام نمود، می‌توان گفت:

  • نرم افزار ضبط قابل اعتماد
  • سازماندهی فایل قابل تنظیم
  • ویجت روی صفحه برای ضبط دستی
  • امنیت با استفاده از رمز عبور یا پین

دلایل پرهیز از این برنامه نیز عبارتند از:

  • فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی و سایر دستگاه‌ها نیاز به اشتراک ماهانه دارد
  • از ضبط VoIP پشتیبانی نمی‌کند
  • بدون پشتیبان گیری خودکار در ابر

بهترین برنامه های ضبط تماس در گوشی های شیائومی

دیگر برنامه ها برای فعال کردن ضبط تماس در گوشی شیائومی

از دیگر برنامه‌های خوبی که می‌توانید برای فعال کردن ضبط تماس در گوشی شیائومی استفاده کنید، همچنین می‌توان گفت:

Easy Voice Recorder

Easy Voice Recorder یک برنامه برای استفاده از نرم افزار ضبط صدا و آهنگ است. این مورد یکی از بهترین برنامه‌های ضبط تماس برای سیستم عامل Android است که به شما امکان می‌دهد بدون محدودیت زمانی از آن برای ضبط مطمئن جلسات، یادداشت‌های شخصی، آهنگ‌ها و موارد دیگر استفاده کنید.

از جمله امکانات این برنامه می‌توان گفت:

  • این برنامه ضبط تماس خودکار به شما امکان می‌دهد کلاس‌ها و سخنرانی‌ها را با کیفیت واضح ضبط کنید.
  • این به شما کمک می‌کند ضبط‌های خود را به سرعت به اشتراک بگذارید و مدیریت کنید و آنها را به رایانه خود منتقل کنید.
  • می‌توانید با بلوتوث و میکروفون ضبط را انجام دهید.

علاوه بر امکان ضبط مکالمات تلفن همراه، شما می‌توانید:

  • برای دانش آموزان در ضبط کلاسها و سخنرانی‌ها را با کیفیت واضح ضبط کنید، بدون محدودیت زمانی و امکان انتخاب قالب فشرده، ضبط طولانی‌ترین کلاس‌ها و سخنرانی‌ها را ممکن می‌کند.
  • برای کسب و کارها جهت ضبط مصاحبه‌ها و جلسات را از طریق تلفن، تبلت یا ساعت هوشمند خود ضبط کنید، سپس آنها را از طریق ایمیل یا برنامه پیام رسانی مورد علاقه خود با همکاران خود به اشتراک بگذارید.
  • برای نوازندگان و برای سایر افراد عادی با وجود گزینه‌های متعدد برای تنظیم دقیق ضبط، این برنامه برای تمرین و ضبط ملودی‌هایی که در ذهن شما ظاهر می‌شود، عالی است.

Super Call Recorder

Super Call Recorder یکی از بهترین برنامه‌های ضبط تلفن است که به شما کمک می‌کند تماس‌های تلفنی خود را در زمان واقعی ضبط کنید. می‌توانید از این پخش برنامه داخلی استفاده کنید، به راحتی تماس‌های ضبط شده خود را به کارت SD صادر کنید و آن را از طریق ایمیل یا WhatsApp ارسال کنید.

از جمله امکانات این برنامه می‌توان گفت:

  • این برنامه یکی از بهترین اپ‌های ضبط تماس خودکار و نیز برای فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی است که به شما امکان می‌دهد وویس تماس‌های ورودی و خروجی را در بیشتر دستگاه‌ها ضبط کنید.
  • این مدل پشتیبانی از تلفن‌های آندروید را به 9.0 ارائه می‌دهد.
  • این برنامه این امکان را به شما می‌دهد تا با عملکرد پخش داخلی ضبط خودکار را با فرمت mp3 ضبط کنید.

RMC Call Recorder

Record My Call هدف اصلی ثبت تمام تماس‌های شما را دارد. این مورد یکی از بهترین ضبط کننده‌های تماس خودکار برای Android است که به شما امکان می‌دهد از طریق میکروفون ضبط کنید. می‌توانید بلندگو را در حین مکالمه روشن کنید تا صدای واضح از طرف دیگر دریافت کنید.

از جمله امکانات این برنامه می‌توان گفت:

  • می‌توانید تمام تماس‌های ورودی و خروجی را به صورت خودکار و حالت دستی ضبط کنید.
  • دکمه متحرک ضبط دستی.
  • این برنامه در فعال کردن ضبط مکالمات در شیائومی و ضبط تماس خودکار از فرمت‌های صوتی mp3 ، mp4 ، 3gp و wav پشتیبانی می‌کند.
  • این برنامه برای ضبط تماس‌های تلفنی از پوشه سطل زباله برای جلوگیری از حذف تصادفی پشتیبانی می‌کند.
  • شما می‌توانید مسیر پوشه اصلی ضبط را تغییر دهید.

دیگر برنامه ها برای فعال کردن ضبط تماس در گوشی شیائومی

نکات مهم پیرامون ضبط تماس

در انتهای این مقاله لازم است نکاتی را راجع به ضبط تماس با گوشی شیائومی رای شما بیان کنیم. اولین نکته آن است که همه دستگاه‌های Android از قابلیت ضبط تماس برخوردار نیستند و لازم است تا اگر شما قصد ضبط صدا و مکالمه در تماس‌های تلفنی را در یک برنامه دیفالت می‌خواهید، لازم است تا از داشتن چنین قابلیتی در دستگاه موردنظر خود مطمئن شوید. در مدل‌های موجود تلفن، بسته به تفاوت‌های منطقه‌ای بین برندهایی که وجود دارد، می‌توانید قابلیت ضبط تماس را بیابید. مثلا در بیشتر مدل‌های شیائومی، این قابلیت قرار داده شده است و برای گوشی‌های اپل، ضبط تماس امکان پذیر نیست و بایستی از نرم‌افزارهای مختلف آن استفاده کرد. روش‌های متفاوتی برای ضبط تماس‌های تلفنی وجود دارد که در قسمت قبل به آن پرداختیم.

نکته دوم که بسیار مهم است، آن است که برای داشتن و استفاده از قابلیت ضبط تماس، باید به این نکته لطفاً توجه کنید که Google تغییرات عمده و مهمی را در زمینه ضبط مکالمه از سیستم عامل Android 10 ایجاد کرده است. بنابراین، اگر از Android 10 و Android 11 استفاده می‌کنید، ممکن است برخی از برنامه‌های ضبط تماس که در این مقاله پیشنهاد شده‌اند دیگر سازگار نباشند، لطفاً صبور باشید و مطمئن شوید که هر منبع ضبطی را که برنامه ارائه می‌دهد، امتحان کنید.

همچنین نکته سوم آن است که شما می‌توانید به کمک برنامه‌های ضبط تماس در اندروید، تماس‌های سیم کارت ورودی و خروجی را ضبط کنید. کاربران این امکان را دارند که تماس‌های سیم کارت را به صورت خودکار یا دستی ضبط کنند و همچنین شماره‌هایی را که نمی‌خواهند ردیابی یا ضبط کنند، در بلک لیست برنامه قرار ده و آنها را حذف کنند. فایل‌های صوتی ضبط شده دارای کیفیت عالی هستند و به طور خودکار در داشبورد برنامه بارگذاری می‌شوند.

نکات مهم پیرامون ضبط تماس

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 21

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان
    کسانی که گوشی redmi not 8 خریدند ناراضی هستند
    آقایون برید با یه گوشی چراغ قوه ای تک تک بزنید
    حیف از پول که بدید گوشی شیائومی Redmi not 8 pro ,
    فراموش نکنید اول گوشیتون رابندازید تو توالت بعدش …..
    8 ماهه هیچ سایتی راهنمایی هایی که کرده وآدرس مسیرهایی که برای نصب برنامه ضبط صدای تماس نوشتن در این گوشی وجود نداره وهیچ کدام از موبایل فروشی نتوانسته موفق به نصب این برنامه ساده بشوند .
    آشغالترین گوشی موجود در دنیا شیائومی Redmi not 8 pro
    برای پخش آهنگ هیچ برنامه ای برای پخش نداره واگر پلییر نصب کنی باید اجازه بدی به آهنگها دسترسی داشته باشه وبعد از نصب باید اجازه دسترسی به عکسها ویدئو ها پیامها ووکیبورد و جیب شلوار و حسابهای بانکی و جیبهای پشت شلوار و تمام خونه را بهش بدی تا بره صفحه بعد تازه گزینه میاره قابل پخش نیست وگزینه بعدی هم میگه بعدا
    من 8 سال گوشی سونی دوال سیم داشتم هرکس می گفت مشکل دارم می خندیدم
    هر کاری وهر برنامه ای در طول این 8 سال من نیاز داشتم نصب کردم کار کردم هرگز نفهمیدم مشکل چی هست
    فقط الان مشکل کمبود حجم رام گوشی هست که آپدیت برنامه ها وحجیم شدن برنامه های جدید ورام پایین گوشی جوابگوی برنامه های مورد نیاز من نیست وگرنه حاضر نبودم با هیچ گوشی عوض کنم
    پسرم این گوشی شیائومی Redmi not 8 pro را برام خریده چندین بار خواستم بش*شم روش دیدم ش*شم نجس میشه
    واقعا حیف از ش*شیدن به این گوشی شیائومی Redmi not 8 pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا