تکنولوژینقد و بررسی

بهترین گوشی های سامسونگ چیست؟ (۱۵ مدل برتر)

معرفی ۱۵ مدل از بهترین گوشی‌های سامسونگ

به نظر شما بهترین گوشی‌های سامسونگ برای خرید کدام‌اند؟ با توجه به حجم زیاد از گوشی‌هایی که هر ساله به بازار عرضه می‌شوند، تعیین بهترین مدل گوشی سامسونگ در سال‌های 2021، 2022 و 2023 برای مصرف‌کنندگان چالش‌برانگیز است. انتخاب گوشی مناسب از میان تنوع زیاد ممکن است سختی‌هایی داشته باشد.

سامسونگ با ارائه مجموعه‌ای از جمله سری A، S، M و Z، در زمینه بهترین گوشی‌های خود در سال 2021، 2022 و 2023، گزینه‌های متعددی را برای مشتریان قرار می‌دهد. با قطع تولید سری گوشی‌های نوت، این سری دیگر در لیست بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ حضور ندارد.

۱) گلکسی اس 23 اولترا

این مدل در اوایل سال 2023 معرفی شد و مجموعه‌ای از قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که آن را متمایز می‌کند. درحالی‌که پرچم‌دار امسال سامسونگ هیچ نوآوری را معرفی نکرد، اما بر اساس نقاط قوتی که در سری‌های قبلی دیده بودیم، اصلاح و ساخته شد.

بهبود عمر باتری، شارژ سریع‌تر، برخورداری از یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار و دوربین بهبودیافته‌ای که تصاویری فراتر از 200 مگاپیکسل ثبت می‌کند و خود را به‌عنوان یکی از بهترین دوربین‌های موجود معرفی می‌کند. می‌توان گفت برخی از ویژگی‌های برجسته S23 فوق‌العاده هستند.

فراتر از اینها، گنجاندن قلم S در این مدل قابل‌توجه است و آن را در نوع خود متمایز می‌کند. در مجموع، این مشخصات باعث شده تا این مدل به‌درستی عنوان بهترین گوشی هوشمند سامسونگ را به خود اختصاص دهد.

۲) Galaxy S22 Ultra

سامسونگ که مشتاق حفظ طرف‌داران وفادار خود از سری نوت است، Galaxy S22 Ultra را شبیه به خانواده محبوب Note ساخته.

حتی دارای قلم S-Pen است که به کاربران اطمینان می‌دهد به‌راحتی می‌توانند این مدل جذاب را در آغوش بگیرند. این حرکت برای اطمینان بخشیدن به مشتریان در نظر گرفته شده و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به طور یکپارچه این دستگاه جذاب را در کارنامه خود بگنجانند.

با بهره‌گیری از چیپست قدرتمند Exynos 2200، بهترین گوشی هوشمند سامسونگ در کلاس از فناوری ساخت 4 نانومتری پیشرفته بهره می‌برد.

علاوه بر این، Galaxy S22 Ultra از نظر کیفیت ساخت متمایز است و در بین بهترین محصولات قرار می‌گیرد. هر دو پنل توسط Gorilla Glass Victus محافظت می‌شوند و دوام استثنایی را تضمین می‌کنند.

سیستم دوربین S22 Ultra نیز قابل‌توجه است: تنظیم چهارگانه با 108 مگاپیکسل دارد. این امر جایگاه آن را به‌عنوان برترین گوشی هوشمند سامسونگ در سال 2022 مستحکم می‌کند.

Galaxy S22 Ultra

۳) گلکسی اس 23

امسال، سامسونگ ترجیح داده است که از چیپست اگزینوس در پرچم‌داران 2023 خود استفاده نکند. در عوض، در تمام خانواده گلکسی اس 23، دستگاه‌ها از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 پشتیبانی می‌کنند.

S23 Plus و همتایان آن قدمی فراتر برداشته‌اند و به اسنپدراگون 8 نسل 2 استاندارد اکتفا نکرده‌اند. بلکه نسخه‌ای با سرعت ساعت بالاتر را پذیرفته‌اند.

اجزای اصلی شامل CPU Cortex-X3  هسته اصلی با فرکانس 1.36 گیگاهرتز، برخلاف معمول 3.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 740 است که در فرکانس 719 مگاهرتز در مقایسه با 680 مگاهرتز استاندارد کار می‌کند.

درهرصورت، چیپست جدید Gen 2 افزایش قابل‌توجه 35 درصدی در عملکرد و 40 درصد افزایش کارایی CPU را در مقایسه با همتای نسل 1 خود ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، به جدیدترین و سریع‌ترین فناوری‌های حافظه LPDDR5X و UFS 4.0  مجهز شده است. در دنیای واقعی و روزمره، این تلفن عملکرد چشمگیری از خود نشان می‌دهد و تعامل با آن را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

مدل S23 Plus که به‌عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند این برند در نظر گرفته می‌شود، هر کار را به‌آسانی انجام می‌دهد، هرچند سنگین است.

اگر به دنبال دستگاهی با اندازه بزرگ با قابلیت‌های پیشرفته هستید، توصیه می‌کنیم آخرین مدل S23 Plus را به‌عنوان ابزاری ارزشمند در نظر بگیرید.

۴) گلکسی S23 5G

در اجلاس سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ، نسخه پایه گلکسی S23 پیشرفت قابل‌توجهی را در مقایسه با پرچم‌دار سال گذشته ارائه می‌دهد.

این مدل همه‌جانبه به‌عنوان یک فناوری جدید و بدون شک در زمره بهترین گوشی‌های هوشمند ساخته شده توسط سامسونگ قرار می‌گیرد.

این مورد به طور ماهرانه تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند، و علی‌رغم قیمت بالای آن، ارزش قابل‌توجهی برای سرمایه‌گذاری شما ارائه می‌دهد.

در زیر کاپوت، این مدل دارای یک چیپست شبیه به نوع Ultra است که از سطح بی‌سابقه‌ای از قدرت بهره می‌برد که بدون زحمت کارهای گرافیکی و بازی‌های فشرده را انجام می‌دهد.

صفحه‌نمایش خارق‌العاده Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، توجه را می‌طلبد. این نمایشگر با روشنایی 1750 نیت، مصرف یکپارچه محتوا را حتی در زیر نور مستقیم خورشید تضمین می‌کند.

مجلل و کیفیت ساخت بی‌عیب‌ونقص S23 که امضای سامسونگ است، قطعاً شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این مدل حس لوکس بودن را القا می‌کند که مکمل ویژگی‌ها و عملکرد برجسته آن است.

بهترین گوشی‌های سامسونگ
گلکسی S23 5G

۵) Galaxy S22 Plus: The Power Unleashed

گلکسی اس 22 پلاس که درست زیر نسخه اولترا در سری 2022 قرار دارد، به‌عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ تا به امروز ظاهر شده است.

با داشتن یک دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی در کنار صفحه‌نمایش 6.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، به یک انتخاب ایدئال تبدیل می‌شود. ادغام این ویژگی‌ها آن را به یک گزینه بهینه ارتقا می‌دهد.

علاوه بر این، با استفاده از چیپست Exynos 2200، S22 Plus دارای قابلیت‌هایی است که به‌عنوان یک دستگاه بازی قدرتمند نیز عمل می‌کند. با این چیپست در هسته خود، واقعاً شایسته عنوان بهترین گوشی هوشمند مجهز به سخت‌افزار سامسونگ در سطح جهان است.

۶) گلکسی S21 Fe 5G

در قلمرو قاتلان پرچم‌دار، Galaxy S21 Fe 5G به‌عنوان بهترین پیشنهاد سامسونگ باقدرت بی‌نظیر و قدرت سخت‌افزاری برجسته است.

آنچه واقعاً قابل‌توجه است این است که شما می‌توانید این گوشی هوشمند را با هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر پرچم‌داران خریداری کنید، درحالی‌که از قابلیت‌های برجسته آن شگفت‌زده می‌شوید.

این دستگاه قدرت خود را از چیپست اسنپدراگون 888 5G می‌گیرد و به‌راحتی با اجرای تمام بازی‌های گرافیکی فشرده مقابله می‌کند.

S21 Fe 5G، همراه با تنظیمات دوربین باکیفیت، ارزش فوق‌العاده‌ای را در محدوده قیمت خود دارد. این مدل بدون شک گواهی بر تعهد سامسونگ برای ارائه دستگاهی به مصرف‌کنندگان است که ارزش استثنایی را بدون کاهش کیفیت ارائه می‌دهد.

۷) Galaxy Z Fold 4

این اسمارت‌فون مدعی عنوان بهترین گوشی تاشو است و نسبت به نسل‌های قبلی خود از زوایای مختلفی بهبودهایی را شاهد بوده است.

به‌عنوان‌مثال، سامسونگ و گوگل با معرفی نوار وظیفه، چندوظیفگی را بهبود بخشیده‌اند و مدیریت چندین کار را به میزان قابل‌توجهی آسان کرده‌اند.

اکنون، وقتی چندین برنامه را به طور هم‌زمان اجرا می‌کنید، می‌توانید بدون زحمت محتوا را بین برنامه‌های مختلف بکشید و رها کنید.

سیستم دوربین که در Galaxy Z Fold 4 بهبود یافته است، توسط همان سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سری S22 هدایت می‌شود. حتی در برخی مواقع عکس‌های برتری نسبت به نسخه آیفون 13  پرومکس می‌گیرد.

۸) Galaxy Z Fold 3

سامسونگ در تلاشی مصمم برای رسیدگی به مشکلات موجود در نسل قبلی خود، گام‌های مهمی برداشته و پیشرفت‌ها و تغییرات متعددی را برای جذاب‌تر کردن Galaxy Z Fold 3 انجام داده است.

این گوشی هوشمند در صورت بسته شدن از یک فرم جمع‌وجور 6.2 اینچی به یک صفحه‌نمایش تبلت مانند 7.6 اینچی گسترده تبدیل می‌شود.

Galaxy Z Fold 3

این طراحی منحصربه‌فرد و غیرمتعارف، گلکسی زد فولد 3 را متمایز می‌کند و آن را به‌عنوان جذاب‌ترین و بهترین دستگاه تلفن همراه سامسونگ به ارمغان می‌آورد.

با توجه به مهارت سخت‌افزاری، شایان‌ذکر است که سامسونگ با انتخاب چیپست Snapdragon 888 5G به‌جای تراشه‌های Exynos اختصاصی خود، حرکتی هوشمندانه انجام داده است.

این تصمیم به دستگاه قدرت قابل‌توجهی بخشیده. مشخصات گلکسی زد فولد 3 جایگاه آن را در لیست بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ نشان می‌دهد و آن را هم به‌عنوان یک نیروگاه بازی و هم به‌عنوان یک پرچم‌دار فراگیر معرفی می‌کند.

۹) Galaxy Z Flip 4

می‌توان گفت که جذاب‌ترین و بهترین گوشی هوشمند سامسونگ از نظر طراحی، گلکسی زد فلیپ 4 توانسته توجه کاربران سراسر جهان را به خود جلب کند.

این سری تاشو سامسونگ، درحالی‌که نسبت به سری Z Fold مقرون‌به‌صرفه‌تر است، به دلیل ابعاد کوچک‌تر، بسیار جذاب است و باعث می‌شود جیبی‌تر و کاربرپسندتر شود.

بااین‌حال، ویژگی‌ها و عملکرد را به خطر نمی‌اندازد. در واقع حتی برای گیمرهای مشتاق نیز انتخاب مناسبی است. نیروبخش این دستگاه سامسونگ چیپست رده بالای Snapdragon 8+ Gen1 است که با به‌کارگیری در دستگاه‌های اندرویدی پرچم‌دار سال گذشته توانایی خود را ثابت کرده است.

با Z Flip 4 می‌توانید تمام بازی‌های گرافیکی را بدون زحمت اجرا کنید و در یک تجربه لذت‌بخش غرق شوید. صفحه‌نمایش اصلی آن یک پنل Dynamic AMOLED 2X است، درحالی‌که یک پنل Super AMOLED بر روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود که در هنگام بسته شدن دستگاه از آن استفاده می‌شود.

هر دو پنل دارای روشنایی و کیفیت بی‌عیب‌ونقص هستند. راه‌اندازی دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی همچنان تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و رضایت شما را در زمینه عکاسی تضمین می‌کند.

اگر به دنبال دستگاهی شیک با ارگونومی استثنایی هستید، بدون شک این مدل بهترین مدل سامسونگ در سری Z Flip است و می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد.

۱۰) Galaxy Z Flip 3

این دستگاه سامسونگ که یک مدل ممتاز و جذاب است، بدون شک می‌توان آن را به‌عنوان یکی دیگر از موارد استثنایی در خط تولید تاشو در نظر گرفت و با افتخار در لیست امسال بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ جای خود را ثبت کرد.

Z Flip 3 با طراحی متمایز و لوکس معرفی شده است. درست مانند Z Fold 3، این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند، اما در حالت بسته، به یک دستگاه جمع‌وجور و براق تبدیل می‌شود.

اندازه جمع‌وجور این گوشی در مقایسه با سری فولد امکان قیمت در دسترس تری را فراهم کرده است. اگر به دنبال متمایزترین گوشی هوشمند سامسونگ هستید، نادیده گرفتن این مدل مطمئناً درست نیست.

Galaxy Z Flip 3

۱۱) Galaxy M54 5G

این گوشی هوشمند سامسونگ دارای صفحه‌نمایش 6.7 اینچی + Super AMOLED است که آن را به یکی از قیمت مناسب‌ترین دستگاه‌های 5G سامسونگ تبدیل می‌کند. به لطف قیمت رقابتی و ویژگی‌های چشمگیر آن، گزینه‌ای ایدئال برای خرید است.

گنجاندن یک دوربین 108 مگاپیکسلی و یک باتری قابل‌توجه 6000 میلی‌آمپر ساعتی در M54 سامسونگ حضور آن را در لیست برترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال 2023، به‌ویژه از نظر ظرفیت باتری، تقویت می‌کند.

درحالی‌که سری M دستگاه‌هایی با ظرفیت‌های بالاتر ارائه می‌دهد، دلیل انتخاب این دستگاه‌ها در عملکرد باتری قوی آن‌ها در کنار سایر ویژگی‌ها نهفته است. در واقع، ارزش خرید یک معیار اصلی برای ما است.

۱۲) Galaxy M32 4G

یکی دیگر از دستگاه‌های قابل‌توجه سامسونگ، گلکسی M32 4G، با صفحه‌نمایش 6.4 اینچی خود که دارای نرخ تازه‌سازی سریع 90 هرتز و وضوح +Full HD است، مرور وب و تماشای ویدئوی شما را افزایش می‌دهد. این ترکیب تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر از قبل را تضمین می‌کند.

M32 با تنظیمات دوربین چهارگانه خود که دارای لنز 64 مگاپیکسلی است، یک تجربه عکاسی همه‌کاره را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دستگاه دارای یک باتری قابل‌توجه 5000 میلی‌آمپر ساعتی برای نسخه جهانی و یک باتری حتی قابل‌توجه‌تر 6000 میلی‌آمپر ساعتی برای نسخه هندی است که به ویژگی‌های برجسته آن اضافه می‌کند و بدون زحمت توجه شما را به خود جلب می‌کند.

۱۳) Galaxy M33

اگر عمر باتری اولویت اصلی شماست و به دنبال مدلی مقرون‌به‌صرفه با ظرفیت باتری بالا در میان لیست بهترین گوشی‌های سامسونگ هستید، این مدل مطابق با نیازهای شما طراحی شده است.

درحالی‌که ممکن است سری M از محبوبیت مشابه سری A برخوردار نباشد و پشتیبانی نرم‌افزاری کمتری از این شرکت دریافت کند، مطمئناً در مورد طول عمر باتری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

این گوشی ستودنی سامسونگ از یک باتری قابل‌توجه 6000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند به‌راحتی نیازهای شما را تا 2 روز برآورده کند. علاوه بر این، از شارژ سریع 25 واتی و شارژ معکوس 4.5 واتی پشتیبانی می‌کند و قابلیت شارژ آن را افزایش می‌دهد.

شایان‌ذکر است که این دستگاه سامسونگ در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه جهانی دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است، درحالی‌که نسخه هندی دارای باتری حتی بزرگ‌تر 6000 میلی‌آمپر ساعتی است. هر دو نسخه برای هدف قرار دادن بازارهای خاص معرفی شده‌اند.

۱۴) Galaxy M33

یکی دیگر از مزایای Samsung M33 صفحه‌نمایش Full HD + با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. درحالی‌که پنل TFT ممکن است لحظه‌ای مکث به شما بدهد، تراکم پیکسلی و کیفیت بالای نمایشگر تا حد زیادی این نقص را جبران می‌کند. علاوه بر این، وجود گوریلا گلس 5 یک لایه محافظ اضافی به صفحه‌نمایش اضافه می‌کند.

در زیر کاپوت، چیپست قدرتمند Exynos 1280 سوخت این گوشی را تأمین می‌کند و آن را برای اجرای روان بازی‌ها مناسب می‌کند.

با وجود نگرانی‌های احتمالی در مورد پنل TFT، این مدل به‌عنوان یکی از دستگاه‌های قابل‌ستایش در سری M سامسونگ شناخته می‌شود.

۱۵) Galaxy M62

گلکسی M62 با صفحه‌نمایش عظیم 6.7 اینچی خود، نه تنها از فناوری فوق‌العاده صفحه‌نمایش Super AMOLED Plus بهره می‌برد، بلکه از یک دوربین 64 مگاپیکسلی نیز استفاده کرده است.

چیزی که واقعاً آن را متمایز می‌کند باتری غول‌پیکر آن است که یکی از بزرگ‌ترین‌ها در میان گوشی‌های هوشمند با ظرفیت فوق‌العاده 7000 میلی‌آمپر ساعت است.

این قابلیت چشمگیر به تنهایی می‌تواند به‌راحتی شما را متقاعد کند که آن را در نظر بگیرید. بدون شک سامسونگ M62 عنوان بهترین عملکرد باتری را در سری سامسونگ را دارد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا