اخبار هنرمندان

بیوگرافی سارا منجزی، همسر و فرزند + حاشیه ها

بیوگرافی سارا منجزی + همسر و فرزندان

سارا منجزی یکی از هنرمندان زن ایرانی است که تاکنون نقش‌های مختلفی را در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بازی کرده است. این هنرمند در سال 1361 در اهواز متولد شده و اولین فیلم او از یاد رفته در سال 1389 می‌باشد. در ادامه می‌خواهیم به صورت کامل و اجمالی، بیوگرافی از این هنرمند را برای شما ارائه کنیم که شامل وضعیت اول، اکانت اینستاگرام، مجموعه آثار، عکس‌ها و افتخارات و فیلم های محبوبش می‌باشد.

بیوگرافی سارا منجزی

سارا منجزی، از هنرمندان زن ایرانی است که متولد اوایل دهه شصت بوده و به عنوان یک بازیگر و طراح لباس فعالیت می‌کند. مشخصاتی که برای بیوگرافی او بیان شده است، به شرح زیر می‌باشند:

  • نام کامل: سارا منجزی
  • تاریخ تولد: 7 دی ماه سال 1361
  • محل تولد: شوشتر، اهواز، خوزستان
  • تحصیلات: ایشان دارای لیسانس رشته معماری می باشند

سارا منجزی را می‌توان از جمله بازیگرانی دانست که در سن 28 سالگی وارد حرفه بازیگر شد. این هنرمند پس از آنکه توانست فارغ التحصیل رشته معماری در دوره لیسانس شود، به این حرفه رو آورد. البته ایشان همچنین سابقه فعالیت به صورت مدلینگ را هم دارد. از دیگر فعالیت‌هایی که برای این هنرمند بیان شده است، می‌توان به طراحی لباس اشاره کرد. یکی از فعالیت‌هایی که از این فرد دوره هنری‌اش می‌توان مشاهده کرد، گذراندن دوره بازیگری و فن بیان است که تحت نظر محمد رضا شریفی نیا گذراند. محمد رضا شریفی نیا از معروف ترین هنرمندان پرنفوذ در سینما است که متولد دهه 30 شمسی در تهران می‌باشد. در ادامه با معرفی اجمالی از این هنرمند، با ما باشید تا به بررسی بیشتر مشخصات خانم منجزی بپردازیم.

معرفی سارا منجزی
مشخصات خانم منجزی

اصالت سارا منجزی

خانم منجزی که اکنون 40 ساله شده است، از جمله هنرمندانی می‌باشد که اصالتی اهوازی دارد. اهواز به عنوان یکی از کلانشهرهای ایران شناخته می‌شود که مرکز استان خوزستان است. این مکان در حدود 1.2 میلیون نفر جمعیت داشته و 8امین شهر پرجمعیت در ایران شناخته می‌شود. اهواز میزبان برخی از بزرگترین کارخانه‌های مادر از جمله شرکت ملی مناطق نفت خیز، شرکت ملی حفاری، شرکت فولاد و غیره است.

در رابطه با اصالت مردم این منطقه باید گفت در حدود 45 درصد از مردم این منطقه فارس هستند. گویش فارسی این دسته از افراد به صورت فارسی معیار، شوشتری و دزفولی و … است. همچنین این شهر دارای 36 درصد عرب و نیز 16 درصد لر می‌باشد. اقلیت‌های دیگری نیز در این منطقه وجود دارند که شامل قشقایی، کرد و ارمنی، کلیمی و زردشتی هستند. با توجه به این معیارها می‌توان گفت اصالت سارا منجزی می‌تواند متعلق به یکی از سه گروه اول باشد. با این حال در هیچ اظهارنظری از ایشان در رابطه با اصالت چیزی بیان نشده است.

قد سارا منجزی

همانطور که گفتیم، سارا منجزی یکی از هنرمندان دهه شصتی و قدیمی در ایران است که در سنی بالاتر وارد این حرفه شده است. این فرد که اکنون 40 ساله است، در مورد قد خود اطلاعاتی نداده است. اما با توجه به تصاویر منتشر شده از او در کنار سایر بازیگران، می‌توان گفت قد او کمی کمتر از بهنام بانی است. قد بهنام بانی، یکی از خوانندگان سرشناس ایرانی، در حدود 179 سانتی‌تر گزارش شده است. بنابراین با توجه به این قضیه، می‌توان متوجه شد که قد خانم منجزی در حدود 174-176 سانتی‌متر می‌باشد.

در این قسمت بیوگرافی الناز حبیبی را بخوانید.

همچنین با توجه به تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، می‌توان در مورد وزن سارا منجزی نیز حدس‌هایی را زد. این عکس در حاشیه کنسرت بهنام بانی منتشر شده است که در سال 1396 برگزار شد. با توجه به این تصویر که در سالن میلاد نمایشگاه‌ بین المللی تهران برگزار شده است، با توجه به وزن بهنام بانی که در حدود 96 کیلوگرم ذکر شده است، می‌توان گفت وزن خانم منجزی نیز در حدود 85 کیلوگرم می‌باشد. با این حال تمامی این موارد به عنوان یک تخمین از زمان‌های گذشته برای او درنظر گرفته شده‌اند و هنوز آمار دقیقی از قد و وزن او از زبان ایشان بیان نشده است. اما با توجه به مقایسه‌هایی که از تصاویر می‌توان انجام داد، قد و وزن سارا منجزی به ترتیب در بازه 174-176 سانتی‌متر و 85 کیلوگرم خواهد بود.

قد و وزن سارا منجزی
مشخصات خانم منجزی

عکس های سارا منجزی

تصاویر مختلفی را می‌توان از سارا منجزی مشاهده کرد که در این عکس‌ها ایشان در کنار سایر هنرمندان قرار گرفته‌اند. برخی از عکس‌ها به صورت زیر می‌باشند. تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، عکسی از او در کنار برادرش علی منجزی است که به صورت آتلیه‌ای ثبت شده است. در این حالت عکس‌های خانم منجزی را می‌توان به چند حالت دسته بندی‌ کرد که بیشتر آنها به صورت تکی از قسمت چهره گرفته شده است. با این حال شما کاربران می‌توانید با مراجعه به اکانت اینستاگرام او، تصاویری را از خانم منجزی مشاهده کنید. لینک اینستاگرام سارا منجزی به صورت زیر می‌باشد:

لینک اینستاگرام سارا منجزی

ایشان در این صفحه دارای 621 هزار فالوور هستند و تاکنون 384 تصویر از خود قرار داده‌اند. اولین پستی که از ایشان در این پلتفرم منتشر شده است، به سال 2013 بازمی‌گردد که در آن تصویری از ایشان سوار بر اسب در سریال مختارنامه درج شده است. این بازیگر در برخی از عکس‌ها از نظر فن‌های خود به مهتاب کرامتی شباهت دارد.

تصاویر سارا منجزی 2
عکس کودکی سارا منجزی
تصاویر سارا منجزی
عکس های جذاب خانم منجزی

سارا منجزی قبل از عمل

آراستگی و زیبایی یکی از مهم‌ترین عناصری است که بسیاری از هنرمندان باید آن را داشته باشند. در این خصوص می‌توان به برخی از کارها از جمله عمل‌های صورت اشاره کرد. تاکنون منبع مورد تاییدی در مورد عمل کردن چهره این بازیگر گزارشی را ارائه نکرده است. به همین خاطر نمی‌توان گفت که او برای زیباتر شدن خود عمل‌هایی را انجام داده است. همچنین جالب است اظهارنظری از او را بدانید که در مورد عمل می‌گوید نباید عمل‌های زیبایی از جمله بوتاکس، ژل و غیره انجام شود. چراکه منجر می‌شود تا برخی از حرکات صورت مصنوعی شده و این منجر می‌شود تا طبیعی تر شدن اجرای نقش‌ها انجام نشود.

همسر سارا منجزی

شایعات بسیار زیادی در رابطه با ازدواج او مطرح شده است. اما با این حال باید گفت این صحبت‌ها اشتباه هستند. در این خصوص باید گفت سارا منجزی با اینکه اکنون 40 ساله است، اما مجرد است. تصاویر مختلفی از ایشان منتشر شده است که بارها شایعه ازدواج او را مطرح کرده‌ است. به عنوان مثال می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • در یک تصویر او به همراه برادرش یک عکس آتلیه‌ای گرفتند که باعث شده بود تا عده‌ای گمان کنند او ازدواج کرده و دارای همسر است و این قضیه را از دید فن‌های خود پنهان کرده است. با این حال مشخص شد که او در کنار برادرش بوده است.
  • مورد دیگری که به شایعات ازدواج او دامن زد، مربوط به 8 سال قبل است که در آن یک عکس از او با لباس عروسی منتشر شد. بعدا مشخص شد که این عکس در واقع تصویری از پلان آخر فیلم سکه عماد است که در کنار افراد دیگر اعم از عماد طالبزاده، پوريا حيدرى، على منجزى ثبت شده است.

همانطور که گفته شد، او هنوز ازدواج نکرده است و تصاویری که از او منتشر شده‌اند، یا مربوط به تصاویرش با برادر او بوده و یا تصاویری هستند که از سریال‌ها و نمایش‌های او در کنار سایر بازیگران منتشر شده است. شما می‌توانید آخرین اخبار از ازدواج و کارهای او را در اکانت اینستاگرامش دنبال کنید.

"همسر

سارا منجزی و فرزندش

یکی دیگر از شایعاتی که در مورد سارا منجزی منتشر شده است، فرزند دار بودن اوست. در این مورد تصاویر زیادی منتشر شده است که او دختر دارد. اما باید گفت برخی تصاویری که از او به صورت حجاب دار منتشر شده است، مربوط به سریال نفس شیرین است. این سریال دارای 13 قسمت است که در آن داستان پیرامون اهدای عضو می‌باشد. سارا منجزی در این سریال نیز بازی کرده است که رده سنی آن بالای 12 سال می‌باشد. سارا منجزی نقش زنی به نام شیدا را دارد که دارای یک دختر به نام شیرین است. این دختر اما دچار نارسایی قلبی است.

تصاویر منتشر شده از او در کنار فرزندش را می‌توان در موارد متعدد (3 بار) در اکانت اینستاگرامش مشاهده کرد که همگی از سریال نفس شیرین بوده است.

شایعه دیگری که در این رابطه برای او منتشر شد، تصویر او در کنار یک نوزاد بود. این تصویر اما مربوط به دختر فرد دیگری است که به نام مایا اکبری، فرزند شهاب اکبری شناخته می‌شود. شهاب اکبری یکی از خواننده‌های ایرانی است.

سارا منجزی و محمد علیزاده

حاشیه‌ها بخشی از زندگی افراد بزرگ از جمله بازیگران و خوانندگان است. در این قسمت نیز از حاشیه‌هایی که در مورد این هنرمند بیان شده است، می‌توان به رابطه او با محمد علیزاده اشاره کرد. ماجرا از جایی شروع می‌شود که در دی ماه سال 1400 اخبار ازدواج و رابطه سارا منجزی با محمد علیزاده پخش می‌گردد. محمد علیزاده یک خواننده و ترانه سرای ایرانی است که در سال 1360 متولد شده است. این هنرمند تاکنون 4 آلبوم و تک آهنگ‌های مختلفی را منتشر نموده است.

در رابطه با این شایعه باید گفت رابطه این دو از سال 1395 با شرکت سارا منجزی در کنسرت او شروع می‌شود که رفته رفته سارا منجزی جزوی از شرکت کنندگان ردیف اول کنسرت‌ها و برنامه‌های او بوده است. پس از وقوع این شایعه، آنها تا مدت‌ها در این موضوع سکوت کرده و در نهایت با پرسشی که به صورت مستقیم از این فرد مطرح شد، سارا منجزی بیان می‌کند که او طراح لباس بوده و روابط آنها صرفا کاری بوده است. او در رابطه با محمد علیزاده می‌گوید که خوشحال است که با این آدم بسیار بزرگ و خوش قلب آشنا شده است.

"<yoastmark

مادر سارا منجزی کیست؟

یکی از سوالاتی که در رابطه با بازیگران مطرح می‌شود، شناخت والدین و تصویر آنها است که در ادامه تصویری از پدر و مادر سارا منجزی قرار داده شده است. در این رابطه باید گفت سارا منجزی در یک خانواده 4 نفر با یک برادر به دنیا آمده است که وابستگی شدید به او دارد. او موفقیتش را مرهون والدین و خانواده‌اش می‌داند. این هنرمند، در تصویرهایی که از مادر او دیده می‌شود، او یک فرد مقید به حجاب و عینکی است. او در عکس‌هایی از پدر و مادر خود یاد کرده و از مادرش هم به خاطر روز مادر تشکر کرده است. در پست دیگری او با اشتراک عکسی با مادرش می‌گوید که “مادرم فقط برام دعاکن”، همچنین در عکس دیگری که در اینستاگرامش منتشر کرده است، نوشته است “مادرجان روزت مبارک♥️♥️♥️♥️”.

سارا منجزی در سریال پایتخت

سریال پایتخت یکی از سریال‌های پرطرفدار در ایران است که سارا منجزی نیز در ان بازی کرده است. در این خصوص ابتدا باید گفت پایتخت یک سریال با 6 فصل است که از سال 1390 تا سال 1399 به طول انجامیده است. نقش سارا منجزی در سریال پایتخت در فصل اول بوده است. داستان این فصل در رابطه با خانواده نقی معمولی است که تصمیم گرفته است از شیرگاه به تهران مهاجرت کند. با این حال مشکلات بسیار زیادی را در این سفر مشاهده می‌کند که می‌بایست با آنها دست و پنجه نرم کند و خانواده خود، اسباب و اثاثیه را با کامیون ارسطو ببرد.

سارا منجزی پدر و مادر
والدین سارا منجزی

سارا منجزی در گاندو

یکی دیگر از نقش آفرینی‌های سارا منجزی را می‌توان در سریال گاندو مشاهده کرد. این سریال در سال 1398 منتشر شده و تاکنون 2 فصل از آن ساخته شده است. داستان این سریال بسیار جنجالی است و مربوط به سران دولت و اتفاقات سیاسی می‌باشد. فصل اول 30 قسمت و فصل دوم 37 قسمت دارد. داستان راجع به یک مجموعه امنیتی است که در حال کشف و بررسی عناصر و ماموریت های جاسوسی در خارج و داخل ایران می‌باشد. این سریال همچنین به آقازاده‌ها نیز پرداخته است.

خانم منجزی در فصل دوم این سریال بازی کرده است. در این فصل خارجی‌ها در وزارت خارجه نفوذ می‌کنند. او نیز در این سریال نقش بسیار متفاوتی را تجربه کرده است.

از جمله فیلم‌های این بازیگر می‌توان گفت:

  • 1389 – از یاد رفته
  • ۱۳۹۰ – پایتخت 1
  • ۱۳۹۰ – تقدیر
  • ۱۳۹۱ – کلاه پهلوی
  • ۱392 – تاکسی پلیس
  • ۱۳۹۵ – سایبر
  • ۱۳۹۶ – نفس شیرین
  • ۱۳۹۷ – بهترین نقش زندگی
  • ۱۴۰۰ – گاندو 2
  • ۱۴۰۰ – کلبه عمو پورنگ
  • ۱۴۰۰ – نارگیل

از فیلم های سینمایی وی می‌توان گفت:

  • 1389 – خنده در باران
  • 1389 – دردسر بزرگ
  • 1392 – کالسکه
  • ۱۳۹۳ – دریا کنار
  • 1393 – هدیه
  • ۱۳۹۳ – چهارشنبه خون به پا می‌شود
  • ۱۳۹۵ – لابی

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.2 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 15

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا