اخبار هنرمندان

بیوگرافی غزل شاکری بازیگر و همسرش

بیوگرافی غزل شاکری بازیگر و همسرش را به همراه تصاویر شخصی و همسرش + اینستاگرام و ماجرای درگذشت مادرش فرشته  طائرپور  را در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید با ما همراه باشید.

بیوگرافی غزل شاکری بازیگر

خانم غزل شاکری متولذ  22 اسفند ماه سال 1357 و زاده تهران است که علاوه بر بازیگری به طراحی علاقه وافری دارد وی دخنر زنده یاد فرشته  طائرپور  از کاگرداتخای سینما می باشد .

بیوگرافی غزل شاکری بازیگر و همسرش

وی در رشته مهندسی طراحی صنعتی دانشگاه تهران تحصیل کرده است.

اوج شهرت

غزل شاکری با بازی زیبایش در فصل اول سریال شهرزاد توانست درهای موفقیت را به روی خودش باز کند و رفته رفته از سال 93 به بعد با ایفای نقش آذر در سریال شهرزاد که از شبکه خانگی پخش شد به اوج شهرت رسید.

غزل چگونه بازیگر شد ؟

او توانست در سال 1366 و وقتی که تنها 9 سال سن داشت بازیگر شود ، غزل شاکری یک بازیگر و طراح صحنه و لباس ایرانی اسـت. او حضور خویش را در سینما از سال 1366 با فیلم ماهی , بـه کارگردانی کامبوزیا پرتوی آغاز کرد. او بیشتر بخاطر بازی در نقش گلنار در فیلمی بهمین نام شناخته میشود. او این فیلم را در ده سالگی خود بازی کرده‌اسـت.

بیوگرافی غزل شاکری بازیگر

از بازیگری تا خوانندگی

علاقه زیادی به موسیقی و خوانندگی دارد و یک شعر بسیار زیبا در سریال شهرزاد را خودش خوانده است. وی می گوید موزیک را خیلی دوست دارم و اوقات فراغت را با ساخت آهنگ و سرودن شعر می گذرانم.

مجموعه آثار هنری

از جمله سوابق هنری وی می توان بـه ایفای نقش در فیلم‌هایي نظیر,ماهی «کامبوزیا پرتوی، 1366»، گلنار «کامبوزیا پرتوی، ۱۳۶۷»، وقتی همه ی خواب بودند, «فریدون حسن پور، ۱۳۸۴» آینه‌هاي روبه‌رو «نگار آذربایجانی» و طراحی صحنه و لباس فیلم‌هاي, وقتی همه ی خواب بودند و آینه‌هاي روبه‌رو اسـت.

بیوگرافی غزل شاکری بازیگر

ازدواج و همسر

وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است .

غزل شاکری

بیوگرافی غزل شاکری بازیگر

بیوگرافی غزل شاکری بازیگر

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.6 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 8

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا