اخبار هنرمندان

بیوگرافی گلاره عباسی [عکس های جدید وی + همسرش]

آثار جذاب گلاره عباسی + بیوگرافی و عکس های جدیدش

گلاره عباسی از جمله بازیگران باسابقه ایرانی است که می‌توان نقش آفرینی او را در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند در چشم باد، شهرزاد و دراکولا به یادماندنی و منحصربفرد دانست. در این مقاله با ما باشید تا بیشتر با این بازیگر 38 ساله ایرانی آشنا شویم و راجع به حواشی و زندگی او بیشتر صحبت کنیم.

بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی، از بازیگران آرام و بی حاشیه ایرانی است که فعالیت خود را از دهه 80 شمسی در ایران شروع کرده است. این بازیگر که اکنون نزدیک به چهل سال سن دارد، متولد سال 1362 در 29 تیرماه است. در این راستا، می‌خواهیم مروری بر فعالیت‌ها و زندگی ایشان داشته باشیم و بیشتر با این چهره هنرمند ایرانی آشنا شویم.

مشخصات بیوگرافی گلاره عباسی به شرح زیر است:

  • نام و نام خانوادگی: گلاره عباسی
  • تاریخ تولد: 29 تیر سال 1362 (اکنون 38 سال سن دارد)
  • محل تولد: تهران
  • تحصیلات: فارغ التحصیل رشته تئاتر
  • وضعیت تاهل: متاهل
  • تاریخ ازدواج: تاریخ دقیق ازدواج این بازیگر در 28 خرداد ماه سال 1394 است
  • تعداد خواهر و برادر: یک خواهر
  • همسر و فرزندان: همسر ایشان ادیب راد هستند

گلاره عباسی تحصیلات خود را در یکی از دانشگاه‌های تهران به نام دانشگاه هنر و معماری تهران گذرانده است که در طول دوره تعلم، تحت نظر استاد امین تارخ بود. این بازیگر سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌ها در یک خانواده 4 نفره بزرگ شده است که پدرش بهرام عباسی نام دارد. این بازیگر تنها یک خواهر دارد که نام او بهار است و در زمینه تغذیه به عنوان متخصص فعالیت می‌کند. او در کشور کانادا مشغول به فعالیت است.

معرفی گلاره عباسی
بیوگرافی برای گلاره عباسی

عکس گلاره عباسی

این بازیگر ایرانی اولین حضور و بازیگری‌اش را در دنیای سینما با بازی در فیلم سینمایی “یک گزارش واقعی” به کارگردانی داریوش فرهنگ انجام داده است. شاید بتوان یکی از نقاطی که توانسته است او را به شهرت برساند، هم بازی شدن با اساتید دیگری از جمله داوود رشیدی و داریوش فرهنگ باشد. در این فیلم او در نقش لیلا قرار دارد. داستان فیلم راجع به رو در رو شدن دو رفیق قدیمی با یکدیگر است.

اگر بخواهیم دو مورد مهم از آثار این بازیگر را نام ببریم که باعث بالاتر رفتن او شده است، می‌توان به سابقه بازیگری در فیلم “در چشم باد” به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیون پس از فارغ شدن از تحصیلاتش اشاره نمود و مورد دوم سریال “شیدایی” است که در سال 1390 توانست از طریق آن شهرت بسیاری را کسب کند. این هنرمند توانست در سال‌های 1390 با پخش این سریال در قاب شبکه 3 سیما دیده شود. لیلا نام نقشی است که به او داده است. داستان روایتی اجتماعی و عاشقانه دارد.

عکس جدید گلاره عباسی
عکس تازه از گلاره عباسی
عکس گلاره عباسی 2
عکس از گلاره عباسی بازیگر زن

گلاره عباسی و همسرش

در رابطه با ازدواج این بازیگر که از مهم‌ترین وقایع زندگی اوست نیز می‌توان به ازدواجش با ادیب راد اشاره نمود که در سال 1394 رخ داد. اون در سن 32 سالگی خبر ازدواجش با این فرد را پس از مدت‌ها آشنایی و شناخت نسبت به او اعلام کرد. طریقه اعلام این خبر نیز از طریق فضای مجازی و از طریق صفحه اینستاگرام بود که در آن نوشت:

“به نام پرودگارمون اغاز می کنیم زندگی مشترکمون را. تا در کنار هم جوان تر شویم و عمیق تر ….. و امید است که همراه ما در این پیوند صداقت باشه و شرافت. با دعای خیر شما مردم خوب وطنم. پیشاپیش عید بر همه مبارک باد”

او درباره ازدواجش با این فرد در دورهمی برای بار دوم به این نکته هم اشاره می‌کند که خانم مرضیه برومند سبب آشنایی آنها شده است.

همسر گلاره عباسی
همسر و فرزند گلاره عباسی

گلاره عباسی در شهرزاد

یکی دیگر از آثار جذابی که در کارنامه گلاره عباسی دیده می‌شود، بازی در سریال شهرزاد است که در این باره او می‌گوید به دنبال کارهایی است که بتواند کیفیت خوبی را ارائه دهد و کارنامه او را پربارتر نمایش دهد. او می‌گوید این سریال بازیگران و مخاطبان بسیاری دارد که بسیار ارزشمند خواهد بود. او در این مجموعه در نقش اکرم بازی می‌کند. از نظر خانم عباسی این نقش به صورت خاکستری و منفی درنظر گرفته شده است. از این رو او از طریق فضای مجازی، هرازگاهی با خواندن کامنت‌ها می‌تواند انتقاداتش را نسبت به کاراکتر خود مشاهده کند.

او می‌گوید کاراکتر اکرم توانسته است مخاطبان را به خود جذب کند و این کار از طریق همراه شدن مردم و گله کردن آنها از این نقش واضح است. این کاراکتر برای او جذاب است و به دلیل ابعاد متفاوتی که از طبقات بالا و پایین دارد، متفاوت از دیگر نقش‌ها می‌باشد. در انتها او اضافه می‌کند که از آنکه نقش مثبتی را بازی نکرده و توانسته است نقش منفی را نیز تجربه کند، خوشحال است.

گلاره عباسی در چشم باد

شاید بتوان یکی از بهترین بازی‌های ماندگار این بازیگر را در سریال در چشم‌های باد دانست که توانست اولین نقش مهم بازیگری خود را پس از گذراندن تحصیلات هنری‌اش ایفا کند. این بازیگر توسط امین تارخ در سریال چشم باد معرفی شد و توانست مهارت بازیگر خود را در آنجا به نمایش بگذارد.

در چشم باد یکی از به یادماندنی‌ترین سریال‌هایی است که در سال 1388 در تلویزیون نمایش داده شده است. این سریال به کارگردانی مسعود جعفری جوزان ساخته و پرداخته شده است و داستانی کلی آن راجع به حوادث سیاسی در ایران است که از دیدگاه نقش اول سریال در سال‌های 1300 – 1360 روایت شده است. بازیگران بسیاری در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند که می‌توان تعداد کاراکترهای آن را به 150 نفر بسط داد. این سریال همچنین در لوکیشن‌های مختللفی در طی 5 سال ضبط شد. این هنرمند با انتشار 2 عکس زیر در اینستاگرام خود از این سریال به این صورت یاد می‌کند:

” اون وقت ها…. در چشم باد… یاد ماهچهره عزیز گرامی…”

“دوازده سال پیش سریال در چشم باد همراه با کامبیز دیرباز عزیز و پارسا پیروز فر نازنین، خواهر و برادران سریال در چشم باد”

گلاره عباسی در این سریال نقش فاطمه دختر حسن ایرانی و گل نسا را بازی می‌کند.

گلاره عباسی در چشم باد
عکس قدیمی از گلاره عباسی

گلاره عباسی ابلق

ابلق نام فیمی به کارگردانی نرگس آبیار است که در در سال 1399 منشر شد. این سریال میزبان بازیگران مختلفی از جمله الناز شاکردوست، محمد حسین قاسمی و نیز خانم عباسی بوده است. در نهایت این فیلم توانست به عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و برنده سیمرغ بلورین آن شود.

داستان فیلم راجع به زنی است که در قسمت حاشیه شهر زندگی می‌کند. گلاره در این فیلم در نقش شهلا قرار دارد. او توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در این فیلم در 33 امین جشنواره فیلم فجر برنده شود. خانم عباسی در رابطه با این فیلم که راجع به تعرض به زنان است، امید دارد که بتواند به عنوان نمایشی از شجاعت زنان روحیه بخش باشد.

نقش شهلا روایت زنی است که سعی می‌کند با چشم بستن از برخی حقایق، زندگی خود را هرطوری شده است، حفظ نماید. جالب است بدانید این بازیگر با گریم و لحنی متفاوت در این فیلم نسبت به دیگر کارها نقش ایفا کرده تا بتواند کاراکتر شهلا را بهتر ارائه کند و برای تناسب بیشتر نیز 10 کیلو وزن کم کرده بود.

گلاره عباسی دورهمی

گلاره عباسی در برنامه دورهمی دو بار حضور یافته است. بار اول در تاریخ 18 تیر سال 1395 (فصل اول قسمت 42) و بار دوم در تاریخ 23 اسفند سال 1398 (در فصل چهارم) می‌باشد. در بار اول به مدت 24 دقیقه به عنوان میهمانی گفتگو کرد. از جمله بحث‌های مطرح شده در این قسمت می‌توان به فضای آرام خانواده، حال و هوای سی سالگی خود، بحران زنان در این دوره سنی، دوران زندگی در دهه بیست و سی زندگی، موفقیت‌های کاری این هنرمند و خاطره تصادف ماشین او اشاره نمود.

بیوگرافی کامل مهران مدیری را در این قسمت مطالعه کنید.

این هنرمند یکبار دیگر نیز در دورهمی دعوت شد که مهران مدیری علت دعوت را فعالیت‌های او در زمینه سینمای نابینایان بیان می‌کند. خانم عباسی در این قسمت در رابطه با این کار می‌گوید او و همکارانش براین قشر از جامعه فعالیت فرهنگی را شروع کرده است که در آن به دوبله قصه‌های شاهنامه می‌پردازند. از دیگر مباحث مطرح شده در این دور می‌توان به ازدواج، شروع فعالیت هنری، فیلم در چشم باد، رانندگی بد، ترس زیاد از گربه‌ها و … اشاره نمود. در انتها مهران مدیری این برنامه را به عنوان آخرین برنامه دورهمی در سال 1398 اعلام کرد.

گلاره عباسی دورهمی
گفتگوی گلاره عباسی در دورهمی

گلاره عباسی دراکولا

دراکولا، نام سریالی به کارگردانی مهران مدیری است که به حال و هوای کسانی که ژن خوبی دارند در دنیای اقتصاد می‌پردازد. این سریال که چاشنی طنزی در خود دارد، با بازیگری گلاره همراه است که در آن در نقش یک زن لاکچری به نام مبینا را برعهده دارد. زنی که استایل رفتار افاده‌ای و متفاوتی دارد.

داستان این سریال که به عنوان پخش خنگی در سال 1400 منتشر شده است، راجع به خانواده‌ای است که به پولشویی و به رخ کشاندن مال و اموالشان می‌پردازند. همچنین از نکات حاشیه‌ای می‌توان به جلب مخاطبان به اکانت اینستاگرام این بازیگر پس از ایفای نقشش در سریال دراکولا اشاره نمود.

گلاره عباسی بدون حجاب

اینستاگرام را می‌توان مهم‌ترین شبکه اجتماعی برای این بازیگر دانست که تاکنون بیش از 1255 پست از آن منتشر شده است. این بازیگر در اینستاگرام خود بیش از 2 میلیون فالوور دارد. شما می‌توانید صفحه ایسنتاگرام او را با جستجوی gelarehabbasi بیابید.

گلاره عباسی بدون حجاب
عکس جذاب از گلاره عباسی

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.7 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 6

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا