اخبار هنرمندان

بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغان در ایران+عکس‌های فرشته حسینی

مجموعه‌ای از تصاویر فرشته حسینی

در این مقاله به بیوگرافی خانم فرشته حسینی و زندگی هنری او می پردازیم.

اصالت فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد  ششم اردیبهشت ماه سال هفتاد و شش می‌باشد. او در خانواده‌ای پر جمعیت با اصالت افغان در تهران به دنیا آمده است. او 6 خواهر و یک برادر دارد. وی به دلیل سختی‌های زندگی شخصی اش در کودکی مجبور به کار در کارگاه خیاطی بوده است.

عکس ژورنالی فرشته حسینی

فعالیت هنری

وی فعالیت خود را در 9 سالگی آغاز و به دلیل حساسیت‌های خانواده از تئاتر شروع کرده و با بازی در سریال قورباغه ساخته هومن سیدی و بازیگری نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولتشاهی در نقش لیلا بسیار شناخته شده است.

اولین تجربه فرشته حسینی جلو دوربین با بازی در فیلم “من یک دختر شادم” با کارگردانی سامره رضایی صورت گرفت. پس از آن او در فیلم‌های:

  • رفتن
  • یلدا
  • شکستن همزمان بیست استخوان
  • سونامی
  • هفت و نیم

ایفای نقش کرد.

فرشته حسینی با بازی در فیلم “رفتن” به کارگردانی نوید محمودی به عنوان نماینده سینمایی افغانستان در هفتاد و نهمین دوره مراسم اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان، توانست در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش به عنوان بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم انتخاب شود. این فیلم محصول مشترک ایران و افغانستان است و در سال 94-95 تولید شده است.

آموخته های فرشته حسینی از حضور در دوره‌های آموزش بازیگری اساتیدی مانند اصغر محبی، آقای رحمانیان و خانم نصیرپور بوده است.

زندگی عاطفی

خبری مبنی بر ازدواج فرشته حسینی وجود ندارد اما در تاریخ چهارم اردیبهشت 1400، نوید محمد زاده در صفحه مجازی اینستاگرام خود تولد او را به طور عاشقانه تبریک گفت و خبر ارتباط عاطفی خود با فرشته حسینی را علنی کرد. همچنین فرشته حسینی در استوری پیج خود نسبت به پست تبریک تولدش واکنش نشان داد. در زیر کپشن نوید محمد زاده را می خوانید:

جانمی

جان

افغان بخوام بگم

جان من اَستی

کوردی بخوام بگم

گیانمی

گیان.

تولدت مبارک

همچنین در مصاحبه یک سرایدار هنرمند افغانی با تلویزیون ایران، حضور نوید محمدزاده به همراه فرشته حسینی جهت خرید آثارش آشکار شد. که این نشان از ارتباط این دو بازیگر می‌باشد.

رابطه عاطفی فرشته حسینی و نوید محمدزاده

 

واکنش فرشته حسینی به تبریک تولد نوید محمدزاده

نظر فرشته حسینی از حضورش در ایران

فرشته حسینی بارها نظر مخالف خود در رابطه با نژادپرستی را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده و اینگونه ناراحتی خود را نسبت به واکنش‌های موجود در برابر افغان‌ها نشان داده است.

فرشته حسینی در مصاحبه خود با شبکه افغان از سختی‌ها و  همچنین حمایت هنرمندان ایرانی این چنین گفت:

شاید باورتان نشود در دورانی که کار می‌کردم آنقدر که دوستان افغانی خودم من را تحقیر کردند توسط دوستان ایرانی ام تحقیر نشدم; چون فکر می‌کردند به عنوان یک دختر در جایگاه درستی نیستم. در ایران سختی‌های بسیاری کشیده ام اما در حرفه خود هنر و ارتباط با هنرمندان حتی یک روز را به یاد ندارم که تحقیر شده باشم و بسیاری از بازیگران و کارگردانان ایرانی به من کمک کردند و خوشحال بودند که نام کشورم را حفظ می‌کنم.

اصالت فرشته حسینی
عکس منتشر شده در اینستاگرام فرشته حسینی با #هر_ حیوان_ یک_ انسان
عکس منتشر شده در اینستاگرام فرشته حسینی
عکس منتشر شده در اینستاگرام فرشته حسینی در روز تولدش

 پیج اینستاگرام فرشته حسینی

فرشته حسینی با آی دی fereshtehosseini_ در اینستاگرام فعالیت دارد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا