بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی ناصر الخلیفی و همسرش + اینستاگرام

بیوگرافی ناصر الخلیفی صاحب باشگاه پاری سن ژرمن و همسرش + اینستاگرام وی را به همراه تصاویر در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید با ما همراه باشید.

بیوگرافی ناصر الخلیفی

ناصر الخلیفی (انگلیسی: Nasser Al-Khelaifi‎؛ متولد ۱۲ نوامبر ۱۹۷۳) یک تاجر و سرمایه‌دار و همچنین بازیکن حرفه‌ای سابق تنیس اهل کشور قطر است ،  فارغ‌التحصیل دانشگاه اقتصاد قطر است. به مدت ۵ سال در تیم تنیس قطر بازی کرد واز سال ۲۰۰۸ رئیس اتحاد تنیس قطر است.

بیوگرافی ناصرالخلیفی مالک باشگاه پاری سن ژرمن

زندگی شخصی

پدر و پدربزرگ او صیاد مروارید بودند. وقتی ۱۱ ساله بود رابطه او با امیر قطر شروع شد.

آغاز فعالیت

کار خود را به عنوان مدیر حقوقی در تلویزیون ورزشی جزیره شروع کرد. در سال ۲۰۱۳ به عنوان مدیر عامل شبکه‌های ورزشی جزیره ترفیع پیدا کرد و سپس به رئیس شبکه‌های تلویزیونی بین اسپورت تبدیل شد

بیوگرافی ناصرالخلیفی مالک باشگاه پاری سن ژرمن

سوابق کاری

او رئیس و مدیر ارشد اجرایی شرکت بی‌ان مدیا گروپ، رئیس سرمایه‌گذاری‌های ورزشی قطر، رئیس فدراسیون تنیس قطر (QTF) و معاون فدراسیون تنیس آسیایی برای غرب آسیا (ATF) است.

وی همچنین هم‌اکنون مدیرعامل باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن است. وی همچنین با خرید نیمار و کیلیان امباپه برای باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال را شکست.

مالک باشگاه پاری سن ژرمن کیست؟

بعداز اینکه سازمان سرمایه‌گذاری قطر در سال ۲۰۱۱ باشگاه پاری سن ژرمن را خرید ناصر الخلیفی به عنوان رئیس آن انتخاب شد. او توانست ستاره‌های بزرگی از قبیل نیمار، ابراهیموویچ، کاوانی، کلیان امباپه، سرخیو راموس، واینالدوم، دوناروما و لیونل مسی را به باشگاه جذب کند و ۱۳ جام در فوتبال کسب کند. در سال ۲۰۱۵ تمام صندلی‌های باشگاه را به صندلی‌های راحتی تبدیل کرد و ۱۰۰ میلیون دلار برای بهینه و افزایش کیفیت باشگاه در نظر گرفته شده‌است.

جریمه شدن توسط دادگاه اقتصادی مصر

در سپتامبر ۲۰۱۸ دادگاه اقتصادی مصر، شبکه‌های تلویزیونی بین سپورت و رئیس آن ناصر الخلیفی به دلیل مخالفت در ماده ۸ قانون حمایت از رقابت، ۴۰۰ میلیون جنیه جریمه کرد.

بیوگرافی ناصرالخلیفی مالک باشگاه پاری سن ژرمن

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا