ترفند

نحوه ضبط مکالمه با گوشی سامسونگ [معرفی برنامه‌های کاربردی]

ضبط تماس با گوشی سامسونگ چگونه است؟

نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ چگونه است؟ آیا امکان ضبط تماس از طریق برنامه‌های داخلی و تنظیمات گوشی سامسونگ وجود دارد؟ در این قسمت از مجله جوان ایرانی، می‌خواهیم راجع به راه‌های ضبط تماس با گوشی‌های سامسونگ صحبت کنیم و به روش‌هایی که از طریق خود دستگاه به صورت پیشفرض و یا اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه وجود دارد بپردازیم و نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ را به صورت کامل بیان کنیم. شما می توانید نحوه ضبط تماس با گوشی های شیائومی را نیز در سایت ما مشاهده کنید.

 

ضبط تماس

ضبط تماس یکی از فعالیت‌هایی است که می‌تواند در زمان‌های خاصی یا در مکالمات روزمره ما، بسیار کمک کننده باشد. امروزه با توجه به پیشرفته فناوری و گسترش ارتباطات مختلف در میان مردم، که به لطف افزایش دستگاه‌های ارتباطی از جمله موبایل، میسر شده است، شاهد آن هستیم که دستگاه‌های موبایل قادرند تا علاوه بر برقراری تماس، امکان ضبط کردن مکالمات تلفنی و ضبط صدای تماس سامسونگ را نیز داشته باشند.

منظور از ضبط تماس، رکورد کردن و یا ثبت کردن مکالماتی است که بین شما و فردی که با شما تماس گرفته است، انجام می‌شود. این مهم از طریق اپلکیشن‌های مختلفی انجام می‌شود که شما کاربران می‌توانید آن را با روش‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم، انجام دهید. ضبط تماس همچنین با عنوان Call Recording نیز شناخته می‌شود که به می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود. امروزه ضبط تماس یکی از اجزای و فرآیند‌های رایج در راه اندازی یک کسب‌و‌کار موفق است. برای چندین دهه، سازمان‌ها قابلیت ضبط تماس‌ها را در فناوری مرکز تماس خود به کار گرفته‌اند تا نتایج بهتری را برای مشتریان و نام تجاری آنها به ارمغان بیاورند. بنابراین مهم است که بدانید ضبط تماس  برای هر سازمانی می‌تواند با سیستم ضبط تلفن انجام شده و بسیار مهم باشد.

جالب است بدانید که راه‌های جمع آوری داده‌ها همراه قوانین ضبط تماس با خدمات مشتری، سابقه‌ای بیش از یک قرن دارد که از آن زمان تاکنون دسخوش تغییرات بسیاری گشته است. اولین بار ضبط با دستگاه دیسک مومی که در سال 1903 ایجاد شده بود، استارت آن زده و اولین ضبط صوت در دهه 1930 توسط دانشمندان ساخته شد. از آن زمان، قطعات متعددی از این فناوری برای ساده سازی و بهبود فرایند ضبط استفاده می‌کنند.

در ادامه قبل از آنکه به نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ بپردازیم، به این نکته هم می‌خواهیم اشاره کنیم که رکورد کردن تماس می‌تواند به علل مختلفی انجام شود که از آن جمله می‌توان به:

  • بهبود کیفیت تماس‌ها و ارتقاء مهارت تکرارها: یکی از روش‌هایی که می‌تواند باعث بهبود کیفیت مهارت گفتگو و تماس شما شود، ضبط و توجه به نحوه مکالمه شما است که باعث می‌شود به نکات قوت و ضعف خود در مکالمه تلفنی، که امروزه یکی از مهارت‌های مهم در مشاغل خدماتی است، پی ببرید.
  • ثبت جزئیات فراموش شده یا فراموش شده: یکی دیگر از مهم‌ترین کاربردهای ضبط تماس، ثبت جزئیات فراموش شده‌ای است که ممکن است از ذهن شما در رفته باشد. در این حالت، بایستی توجه کنید که این مکالمات ممکن است مهم باشد و بایستی ضبط و در جایی ذخیره گردد.
  • پیگیری اطلاعات مربوط به مشتریان و افزایش خدمات به مشتریان: ضبط تماس در سازمان‌های مختلف به یک امر رایج تبدیل شده است که از آن طریق شرکت‌ها می‌توانند اطلاعاتی از مشتریان و کاربران خود را در دیتابیس خود ذخیره کنند و یا از طریق آن به نقاط ضعف و قوت شرکت و دریافت انتقادات و پیشنهادات بپردازند.

همچنین از دیگر کاربردهای نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ و رکورد کردن تماس‌های تلفنی می‌توان گفت:

  • با جداسازی جنبه های مهم یک مکالمه، محصولات سفارشی بسازید.
  • مدیریت شهرت و بهبود رعایت مقررات

ضبط تماس با گوشی های سامسونگ

 

ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ

از آنجایی که ضبط تماس یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که امروزه استفاده می‌شود، می‌توانید آن را در وسایل الکترونیکی مختلفی جستجو کنید که یکی از این وسایل، گوشی‌های موبایل هستند. ضبط تماس با گوشی سامسونگ یکی از قابلیت‌های مهمی است که امروزه در اکثر گوشی‌های هوشمند وجود دارد و می‌تواند به صورت یک برنامه دیفالت در خود دستگاه و یا یک برنامه جانبی در تلفن همراه شما نصب شود.

ضبط تماس به راحتی از طریق برنامه داخلی خود گوشی سامسونگ قابل انجام است. با استفاده از دستگاه ضبط تماس در تلفن همراه خود، می‌توانید تمام تماس‌های خروجی را به کمک آن برنامه در تلفن همراه خود به صورت خودکار ضبط کنید. برنامه‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد که می‌توانید تعریف کنید که برای کدام کاربران و کدام دستگاه‌ها باید تماس‌ها به طور خودکار ضبط شوند. شما می‌توانید مکالمات ضبط شده را به راحتی برای بایگانی در دستگاه خود بارگیری کنید.

در ادامه می‌خواهیم به روش‌ها و نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ بپردازیم. سالهاست که قابلیت ضبط مکالمات یکی از ویژگی‌های داخلی گوشی‌های هوشمند Galaxy است. با این حال، در بعضی مدل‌ها، متأسفانه، ضبط تماس تلفنی در تلفن‌های Android مانند Samsung Galaxy S10 چندان ساده نیست. در اکثر گوشی‌های اندرویدی، به این نکته توجه کنید که ممکن است هیچ برنامه‌ای برای ضبط داخلی از طریق برنامه‌های دیفالت دستگاه وجود نداشته باشد و تعداد کمی برنامه قابل اعتماد برای ضبط تماس در فروشگاه Google Play وجود دارد. از همین رو، نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود تا شما بتوانید مکالمات خود را با مخاطبین و کسانی که به شما زنگ می‌زنند، ریکورد کنید.

در ادامه در ابتدا به روش‌ها و نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ توسط برنامه‌های داخلی که در این گوشی‌ها قرار داده می‌شوند، می‌پردازیم. سپس، از آنجایی که برخی از دستگاه‌های سامسونگ این قابلیت را دارند و برخی دیگر نه، به معرفی برنامه‌های ضبط مکالمه تلفن همراه در گوشی سامسونگ و گوشی اندرویدی پرداخته و بهترین‌های این عرصه را به شما معرفی می‌کنیم.

ضبط تماس با گوشی سامسونگ

نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ

راه‌حل اولی که بایستی برای نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ بیان کنیم، ضبط تماس مکالمه از طریق خود برنامه تماس یا Call در تلفن‌های سامسونگ است که می‌توانید از همان برنامه درون گوشی برای ضبط مکالمه استفاده کنید. این برنامه معمولا به صورت یک آیکون تماس ظاهر می‌شود و در صفحه اصلی قرار دارد. شما می‌توانید با کمک این برنامه داخلی، اقدام به تماس با دیگران نموده، تاریخچه تماس‌های گرفته شده را مشاهده کرده و شماره‌گیری کنید.

نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ در این برنامه به این صورت است که برای دسترسی به عملکرد اصلی ضبط تماس داخل گوشی ساموسنگ، برنامه تلفن خود گوشی را باید باز کنید، روی منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس به روی گزینه تنظیمات کلیک کرده و وارد بخش تنظیمات شوید. زمانی که این گزینه را بزنید، یک صفحه و یک لیست برای شما ارائه می‌شود. شما باید گزینه Record Calls را در بالای فهرست کلیک کنید تا فعال شود. همانطور که در عکس زیر مشخص شده است، بلافاصله در زیر گزینه‌ای که قابلیت محافظت از هرزنامه را ارائه شده را مشاهده می‌کنید.

اگر این گزینه را نمی‌بینید، مطمئن شوید که مسیر دسترسی به تنظیمات تماس‌ها در گوشی سامسونگ خود را به درستی انتخاب کرده و رفته‌اید. در غیر اینصورت، با فرض اینکه همه چیز درست باشد و شما هنوز گزینه‌ای را برای ضبط تماس‌های تلفنی، به صورت خودکار یا غیر آن مشاهده نمی‌کنید‌، باید به این نکته توجه کنید که به احتمال زیاد این مورد نشان‌ می‌دهد که سامسونگ به دلایل قانونی، به سادگی در کشور شما قابلیت ضبط تماس را غیرفعال کرده است که این مورد در قانون ایران نیز وجود دارد. در غیر این صورت، شما باید به رابط ضبط تماس‌ها از جایی که می‌توانید ضبط را شروع کنید یا ضبط خودکار را تنظیم کنید، نگاهی بیندازید. ویژگی داخلی دارای سه حالت است: می‌توانید تمام تماس‌ها، تماس‌هایی را که از اعداد ذخیره نشده می‌آیند، ضبط کنید یا فقط شماره‌های خاصی را ردیابی کنید. توجه داشته باشید که ضبط خودکار تماس گیرندگان منفرد می‌تواند با هر یک از دو رفتار دیگر ترکیب شود و تا زمانی که دستگاه شما زنگ نمی‌زند، می‌توانید تنظیمات خود را بازبینی کنید.

نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ

چگونگی ضبط تماس با گوشی سامسونگ

همانطور که اشاره شد، ضبط تماس با گوشی سامسونگ می‌تواند از طریق برنامه داخلی این گوشی انجام شود. علاوه بر این راهکار، روش دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید برای ضبط تماس با گوشی سامسونگ استفاده کنید. در مورد نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ در این روش باید گفت:

از طریق Google Voice

اگر در بین برنامه‌های خود چرخی بزنید، حتما می‌توانید یک برنامه به صورت پیش‌فرض به نام Google Voice را مشاهده کنید که بر روی دستگاه‌های اندرویدی سامسونگ و دیگر دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است. در رابطه با برنامه گوگل وویس لازم است بگوییم که این برنامه، اپلیکیشنی است که از طریق آن می‌توانید اقدام به برقراری تماس رایگان نمایید. شما می‌توانید با کمک گوگل وویس، اقدام به برقراری تماس و نیز ارسال و دریافت پیام نمایید و این کار از طریق موبایل و یا کامپیوتر شما قابل انجام خواهد بود. شما با ایجاد یک VoIP با کمک اینترنت، می‌توانید از قابلیت ارتباط آنلاین آن استفاده کنید. این برنامه ویژگی‌های جذابی دارد که به عنوان مثال می‌توان گفت: امکان مرج کردن Google Voice با تماس‌های تلفنی و نیز پیام‌های دریافتی، قابلیت فیلترینگ اسپم و پیام‌های تبلیغاتی و هرز، امکان کپی و پیست کردن از روی پیام‌های صوتی، امکان شناسایی و تشخیص مخاطب و در نهایت، امکان ضبط تماس صوتی که این قابلیت می‌تواند در نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ به ما کمک کند.

نکته مهمی‌که در این روش از ضبط تماس‌های تلفن سامسونگ باید به آن توجه کنید، آن است که این برنامه تنها تماس‌هایی را ضبط می‌کند که ورودی به تلفن همراه شما باشد. یعنی شما تنها قادر خواهید بود که تماس‌های ورودی که تلفن خود را با این برنامه ضبط کنید و نمی‌توانید تماس‌هایی که گرفته‌اید یا تماس‌های خروجی را ریکورد کنید و آن را نگه‌ دارید. برای اینکه بتوانید از این قابلیت برای ضبط تماس‌های خود در گوشی‌های سامسونگ استفاده کنید، بایستی مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برنامه گوگل وویس را نصب کنید.
  • وارد برنامه شده و بایستی یک اکانت یا حساب کاربری در این برنامه بسازید.
  • وارد سایت Google Voice شده و مراحل نصب آن را طی کنید.
  • در این وب‌سایت، به محض وارد شدن می‌توانید از گزینه بالا سمت راست اقدام به ثبت نام و ورودی نمایید.
  • همچنین در سایت این برنامه، قابلیت دانلود برنامه برای سه سیستم اندروید، iOS و ویندوز را دارید.
  • حال اگر اکانت خود را در این پلتفرم ساختید، این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید. شما می‌توانید برنامه را از طریق گوگل پلی دانلود کنید.
  • پس از نصب این برنامه، در سایت google voice وارد پنل کاربری خود شوید و روی حساب کاربری خود کلیک کنید.
  • حال بایستی روی گزینه 3 نقطه در سمت چپ کلیک کنید و در این حالت می‌توانید وارد بخش تنظیمات این گوشی شوید.
  • حال بایستی وارد بخش تماس‌ها شده و گزینه تماس‌های ورودی یا Incoming call option را فعال نمایید.
  • این تنظیم می‌تواند از مسیر منو Menu، قسمت Advanced Setting با فعال کردن گزینه Incoming Calls، قابل انجام باشد.
  • حال که این قابلیت را برروی حساب کاربری خود فعال کردید، می‌توانید با متصل کردن پلتفرم‌های این برنامه به حساب کاربری خود، امکان ضبط تماس‌های ورودی را داشته باشید.
  • حال برای اینکه بتوانید امتحان کنید که این برنامه ضبط می‌کند یا خیر، پس از انجام مراحل بالا در نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ، از دوست خود بخواهید یک تماس ورودی به تلفن شما بگیرد.
  • تماس را پاسخ دهید.
  • برای شروع ضبط کافیست روی عدد “4” در قسمت پاسخ‌دهی این برنامه کلیک کنید که در این صورت یک صدای بوق به صدا می‌آید.
  • این صدای بوق هم برای شما و هم برای فرد مقابل شنیده می‌شود و به معنی شروع ضبط کننده صدا در این پلتفرم می‌باشد.
  • حال اگر می‌خواستید قبل از اتمام تماس، ضبط تماس ورودی خود را غیرفعال کنید، کافیست روی گزینه “4” یکبار دیگر کلیک کنید.
  • با قطع کردن ضبط تماس، فایل صوتی آن به صورت خودکار در قسمت Inbox برنامه ذخیره شده و لیست می‌شود.
  • برای آنکه بتوانید به فایل صوتی ضبط شده دسترسی داشته باشید، کافیست از طریق منوی Menu، گزینه Recorded را انتخاب نمایید.

چگونگی ضبط تماس با گوشی سامسونگ

۴ برنامه‌ اندرویدی برای ضبط تماس با گوشی سامسونگ

ممکن است گوشی شما این قابلیت تماس داخلی را اصلا نداشته باشد و یا با توجه به قوانین کشور، حتی google voice هم به شما اجازه دسترسی به اپلیکیشن خود را ندهد، در این صورت نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ بایستی با اپلیکیشن‌های خارجی انجام شود که عبارتند از:

۱) Voice Recorder Pro

یکی از ابزارها در نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ، برنامه Voice Recorder Pro است که می‌توانید به راحتی آن را در فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید. ای برنامه را می‌توان یکی برجسته‌ترین برنامه‌های ضبط تماس در سامسونگ و اندروید دانست که محیط کاربری بسیار زیبایی دارد و با توجه به آن، همه چیز به سادگی به دست می‌آید. علاوه بر رابط زیبا، تعامل با این برنامه نیز بسیار مناسب است و شما می‌توانید آن را در سه زبان مختلف مشاهده کنید.

در واقع برنامه Voice Recorder Pro هم می‌تواند صداهای مختلف را به صورت میکروفون برای شما ضبط کند و هم اینکه تماس‌های ورودی و خروجی را ضبط نماید. قابلیت‌های مختلفی در این برنامه قرار داده شده است که از جمله آن می‌توان به پشتیبانی از ضبط استریو و تک اشاره نمود، در حالی که می‌توانید نرخ بیت آن را نیز تغییر دهید. چهار فرمت مختلف صوتی وجود دارد که در نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ، می‌توانید آنها را نیز انتخاب کرده و درنظر داشته باشید. توسعه دهنده بیان کرده است و باید توجه شود که این برنامه، ممکن است در برخی از دستگاه‌ها کار نکند؛ زیرا یک برنامه ضبط تماس اختصاصی نیست.

شما می‌توانید از برنامه Voice Recorder Pro برای مشاغل مختلفی از جمله خبرنگاری آزاد نیز استفاده کنید، زیرا این برنامه می‌تواند بدون محدودیت عملیات ضبط صدا را انجام دهد تا موقعی که حافظه دستگاه شما یاری کند. از جمله کاربردهای دیگر این دستگاه می‌توان به ضبط سخنرانی‌ها، جلسات، یادداشت‌ها، کنسرت‌ها و … اشاره نمود. همچنین قابلیت صرفه‌جویی در مصرف باتری تلفن، امکان به اشتراک‌گذاری فایل‌های ضبط شده، ضبط و پخش کنترل از نوار وضعیت و امکان ضبط از طریق میکروفون یا تلفن همراه نیز در این دستگاه قرار داده شده است.

از دیگر مشخصات که این برنامه دارد می‌توان گفت:

  • تعداد دفعات نصب: بیش از 10 میلیون بار
  • حجم برنامه: در حدود 6 مگابایت
  • نسخه اندروید موردنیاز: اندروید 4.1 و بالاتر
  • مجموع امتیازات: امتیاز 4.7 از مجموع 490.6 هزار امتیاز

۲) Smart Recorder by SmartMob

دومین برنامه‌ای که می‌خواهیم راجع به نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ در مورد آن صحبت کنیم، Smart Recorder by SmartMob است که نیازمند اندروید 5 و بالاتر می‌باشد. Smart Recorder by SmartMob به راحتی یکی از بهترین برنامه های ضبط تماس است که پیشنهاد استفاده از آن به شما ارائه می‌شود. این برنامه نیز ظاهر بسیار جذابی دارد. در واقع عناصر UI زیادی ندارد  ولی هیچ چیز از این برنامه از دست نرفته است و با این حال عالی به نظر می‌رسد و استفاده از آن آسان است. طراحی برنامه تمیز‌ است و این مورد را یکی از بهترین ویژگی‌های این برنامه می‌توان توصیف کرد. این برنامه همچنین ضبط کننده صدا و ضبط کننده تماس‌های تلفن شما است. همانند برنامه قبلی، این برنامه ضبط تماس ممکن است در برخی از موبایل‌ها، مانع از ضبط تماس‌های صوتی شود.

در هر صورت، در رابطه با نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ با این برنامه شما به راحتی می‌توانید آن را نصب و فعال کرده و با فعال نگه‌داشتن آن در پس زمینه، وویس‌ها و تماس‌ها را ضبط کنید. برنامه دارای یک آنالایزر طیف صوتی زنده، کدگذاری Wave/PCM با نرخ نمونه قابل تنظیم است و می‌تواند در پس زمینه، هنگامی که صفحه نمایش خاموش است، ضبط کند. این ابزار دارای کالیبراسیون میکروفون است و به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت ضبط هر چیزی را بررسی کنید. همچنین دارای اشتراک گذاری داخلی است تا بتوانید ضبط‌های خود را با سهولت به اشتراک بگذارید. این برنامه ویژگی‌های زیادی را ارائه نمی‌دهد، اما اصول اولیه و چیزهایی که به آن نیاز دارید را به خوبی انجام می‌دهد.

  • تعداد دفعات نصب: بیش از 10 میلیون بار
  • حجم برنامه: در حدود 4 مگابایت
  • نسخه اندروید موردنیاز: اندروید 5 به بالا
  • مجموع امتیازات: امتیاز 4.5 از بین 471.4 هزار رای

برنامه‌ های اندرویدی برای ضبط تماس با گوشی سامسونگ

۳) Voice Recorder by Splend Apps

Voice Recorder by Splend Apps در واقع تا حدودی شبیه Voice Recorder Pro است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. این برنامه همچنین دارای تنظیمات مختلفی است که در قسمت بالای آن قرار گرفته است. بسیار ساده به نظر می‌رسد و در عین حال زیبا است. حتی توضیحات آن نیز کاملاً مشابه با دیگر برنامه‌هایی است که تا اینجا در رابطه با نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ معرفی کرده‌ایم. وقتی صحبت از عملکرد می شود، این دو برنامه نیز بسیار شبیه به هم هستند، گویی توسط یک توسعه دهنده یکسان ساخته شده‌اند.

از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به مناسب بودن آن برای خبرنگاری، ضبط نامحدود صدا تا پر شدن حجم دستگاه، پیشتیبانی از 4 فرمت صوتی مختلف اعم از MP3، PCM با کیفیت بالا (WAV)، AAC با کیفیت خوب (M4A / MP4) و AMR (3GP) (مناسب برای صرفه‌جویی در حجم دستگاه)، امکان انتخاب منبع مختلف برای ضبط صدا مانند میکروفون یا خود دستگاه موبایل، مرتب‌سازی لیست فایل‌های ضبط شده که می‌تواند براساس تاریخ، نام، مدت زمان یا اندازه آنها لیست شود و … .

شما می‌توانید این برنامه را از وب‌سایت‌های ایرانی نیز دانلود کنید. ممکن است در دانلود آن از گوگل پلی به مشکل بربخورید.

  • تعداد دفعات نصب: بیش از 10 میلیون بار
  • حجم برنامه: در حدود 6 مگابایت
  • نسخه اندروید موردنیاز: نسخه اندروید 4.1 و بالاتر
  • مجموع امتیازات: امتیاز 4.6 از بین 333.2 هزار رای کاربران

۴) CallMaster

CallMaster یک برنامه ضبط تماس است که دارای ویژگی‌هایی مختلفی برای کاربران خود می‌باشد. نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ در این برنامه نیز آسان است و آن را می‌توان در واقع یک ضبط کننده تماس اختصاصی دانست، نه یک ضبط کننده صدا. این برنامه نه تنها می‌تواند تماس‌های تلفنی شما را ضبط کند، بلکه می‌تواند تماس‌های هرزنامه را مسدود کرده، تماس‌های شما را فیلتر کرده و شناسه‌های تماس گیرنده را برای تماس گیرندگان ناشناس نشان دهد. می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار همه تماس‌های صوتی ورودی و خروجی خود را ضبط کند، در صورتی که به آن نیاز دارید این کار شدنی است.

اگر تعداد زیادی شماره و تماس از قسمت بازاریابی تلفنی شرکت‌های مختلف، اسپم و تماس‌های روبوک دریافت می‌کنید، این برنامه بسیار مفید خواهد بود. در عصر حاضر، به احتمال زیاد بسیاری از شما نیاز به چنین موردی دارید. اگر چنین باشد، این برنامه‌ای ارزشمند در مقابل تماس‌های بیرون است و با فراهم کردن یک رابط کاربری زیبا، لذت استفاده از آن را نیز بیشتر می‌کند. مدرن و تمیز است و همه ویژگی‌هایی لازم برای نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ توسط برنامه ارائه شده، به خوبی مرتب شده است، بنابراین استفاده از آنها دردسر ساز نیست. اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که کاملاً بر تماس‌های صوتی متمرکز است، این برنامه را امتحان کنید.

از قابلیت‌ها و امکانات آن همچنین می‌توان گفت: این برنامه امکان مسدود سازی تماس‌های هرزنامه را دارد، آسان برای استفاده ضبط تماس شامل ضبط تماس‌های ورودی و خروجی است، فیلتر تماس دارد، تماس گیرندگان ناشناس را مسدود می‌کند همچنین تماس‌های بازاریابی از راه دور، مسدود کننده هرزنامه و تماس گیرنده تلفن همراه می‌باشد، فیلتر تماس از لیست سیاه دستگاه شما را ثبت می‌کند، calls را از پایگاه داده گسترده هرزنامه مسدود می‌کند، شناسه تماس گیرنده را نمایش می‌دهد و بسیاری دیگر از ویژگی‌هایی که در رابطه با نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ در آن گنجانده شده است. با CallMaster می‌توانید تمام تماس‌های خود را به راحتی ضبط کنید، تماس‌های اسپم، شماره تلفن و مخاطبین را مسدود کنید.

  • تعداد دفعات نصب: بیش از 1 میلیون بار
  • حجم برنامه: در حدود 15 مگابایت
  • نسخه اندروید موردنیاز: نسخه اندروید 4.4 و بالاتر
  • مجموع امتیازات: امتیاز 4.5 از بین 48.2 هزار رای کاربران

بهترین برنامه‌ های اندرویدی برای ضبط تماس با گوشی سامسونگ

 

برای بررسی برنامه‌های کاربردی برای ضبط تماس در گوشی شیائومی مقاله زیر را مطالعه کنید:

ضبط مکالمه در شیائومی

چگونگی ضبط تماس تلفنی با گوشی سامسونگ

نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ در این برنامه‌ها بسیار ساده و آسان است. با توجه به برنامه‌هایی که در این قسمت معرفی کردیم، لازم است آنها را از گوگل پلی ابتدا دانلود کنید. توجه کنید که برخی از برنامه‌ها ممکن است به دلیل قوانین ضبط تماس و یا تحریم‌ها، برای کشور ایران ارائه نشود و در این صورت، نمی‌توانید برای آنها دکمه دانلود را پیدا کنید و یا اصلا کاربران ایرانی نمی‌توانند آن اپلیکیشن‌های ضبط تماس اندرویدی را در لیست جستجو گوگل پلی مشاهده کنند. بنابراین توجه کنید که این برنامه‌ها وجود دارند اما ممکن است شما آن را مشاهده نکنید. در این صورت راهکار نصب به عنوان اولین قدم نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ، آن است که برنامه را از طریق وب‌سایت‌های ایرانی و … در اینترنت پیدا کرده و آن را نصب کنید.

سپس بایستی وارد برنامه شده و اگر برنامه حالت ضبط را دارید، آن را در قدم اول فعال کنید. توجه کنید که در نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ، بایستی این کار را انجام دهید؛ زیرا بایستی این برنامه پس از نصب، مجوزهایی در رابطه با استفاده از مخاطبین، فضای ذخیره‌سازی و میکروفون را از شما به عنوان صاحب دستگاه دریافت کند. این نکته بسیار مهم است؛ زیرا برخی از افراد با نصب برنامه، فکر می‌کنند این برنامه‌ها می‌تواند تماس را ضبط کند، در حالیکه هنوز مجوزهای لازم به آنها داده نشده است. پس در قدم دوم، یک ضبط تست انجام دهید تا پیامی را مشاهده کنید که مجوزهایی را به آن بدهد.

قدم سوم از نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ آن است که به قسمت تنظیمات بروید و اگر گزینه‌ای مبنی بر Record Call یا Record Automatically را برای ضبط تماس داشته باشد، فعال کنید. در این صورت تماس‌های ورودی و خروجی به راحتی به صورت خودکار شروع به ضبط شدن می‌کند. در این حالت شما می‌توانید با برقراری تماس و یا دریافت تماس، مکالمات مابین خود و طرف مقابل را داشته باشید. در ادامه و انتهای مقاله، نکاتی را نیز راجع به نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ بیان می‌کنیم که دیدن آن خالی از لطف نیست.

چگونگی ضبط تماس تلفنی با گوشی سامسونگ

نکاتی در مورد ضبط تماس با گوشی سامسونگ

در انتها لازم است به نکاتی راجع به نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ اشاره کنیم که عبارتند از:

  • در قسمت ابتدا بیان کردیم که ضبط مکالمه در برخی کشورها بدون کسب اجازه از طرف مقابلتان، غیرقانونی است، بنابراین در برخی گوشی‌های سامسونگ این قابلیت را مشاهده نمی‌کنید.
  • توجه کنید که قابلیت ضبط تماس در مکالماتی که از طریق VoWIFI انجام می‌شود، در این گوشی‌های سامسونگ ساپورت نگردیده و امکان پذیر نیست.
  • برخی از برنامه‌ها برای اندروید که برای ضبط مکالمه استفاده می‌شوند، از اندروید 9 به بالا کارایی ندارند. به همین جهت ممکن است برخی از برنامه‌ها با ادعای روت کردن این قابلیت را در دسترس قرار می‌دهند که این کار باعث می‌شود تا گارانتی محصول شما از بین برد.
  • اگر می‌خواهید به صورت دستی اقدام به ضبط تماس‌های ورودی نمایید، می‌توانید از طریق برنامه Phone این کار را انجام دهید. نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ در این صورت اینگونه است که مخاطبی که با شما تماس می‌گیرد و یا می‌خواهید با او تماس بگیرید را انتخاب کرده، با وی تماس برقرار نمایید. حال بایستی در قسمت تماس‌، بر روی گزینه Record Call بزنید تا بتوانید تماس را به صورت دستی فعال کنید. این روش می‌تواند برای تماس‌هایی که به صورت مقطعی انجام می‌شود، مفید باشد. ممکن است اولین باری که این کار را می‌خواهید انجام دهید، یک پیام برای پذیرفتن قوانین و مقررات ارائه شود که باید آن را تایید کنید.
  • توجه کنید که در روش ضبط تماس از طریق برنامه داخلی سامسونگ، فرد مقابل شما از ضبط شدن تماسش مطلع نیست. اما در روشی که پس از آن ذکر کردیم یعنی استفاده از برنامه Google Voice، بایستی دکمه ضبط را بزنید که در این صورت، یک صدای ضبط هم برای شما و هم برای فرد مقابل به صدا در می‌آید که از این طریق می‌تواند بفهمد.
  • ممکن است برای شما این پرسش مطرح شود که مکان ذخیره فایل‌های ضبط شده، زمانی که از طریق گوشی اندرویدی و سامسونگ خود اقدام به ضبط آنها می‌کنید، کجا است. برای پاسخ به این پرسش، می‌توانید در مسیر Setting à Record Calls à Recorded Calls، فایل‌های ضبط شده تماس خود را بیابید. شما می‌توانید همچنین این فایل‌ها را در واتساپ، گوگل و … به اشتراک بگذارید.
  • مسیر دیگری که ممکن است برای ذخیره فایل ضبط تماس در نظر گرفته شود، برنامه Recoed یا میکروفون گوشی است که می‌تواند تماس‌های شما را هم در بخش Recorded در خود بیاورد.
  • در نهایت، در رابطه با نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ، به این نکته توجه کنید که در هنگام نصب و استفاده از یک برنامه ضبط تماس، برنامه‌های دیگری که برای ضبط تماس روی دستگاه شما نصب شده‌اند را غیر فعال و یا حذف کنید. زیرا وجود چند برنامه برای ضبط تماس باعث ایجاد تداخل در عملکرد هرکدام از برنامه‌ها می‌شود. بنابراین بهتر است تک به تک به انتخاب و نصب برنامه‌ای متناسب با دستگاه خود و مناسب با نحوه ضبط تماس با گوشی سامسونگ پرداخته و آن را جهت ضبط تماس تست کنید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا