ترفندتکنولوژی

روش های کسب درآمد با لپ تاپ چیست؟ چندین روش کاربردی

چندین روش کاربردی برای کسب درآمد با لپ تاپ

روش های کسب درآمد با لپ تاپ چگونه است؟ در این مقاله می‌خواهیم کمی راجع به درآمدزایی‌های و روش‌های آن با لپ تاپ با شما صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید، با الکترونیکی شده و پیشرفت فناوری و گسترش اینترنت در جامعه، بسیاری از کسب‌و‌کارها به این بخش مهاجرت کرده‌اند. از سوی دیگر، این تغییرات باعث شده است تا مشاغل جدیدی ایجاد شوند که غالب آنها برای اجرا، نیاز به لپ تاپ دارند. در این مقاله می‌خواهیم برای کسانی که قصد خرید این دستگاه را دارند و یا آن را از قبل داشته‌اند، چند راهکارها برای درآمد زایی را بیان کنیم که می‌توانند بسیار جذاب باشند.

درآمدزایی با لپ تاپ

لپ تاپ یکی از گجت‌ها و ابزارهای الکترونیکی بسیار کاربردی برای بشر امروزی است که می‌توان به آن به چشم یک وسیله پولساز نگاه کرد. بدون شک این وسیله در کنار اینترنت می‌تواند امکانات بسیار جذابی را برای شما ارائه دهد که در این مقاله می‌خواهیم کمی راجع به آن صحبت کنیم. در این خصوص لازم است بدانید که لپ تاپ، یک وسیله الکترونیکی است که با توجه به ویژگی‌ها و قطعاتی که دارد، قادر است به شدت کارآمد باشد. بدین معنا که شما می‌توانید به کمک آن، انواع مختلفی از فعالیت‌ها را انجام دهید و این کارها از طریق مدل‌های مختلف لپ تاپ قابل انجام است.

چه یک لپ تاپ ساده داشته باشید یا یک لپ تاپ قدرتمند، در ادامه این مقاله می‌خواهیم روش‌های مختلفی را بیان کنیم که می‌توانند رای هرمدل از این دستگاه استفاده شود. البته قابل ذکر است که هرقدر لپ تاپ یا کامپیوتر شما قدرتمند‌تر باشد، می‌توانید فرصت‌های بیشتری را در زمینه روش های کسب درآمد با لپ تاپ داشته باشید که توصیه ما هم آن است که یک لپ تاپ قدرتمند تهیه کنید. به عنوان مثال، برای کارهای رندرینگ سنگین، به سراغ کامپیوترهایی با پردازنده‌های i7 از نسل 10 به بالا بروید. از گرافیک‌های قدرتمند استفاده کنید و قدرت پردازش لپ تاپ خود را بیشتر کنید.

اگر مردد هستید که چه لپ تاپی را تهیه نمایید، می‌توانید از مقالاتی که قبلا برای شما منتشر شده است استفاده کنید که از آن جمله می‌توان گفت:

بهترین لپ‌تاپ‌ها برای برنامه نویسی را در این مقاله مطالعه کنید.

حال با تهیه یک دستگاه قدرتمند می‌توانید روش های کسب درآمد با لپ تاپ را در ادامه مطالعه کنید.

معرفی روش های کسب درآمد با لپ تاپ

ممکن است بسیاری از ما اصلا به فکر روش های کسب درآمد با لپ تاپ نباشیم و درآمدزایی را در کارهای سخت و طاقت فرسا فیزیکی ببینیم. این حرف نیز درست است اما با پیشرفت جامعه امروزی، کسب‌و‌کارهای بسیار زیادی در این زمینه به وجود آمده‌اند که به خدمات و مشاغل فضای مجازی نیاز دارند. این نوع حرفه‌ها معمولا از طریق داشتن یک لپ تاپ قابل انجام هستند و به همین خاطر است که می‌خواهیم در ادامه چند مورد آن را معرفی کنیم تا شما هم بتوانید از طریق آن کسب درآمد نمایید.

1- فریلنسری

یکی از بهترین روش های کسب درآمد با لپ تاپ، استفاده از مهارت‌های خود برای فریلنسری است. این روش بیشتر برای کسانی قابل انجام است که در یک حوزه یا چند فیلد کاری دارای مهارت‌های تخصصی هستند. به طور معمول عمده مشاغلی که در این بخش می‌توان آنها را مشاهده کرد، برنامه نویسی، طراحی و راه اندازی وب، برطرف کردن یکسری مشکلات، طراحی و توسعه پلاگین‌ها و اپلیکیشن ها، نرم افزارها و غیره است. شما می‌توانید فریلنسری را هم در پلتفرم‌های داخلی و هم خارجی بیابید. با این حال، مدل خارجی آن بسیار سودآورتر است.

در این مقاله توضیحات کاملی راجع به فریلنسری بیان شده است که می‌توانید از آن کمک گرفته و برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنید.

نکته‌ای که لازم است در این بخش به آن توجه کنید این است که فریلنسری یک رده شغلی است که برآمده از مهارت‌ها و قابلیت‌های شما است. استفاده از لپ تاپ همانند یک ابزاری خواهد بود که می‌توانید به کمک آن وظیفه و ایده‌ای که درنظر دارید را پیاده کرده و از نرم‌افزارها و امکانات آن استفاده کنید.

اگر می‌خواهید در پلتفرم‌های خارجی این کار را اناجم دهید، ما به شما وب سایت‌های خارجی فریلنسر دات کام، آپورک و فایور را پیشنهاد می‌کنیم. هرچند شما می‌توانید در کنار این موارد نیز از سایت‌های داخلی استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توان سایت‌هایی همچون پونیشا، کارلنسر و غیره را برای انجام و دریافت پروژه‌های داخلی و فارسی را بیابید. مسئله مهمی که در مورد پلتفرم‌های خارجی وجود دارند، سخت بودن فرآیند نقد کردن دارایی‌های آن است که در این خصوص نیز می‌توان استفاده از شرکت‌های واسط را یک راهکار بسیار مناسب دانست.

روش های کسب درآمد با لپ تاپ
کاز آزاد در روش های کسب درآمد با لپ تاپ

2- تصحیحات نگارشی و املایی

بسیاری از افراد هستند که می‌خواهند مقالات یا نوشتاری که دارند را ازنظر اشتباهات املایی و نگارشی تصحیح کنند. این نوع تقاضاها را می‌توانید با ارائه خدمات ویراستاری به آنها انجام دهید. کافیست یک لپ تاپ داشته باشید تا نرم افزار ورد یا غیره را در آن باز کرده و از این طریق می‌توانید خدمات ویراستاری را انجام دهید. البته این کار می‌بایست با تسلط کامل بر مفاهیم نگارشی و املایی صورت گیرد تا بتوانید درخواست‌های کاربران را دریافت نموده و آنها را انجام دهید.

جالب است بدانید که تصحیح‌کنندگان حدود 15 تا 40 دلار در ساعت دستمزد می‌گیرند و خدمات ویراستاری را در زبان‌های انگلیسی و غیره انجام می‌دهند. آنها از آخرین افرادی هستند که قبل از انتشار  و چاپ باید محتواها را ارزیابی نمایند. به همین دلیل است که اگر می خواهید به عنوان یک مصحح با اینترنت و لپ تاپ کسب درآمد کنید، لازم است علاوه بر اینکه دقت و چشمان تیزبینی داشته باشید، بر زبان مقصد نیز مسلط بوده و قوانین نگارشی، قواعدی و نوشتاری آنها را بیاموزید.

نکته: خدماتی که در بخش ویراستاری محتواها انجام می‌شود، در دنیای کنونی به 2 دسته تقسیم می‌گردد. اولین مورد مربوط به خدماتی است که به مقالات و پژوهش‌های سنتی که معمولا به صورت دستی نگارش شده و یا در قالب فایل ورد آورده‌ شده‌اند می‌پردازد. در این حالت معمولا به اینترنت نیازی ندارید و لازم است کارفرما پروژه یا محتوا و مقاله خود را در قالب یک فلش یا سی دی به شما ارائه کند. توجه کنید که در این روش، نیازی به اینترنت و محتوا نیست.

با این حال دسته دوم مربوط به محتواها و خدمات ویراستاری است که بر روی محتواهای آنلاین انجام می‌شود. این مورد معمولا در چند سال گذشته به شدت افزایش یافته است. علاوه بر تصحیح متون و قواعد آن، ممکن است خدمت آن شامل برخی مباحث سئویی نیز باشد که این خود یک حرفه جداگانه درنظر گرفته می‌شود و می‌توان آن را به عنوان روش های کسب درآمد با لپ تاپ عنوان کرد. در این حالت شما به عنوان ویراستار و مسئول محتوا و سئوکار شناخته می‌شوید که می‌توانید درآمدزایی بیشتری کنید.

3- طراحی لوگو و کاراکتر و بهینه سازی عکس

شما می‌توانید در بخش هنری نیز وارد شده و اقدام به کسب درآمد کنید. در این صورت می‌توانید از نرم افزارهای بسیار جذاب و کاربردی همچون فتوشاپ و ایلاستریتور استفاده کنید. امروزه یکی از انواع مهم محتواهایی که می‌تواند بر روی شما تاثیر گذار باشد، تصاویر هستند. شما می‌توانید با تولید و طراحی تصاویری که منحصر به فرد خودتان و کسب وکارتان است، مزیت‌های بسیار جذابی را نصیب خود کنید. از جذب اعتماد گوگل گرفته که توانسته‌اید با محتواهای نو و یونیک، تولید محتوای خود را جلو ببرید تا جذب مخاطب و افزایش ترافیک که به واسطه نو بودن محتوای شما، ارزش بیشتری دارد.

خدمات گرافیکی با کمک لپ تاپ به عنوان روش های کسب درآمد با لپ تاپ بسیار مهم و پولساز است. این نوع خدمات می‌توانند در سایت‌های فریلنسری به شدت استفاده شوند. توجه کنید که مدل‌های مختلفی از روش های کسب درآمد با لپ تاپ در این بخش وجود دارند که برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • طراحی لوگو: معمولا لوگو یک نیاز اساسی است که شرکت‌های جدید همگی به آن نیاز دارند. یونیک و مفهومی بودن این آرم‌ها سبب شده است تا کار طراحی سخت‌تر شده و امروزه از یک طراح برای ایجاد این آیتم‌ها استفاده کنند.
  • طراحی کاراکتر: شما می‌توانید از طریق طراحی کردن کاراکترها و اشکال و هنرهای مختلفی که در نرم افزارهای فتوشاپ وجود دارند، از این روش کسب درآمد کنید. معمولا کاراکتر سازی برای شرکت‌های بزرگ یک امر بسیار مهم و بسیار پولساز است که از آن برای تبلیغ محتوها و ساخت تیزر و موشن‌های گرافیکی استفاده می‌کنند.
  • روتوش و بهینه سازی عکس: مدل دیگری از انواع روش های کسب درآمد با لپ تاپ می‌بایست به روتوش و بهینه سازی عکس‌ها اشاره کرد. به عنوان مثال شما می‌توانید برای حذف لک‌ها و ناهمواری‌های پوست یک فرد در عکس اقدام کنید. همچنین ممکن است عکس‌هایی برای شما ارسال شوند تا با جوین کردن آنها، تصاویر را به یک تصویر نهایی تبدیل کنید.

شما می‌توانید از این خدمات در روش های کسب درآمد با لپ تاپ استفاده کرده و تقاضای آن را در سایت‌های فریلنسری داخلی و خارجی به وضوح مشاهده نمایید.

بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ را در این مقاله مطالعه کنید.

روش های کسب درآمد با لپ تاپ
شیوه های درآمدزایی چیست؟

4- ادیت ویدیو

شما می‌توانید از خدمات ادیت ویدیو نیز برای کسب درآمد با لپ تاپ استفاده کنید. اما با این حال توجه کنید که لپ تاپ باید به شدت قدرتمند باشد. همواره به یاد داشته باشید که PC و لپ تاپ با مشخصات یکسان، هر دو خوب هستند اما در این بخش، کامپیوتر رندر و پردازش‌های قدرتی را با ظرفیت و توانایی بالاتری انجام می‌شود.

معمولا این نوع از روش های کسب درآمد با لپ تاپ، بسیار درآمد زا هستند و شما می‌توانید آنها را در فضاهای مختلف ببینید. از استارتاپ‌ها گرفته تا صنایع و خانه. شما می‌توانید از ترفندهای مختلفی برای انجام سریعتر این خدمات به مشتریان خود استفاده کنید که در این صورت نیاز است مهارت‌ها و تجربیات بالایی را در این بخش داشته باشید.

از جمله خدماتی که در بخش ادیت ویدیو ارائه می‌شوند، می‌بایست به مواد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • حذف بخش‌های اضافی: ممکن است فایل‌های خامی برای شما ارسال شود که فقط از شما می‌خواهد تا بخش‌های اضافی را حذف کنید. این کار معمولا برای کسانی که تپق می‌زنند انتخاب ایده آل است. شما می‌توانید تپق‌ها و اصلاحات کلی ویدیو خود را با حذف ثانیه‌های اضافی و سپردن آن به یک گرافیست برتر دیگر، به راحتی انجام دهید.
  • ادیت تبلیغاتی ویدیو: پروداکت ادرورتایزینگ یکی از صنایع بسیار جذاب برای تبلیغ محصول است که می‌توانید از آن در کسب درآمد بسیار بالایی داشته باشید. هرچقدر سطح شما بالاتر باشد، کمپانی های قدرتمندتری به پلتفرم شما اضافه می‌شوند که این موضوع خود باعث می‌شود تا سفارش‌های بیشتری دریافت کنید.
  • افزودن جلوه‌های ویژه: اگر شما هم جزو کسانی هستید که با افتر افکت و سینما 3دی کار می‌کنید، ممکن است کارفرماها و پروژه‌های را برای انجام این کار پیدا کنید. به طور معمول در این حالت جلوه‌های ویژه برای ویدیوهای تبلیغاتی بیشتر به کار می‌رود. برای آنکه بتوانید این نوع خدمات را ارائه دهید، می‌بایست لپ تاپ بسیار خوبی را انتخاب کرده و قدرتمند باشد. از سوی دیگر، لازم است طرح کار نهایی به درستی و کامل از کارفرما گرفته شود.

4- ترید و معامله گری

جالب است بدانید که بسیاری از افراد تنها راه درآمدی و تنها هدف خرید خود از کامپیوترها را همانند ترید و معامله گری می‌دانند. این کار می‌تواند به راحتی با انتخاب چند کلیک انجام شود اما نیاز به دانش بسیار بالایی دارد. توجه کنید که در این حالت، شما نیز سیستم سنگین ندارد و می‌توانید با یک سیستم کاملا ساده آن را انجام دهید.

ترید و معامله گری از جمله روش‌های قدیمی برای کسب سود و ضرر از اختلاف قیمت‌های خریدو فروش است که در دنیای کنونی تنها از طریق متصل کردن نرم افزار خود به یک صرافی قابل انجام است. شما می‌توانید با استفاده از نرم افزارهایی همچون متاتریدر، تغییرات قیمتی نرخ‌ها و ارزهای بازار جهانی را مشاهده کرده و در جهت خرید و فروش آنها اقدام کنید. این یکی از روش های کسب درآمد با لپ تاپ است. همچنین شما می‌توانید به روش‌های دیگری نیز کسب درآمد کنید که شامل زدن یک کانال سیگنال، پشتیبانی و یا ارائه دوره‌های آموزشی می‌شود. برای آنکه بتوانید از این طریق درآمدی را کسب کنید، لازم است به دانش خوبی از معامله گری رسیده باشید.

اگر قصد دارید یک کامپیوتر قدرتمند اسمبل کنید، این مقاله را مطالعه کنید.

روش های کسب درآمد با لپ تاپ
طراحی ویدیو از روش های کسب درآمد با کامپیوتر

سوالات متداول

در انتها این مقاله راجع به روش های کسب درآمد با لپ تاپ می‌خواهیم به برخی از پرسش‌هایی که ممکن است برای شما ایجا شود. این موارد عبارتند از:

  • بهترین مشاغل با لپ تاپ چیست؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت بهترین مشاغل با لپ تاپ، مدل‌های شغلی است که بتوانند درآمدهای پسیو ایجاد نمایند. یکی از بهترین راهکارها در این بخش، تولید دوره‌های آموزشی است.

  • آیا برای کسب درآمد نیاز به لپ تاپ قوی داریم؟

خیر؛ شما می‌توانید از روش های کسب درآمد با لپ تاپ استفاده کنید که نیاز به قدرت پردازشی کمی دارند. از جمله می‌توان به ترید کردن اشاره کرد. همچنین مشاغلی همانند حسابداری، از روش های کسب درآمد با لپ تاپ هستند که نیاز به پردازنده و سیستم قوی ندارند و می‌توانید برای آن نیز اقدام کنید.

  • چه روش‌های درآمدزایی با لپ تاپ نیاز به کانفیگ قدرتمند دارد؟

برخی از روش‌های درآمدزایی از طریق لپ تاپ، نیاز به سیستم‌های قدرتمندتری دارند. به عنوان مثال برای این نوع مشاغل می‌توان به رندرگیری و کارهای گرافیکی اشاره کرد. یک نمونه، طراحی سه بعدی و رندرینگ آن است که می‌تواند برای مدلسازی محصول و یا ایجا جلوه‌های گرافیکی جذاب انجام شود.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.6 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 17

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا