سینمای جهانفرهنگ و هنر

لیست انیمیشن های معروف جدید: ۵۰ انیمیشن تاپ 2023

بررسی ۵۰ انیمیشن تاپ و برتر که از تماشای آن لذت می‌برید

لیست مطالب این مقاله

انیمیشن، یک جادوی خاص دنیای هنری است که ما را به دنیاهای دیگر می‌برد. این هنر، با تصاویر جذاب و شخصیت‌هایی که به زندگی می‌پیوندند، ما را به داستان‌هایی عمیق و هیجان‌انگیز می‌کشاند. به نظر من، انیمیشن نه تنها برای کودکان، بلکه برای همه سنین یک میانواره به شگفتی‌های خلاقیت و تخیل است. از فیلم‌های پر از طنز تا ماجراهای هیجان‌انگیز و داستان‌های آموزنده، انیمیشن همیشه یک تجربه شگفت‌انگیز است. بهترین قسمت، این است که در دنیای انیمیشن هیچ محدودیتی برای خلاقیت وجود ندارد و همیشه چیزهای جدیدی برای کشف و تجربه وجود دارد. انیمیشن یکی از علاقه‌مندی‌های من است و امیدوارم که شما هم از این هنر جذاب لذت ببرید. امروز براتون 100 انیمیشن برتر سال 2023 رو براساس امتیاز و ترتیب بندی سایت IMDB آماده کردم. درواقع لیست انیمیشن های معروف جدید را در این مطلب از مجله جوان ایرانی بررسی می‌کنیم.

لیست انیمیشن های معروف جدید

1- انیمیشن مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی

نام لاتین : Spider-Man: Across the Spider-Verse (2023)
ژانر : انیمیشن، اکشن
ساخت کشور : آمریکا
مدت زمان :  140 دقیقه
کارگردان :  Joaquim Dos Santos
IMDB امتیاز :  8.9

 

در مورد فیلم : “Spider-Man: Across the Spider-Verse” (2023) یک فیلم ابرقهرمانی انیمیشن آینده است. این فیلم دنباله فیلم بسیار مورد تحسین “Spider-Man: Into the Spider-Verse” که در سال 2018 منتشر شد، است. داستان این فیلم را مایلز مورالس، یک نوجوان جوان که در جهان خود شخصیت جدید Spider-Man می‌شود، دنبال می‌کند.

در این دنباله، مایلز مورالس به عنوان Spider-Man مسیر خود را ادامه می‌دهد و به ابعاد مختلفی سفر می‌کند. او با نسخه‌های مختلفی از Spider-Man از ابعاد مختلف روبرو می‌شود، از جمله گوئن استیسی، که به عنوان Spider-Gwen شناخته می‌شود. با هم، آن‌ها با چالش‌ها و تهدیدات جدیدی روبرو می‌شوند که ممکن است همه حقیقت را نابود کند.

این فیلم قرار است به سبک بصری شگفت‌انگیز انیمیشن پیشین خود ادامه دهد و تکنیک‌های انیمیشن سنتی و تولید شده با کامپیوتر را ترکیب کند. این فیلم قول می‌دهد داستانی هیجان‌انگیز و پر از اکشن ارائه دهد که هم طرفداران کتاب‌های Spider-Man و هم مخاطبان عمومی را جذب خواهد کرد.

“Spider-Man: Across the Spider-Verse” در سال 2023 منتشر خواهد شد و در بین طرفداران این فرنچایز انتظارات قابل توجهی را به همراه دارد.

 

2- انیمیشن لاکپشت های نینجا: آشوب جهش یافته 2023

نام لاتین :  Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem (2023)
ژانر :  انیمیشن، ماجراجویی، اکشن
ساخت کشور :  آمریکا
مدت زمان :  99 دقیقه
کارگردان : Jeff Rowe, Kyler Spears
IMDB امتیاز :  7.6

 

در مورد فیلم :“Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem” (2023) یک انیمیشن آینده است که بر اساس داستان کاراکترهای معروف “Teenage Mutant Ninja Turtles” ساخته شده است. در این فیلم، چهار قهرمان نینجا به نام‌های لئوناردو، رافائل، دوناتلو و مایکل‌آنجلو به مبارزه با تهدیدات جدیدی می‌پردازند.

در “Mutant Mayhem”، نینجا ترسیم شده در شهر نیویورک به مبارزه با یک گروه جنایتکار متحد به نام “The Foot Clan” می‌پردازند. این گروه توسط یک جنایتکار خطرناک به نام “Shredder” رهبری می‌شود و قصد دارند شهر را به تسخیر بگیرند. نینجا‌ها باید با استفاده از مهارت‌های خود و با همکاری با دوستان جدیدشان، از جمله یک خلافکار سابق به نام “Casey Jones”، شهر را نجات دهند.

“Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem” قرار است به سبک اکشن و ماجراجویی باشد و برای طرفداران این فرنچایز و علاقه‌مندان به انیمیشن‌های اکشن جذاب باشد. این فیلم در سال 2023 منتشر خواهد شد و منتظران آن امیدوارند که تجربه‌ای هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده را تجربه کنند.

 

3- انیمیشن برادران سوپرماریو

 

 

نام لاتین : The Super Mario Bros. Movie 2023

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

ساخت کشور : ژاپن

مدت زمان : 92 دقیقه

کارگردان :  Aaron Horvath

IMDB امتیاز : 7.1

در مورد فیلم :“The Super Mario Bros. Movie 2023” (فیلم سوپر ماریو برادران 2023) یک انیمیشن آینده است که بر اساس بازی محبوب ویدیویی “سوپر ماریو” ساخته شده است. داستان این فیلم درباره دو برادر به نام های ماریو و لوئیجی است که به دنبال نجات پرنسس پیچ است که توسط شرور به نام بووزر ربوده شده است.

در “The Super Mario Bros. Movie 2023″، ماریو و لوئیجی با استفاده از قدرت ها و توانایی های خود برای نجات پرنسس پیچ و مقابله با دشمنان مبارزه می کنند. آنها باید مراحل مختلف را عبور کرده، معماها را حل کنند و با دشمنان مبارزه کنند تا به پایان داستان برسند.

طول داستان، ماریو و لوئیجی با موانع و خطرات مختلف روبرو می شوند و باید استراتژی های مناسبی را برای پیشروی در بازی به کار بگیرند. آنها با جمع آوری سکه ها، شکستن قوطی ها و مبارزه با دشمنان، در سفر ماجراجویانه ای قرار می گیرند.

“The Super Mario Bros. Movie 2023” منتظر است که یک فیلم سرگرم کننده و پر از هیجان باشد که به طرفداران بازی سوپر ماریو جذابیت داشته باشد. این فیلم قرار است در سال 2023 منتشر شود و طرفدارانش با شوق منتظرند که به دنیای هیجان انگیز و ماجراجویانه “The Super Mario Bros. Movie 2023” بازگردند.

 

4- انیمیشن المنتال

نام لاتین : Elemental 2023

ژانر : انیمیشن، ماجرایی، کمدی، فانتزی

ساخت کشور : محصول مشترک دیزنی و پیک سار

مدت زمان : 101 دقیقه

کارگردان :  Peter Sohn

IMDB امتیاز : 7.1

درباره فیلم : “Elemental” (2023) یک انیمیشن در مورد آینده است که داستانی خلاقانه و جذاب را به تصویر می‌کشد. در این فیلم، دنیایی خیالی و شگفت‌انگیز به تصویر کشیده شده است که در آن عناصر طبیعی، مثل آتش، آب، هوا و زمین، به شکل موجودات زنده و با قدرت‌های فوق‌العاده برخوردار هستند.

در “Elemental”، داستان اصلی حول محور چهار قهرمان جوان به نام‌های فایرا، آکوا، آروا و تررا می‌چرخد. هر یک از این قهرمانان قدرت یک عنصر طبیعی را در خود دارند و باید با همکاری و تعامل با یکدیگر، از جنایتکاران و قوای شرور در دنیای خود دفاع کنند.

در طول داستان، قهرمانان با تهدیدات مختلفی روبرو می‌شوند و باید توانایی‌های خود را به کار بگیرند تا دنیایشان را نجات دهند. آن‌ها با مواجهه با موجودات شرور، حل معماها، و کشف اسرار جدید، در مسیری پرماجراجویی قرار می‌گیرند.

“Elemental” قرار است به سبک فانتزی و اکشن باشد و برای علاقه‌مندان به داستان‌های خیالی و ماجراجویی جذاب باشد. این انیمیشن در سال 2023 منتشر خواهد شد و منتظران آن امیدوارند که به دنیای جذاب و خلاقانه‌ای سفر کنند.

 

5- انیمیشن لیدی باگ و گربه نوآر 2023

نام لاتین : Ladybug & Cat Noir : The Movie 2023

ژانر : انیمیشن، ماجرایی، اکشن

ساخت کشور : محصول مشترک آمریکا، فرانسه و ژاپن

مدت زمان : 105 دقیقه

کارگردان : Jeremy Zag

IMDB امتیاز : 6.2

درباره فیلم :“لیدی بگ و کت نوآر: فیلم” (2023) یک انیمیشن آینده است که بر اساس مجموعه تلویزیونی محبوب “لیدی بگ و کت نوآر” ساخته شده است. داستان این فیلم درباره دو قهرمان جوان به نام‌های مارینت و آدرین است که به تبدیل شدن به ابرقهرمان‌های لیدی بگ و کت نوآر قادر هستند.

در “لیدی بگ و کت نوآر: فیلم”، مارینت و آدرین با استفاده از قدرت‌های خارق‌العاده خود، در مقابل جنایتکاران و شروران مبارزه می‌کنند. آن‌ها با همکاری و تعامل با یکدیگر، تلاش می‌کنند تا شهر پاریس را از تهدیدات نابودکننده نجات دهند.

در طول داستان، مارینت و آدرین با موجودات شرور و قدرت‌های خطرناک روبرو می‌شوند و باید استراتژی‌های خاصی را به کار بگیرند تا به شهر و افراد آن کمک کنند. آن‌ها با حل معماها، کشف اسرار و مبارزه با دشمنان، در مسیری پرماجراجویی قرار می‌گیرند.

“لیدی بگ و کت نوآر: فیلم” قرار است به سبک اکشن و ماجراجویی باشد و برای علاقه‌مندان به داستان‌های ابرقهرمانان جذاب باشد. این انیمیشن در سال 2023 منتشر خواهد شد و هواداران آن شغل خود را منتظران هستند تا به دنیای هیجان‌انگیز و همچنین دوست‌داشتنی لیدی بگ و کت نوآر بازگردند.

 

6- جزیره مرگ : ساکن شرور 2023

نام لاتین : Resident Evil : Death Island 2023

ژانر : انیمیشن، اکشن

ساخت کشور : ژاپن

مدت زمان : 87 دقیقه

کارگردان : Eiichiro Hasumi

IMDB امتیاز :5.7

در مورد فیلم : “رزیدنت ایول: جزیره مرگ” (2023) یک انیمیشن آینده است که بر اساس مجموعه بازی محبوب “رزیدنت ایول” ساخته شده است. داستان این فیلم درباره گروهی از بازماندگان در یک جزیره مرموز است که توسط زامبی‌ها و موجودات شیطانی تسخیر شده است.

در “رزیدنت ایول: جزیره مرگ”، بازماندگان برای بقا و فرار از جزیره، با استفاده از توانایی‌های خاص خود و سلاح‌های قدرتمند، با زامبی‌ها و موجودات شیطانی مبارزه می‌کنند. آن‌ها باید به دنبال راه‌حل‌های مناسب برای فرار و نجات خود باشند.

در طول داستان، بازماندگان با موجودات ترسناک و مواجهه می‌کنند و برای زنده ماندن، باید استراتژی‌های خاصی را به کار بگیرند. آن‌ها با حل معماها، جمع‌آوری منابع و مبارزه با دشمنان، در مسیری پرماجراجویی قرار می‌گیرند.

“رزیدنت ایول: جزیره مرگ” قرار است به سبک ترسناک و اکشن باشد و برای علاقه‌مندان به داستان‌های زامبی و ترسناک جذاب باشد. این انیمیشن در سال 2023 منتشر خواهد شد و هواداران آن شغل خود را منتظران هستند تا به دنیای هیجان‌انگیز و ترسناک “رزیدنت ایول: جزیره مرگ” بازگردند.

 

7- روبی گیلمن نوجوان کراکنی

نام لاتین : 2023 Ruby Gillman, Teenage Kraken

ژانر : انیمیشن، اکشن

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 91 دقیقه

کارگردان : Kirk DeMicco, Faryn Pearl

IMDB امتیاز : 5.7

در مورد فیلم :انیمیشن “2023 Ruby Gillman, Teenage Kraken” داستان دختربچه ای به نام روبی گیلمن است که در یک شهر ساحلی زندگی می کند. او توانایی تبدیل شدن به یک هیولای دریایی به نام “کراکن نوجوان” را دارد. روبی با استفاده از قدرت خود به دنبال ماجراجویی و کشف اسرار دریا می رود. او با دشمنان مختلف مبارزه می کند و در طول داستان روابط دوستانه و همکاری را تجربه می کند.

این انیمیشن سعی دارد یک داستان مهیج و هیجان انگیز را به تماشاگران ارائه دهد و برای هواداران فانتزی و ماجراجویی جذاب باشد. “2023 Ruby Gillman, Teenage Kraken” قرار است در سال 2023 منتشر شود و منتظرانش با شوق منتظرند که به دنیای جذاب و ماجراجویانه این انیمیشن بازگردند.

8- نیمونا 2023

نام لاتین : Nimona 2023

ژانر : انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 101 دقیقه

کارگردان : Nick Bruno, Troy Quane

IMDB امتیاز : 7.6

در مورد فیلم : انیمیشن “Nimona 2023” داستان دختری به نام نیمونا است که توانایی تغییر شکل دارد و به عنوان یک شکارچی در خدمت یک شرور به نام لورد بالیستر است. اما هنگامی که نیمونا با یک قهرمان به نام سایرس آشنا می‌شود، او تصمیم می‌گیرد به جای شرور بودن، به جانب قهرمانی بپیوندد.

در “Nimona 2023″، نیمونا و سایرس با هم متحد می‌شوند تا با دشمنان مبارزه کنند و توانایی‌های خارق‌العاده‌ای که دارند را برای نجات جهان به کار بگیرند. آنها در طول داستان با مخاطرات و معماهای مختلف روبرو می‌شوند و باید استراتژی‌های مناسبی را برای پیروزی در مأموریت‌هایشان به کار بگیرند.

انیمیشن “Nimona 2023” قرار است یک داستان هیجان انگیز و پر از ماجراجویی را به تماشاگران ارائه دهد. این انیمیشن در سال 2023 منتشر خواهد شد و طرفدارانش با شوق منتظرند که به دنیای جذاب و هیجان‌انگیز “Nimona 2023” بازگردند.

 

9- ولگردها 2023

نام لاتین : 2023 Strays

ژانر : انیمیشن، ماجرایی، کمدی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 93 دقیقه

کارگردان : Josh Greenbaum

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : انیمیشن “Strays 2023” داستان یک دختر نوجوان به نام لیلی را روایت می‌کند که در یک شهر بزرگ زندگی می‌کند. او تنها و بی‌خانمان است و همواره در جستجوی خانه‌ای است که احساس امنیت و تعلق به آن را داشته باشد. در این راه، لیلی با یک گروه از حیوانات بی‌خانمان که شامل یک سگ، یک گربه و یک خرگوش است، دوست می‌شود.

اعضای این گروه حیوانات، هر کدام با توانایی‌ها و خصوصیات خاص خود، لیلی را در ماجراجویی‌هایش همراهی می‌کنند. با هم، آنها در مقابل تهدیدات و خطرات شهر قرار می‌گیرند و باید با استفاده از همبستگی و همکاری، برای نجات خود و دوستانشان تلاش کنند.

“Strays 2023” یک انیمیشن پر از هیجان و ماجراجویی است که به تماشاگران خلاقیت، دوستی و ارزش خانه را آموزش می‌دهد. این انیمیشن در سال 2023 منتشر خواهد شد و منتظران آن با شوق منتظرند تا به دنیای جذاب و دلنشین “Strays 2023” بازگردند.

 

10- لیگ عدالت : دنیای جنگ 2023

نام لاتین :  Justice League: Warworld 2023

ژانر : انیمیشن، اکشن

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 89 دقیقه

کارگردان : Jeff Wamester

IMDB امتیاز : 5.3

در مورد فیلم : انیمیشن “Justice League: Warworld 2023” داستان جنگ عظیمی را روایت می‌کند که بین لیگ عدالت و یک امپراطوری فضایی شیطان صورت می‌گیرد. این امپراطوری به نام Warworld است که توسط امپراطور Mongul سرپرستی می‌شود.

در این داستان، لیگ عدالت با جمع آوری اعضای خود، از جمله سوپرمن، بتمن، واندروومن و فلش، برای مقابله با Mongul و Warworld آماده می‌شود. آنها باید با استفاده از قدرت‌ها و توانایی‌های خود، با Mongul و نیروهایش مبارزه کنند و جهان را از تهدید Warworld نجات دهند.

“Justice League: Warworld 2023” یک انیمیشن اکشن و هیجان‌انگیز است که به تماشاگران نبرد بین قوه‌های خوب و شر را نشان می‌دهد. این انیمیشن در سال 2023 منتشر خواهد شد و طرفداران این داستان معتقدند که این نبرد بین لیگ عدالت و Warworld یکی از هیجان‌انگیزترین و پرمخاطب‌ترین ماجراجویی‌های جهان سازنده خواهد بود.

 

11- پی ای دبلیو پاترول : فیلم نیرومند 2023

نام لاتین : PAW Patrol: The Mighty Movie 2023

ژانر : انیمیشن، ماجرایی،اکشن

ساخت کشور : محصول مشترک آمریکا و کانادا

مدت زمان : N/A

کارگردان : Cal Brunker

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : انیمیشن “PAW Patrol: The Mighty Movie” داستان گروهی از سگ‌های قهرمان را روایت می‌کند که با قدرت‌های خارق‌العاده‌ای به نجات شهر ماجراجویی می‌پردازند. در این فیلم، گروه PAW Patrol با مواجهه با تهدیدی بزرگ و قدرتمند، به ماموریتی جدید و هیجان‌انگیز می‌روند. آنها باید با استفاده از توانایی‌های خود و همکاری با یکدیگر، شهر را از خطر نجات دهند. این انیمیشن در سال 2023 منتشر خواهد شد و منتظران طرفداران PAW Patrol را شگفت‌زده خواهد کرد.

 

12- پسر بچه و مرغ ماهیخوار 2023

نام لاتین : The Boy and the Heron (2023)

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی

ساخت کشور : ژاپن

مدت زمان : 124 دقیقه

کارگردان : Hayao Miyazaki

IMDB امتیاز : 7.5

در مورد فیلم : داستان انیمیشن “پسر و مرغ ماهیخوار” داستان یک پسر جوان به نام محمد را روایت می‌کند که در یک روستای کوچک زندگی می‌کند. او با یک مرغ ماهیخوار سحرآمیز دوست می‌شود که قدرت خاصی برای تغییر شکل دارد. با هم، آنها به ماجراجویی‌هایی می‌پردازند و در طول این سفر، محمد به علت قدرت‌های خارق‌العاده مرغ ماهیخوار، با مشکلات و تهدیداتی روبرو می‌شود. این انیمیشن در سال 2023 منتشر خواهد شد و به طور خاص برای کودکان و علاقه‌مندان به داستان‌های جادویی و ماجراجویانه مناسب است.

 

13 – انیمیشن آرزو 2023

نام لاتین : Wish  2023

ژانر : انیمیشن، ماجرایی، کمدی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : N/A

کارگردان : Chris Buck

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم :  انیمیشن “Wish” در سال 2023 منتشر خواهد شد. داستان این انیمیشن درباره یک شخصیت جوان به نام جان است که دارای قدرت ویژه‌ای است که می‌تواند آرزوهای دیگران را برآورده کند. او از این قدرت برای کمک به دیگران استفاده می‌کند و در این راه با ماجراجویی‌هایی همراه می‌شود. این انیمیشن با الهام از موضوعاتی مانند دوستی، خلاقیت و قدرت آرزوها ساخته شده است.

 

14 – انیمیشن ترول ها باهم متحد میشوند 2023

نام لاتین : Trolls Band Together 2023

ژانر : انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : N/A

کارگردان :  Walt Dohrn, Tim Heitz

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : انیمیشن “Trolls Band Together” در سال 2023 منتشر خواهد شد. داستان این انیمیشن درباره گروهی از ترول‌ها است که برای مقابله با نیروهای شرور و خطرناک، با هم متحد می‌شوند. ترول‌ها با استفاده از قدرت‌های خود و با همکاری و همبستگی، به ماجراجویی‌هایی برای نجات جهان می‌پردازند. این انیمیشن با الهام از ارزش‌هایی مانند همبستگی، قدرت گروهی و مبارزه با نیروهای شرور ساخته شده است.

 

15- انیمیشن برادران ونچر 2023

نام لاتین : The Venture Bros.: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart (2023)

ژانر : انیمیشن، ماجرایی، اکشن

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 83 دقیقه

کارگردان :  Christopher McCulloch

IMDB امتیاز : 8.1

در مورد فیلم : انیمیشن “The Venture Bros.: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart” در سال 2023 منتشر خواهد شد. داستان این انیمیشن درباره خانواده ونچر است که در ماجراهای خطرناک و هیجان انگیز قرار می‌گیرند. آن‌ها با استفاده از قدرت‌های خود و با همکاری و همبستگی، به نبردهایی برای نجات جهان و مقابله با نیروهای شرور می‌پردازند. این انیمیشن با الهام از ارزش‌هایی مانند خانواده، دوستی و قدرت داستان‌های پر از ماجراجویی و اکشن ساخته شده است.

 

16 – انیمیشن مهاجرت 2023

نام لاتین :  Migration (I) (2023)

ژانر : انیمیشن، کمدی, ماجراجویی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : N/A

کارگردان : Benjamin Renner, Guylo Homsy

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : خانواده ای از اردک ها تلاش می کنند پدر بیش از حد محافظه کار خودشون رو متقاعد کنند که به تعطیلات طولانی بروند…

 

17- انیمیشن ماوکا : ترانه جنگل

نام لاتین : Mavka: The Forest Song (2023)

ژانر : انیمیشن، ماجرایی، کمدی

ساخت کشور : آمریکا، اوکراین

مدت زمان : 99 دقیقه

کارگردان :  Oleh Malamuzh, Oleksandra Ruban

IMDB امتیاز : 7.9

در مورد فیلم : انیمیشن “ماوکا: آواز جنگل” در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. داستان این انیمیشن درباره یک دختر جوان به نام ماوکا است که در جنگل زندگی می‌کند. او با نیروهای طبیعت در ارتباط است و قدرت‌های جادویی دارد. اما زمانی که او عاشق یک شکارچی جوان می‌شود، زندگی او دچار تغییرات عمده‌ای می‌شود. ماوکا باید با چالش‌هایی مانند تلاش برای حفظ جنگل و رابطه با دنیای انسان‌ها روبرو شود. این انیمیشن به زیبایی داستان را به تصویر می‌کشد و پیام‌های مهمی درباره حفاظت از محیط زیست و قدرت عشق و همبستگی ارائه می‌دهد. با ترکیب عناصر جذاب هنری و صداگذاری برجسته، “ماوکا: آواز جنگل” یک انیمیشن فوق‌العاده است که برای همه سنین مناسب است.

 

18- انیمیشن نگهبان اژده ها 2023

نام لاتین : Dragonkeeper (2023)

ژانر : انیمیشن

ساخت کشور : اسپانیا و چین

مدت زمان : N/A

کارگردان : Salvador Simó

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم :  انیمیشن “Dragonkeeper” در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. داستان این انیمیشن درباره یک دختر جوان به نام پینگ است که به عنوان نگهبان اژدهاها مشغول به کار می‌شود. او باید یک اژدهای کوچک به نام دانی را در مسیری خطرناک به سمت جنگل‌های غربی هدایت کند. در این مسیر، پینگ و دانی با چالش‌های مختلفی مواجه می‌شوند و باید با همکاری و همبستگی، به سلامت به مقصد خود برسند. این انیمیشن به زیبایی داستان را به تصویر می‌کشد و پیام‌های مهمی درباره قدرت همبستگی، دوستی و شجاعت ارائه می‌دهد. با ترکیب عناصر جذاب هنری و صداگذاری برجسته، “Dragonkeeper” یک انیمیشن فوق‌العاده است که برای همه سنین مناسب است.

 

19- انیمیشن فرار مرغ : ظهور ناگت 2023

نام لاتین : Chicken Run: Dawn of the Nugget (2023)

ژانر : انیمیشن، ماجرایی، کمدی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : N/A

کارگردان :  Sam Fell

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم :  انیمیشن “Chicken Run: Dawn of the Nugget” در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. داستان این انیمیشن درباره یک گله مرغ ها است که در یک مزرعه قرار دارند و توسط صاحب مزرعه به عنوان مرغ های تخم گذار نگهداری می شوند. اما زندگی آنها بسیار محدود و خسته کننده شده است و آنها رویای آزادی دارند.

یک روز، یک مرغ جوان به نام ناگت به گله مرغ ها می پیوندد و به آنها قول می دهد که به آنها کمک کند تا از مزرعه فرار کنند و آزادی خود را بیابند. با همکاری و همبستگی، گله مرغ ها برای فرار از مزرعه برنامه ریزی می کنند و با چالش های مختلفی روبرو می شوند.

“Chicken Run: Dawn of the Nugget” با استفاده از عناصر جذاب هنری و صداگذاری برجسته، داستان را به تصویر می کشد و پیام های مهمی درباره ی همبستگی، دوستی و جستجوی آزادی ارائه می دهد. این انیمیشن برای همه سنین مناسب است و به طور خاص برای علاقه مندان به انیمیشن های ماجراجویی و کمدی توصیه می شود.

 

20- انیمیشن مومیایی ها 2023

نام لاتین : Mummies (2023)

ژانر : انیمیشن، کمدی، خانوادگی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 88 دقیقه

کارگردان :  Juan Jesús García Galocha

IMDB امتیاز : 5.9

در مورد فیلم : انیمیشن “Mummies” در سال ۲۰۲۳ به روی پرده سینماها خواهد رفت. داستان این انیمیشن درباره یک گروه از مومیاها است که برای نجات شهر خود از یک تهدید بزرگ مبارزه می کنند. این مومیاه ها در یک موزه قدیمی به خواب بیدار می شوند و متوجه می شوند که شهرشان توسط یک قدرت شرور تهدید می شود. آنها تصمیم می گیرند با همکاری و همبستگی، به دنبال راه حلی برای نجات شهرشان بگردند.

“Mummies” با استفاده از تکنیک های پیشرفته انیمیشن سازی و صداگذاری حرفه ای، داستان را به تصویر می کشد و پیام های مهمی درباره ی همبستگی، شجاعت و نجات شهر را به مخاطبان منتقل می کند. این انیمیشن برای همه سنین مناسب است و به طور خاص برای علاقه مندان به انیمیشن های ماجراجویی و فانتزی توصیه می شود.

 

21- انیمیشن قهرمانان رالی جاده ای 2023

نام لاتین : Rally Road Racers (2023)

ژانر : انیمیشن، ماجرایی، کمدی، خانوادگی

ساخت کشور : انگلستان

مدت زمان : 93 دقیقه

کارگردان : Ross Venokur

IMDB امتیاز : 5.1

در مورد فیلم : انیمیشن “Rally Road Racers” یک فیلم انیمیشن ماجراجویی و ورزشی است که در سال 2023 منتشر خواهد شد. داستان این انیمیشن در مورد گروهی از رانندگان ماهر و ماشین‌های شگفت‌انگیز است که در مسابقات رالی جاده‌ای شرکت می‌کنند. آن‌ها در سراسر جهان به مسابقه می‌پردازند و با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شوند. هدف آن‌ها اثبات توانایی و تسلط خود در رانندگی و برتری در مسابقات است. این انیمیشن با صحنه‌های هیجان‌انگیز، موسیقی زیبا و گرافیک بصری شگفت‌انگیز تماشاگران را سرگرم خواهد کرد.

 

22- انیمیشن شاه میمون 2023

نام لاتین : The Monkey King (2023)

ژانر : انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 92 دقیقه

کارگردان : Anthony Stacchi

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : انیمیشن “The Monkey King” یک فیلم انیمیشن ماجراجویی و فانتزی است که در سال 2023 منتشر خواهد شد. داستان این انیمیشن درباره ماجراهای شخصیت اصلی به نام “پادشاه میمون” است که در یک جزیره مرموز زندگی می‌کند. او با استفاده از قدرت‌های خارق‌العاده خود، به همراه گروهی از دوستانش، در مقابل تهدیدات و موانع مختلفی قرار می‌گیرد. هدف او پیدا کردن گنجینه‌های مخفی جزیره و مقابله با دشمنان است. این انیمیشن با صحنه‌های هیجان‌انگیز، جادوگری و ماجراجویی، موسیقی زیبا و گرافیک بصری شگفت‌انگیز تماشاگران را سرگرم خواهد کرد.

 

23- انیمیشن پادشاهی کنسوکه 2023

نام لاتین : Kensuke’s Kingdom (2023)

ژانر : انیمیشن

ساخت کشور : بریتانیا

مدت زمان : 85 دقیقه

کارگردان : Neil Boyle, Kirk Hendry

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : انیمیشن “Kensuke’s Kingdom” در سال 2023 منتشر خواهد شد و داستان آن درباره یک پسر جوان به نام کنسوکه است. کنسوکه در یک ماجراجویی در دریاهای جهان قرار می‌گیرد و به همراه خانواده‌اش با قایقشان سفر می‌کنند. اما در یک تصادف، کنسوکه از بقیه جدا می‌شود و روی یک جزیره دورافتاده فرود می‌آید. در این جزیره، کنسوکه با یک مرد بزرگسال به نام کنسوکه آشنا می‌شود که تجربیات زندگی خود را با او به اشتراک می‌گذارد. این داستان درباره رشد و یادگیری کنسوکه و ارتباط وی با کنسوکه بزرگسال است. این انیمیشن با صحنه‌های زیبا و هیجان‌انگیز، پیام‌های آموزنده و گرافیک بصری شگفت‌انگیز تماشاگران را سرگرم خواهد کرد.

24- انیمیشن شیطان کش 2023

نام لاتین : Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba – To the Swordsmith Village (2023)

ژانر : انیمیشن، اکشن، فانتزی

ساخت کشور : ژاپن

مدت زمان : 110 دقیقه

کارگردان :  Haruo Sotozaki

IMDB امتیاز : 7.3

در مورد فیلم : انیمیشن “Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba – To the Swordsmith Village” در سال 2023 منتشر خواهد شد و داستان آن درباره یک پسر جوان به نام تانجیرو کامادو است. تانجیرو در جستجوی قاتلان خانواده‌اش است که توسط شیاطین به قتل رسیدند. در این سفر، تانجیرو به روستایی مشهور به “روستای صنعتگر شمشیر” می‌رسد تا شمشیر خود را تعمیر کند. اما در این روستا، او با گروهی از صنعتگران شمشیر ماهر و قدرتمند آشنا می‌شود که به او کمک می‌کنند تا توانایی‌های خود را بهبود ببخشد و برای مبارزه با شیاطین آماده شود. این انیمیشن با صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز، داستان قوی و مفهومی و گرافیک بصری بسیار زیبا، طرفداران خود را شگفت‌زده خواهد کرد.

 

25- انیمیشن بابیلون 5 راه خانه 2023

نام لاتین : Babylon 5: The Road Home (2023)

ژانر : انیمیشن، علمی تخیلی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 79 دقیقه

کارگردان : Matt Peters

IMDB امتیاز : 7.6

در مورد فیلم :  انیمیشن “Babylon 5: The Road Home” در سال 2023 منتشر خواهد شد و داستان آن درباره بازگشت به خانه است. این انیمیشن بر اساس سریال تلویزیونی معروف “بابیلون 5” ساخته شده است. داستان انیمیشن در زمان پس از پایان سریال رخ می‌دهد و شخصیت‌های اصلی به خانه خود باز می‌گردند. در این بازگشت، آنها با مشکلات و چالش‌های جدید روبرو می‌شوند و باید تصمیم‌های مهمی را برای آینده خود بگیرند. این انیمیشن با داستان جذاب، شخصیت‌های عمیق و گرافیک بصری بسیار زیبا، طرفداران سریال را شگفت‌زده خواهد کرد.

 

26- انیمیشن مخترع 2023

نام لاتین : The Inventor (2023)

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی, کمدی

ساخت کشور : آمریکا، فرانسه، ایرلند

مدت زمان : 92 دقیقه

کارگردان :  Jim Capobianco, Pierre-Luc Granjon

IMDB امتیاز : 8.4

در مورد فیلم : انیمیشن “The Inventor” در سال 2023 منتشر خواهد شد و داستان آن درباره یک مخترع است. در این انیمیشن، مخترعی نابغه به نام جاناتان که توانایی خلق اختراعات بی‌نظیری دارد، به دنبال راهی است تا اختراعات خود را به دنیا عرضه کند. او با مشکلات و موانعی روبرو می‌شود که برای رسیدن به هدفش باید آنها را پشت سر بگذارد. داستان این انیمیشن با الهام از سختی‌ها و تلاش‌های مخترعان واقعی، درباره ایده‌پردازی، خلاقیت و پشتکار است. با گرافیک بصری زیبا و داستان جذاب، این انیمیشن قطعاً توجه طرفداران انیمیشن‌ها را جلب خواهد کرد.

 

27- انیمیشن شبدر سیاه : شمشیر پادشاه جادوگر

نام لاتین : Black Clover: Sword of the Wizard King (2023)

ژانر : انیمیشن، اکشن, ماجراجویی

ساخت کشور : ژاپن

مدت زمان : 110 دقیقه

کارگردان :  Ayataka Tanemura

IMDB امتیاز : 7.4

در مورد فیلم : انیمیشن “Black Clover: Sword of the Wizard King” در سال 2023 منتشر خواهد شد و داستان آن درباره یک پسر جوان به نام آستا است که در دنیایی جادویی زندگی می‌کند. آستا بدون هیچ قدرت جادویی به دنیا آمده است ولی با پشتکار و تلاش فراوان، او برای تبدیل شدن به جادوگری قوی و قهرمانی بزرگ تلاش می‌کند. در این راه، آستا با موانع و دشمنان بسیاری روبرو می‌شود و باید با استفاده از شمشیر جادویی خود و تکنیک‌های خاص خود، با آنها مقابله کند. داستان این انیمیشن با الهام از مبارزات و ماجراجویی‌های جادوگران، درباره قدرت اراده و امید است. با گرافیک بصری شگفت‌انگیز و داستان پر هیجان، این انیمیشن حتماً توجه طرفداران انیمیشن‌های فانتزی را جلب خواهد کرد.

 

28- انیمیشن گروه ابرقهرمانان

نام لاتین : Legion of Super-Heroes (2023)

ژانر : انیمیشن، علمی تخیلی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 83 دقیقه

کارگردان :  Jeff Wamester

IMDB امتیاز : 5.8

در مورد فیلم : انیمیشن “Legion of Super-Heroes” در سال 2023 منتشر خواهد شد و داستان آن درباره گروهی از ابرقهرمانان جوان است که در آینده به دنیایی فرازمینی می‌روند تا عدالت را حفظ کنند. اعضای این گروه از سراسر جهان جمع شده‌اند و هر کدام قدرت‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارند. آنها برای مبارزه با تهدیداتی مانند تبهکاران فضایی و دیکتاتورهای غیرقانونی متحد می‌شوند. در این راه، آنها با موانع و دشمنان بسیاری روبرو می‌شوند و باید با استفاده از قدرت‌هایشان و تکنولوژی‌های پیشرفته، با آنها مقابله کنند. داستان این انیمیشن با الهام از مبارزات و ماجراجویی‌های ابرقهرمانان، درباره قدرت یکپارچگی و همبستگی است. با گرافیک بصری شگفت‌انگیز و داستان پر هیجان، این انیمیشن حتماً توجه طرفداران انیمیشن‌های ابرقهرمانی را جلب خواهد کرد.

 

29- انیمیشن فیل شعبده باز 2023

نام لاتین : The Magician’s Elephant (2023)

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

ساخت کشور : استرالیا

مدت زمان : 99 دقیقه

کارگردان :  Wendy Rogers

IMDB امتیاز : 6.5

در مورد فیلم : “The Magician’s Elephant” یک انیمیشن سال 2023 است که بر اساس رمانی با همین نام نوشتهٔ کیت دی‌کامیلو ساخته شده است. داستان این انیمیشن درباره پسری جوان به نام پیتر است که در یک شهر کوچک زندگی می‌کند. یک روز، پیتر با یک جادوگر ملاقات می‌کند که به او می‌گوید خواسته بزرگش برآورده خواهد شد ولی برای این اتفاق، باید یک فیل جادویی را پیدا کند. پیتر با شروع به ماجراجویی، به دنبال فیل می‌گردد و در این راه با شخصیت‌های جالب و عجیبی مانند یک راهبه، یک خانم تئاتر و یک سرباز آشنا می‌شود. این انیمیشن دربارهٔ تلاش پیتر برای پیدا کردن فیل جادویی و تحقق خواستهٔ خود است و در طول داستان، پیتر با موانع و چالش‌هایی روبرو می‌شود که باید آنها را پشت سر بگذارد. با گرافیک زیبا و داستان جذاب، “The Magician’s Elephant” حتماً توجه علاقه‌مندان به انیمیشن‌های فانتزی را جلب خواهد کرد.

 

30- انیمیشن شاه جنگجو 2023

نام لاتین : Warrior King (2023)

ژانر : انیمیشن، فانتزی

ساخت کشور : چین

مدت زمان : 114 دقیقه

کارگردان :  Lu Qi

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : انیمیشن “Warrior King” یک فیلم انیمیشن سال 2023 است که دربارهٔ یک پادشاه جنگجو به نام آرتور است. آرتور در یک دنیای خیالی زندگی می‌کند که توسط هیولاها و جادوگران حاکم است. او برای نجات مملکت خود و مبارزه با شروران، به دنبال یک شمشیر جادویی می‌گردد. در این راه، آرتور با همراهان جدیدی مانند یک جادوگر قدرتمند و یک شاهزاده شجاع آشنا می‌شود. این انیمیشن دربارهٔ تلاش آرتور برای پیدا کردن شمشیر جادویی و نجات دادن مملکتش است و در طول داستان، او با موانع و دشمنان قوی روبرو می‌شود که باید با استفاده از قدرت و شجاعت خود آنها را شکست دهد. با صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز و داستان پرماجرا، “Warrior King” قطعاً توجه علاقه‌مندان به انیمیشن‌های فانتزی و ماجراجویی را جلب خواهد کرد.

 

31- انیمیشن گربه ها در موزه 2023

نام لاتین : Cats in the Museum (2023)

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

ساخت کشور : روسیه

مدت زمان : 83 دقیقه

کارگردان :  Vasiliy Rovenskiy

IMDB امتیاز : 4.3

در مورد فیلم : انیمیشن “گربه‌ها در موزه” داستانی فانتزی و ماجراجویانه است که در سال 2023 منتشر خواهد شد. داستان درباره گروهی از گربه‌ها است که وارد موزه‌ای جادویی می‌شوند و در آنجا با ماجراهای هیجان انگیزی روبرو می‌شوند. آن‌ها با ترس و رعب، با دشمنان مختلف مبارزه می‌کنند و تلاش می‌کنند تا از موزه خارج شوند. این انیمیشن با ترس، هیجان و شادی برای تماشاگران ساخته شده است.

 

32- انیمیشن سایکو- پاس 2023

نام لاتین : Psycho-Pass: Providence (2023)

ژانر : انیمیشن، اکشن، جنایی

ساخت کشور : ژاپن

مدت زمان : 120 دقیقه

کارگردان :  Naoyoshi Shiotani

IMDB امتیاز : 7

در مورد فیلم : انیمیشن “پسیکو-پاس: پروویدنس” یک اثر علمی تخیلی و هیجان انگیز است که در سال 2023 به نمایش در خواهد آمد. داستان درباره یک جامعه آینده‌نگر است که با استفاده از فناوری پیشرفته، قادر به پیش‌بینی جرم و جنایت می‌باشد. در این دنیای آینده، هر فرد با استفاده از “پسیکو-پاس”، که یک دستگاه هوش مصنوعی است، مورد بررسی قرار می‌گیرد تا سطح جرم و جنایت خود را تعیین کند. اما وقتی که یک سری اتفاقات عجیب و غریب در جامعه رخ می‌دهد و “پسیکو-پاس” قادر به پاسخگویی نمی‌باشد، گروهی از افراد شجاع به نام “پروویدنس” تشکیل می‌دهند تا به بررسی این اتفاقات بپردازند و راز این پدیده را کشف کنند. در طول داستان، اعضای گروه با ترس، هیجان و ماجراهای خطرناکی روبرو می‌شوند و تلاش می‌کنند تا جامعه را از خطر نجات دهند. این انیمیشن با الهام از عناصر روان‌شناختی و هیجانی ساخته شده است و برای تماشاگرانی که علاقه‌مند به داستان‌های پیچیده و هیجان‌انگیز هستند، مناسب است.

 

33- انیمیشن کایوت در مقابل اکمی 2023

نام لاتین : Coyote v. Acme (2023)

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 98 دقیقه

کارگردان :  Dave Green

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : انیمیشن “کویوته در برابر آکمه” یک اثر کمدی و ماجراجویی است که در سال 2023 به نمایش در خواهد آمد. داستان درباره یک کارآگاه خصوصی به نام کویوته است که در تعقیب شرکت آکمه قرار دارد. آکمه یک شرکت تولید کننده وسایل و ابزارهای خطرناک است که باعث وقوع حادثه‌های بسیاری برای کویوته شده است. کویوته تصمیم می‌گیرد به دادگاه رفته و شرکت آکمه را به علت تخلفاتش مقابله کند. در طول داستان، کویوته با مشکلات و موانع مختلفی روبرو می‌شود و تلاش می‌کند تا اثبات کند که آکمه مسئول بسیاری از حوادث ناخوشایند است. این انیمیشن با الهام از داستان‌های کلاسیک لونی تونز ساخته شده است و برای تماشاگرانی که علاقه‌مند به کمدی و ماجراجویی هستند، مناسب است.

 

34- انیمیشن اسکوبی و کریپتو 2023

نام لاتین : Scooby-Doo! And Krypto, Too! (2023)

ژانر : انیمیشن، اکشن, ماجراجویی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 76 دقیقه

کارگردان :  Cecilia Aranovich

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : انیمیشن “اسکوبی دو! و کریپتو هم!” یک اثر کمدی و ماجراجویی است که در سال 2023 به نمایش در خواهد آمد. داستان درباره یک گروه دوستان ماجراجو به نام “اسکوبی دو” است که با همراهی سگ سوپرقهرمان “کریپتو”، به تعقیب ماجراهای مرموز و ترسناک می‌پردازند. در این انیمیشن، گروه با موانع و رازهای مختلفی روبرو می‌شود و تلاش می‌کند تا اسرار پنهانی را حل کند. این اثر برای تماشاگرانی که علاقه‌مند به انیمیشن‌های کمدی و ماجراجویی هستند، مناسب است.

 

35- انیمیشن عمق دریا 2023

نام لاتین : Deep Sea (2023)

ژانر : انیمیشن،ماجراجویی، خانوادگی

ساخت کشور : چین

مدت زمان : 109 دقیقه

کارگردان : Xiaopeng Tian

IMDB امتیاز : 7.3

در مورد فیلم :انیمیشن “دیپ سی” در سال 2023 به نمایش در خواهد آمد و داستان آن درباره ماجراهایی در اعماق دریا است. در این انیمیشن، شخصیت اصلی به نام “دیپ” که یک ماهی جوان است، به همراه دوستانش به ماجراجویی در دنیای زیرآب می‌پردازند. آن‌ها با موجودات دریایی فانتزی و خطرات مختلفی روبرو می‌شوند و سعی می‌کنند تا رازهای دریایی را حل کنند. این انیمیشن برای علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی و ماجراجویی مناسب است.

 

36- انیمیشن لئو 2023

نام لاتین : Leo (I) (2023)

ژانر : انیمیشن، کمدی، خانوادگی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : N/A

کارگردان : Robert Marianetti, Robert Smigel, David Wachtenheim

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : مارمولک 74 ساله بنام لئو و رفیقش تصمیم میگیرند از تراریوم کلاس مدرسه فرار کنند …

 

37- انیمیشن کاتاک نهنگ شجاع 2023

نام لاتین : Katak: The Brave Beluga (2023)

ژانر : انیمیشن، فانتزی، کمدی

ساخت کشور : کانادا

مدت زمان : 82 دقیقه

کارگردان :  Christine Dallaire-Dupont, Nicola Lemay

IMDB امتیاز : 6.9

در مورد فیلم :  انیمیشن “کاتاک: بلوگا شجاع” داستانی درباره یک بلوگای جوان به نام کاتاک است که در اقیانوس قطب شمال زندگی می‌کند. او به دنبال ماجراجویی و خطر می‌گردد و رویایی دارد که به عنوان یک قهرمان شجاع شناخته شود.

کاتاک در سفر خود با دوستان جدیدی آشنا می‌شود، از جمله یک دلفین باهوش به نام دلفینا و یک کوسه قاتل خوش‌رو به نام کاسپر. آن‌ها با هم تصمیم می‌گیرند تا به سفری هیجان انگیز در اقیانوس قطب شمال بروند و در آنجا با چالش‌های بزرگی مواجه شوند.

در این سفر، کاتاک و دوستانش با حیوانات دریایی مختلفی روبرو می‌شوند و با مسائل محیط زیست و حفاظت از اقیانوس مواجه می‌شوند. آن‌ها باید با همکاری و شجاعت، مسائل را حل کرده و به سفر خود ادامه دهند.

انیمیشن “کاتاک: بلوگا شجاع” برای علاقه‌مندان به داستان‌های ماجراجویی دریایی و حفاظت از محیط زیست مناسب است و در سال 2023 به نمایش در خواهد آمد.

 

38- انیمیشن متالوکالیپس: ارتش دووم‌ استار 2023

نام لاتین : Metalocalypse: Army of the Doomstar (2023)

ژانر : انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 83 دقیقه

کارگردان : Brendon Small

IMDB امتیاز : 8.7

در مورد فیلم : “Metalocalypse: Army of the Doomstar” یک انیمیشن است که در سال 2023 منتشر خواهد شد. این انیمیشن ادامه‌ای بر مجموعه‌ی تلویزیونی “Metalocalypse” است که در دهه‌ی 2000 تا 2010 پخش می‌شد. داستان انیمیشن درباره‌ی گروه موسیقی متال به نام “Dethklok” است که در جهانی فانتزی و خشن زندگی می‌کنند. آن‌ها با استفاده از قدرت و تاثیرشان در صنعت موسیقی، جوامع و قدرت‌های مختلف را تحت تأثیر قرار می‌دهند. در این قسمت جدید، گروه Dethklok با نیروهای شیطانی و خطرناک “Army of the Doomstar” روبرو می‌شود و باید برای نجات جهان مبارزه کند. این انیمیشن برای طرفداران سبک موسیقی متال و داستان‌های فانتزی جذاب خواهد بود.

 

39- انیمیشن هفت گناه کبیره 2023

نام لاتین : The Seven Deadly Sins: Grudge of Edinburgh Part 2 (2023)

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی، اکشن

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان :53 دقیقه

کارگردان :  Bob Shirohata

IMDB امتیاز : 6.3

در مورد فیلم : “The Seven Deadly Sins: Grudge of Edinburgh Part 2” یک انیمیشن است که در سال 2023 منتشر خواهد شد. این انیمیشن ادامه‌ای بر مجموعه‌ی تلویزیونی “The Seven Deadly Sins” است که در دهه‌ی 2010 تا 2020 پخش می‌شد. داستان انیمیشن درباره‌ی هفت گناه کبیره به نام “The Seven Deadly Sins” است که در جهانی فانتزی و ماجراجویانه زندگی می‌کنند. آن‌ها با استفاده از قدرت و تاثیرشان در جامعه، جنگ‌ها و تهدیدهای مختلف را متوقف می‌کنند. در این قسمت جدید، هفت گناه کبیره با نیروهای شرور و خطرناک “Grudge of Edinburgh” روبرو می‌شود و باید برای نجات جهان مبارزه کند. این انیمیشن برای طرفداران سبک ماجراجویی و داستان‌های فانتزی جذاب خواهد بود.

 

40- انیمیشن گذرگاه حیوانات : جشنواره کریسمس 2023

نام لاتین : Animal Crossing Christmas Festival: The Movie! (2023)

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی

ساخت کشور : آمریکا، ژاپن

مدت زمان : 88 دقیقه

کارگردان :  Devin Sanchez

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : انیمیشن “Animal Crossing Christmas Festival: The Movie!” نیز در سال 2023 منتشر خواهد شد. این انیمیشن بر اساس بازی ویدیویی محبوب “Animal Crossing” ساخته شده است. داستان انیمیشن درباره‌ی یک جشنواره کریسمس در جزیره‌ی اصلی بازی است. شخصیت‌های محبوب مانند تام نوکوک و آیزابلا به همراه سایر ساکنان جزیره، در این جشنواره شرکت می‌کنند و تجربه‌های ماجراجویانه و هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنند. این انیمیشن برای علاقه‌مندان به بازی “Animal Crossing” و داستان‌های کریسمس جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود.

 

41- انیمیشن اسکوب تعطیلات روح زده 2023

نام لاتین : Scoob!: Holiday Haunt (2023)

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 62 دقیقه

کارگردان :  Bill Haller, Michael Kurinsky

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : انیمیشن “Scoob!: Holiday Haunt” نیز در سال 2023 منتشر خواهد شد. داستان این انیمیشن درباره ی گروه دوستان سکوبی دو و دوستانشان است که در تعطیلات کریسمس به یک قصر مرموز می‌روند. آنها در این قصر با روح‌های خبیث و ماجراهای ترسناک روبرو می‌شوند و باید با همکاری و شجاعت خود آنها را متوقف کنند. این انیمیشن برای علاقه‌مندان به داستان‌های ترسناک و ماجراجویانه سکوبی دو و دوستانش جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود.

42- انیمیشن ماموریت مخفی جانی پاف 2023

نام لاتین : Johnny Puff: Secret Mission (2023) 

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

ساخت کشور : ایتالیا و اسپانیا

مدت زمان : N/A

کارگردان : Néstor F. Dennis

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم :  انیمیشن “Johnny Puff: Secret Mission” نیز در سال 2023 منتشر خواهد شد. داستان این انیمیشن درباره ی جانی پاف است که یک مأموریت مخفی را بر عهده می‌گیرد. او به دنبال حل رمز و رازهای پنهان و مواجهه با تهدیدهای خطرناک است. جانی پاف با استفاده از توانایی‌های خاص خود، به همراه تیمش باید با چالش‌های بزرگی روبرو شود و مأموریت خود را به اتمام برساند. این انیمیشن برای علاقه‌مندان به داستان‌های ماجراجویانه و پر هیجان، جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود.

 

43- انیمیشن نمایش بزرگ بچه کوسه 2023

نام لاتین : Baby Shark’s Big Movie! (2023)

ژانر : انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 78 دقیقه

کارگردان : Alan Foreman, Genndy Tartakovsky

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : انیمیشن “Baby Shark’s Big Movie!” نیز در سال 2023 به نمایش در خواهد آمد. داستان این انیمیشن درباره یک خانواده کوسه به نام بیبی شارک است که در ماجراهای پر هیجان و سرگرم‌کننده خود قرار می‌گیرند. آن‌ها در سفری جادویی به دنبال تجربه ماجراجویی و کشف عمیق در اقیانوس هستند. در طول این سفر، آن‌ها با دوستان جدید آشنا می‌شوند و با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوند. این انیمیشن برای علاقه‌مندان به داستان‌های ماجراجویانه و خانوادگی، جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود.

 

44- انیمیشن پری کوچولو دریایی 2023

نام لاتین : The Little Mermaid (II) (2023)

ژانر : انیمیشن، درام، کمدی

ساخت کشور : محصول والت دیزنی

مدت زمان : 98 دقیقه

کارگردان : Michael Johnson

IMDB امتیاز : 5.1

در مورد فیلم : انیمیشن “The Little Mermaid (II)” نیز در سال 2023 به نمایش در خواهد آمد. داستان این انیمیشن درباره یک پری دریایی جوان به نام آریل است که عاشق یک انسان به نام پرنس اریک می‌شود. آریل تصمیم می‌گیرد برای زندگی با عشق خود به دنیای انسان‌ها برود و برای این منظور به جادوگاه دریا می‌رود. اما در این راه، با چالش‌ها و موانعی روبرو می‌شود که باید آن‌ها را پشت سر بگذارد تا بتواند رویای خود را به حقیقت تبدیل کند. این انیمیشن برای علاقه‌مندان به داستان‌های جادویی و عشق، جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

 

45- انیمیشن کاراگاه کونان : زیردریایی آهنی سیاه

نام لاتین : Detective Conan: Black Iron Submarine (2023)

ژانر : انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

ساخت کشور : ژاپن

مدت زمان : 119 دقیقه

کارگردان :  Yuzuru Tachikawa

IMDB امتیاز : 7.5

در مورد فیلم : با معرفی یک سیستم جدید تشخیص چهره در ژاپن یک مامور به قتل میرسد و کارگاه کونان  باید مخفیانه از این تکنولوژی جدید محافظت کند تا توسط سازمان سیاه دزدیده نشود..

 

46- انیمیشن توپی و بینو 2023

نام لاتین : Toopy and Binoo the Movie (2023)

ژانر : انیمیشن، خانوادگی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 84 دقیقه

کارگردان :  Dominique Jolin, Raymond Lebrun

IMDB امتیاز : 7.8

در مورد فیلم : انیمیشن “توپی و بینو: فیلم” (2023) داستانی سرگرم‌کننده و جذاب است که در دنیای توپی و بینو رخ می‌دهد. این داستان درباره دو دوست صمیمی به نام‌های توپی و بینو است که با هم ماجراجویی‌های بزرگی را تجربه می‌کنند.

در “توپی و بینو: فیلم”، توپی و بینو با یک سفینه فضایی عجیب و غریب آشنا می‌شوند که آن‌ها را به سفری به سیارات مختلف می‌برد. در این سفر، آن‌ها با مخلوقات عجیب و غریب و ماجراهای شگفت‌انگیزی روبرو می‌شوند.

در این انیمیشن، توپی و بینو با استفاده از خلاقیت و شجاعت خود، باید مشکلات و چالش‌های سفر را پشت سر بگذارند و به دنبال راه برگشت به خانه باشند. آن‌ها با همکاری و همبستگی، به تدریج به هدف خود نزدیک می‌شوند و در پایان، سفر خود را به خوبی به پایان می‌رسانند.

“توپی و بینو: فیلم” با ترکیبی از ماجراجویی، خلاقیت و دوستی، به تماشاگران ارائه می‌شود و در طول داستان، شخصیت‌های محبوب توپی و بینو در حالت‌ها و مکان‌های جدیدی را مشاهده می‌کنند. این انیمیشن برای کودکان و خانواده‌ها، تجربه‌ای سرگرم‌کننده و خوشایند ارائه می‌دهد.

 

47- انیمیشن خانواده ای از جنس جاسوس

نام لاتین : Spy x Family Code: White (2023)

ژانر : انیمیشن، اکشن، کمدی

ساخت کشور : ژاپن

مدت زمان : N/A

کارگردان : Kazuhiro Furuhashi

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : “اسپای ایکس خانواده کد: سفید” (2023) یک انیمیشن جذاب و هیجان انگیز است که در دنیای اسپای ایکس خانواده رخ می‌دهد. داستان این انیمیشن درباره یک جاسوس حرفه‌ای به نام لورد و یک قاتل حرفه‌ای به نام یوری است که با هم تشکیل یک خانواده می‌دهند.

در “اسپای ایکس خانواده کد: سفید”، لورد و یوری به دنبال ماموریت جدید خود هستند که آن هم این است که باید فرزند مصنوعی خود را به مدرسه ارسال کنند. اما مشکل اینجاست که فرزند مصنوعی آن‌ها یک قاتل حرفه‌ای است و لورد و یوری باید تلاش کنند تا هویت واقعی خود را پنهان کنند و به عنوان یک خانواده عادی زندگی کنند.

در طول داستان، لورد و یوری با مواجهه با مشکلات و چالش‌های مختلف در مدرسه و خانه، باید همه را به خوبی مدیریت کنند و همچنین با دشمنان خطرناکی که به دنبال آن‌ها هستند، مقابله کنند. آن‌ها باید تلاش کنند تا خانواده‌شان را حفظ کنند و در عین حال ماموریت خود را به اتمام برسانند.

“اسپای ایکس خانواده کد: سفید” با ترکیبی از اکشن، کمدی و رمانتیک، به تماشاگران تجربه‌ای هیجان انگیز و سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد. این انیمیشن مناسب برای همه افراد، به ویژه علاقه‌مندان به داستان‌های جاسوسی و خانوادگی است.

48- انیمیشن هارولد و مداد رنگی بنفش 2023

نام لاتین : Harold and the Purple Crayon (2023)

ژانر : انیمیشن، فانتزی, خانوادگی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 92 دقیقه

کارگردان : Matt Peters

IMDB امتیاز : 6.3

در مورد فیلم : “Harold and the Purple Crayon” (2023) یک انیمیشن محبوب و جذاب است که بر اساس داستان کتاب معروف با همین نام ساخته شده است. داستان این انیمیشن درباره یک پسربچه به نام هارولد است که یک خودکار بنفش جادویی دارد.

هارولد با استفاده از این خودکار بنفش، ماجراجویی‌های بی‌پایان را آغاز می‌کند. او با کمک خلاقیت و تخیل خود، دنیای جدیدی را خلق می‌کند و در آنجا با موجودات عجیب و غریب و مکان‌های جالب روبرو می‌شود.

در طول داستان، هارولد با مشکلات و چالش‌های مختلف روبرو می‌شود، اما با استفاده از خلاقیت و تخیل خود، همواره راه‌حل مناسب را پیدا می‌کند. او با کشیدن خطوط و اشکال مختلف، دنیای خود را تغییر می‌دهد و مشکلات را حل می‌کند.

“Harold and the Purple Crayon” با ترکیبی از فانتزی، ماجراجویی و آموزشی، به تماشاگران تجربه‌ای سحرآمیز و الهام‌بخش ارائه می‌دهد. این انیمیشن مناسب برای کودکان و خانواده‌ها است و در آن ارزش‌هایی مانند خلاقیت، تخیل و پشتکار برای رسیدن به هدف آموزش داده می‌شود.

 

49- انیمیشن مکس و من 2023

نام لاتین : Max & Me (2023)

ژانر : انیمیشن، تاریخی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : N/A

کارگردان : Matt Peters

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : انیمیشن “مکس و من” (2023) داستانی است که بر اساس زندگی مکسیمیلیان کولبه، یک رهبر و مبارز ضدنازی در طول جنگ جهانی دوم ساخته شده است. داستان دربارهٔ مکس است که در طی جنگ جهانی دوم در اتریش به دنیا آمده است. او با خانواده‌اش از نژاد یهودی تبعید شده و در طول جنگ در مقابل نژادپرستی و خشونت نازی‌ها مبارزه می‌کند.

مکس با استفاده از توانایی‌های هنری خود، به عنوان یک هنرمند مبارز، تلاش می‌کند تا از طریق نقاشی‌های خود، پیام‌های صلح و عدالت را به جامعه منتقل کند. او با تصویرسازی و خلاقیت خود، تظاهرات نژادپرستی را مورد نقد قرار می‌دهد و به دنبال تحقق آرمان‌هایش برای جهان بهتری است.

در طول داستان، مکس با مشکلات و چالش‌های مختلف روبرو می‌شود، اما با استفاده از هنر و خلاقیت خود، او همواره راه‌حل‌های مناسب را پیدا می‌کند. او با ترسیدن از تظاهرات نژادپرستی و تعصبات، پیام‌های صلح و تسامح را به دیگران منتقل می‌کند و به جامعه امیدواری می‌دهد.

“مکس و من” با ترکیبی از درام، تاریخی و هنری، یک داستان الهام‌بخش و قدرتمند را به تماشاگران ارائه می‌دهد. این انیمیشن مناسب برای بزرگسالان و نوجوانان است و در آن ارزش‌هایی مانند عدالت، تسامح و شجاعت برای مقابله با نژادپرستی و ستم آموزش داده می‌شود.

50- انیمیشن ریچارد لک لک و اسرار جواهر بزرگ 2023

نام لاتین : Little Bird: The Big Quest (2023)

ژانر : انیمیشن، فانتزی، خانوادگی

ساخت کشور : آمریکا

مدت زمان : 84 دقیقه

کارگردان : Benjamin Quabeck, Mette Tange

IMDB امتیاز : N/A

در مورد فیلم : انیمیشن “Little Bird: The Big Quest” (2023) داستان یک پرنده کوچک به نام لیتل برد است که در جنگل زندگی می‌کند. او در جستجوی چیزی بزرگتر از خودش است و به همراه دوستانش، یک روباه و یک خرگوش، در سفری ماجراجویانه به دنبال این چیز می‌رود.

در طول داستان، لیتل برد با موانع مختلفی روبرو می‌شود و با استفاده از شجاعت و همبستگی با دوستانش، به تحقق هدف خود نزدیک می‌شود. این انیمیشن با الهام از مفاهیم مانند دوستی، همکاری و پشتکار، به تماشاگران پیام‌های قدرتمندی درباره رسیدن به آرمان‌های خود و پیروی از رویاها را منتقل می‌کند.

“Little Bird: The Big Quest” با ترکیبی از فانتزی، ماجراجویی و درام، یک داستان پرانرژی و سرگرم‌کننده را به تماشاگران ارائه می‌دهد. این انیمیشن مناسب برای تماشای خانوادگی است و به کودکان و نوجوانان ارزش‌هایی مانند همبستگی، پشتکار و رسیدن به آرزوها را آموزش می‌دهد.

 

خب تا اینجا 50 انیمیشن تاپ رو که سایت IMDB معرفی کرده را گذاشتیم . خیلی از این انیمیشن ها هنوز پخش نشدند که با علامت N/A مشخص شده اند. سال به سال به نظرم کیفیت و حتی داستان انیمیشن ها پیشرفت زیادی میکنند و امسال هم از این موضوع مستثنی نیست. هم زمان با آماده کردن این پست برای شما چندتا از انیمیشن ها رو دانلود کردم. امیدوارم شما هم دانلود کنید و لذت ببرید ..

 

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 4

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

سید مطهر اطهری

فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار ♦️ مشغول به کار در زمینه‌های برنامه نویسی، سئو، گرافیک، تدوین، علاقه‌مند به حوزه‌های تکنولوژی، فیلم و سریال، موسیقی ♦️ نوازنده ویولن

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا