سرگرمیمهارت های زندگی

نشانه های عشق دروغین در مردان + زنان (مزایای عشق واقعی)

تفاوت عشق دروغین با عشق واقعی چیست؟

آیا می‌دانید که چگونه یک عشق واقعی را از عشق دروغین تشخیص دهید؟ آیا شما با یک فرد سمی در ارتباط هستید و یا همان کسی که احساس می‌کنید در کنار همدیگر خوشبخت می‌شوید! تصور کنید که به تازگی با فرد موردعلاقه خود آشنا شده‌اید، با او رابطه خوبی دارید و از صحبت کردن و هرگونه ارتباط با چنین فردی لذت می‌برید. اما تمایل دارید بدانید عشقی که در بین شما ایجادشده واقعی است یا دروغین! در این مطلب از جوان ایرانی نشانه‌های عشق دروغین را برای شما شرح می‌دهیم.

 

نشانه های عشق دروغین چیست؟

هرچند گاهی ممکن است رابطه شما بسیار خوب پیش برود، اما شما هم مانند هر فرد دیگری نمی‌خواهید که سخت زمین بخورید. همچنین برای اینکه از فرد مقابل آسیب نبینید، تمایل دارید بدانید که آیا عشق بین شما دروغین است یا واقعی! در این مطلب از جوان ایرانی به بررسی نشانه های عشق دروغین پرداخته و تفاوت آن را با عشق واقعی بیان می‌کنیم.

عمل نکردن به حرف‌هایش

یکی از نشانه‌هایی که مشخص می‌شود فرد مقابل نسبت به شما عشق واقعی ندارد این است که از گفته‌هایش به هیچ وجه پیروی نمی‌کند. درواقع فقط لب و دهن است.

کنسل کردن قرار ملاقات

فردی که نسبت به شما عشق ساختگی دارد، مدام قرارهایی که با شما می‌گذارد را کنسل می‌کند. به عنوان مثال در یک روز و یک ساعت خاص با شما قرار می‌گذارد، اما مدام شما را ناامید کرده و آن دیت ها را کنسل می‌کند زیرا تمایلی ندارد با شما در یک مکان قرار بگیرد.

عدم تمایل معرفی شما به دوستان

چنین فردی که نسبت به شما عشق واقعی ندارد، هرگز نمی‌خواهد شما را به اعضای خانواده یا دوستان معرفی کند. زیرا تمایل ندارد که اطرافیان رابطه شما را جدی تصور کنند.

به احساس درونی خود گوش دهید

یکی دیگر از راهکارهایی که می‌توانید تشخیص دهید که آیا عشق افراد نسبت به شما واقعی است یا خیر، این است که به ندای درون خود گوش دهید. درواقع احساسات درونی خود را جدی بگیرید. هر زنگ خطری مشاهده کردید که نشان‌دهنده عشق دروغین فرد مقابل به خودتان است، هر چه سریع‌تر از رابطه خارج شوید.

وابستگی ناسالم به رابطه جنسی

نشانه های عشق دروغین
نشانه های عشق دروغین

یکی دیگر از نشانه های عشق دروغین و رابطه ساختگی این است که افراد وابستگی ناسالم به رابطه جنسی دارند. شما عزیزان باید بدانید رابطه زناشویی در ازدواج بسیار ضروری است، اما کل یک رابطه نباید در مسائل جنسی خلاصه شود. در عشق‌های واقعی باید فراتر از جنبه فیزیکی به آن نگاه کنید. برنامه‌ریزی‌های سرگرم‌کننده با یکدیگر و آشنایی عمیق‌تر در عشق واقعی، حرف اول را میزند‌.

احساس خستگی و بی‌حوصلگی

یکی دیگر از نشانه‌هایی ممکن است آن فرد نسبت به شما عشق دروغی داشته باشد، این است که هیچ تلاش برای دیدن شما نمی‌کند. درواقع برای ارتباط با شما هیچ‌گونه هیجانی ندارد و همیشه خسته و بی‌حوصله به نظر می‌رسد.

نمایش برای دیگران

اگر فردی که با آن در رابطه هستید، در مقابل دوستان و خانواده شما تغییر شخصیت می‌دهد، نسبت به شما عشق دروغین دارد. درواقع این افراد در جمع با شما مانند پرنسس رفتار می‌کنند، اما هنگامی‌که تنها هستید هیچ احساسی نسبت به شما ندارد و کاملاً متفاوت هستند. هنگامی‌که شما در بین دوستان هستید برایتان پیام‌های عاشقانه ارسال می‌کنند، اما در حالت عادی یاد شما نیستند!

علاقه‌ای برای سفر با شما ندارد

یکی دیگر از نشانه‌هایی که ممکن است فرد مقابل عشق دروغی نسبت به شما داشته باشید، این است که هیچ علاقه‌ای برای سفر با شما ندارد. حتی چنین فردی هیچ برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدتی را با شما ندارد. بنابراین اگر مشاهده کردید و فرد مقابل استعداد هیچ برنامه‌ریزی مشترکی با شما ندارد، بدانید که ممکن است عشق او نسبت به شما دروغ باشد.

اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی

اگر به این نتیجه رسیدید که برای فرد مقابل که با او در رابطه هستید، شبکه‌های اجتماعی اهمیت بسیار زیادتری از شما دارد و درواقع حتی قادر نیست عکس دونفره‌تان را در روز تولد و سایر جشن‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند، بدانید که ممکن است عشق او ساختگی و مجازی باشد.

چنین فردی ساعت‌های زیادی را در سوشال ها می‌گذراند.

شما عزیزان باید بدانید که نه تنها اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی باعث اضطراب و افسردگی در بین افراد می‌شود، بلکه اگر ابراز علاقه به شما کرد، باید بدانید که ممکن است عشق این‌گونه افراد نسبت به شما جعلی و دروغین باشد.

چگونه بلاگر شویم؟ درآمد آن‌ها از کجاست؟

واینر و بلاگر کیست؟

تمایل به رابطه عمیق ندارند

نشانه های عشق دروغین
نشانه های عشق دروغین

یکی از رایج‌ترین نشانه های عشق‌های دروغین و روابط ساختگی این است که فرد مقابل هیچ‌گونه علاقه‌ای به رابطه عمیق با شما ندارد. درواقع آن‌ها فقط می‌خواهند که یک سرگرمی برای خودشان داشته باشند، فقط زمانی تمایل به‌تنهایی با شما دارند که بخواهند رابطه جنسی برقرار می‌کنند‌.

قابل‌اعتماد نیستند

افرادی که نسبت به شما عشق دروغین دارند، قابل‌اعتماد نیستند و نمی‌توانید به یک‌باره به آن‌ها تکیه کنید. یکی از نشانه های بزرگی که نشان می‌دهد رابطه فرد مقابل ساختگی است، عدم مسئولیت‌پذیری در روابط است.

اولویت همدیگر نیستید

اگر کسی واقعاً عاشق شما باشد، تمام تلاش خود را می‌کند تا شما را خوشحال کند، اما اگر نسبت به شما عشق دروغی داشته باشد، شما را در اولویت قرار نمی‌دهد و ابراز به دوست داشتن شما نمی‌کند.

در این صورت شما عزیزان باید بدانید که آن رابطه تبدیل به یک رابطه طاقت‌فرسا خواهد شد.

رابطه در لبه پرتگاه

یکی دیگر از نشانه‌هایی که مطمئن شوید، فرد مقابل نسبت به شما عشق دروغین دارد، این است که همیشه به نظر می‌رسد آن رابطه رو به پایان است و شما درروی لبه پرتگاه قرار گرفته‌اید. درواقع در عشق‌های ساختگی ثبات خاصی وجود ندارد‌.

شما همیشه شروع‌کننده هستید

اگر مدتی از رابطه شما می‌گذرد و در تمامی روابط همه شما شروع‌کننده اسید وقت آن است که بدانید که ممکن است این رابطه ساختگی باشد محبت شما یک‌طرفه باشد شما ‌تا به حال پیام عاشقانه دریافت کردید و یا اینکه شما همیشه شروع کننده پیام مکالمه بوده آیا فرد مقابل برای دیدن شما وقت گذاشته و قراری تنظیم کرده اگر و تمام شما در تمامی کارها شما شروع کننده هستید بدانید که عشق واقعی وجود ندارد و تمام این رابطه ممکن است دروغ باشد.

مدام بحث و جدل می‌کند

اگر فرد مقابل نسبت به شما عشق دروغین داشته باشد، مدام سعی در ایجاد بحث و جدل با شما دارد. به هر بهانه‌ای با شما جروبحث می‌کند. چنین فردی معمولاً به دنبال موقعیت‌های بهتر در افراد دیگر است تا سر اندک مساله‌ای شما را رها کند.

عشق دروغین، بسیار تلخ است

اگر شما نسبت به همدیگر عشق واقعی داشته باشید، خاطرات شیرین و فراموش‌نشدنی از هم به جای می‌گذارید. اما در عشق‌های دروغین روابط معمولاً سطحی و لحظه‌ای برای شما ایجاد می‌شود که در پایان بسیار تلخ است.

برای رشد هم تلاش نمی‌کنید

یکی دیگر از نشانه های عشق کاذب این است که فرد مقابل نمی‌خواهد که شما رشد کنید و تبدیل به یک فرد بهتری شوید. درحالی‌که در عشق‌های واقعی هر دو‌ فرد نگران رشد همدیگر هستند تا با هم پیشرفت کنند.

تنها زمان نیاز، محبت می‌کند

در عشق‌های واقعی فرد موردنظر همیشه در حال محبت کردن به شما است. اما اگر مشاهده کردید که فرد مقابل تنها زمانی که به چیزی نیاز دارد محبت می‌کند، ازنظر جسمی و یا احساسی از او فاصله بگیرید.

ارزش قائل نشدن به نظرات شما

یکی دیگر از نشانه های عشق کاذب این است که فرد مقابل به شما احترام نمی‌گذارد، درواقع به نظرات شما هیچ اهمیتی نمی‌دهد. اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید سعی کنید از چنین فردی فاصله بگیرید.

چگونه کسی را که دوست داریم فراموش کنیم؟ نحوه جدایی از عشق قدیمی را در این مطلب بخوانید:

چگونه عشق قدیمی را فراموش کنیم؟

مزایای عشق واقعی چیست؟

نشانه های عشق دروغین
نشانه های عشق دروغین

افرادی که عاشق واقعی هستند و احساسشان به شما ساختگی و جعلی نیست، معمولاً شما را به خانواده یا دوستان شما معرفی می‌کنند. درواقع آن‌ها از معرفی شما بسیار هیجان‌زده هستند. این‌گونه افراد به شما بسیار افتخار می‌کنند و برای برقراری رابطه با شما بسیار جدی هستند. برای این‌گونه افراد هیچ اهمیتی ندارد بدانند که مردم چه فکری در موردشان می‌کنند.

اگر شما عزیزان با آن‌ها سفر کنید، از وجود همدیگر لذت می‌برید. این‌گونه افراد قابل‌اعتماد هستند و شما می‌توانید با خیال راحت هر آنچه که در دل خود دارید به آن‌ها بگویید.

هیچ‌چیز بهتر از این نیست که دو شریک که همدیگر را دوست دارند، نسبت به همدیگر عشق واقعی ابراز کنند. اما شما عزیزان همان‌طور که مشاهده کردید همه زوج‌ها روابط واقعی ندارند و برخی از آن‌ها در عشق‌های ساختگی و جعلی گیر می‌کنند. در این مطلب از جوان ایرانی به طور کامل شرح دادیم که چگونه یک رابطه با عشق دروغین و کاذب را از عشق واقعی تشخیص دهید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

بهار علیزاده

همیشه بهترینِ خودم، خاص و منحصر به فرد! دیجیتال مارکتینگ و سئو نظرمه. زندگی برای من مسابقه نیست! از مسیر لذت می‌برم... راز خوشحالیِ من: کمک به دیگران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا