بهداشت و سلامت

هایفوتراپی صورت چیست ؟ مزایا و معایب استفاده از دستگاه هایفو

دستگاه هایفو یا روش هایفوتراپی مخفف عبارت سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است. این درمان می تواند اعماق مختلف بافت بدن را برای سفت کردن پوست، لیفت پوست و کانتورینگ بدن هدف قرار دهد. دستگاه‌های هایفو کاملا غیر تهاجمی با هدف قرار دادن لایه‌های عمیق پوست کار می‌کنند و این دستگاه با تولید کلاژن جدید و بازسازی کلاژن پوست جوانسازی میکند.

گاهی اوقات به هایفوتراپی نیز “لیفت صورت” نیز میگویند زیرا درمان آن سریع و بسیار قابل تحمل است.

درمان هایفو برای صورت

درمان هایفو برای صورت به عنوان یک لیفت صورت غیر تهاجمی عمل می کند. پوست را سفت می‌کند، چین و چروک‌ها را کاهش میدهد و منافذ باز پوست را کوچک می‌کند. هایفو باعث بهبود رنگ کلی پوست، منافذ، روشنایی و خاصیت ارتجاعی می شود.

دستگاه هایفو توسط پزشکان برتر زیبایی استفاده می شود

بسیاری از کلینیک ها و پزشکان برتر زیبایی از دستگاهی پیشرو در بازار به نام از دستگاه هایفو آرنا گستر استفاده می کنند. این دستگاه هایفو قسمت بالایی درم 1.5 میلی متری، درم پایینی 3.00 میلی متری و مهمتر از همه SMAS را 4.5 میلی متری هدف قرار می دهد. SMAS لایه ای است که بین ماهیچه و لایه چربی شما قرار می گیرد.

دستگاه هایفو این لایه را بدون هیچ برش جراحی هدف قرار می دهد و به بیمار یک لیفت صورت راحت و بدون درد و وقفه می دهد. این بدان معناست که شما می توانید بدون هیچ خطری مرتبط بدون جراحی، نتایج عالی کسب کنید، به علاوه عفونت، جای زخم، تورم و غیره در روش هافوتراپی وجود ندارد چرا که درمان این روش سریع هستند و بسته به سطح پوست شما، می توان نتایج را بلافاصله برای برخی از بیماران مشاهده کرد.

درمان هایفو به عنوان لیفت صورت در سریعترین زمتن ناخته می شود زیرا سریع است و می توانید بلافاصله به زندگی عادی خود بازگردید و به روز خود ادامه دهید. برخی از افراد ممکن است کمی قرمزی خفیف و شاید کبودی خفیف در روز بعد داشته باشند که کاملا طبیعی است.

آیا درمان هایفو ضرر و عوارض دارد ؟

آیا درمان هایفو ضرر و عوارض دارد ؟

دستگاه HIFU سرعت عکس‌برداری سریع‌تر و فواصل کوتاه‌تر بین هر عکس را ارائه می‌دهد، این بدان معناست که برای بیمار بسیار راحت است، در واقع بسیار راحت‌تر و دردناک‌تر از بسیاری از درمان‌های HIFU دیگر در بازار است. برخی از افراد بعد از استفاده از هایفو تراپی روش هایفو را با احساس گزگز توصیف می کنند. این روش بدون درد نیست اما کاملا قابل تحمل است و ممکن است در نواحی مختلف صورت یا بدن شما احساس متفاوتی داشته باشد.

از کجا می توانم دستگاه هایفو را خریداری کنم ؟

خرید دستگاه هایفو

بسیاری از شرکت تجهیزات پزشکی در ایران و در سراسر دنیا دارای دستگاه هایفو هستند، اما باید مطمئن شوید مدل دستگاه مناسب خدمات و شرایط شما باشد. برای خرید دستگاه هایفو صورت میتوانید از شرکت معتبر آرنا گستر که یکی از بزرگترین ارائه دهندگان تجهیزات پزشکی در ایران می‌باشد دستگاه هایفو را خریداری نمایید.

آیا روش هایفو بی خطر است و هزینه درمان هایفو چقدر است ؟

دستگاه های HIFU زیادی در بازار وجود دارد که مدل های تقلبی آن نیز افزایش یافته که این دستگاه‌های بی کیفیت و ناکارآمد و در بدترین حالت خطرناک هستند، این به این دلیل است که کارتریج‌های دستگاه هایفو به عمقی که ادعا می‌کنند عمل نمی‌کنند. به یاد داشته باشید که هرگز از دستگاه هایفو برای مصرف خانگی را نخرید، زیرا تضمین شده است که هیچ نتیجه ای ارائه نمی کند و ممکن است استفاده از آن خطرناک باشد. هزینه روش درمان هایفوتراپی نیز در هر کلینیک متفاوت است و عدد دقیقی را نمیتوان مشخص کرد.

این درمان روی افراد بالای 30 سال  بهترین نتیجه را دارد. اگر پوست شما بسیار شل شده باشد، بعید به نظر می رسد که درمان موثر باشد، اگرچه پزشک می تواند به شما توصیه کند که آیا در این دسته قرار می گیرید یا خیر. هایفو برای افرادی که ضایعات یا آسیب شدید به ناحیه درمان، ایمپلنت های فلزی یا آکنه شدید دارند، مناسب نیست.

سعی کنید از دستگاه های پزشکی معتبر مانند شرکت آرنا گستر که توسط یک متخصص آموزش دیده خریداری شده است استفاده نمایید، چرا که کیفیت دستگاه اگر مناسب باشد قطعا روش هایفو یک جایگزین بسیار مطمئن و موثر برای جراحی است.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

    1. سلام و احترام
      ما از قیمت این دستگاه اطلاع نداریم، با شرکت آرنا گستر در ارتباط باشید تا قیمت رو خدمتتون اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا