سینمای ایران

پولدارترین بازیگر ایران کیست؟

در مورد حواشی پولدارترین بازیگر ایرانی، شایان ذکر است که رقم قرارداد این بازیگران مهم ترین امر است.

به همین خاطر پولدار ترین بازیگر ایران یکی از سؤال ها و دغدغه های مردم می باشد که ذهن بسیاری را در فضای مجازی درگیر کرده است. امروزه اکثر از بازیگران حقیقت زندگی خود را پنهان می کنند در همین راستا بسیاری از مردم به دنبال پولدارترین سلبریتی هستند.

چرا رضا عطاران به تلویزیون بر نمیگردد؟

ثروتمند ترین بازیگران ایرانی

شاید برای شما هم سؤال باشد که چه کسی پولدارترین بازیگر ایرانی است؛ امروزه سینما و تلویزیون در بین مردم بسیار محبوب شده و بازیگران و سلبریتی ها را الگو قرار داده اند. همین موضوع باعث شد که کوچک ترین مسائل زندگی بازیگران برای مردم مهم باشد. ثروت سلبریتی ها یکی از مسائلی است که ذهن مردم را کنجکاو کرده. به همین خاطر می خواهیم در این مقاله از ثروتمند ترین بازیگران بگوییم.

رضا عطاران بازیگر محبوب ایرانی، جز پر درآمد های سینما می باشد که اکثر فیلم هایی که در آن ها حاظر است، با فروش بالایی مواجه می شوند. به همین خاطر دستمزد ویژه ای دارد.

علاوه بر آن، این بازیگر مردمی در بین مردم شهرت خاصی پیدا کرده و جز بازیگران محبوب سینما است.

در ادامه با برخی از پر هوادارترین فیلم های رضا عطاران آشنا می شویم.

فیلم های ثروتمندترین بازیگر ایرانی

فیلم های رضا عطاران، ثروتمندترین بازیگر ایرانی در بین مردم بسیار محبوب و دیدنی است. در ادامه چند تا از بهترین فیلم های رضا عطاران را تحلیل می کنیم.

مصادره

فیلم سینمایی مصادره یکی از ‌پر فروش ترین فیلم های سینمایی بود. این فیلم کمدی با کارگردانی مهران احمدی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. علاوه بر رضا عطاران بازیگران دیگری از جمله هومن سیدی، بابک همیدیان و … نیز ایفا نقش کرده اند.

داستان از این فرار است که اسماعیل یارجانلو که فردی ساواکی است که با خرید بلیط بخت آزمایی تغییراتی برایش رخ می دهد.

هزارپا

محبوبترین فیلم سینمایی رضا عطاران است که در سال ۱۳۹۶ با کارگردانی ابولحسن داوودی ساخته شده است. در این فیلم علاوه بر رضا عطاران، جواد عزتی و سارا بهرامی نیز حضور دارند. داستان از جایی شروع می شود که رضا متوجه می شود که دختری پولدار نذر کرده که با یک جانباز ازدواج کند؛ رضا که در تصادفی پای خود را از دست داده با ترفندی به او نزدیک می شود تا با او ازدواج کند.

رضا عطاران به تلویزیون برمیگردد

خروس جنگی

خروس جنگی به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال ۱۳۸۶ ساخته شد که رضا عطاران در این فیلم کمدی بسیار درخشید. داستان از این قرار است که زن و شوهر مدام در حال درگیری اند که این درگیری ها زمانی به اوج می رسد و…

نهنگ عنبر

نهنگ عنبر فیلمی کمدی که رضا عطاران توسط آن به ثروتمند ترین بازیگر ایرانی تبدیل شد. این فیلم به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و جز پر فروش ترین فیلم های سینمایی در آن دوره بود که درباره مرد ۵۰ ساله ای به نام ارژنگ است که در کودکی عاشق دختری می شود و…

دهلیز

دهلیز در سال ۱۳۹۲ با کارگردانی بهروز شعیبی ساخته شد که با ژانر درام و اجتماعی جز فسلم های خاص رضا عطاران است. به عنوان یک معلم که به جرم قتل به زندان افتاده و حکم اعدام دارد؛ که با بازی بینظیر و متفاوت رضا عطاران بسیار محبوب شد.

پولدارترین بازیگران

رضا عطاران که ثروتمند ترین بازیگر ایرانی است؛ در سال ۱۳۴۷ متولد شده و سال ۱۳۸۱ در عزصه بلزیگری شروع به فعالیت کرده. این بازیگر سرشناس با بازی در فیلم خروس جنگی در سال ۱۳۸۶ به شهرت و محبوبیت رسید. رضا عطاران اولین بازیگر ثروتمند ایران است که برای هر فیلم حدود یک میلیارد دستمزد دارد.

علاوه بر این بازیگر محبوب و مردمی بازیگران ثروتمند دیگری هم داریم بزای مثال:

مهران مدیری، محمد رضا گلزار، مهناز افشار، لیلا حاتمی، جواد عزتی و…

محمدرضا گلزار

یکی دیگر از بازیگران محبوب مردمی که در ۱ فروردین ۱۳۵۶ متولد شده است.

این بازیگر خوش چهره علاوه بر بازیگری، نوازنده، خواننده و مجری نیز می باشد.

محمدرضا گلزار یکی از جذاب ترین بازیگران سینما است و از همین طریق به شهرت و محبوبیت رسید.

گلزار از ثروتمندترین بازیگران ایران

مهران مدیری

مهران مدیری در ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ متولد شده و به عنوان یکی از پولدارترین بازیگران ایرانی شناخته می شود. در زمینه طنز، کارگردانی و بازیگری را آغاز کرد و به شهرت رسید.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی در لیست پولدارترین بازیگران ایران قرار دارد و در ۹ مهر ۱۳۵۱ متواد شده است. در فیلم کمال الملک ایفای نقش کرد و با فیلم لیلا به شهرت رسید.

مهناز افشار

مهناز افشار جر بازیگران مشهور ایرانی است که در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ متولد شده. این بازیگر مردمی در فیلم گمشده حضور پیدا کرد و با آن به شهرت رسید. مهناز افشار و لیلا حاتمی جز ثروتمند ترین بازیگران زن ایرانی هستند.

جواد عزتی

جواد عزتی در سریال های تلویزیونی ایفا نقش کرده و از طریق فیلم سینمایی طلا و مس به محبوبیت رسید. این بازیگر مشهور ایرانی در ۲۰ دی ۱۳۶۰ متولد شده است.

ترکیه یکی از مقاصد محبوب گردشگری در میان ایرانیان و بازیگران می باشد. هر ساله افراد زیادی با تور تهران استانبول به این شهر توریستی سفر می کنند. اگر شما قصد سفر به این شهر را دارید ممکن است در استانبول با بازیگران مشهور ایرانی نیز رو به رو شوید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 11

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا