اطلاعات عمومیماوراءالطبیعه

چگونه طلسم را بشکنیم؟ (طریقه باطل کردن آن)

طریقه شکستن طلسم به صورت حرفه ای

ممکن است اکثر افراد فکر کنند سحر و جادو فقط مختص فیلم‌ها و کتاب‌هاست اما این‌طور نیست. چرا که در قرآن به طور صریح به سحر و جادو اشاره شده. قبل از اینکه اقدامی برای شکستن طلسم کنیم، باید بررسی کنیم که آیا دچار طلسم شده‌ایم یا خیر. سخت یا آسان بودن  تشخیص این‌که فرد طلسم شده است یا خیر به خودش بستگی دارد و باید به خودشناسی خوبی رسیده باشید. درواقع فرد باید یک سری تغییرات را درروند زندگی خود مشاهده کند. یا  احساس کند در تمام مدت توسط شخصی تحت نظر قرار گرفته است‌. از دیگر علائم  طلسم شدن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کابوس دیدن هنگام شب
  • احساس اضطراب و ترس مخصوصاً هنگام شب
  • احساس سنگینی هنگام خواب
  • در یک کار مشخص اصلاً نمی‌توانید موفق باشید

همچنین برای شکستن طلسم بعد از اینکه از طلسم شدن خود مطمئن شدید، باید نوع طلسم را تشخیص دهید.

طلسم‌ها به انواع مختلفی انجام می‌شود که چندین نوع آن رایج‌تر است.

۱. مدفون کردن لباس فرد که هرچه عمیق‌تر دفن شده باشد، اثرش بیشتر است. در این طلسم بر روی لباس فرد دعای مخصوصی خوانده می‌شود و سپس در مکانی آن را خاک می‌کنند. این نوع طلسم معمولاً زمان‌دار است و پس از زمان خاصی باطل می‌شود و در این بین اگر لباس از زیرخاک بیرون آورده شود، طلسم باطل می‌شود. پس بنابراین برای باطل کردن این طلسم باید لباس را پیدا کنید.

۲. مدفون کردن یک جز مرده از بدن فرد مثل مو یا ناخن. برای شکستن این طلسم هم باید مثل طلسم لباس عمل کرد.

باطل کردن طلسم مریضی:

از نشانه‌های این طلسم از دست رفتن شنوایی، از دست رفتن بینایی، فلج شدن یا حالات صرع و تشنج است. ممکن است فرد به‌صورت متوالی احساس درد داشته باشد. برای اینکه تشخیص دهیم این بیماری به خاطر طلسم است یا امراض طبیعی است، باید آیات باطل کننده برای فرد خوانده شود، اگر هنگام قرائت فرد احساس سردرد و گیجی و ترس‌ولرز کند و در کل حالات جسمی‌اش دچار تغییر شود، می‌توانیم نتیجه بگیریم که بیماری‌اش به خاطر طلسم است.

شکستن طلسم ازدواج:

۱.  گوش کردن به صوت آیه‌الکرسی

۲.  فرد قبل از خواب وضو بگیرد، سپس آیه‌الکرسی را بخواند، و به کف دست‌هایش بدمد و بعد دست‌هایش را با بدنش تماس دهد‌ و ۳ بار این عمل را تکرار کند.

۳.  گوش دادن به صوت معوذات که شامل سوره‌ی مبارکه‌ی فلق، ناس و اخلاص است.)

۴.  خواندن ۱۰۰ مرتبه ذکر لا اله الا الله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و هو علی کل شی قدیر بعد از نماز صبح.

فرد باید اعمال ذکر شده را به مدت یک ماه انجام دهد.

راهکارهای کلی برای شکستن طلسم:

۱.دائم الوضو بودن

۲. پناه بردن به خدا و خواندن آیه‌ی اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.

۳. ایمان و توکل بر خدا

۴. دوری از گناهان

۵. صدقه دادن

روایت شده است کسی که قبل از خوابیدن آیه‌ی ۲۵۵ سوره‌ی بقره را بخواند، خدای متعال برای او نگهبانی می‌فرستد تا وقت بیدار شدنش در مقابل شیاطین از او محافظت می‌کند.

غسل باطل السحر:

یکی از بهترین غسل‌ها است و خیلی سریع طلسم‌هایی مثل بستن بخت دختران، بستن روابط زن و شوهر و خانواده و… را باطل می‌کند.

طریقه‌ی انجام غسل با گلاب و نمک:

یک شیشه‌ی گلاب آماده کنید، سپس بر روی یک مقدار کمی نمک (حدوداً اندازه‌ی یک‌سوم قاشق چای‌خوری) یک‌بار سوره‌ی حمد و ۱۱۰ باز سوره‌ی توحید و ۷ بار ایه‌ الکرسی را بخوانید و سپس نمک را داخل شیشه‌ی گلاب بریزید.

در مرحله‌ی بعد نصف استکان از شیشه گلاب را با خود به حمام ببرید و بعد از شست و شوی کامل در آخر غسل ترتیبی انجام دهید. بعد از تمام شدن مراحل غسل، استکان گلاب را بردارید و درون یک لیتر آب تمیز بریزید. مقداری از گلاب را بر روی کف دستتان بریزید و مثل مراحل غسل کردن سر و گردن و سپس دست‌وپاهای خود را به گلاب آغشته کنید‌. در آخر مقداری از آن را هم بنوشید. سپس بدون اینکه دوباره زیر دوش بروید، از حمام خارج شوید. حین لباس پوشیدن بهتر است سوره‌ی کافرون را بخوانید‌.

از غسل باطل السحر برای موارد زیر استفاده می‌شود:

  • باز شدن و گشایش امور
  • برگشتن سلامتی
  • باز شدن بخت دختران و پسران
  • رونق در انجام کارها
  • بدست آوردن ثروت
  • رها شدن از بند تعلقات و اسارت

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 2.7 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 3

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

بهار علیزاده

همیشه بهترینِ خودم، خاص و منحصر به فرد! دیجیتال مارکتینگ و سئو نظرمه. زندگی برای من مسابقه نیست! از مسیر لذت می‌برم... راز خوشحالیِ من: کمک به دیگران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا