اخبار هنرمندان

بیوگرافی سپهر خلسه: زندگی شخصی او + همسرش

اطلاعات کامل از سپهر خلسه + همسرش

سپهر خلسه یکی از هنرمندان ایرانی پرطرفدار در خارج از کشور (کانادا) است که در این قسمت به معرفی کامل او می‌پردازیم. او هم اکنون در زمینه رپ فعالیت می‌کند و یک آلبوم بلند به نام یادگاری و تک آهنگ‌های بسیاری را منتشر کرده است. در این مقاله با ما تا انتها باشید تا به معرفی این خواننده، معرفی همسر و نیز کانال‌های ارتباطی او در اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب، Spotify و … بپردازیم.

بیوگرافی سپهر خلسه

در دو دهه گذشته، خوانندگان بسیاری در ایران ظهور کرده و شکافتند که هرکدام از آنها در زمینه و سبک خاصی فعالیت می‌کنند. یکی از این خوانندگان سپهر خلسه نام دارد که در این قسمت می‌خواهیم به بیوگرافی سپهر خلسه بپردازیم. از جمله مشخصات فردی این هنرمند ایرانی می‌توان گفت:

  • نام و نام خانوادگی: سپهر شعبانلو ملقب به سپهر خلسه
  • تاریخ تولد: 17 مرداد ماه سال 1367
  • سن: 33 سال
  • محل تولد: تهران، ایران
  • حرفه: خواننده
  • سبک هنری: سب رپ
  • وضعیت تاهل: متاهل
  • همسر: نیلوفر
  • مدرک تحصیلی: فوق لیسانس میکروبیولوژی
  • تعداد فرزندان: ندارد
  • قد: 174 سانتی‌متر
  • آهنگ‌های برجسته: موزیک “گل من”

سپهر خلسه از جمله خوانندگان ایرانی است که هرچند در تهران متولد شد، اما با مهاجرت به کانادا در سنین نوجوانی، اکنون در کانادا زندگی می‌کند. این خواننده با نام اصلی سپهر شعبانلو در تهران، منطقه گیشا به دنیا آمده است و از سن 3 سالگی، بچه محل ستارخان بوده است. اون علاقه‌اش را در نوجوانی داشت که منجر شد تا در این سنین کم، شروع به نوشتن ترانه کند. همچنین جالب است در مورد لقب این هنرمند یعنی خلسه نیز به این نکته اشاره کنیم که خلسه، حالتی بین خواب و بیداری است که امواج ذهن انسان در حالت آلفا قرار گرفته و القا پذیری انسان‌ها افزایش می‌یابد.

این خواننده در سنین 16 سالگی یعنی در سال حدودا 1383 به کانادا در شهر ونکوور مهاجرت کرد. دلیل مهاجرت هم شغل مادرش بود که به عنوان یک حسابدار شرکت کانادایی فعالیت می‌کرد اما او بعد از 10 سال در سال 1394 به ایران (به تنهایی) بازگشت.

سپهر خلسه کیست؟
معرفی سپهر خلسه

عکس سپهر خلسه

در ادامه چند مورد از عکس‌های مختلف این هنرمند مشهور را که در شبکه‌های اجتماعی مختلف گذاشته شده است برای شما می‌گذاریم:

عکس سپهر خلسه 2
عکس جدید از سپهر خلسه
عکس سپهر خلسه 1
عکس از سپهر خواننده رپ

این خواننده در میان خوانندگان ایرانی، صدای محسن چاووشی و در میان خوانندگان در خارج از کشور، صدای سهراب ام جی، سروش هیچکس را می‌پسندد.

همسر سپهر خلسه

با اینکه سپهر خلسه تجربه دوستی با دختر دیگری برای مدت 4 سال داشته است، اما از این دوستی به بعد تاکنون، او با فردی به نام نیلوفر همراه است. همسر این خواننده، خانمی با نام “نیلوفر” اهل شیراز است که این هنرمند او را به عنوان همسرش می‌خواند. اون در سن 8 سالگی از ایران به کانادا مهاجرت کرده است و اکنون 30 سال سن دارد. خانواده وی در آمریکا اقامت دارد و او همچنین شهروندی این کشور را دارد. بنابراین او 3 سال از سپهر کوچکتر است. همسر او به موسیقی علاقه دارد و جالب است بدانید که در سن نوجوانی تنها به رپ گوش می‌کرده است.

همسر سپهر از اواخر 19 سالگی با او آشنا شد و تاکنون نیز با عنوان نامزد و همسر آینده در کنار او است که 11 سال زمان از آن موقع می‌گذرد. او در پاسخ به سوالی در مورد عروسی کردن با سپهر می‌گوید که تمایلی به برگزاری مراسم عروسی ندارد. همچنین از دیگر نکات جالبی که می‌توان راجع به همسر این خواننده بیان کرد، می‌توان به تتوی او در سن 16 سالگی اشاره نمود که همراه با خواهرش تتویی در پشت خودش با شکل یک شیر و نام ایران نوشته شده است.

این خواننده که رپ را از 22 سالگی شروع کرده‌ است، گفته می‌خواهد در سن 30 سالگی، با نامزدش یعنی نیلوفر ازدواج کرده و رپ را کنار بگذارد. جالب است بدانید همسر سپهر نیز در ونکوور کانادا زندگی می‌کند.

شما می‌توانید از لینک زیر به حساب اینستاگرام همسر این خواننده با آیدی niloyal و نیز حساب یوتیوب آن نیز دسترسی داشته باشیم:

  • لینک پیچ اینستاگرام همسر سپهر خلسه: لینک
  • لینک کانال یوتیوب همسر سپهر: لینک که تاکنون بیش از 28 هزار دنبال کننده دارد و در سبک فان و سرگرمی ویدیو‌های مختلفی را برای مخاطبان خود قرار می‌دهد.
عکس همسر سپهر خلسه
عکس از نیلوفر همسر سپهر

مادر سپهر خلسه

مادر این خواننده از جمله کارمندان بانکی یا حسابدار یک شرکت کانادایی بوده است که به خاطر امور کاری مجبور شد تا به کانادا با خانواده مهاجر کند. او در یکی از روزهایی که مشغول تحصیل در سال سوم دبیرستان بود، به کانادا مسافرت کرد.

اولین آهنگ سپهر خلسه

در مورد فعالیت‌های حرفه‌ای این خواننده می‌توان گفت او از سن 17 سالگی فعالیت‌های جدی خود را شروع کرده‌ است و در ان زمان با نوشتن ترانه استارت کار خود را زد و سپس در سن 22 سالگی، تحت نظر سروش هیچکس وارد حرفه خوانندگی شد. فعالیت‌های اولیه وی با نوشتن کارهای هنری از جمله متن و تکست رپ شروع شده بود و در آن زمان، بنا به گفته‌اش، قصدی برای خوانندگی نداشته است اما با آشنایی و تحت سرپرستی قرار گرفتن این خواننده و هدایت‌های سروش هیچکس، در این زمینه علاقمند و تشویق شد که شاهد ارائه برخی آهنگ‌ها و یک آلبوم از این خواننده هستیم.

این خواننده سپس همکاری‌های خود را گسترش داد و با رپرهای دیگری بعد از سروش هیچکس، از جمله سیجل، علیرضا ج جی، بهزاد لیتو و … چند کار به صورت اشتراکی انجام داد.

اولین آهنگ سپهر خلسه را می‌توان در سن 17 سالگی در همکاری با سینا فریاد دانست که او آهنگش را در یک باشگاه به صورت یک آهنگ فی البداهه و مبتنی بر رپ دیگران سرود.

در کنار اولین آهنگ، می‌توان به اولین آلبوم این خواننده اشاره نمود که در سال 1394 با عنوان “یادگاری” پخش شده است. این آلبوم را می‌توان بیانگر داستان تنهایی و تفکرات خلسه را بیان کرد که در بین کنسرت‌های او در خارج از کشور، پخش و اجرا شده است.

از جمله فعالیت‌های هنری و آثاری که از این خواننده بیان شده است، می‌توان گفت:

  • آلبوم‌ها: از جمله آلبوم‌های منتشر شده از این خواننده می‌توان به “فکر و خیال” و “یادگاری” اشاره نمود.
  • آهنگ‌ها: از جمله آهنگ‌هایی که این خواننده منتشر کرده است می‌توان گفت مسیر در سال 1391، همین جاست در سال 1392، اشکال در سال 1392، بغض، مرز، قصه، فکر و خیال، هوشیار در آلبوم فکر و خیال در سال 1393، فراموش در سال 1394، صورتهای جدید در سال 1395، نگو مثل اونم در سال 1395، با تو یکی نه در سال 1395، لبخند در سال 1395، جومونگ در سال 1396، لجن در سال 1396، منطقی در سال 1396، جومونگ (ریمیکس با Sha7an) در سال 1396، پلیس در سال 1397، حواست آخه کجاست در سال 1397، آقاسی در سال 1397، کارای بچگی در سال 1398، صلیبی در سال 1398، پاکت نامه در سال 1398، شبای تهران در سال 1398، بی آرایش در سال 1398، کراشم تویی در سال 1399، رپ کنا نمیرن بهشت در سال 1399، قلب بنفش در سال 1399، کشتارگاه در سال 1399، آقای لوده در سال 1399، شل تکون در سال 1399، چراغ خاموش در سال 1399، گم و گور در سال 1399، نقاشی در سال 1399، کیلیمانجارو در سال 1400، ماهروم در سال 1400، همچی دارم (رمیکس Shayar) در سال 1400، پروپاچه در سال 1400، بالماسکه در سال 1400، غیرعادلی در سال 1400، رفیقام در سال 1400، 9 میلی‌متر در سال 1400، مورچه در سال 1400، آدم بده، یاکوزا، جک پایول در سال 1400.
آهنگ سپهر خلسه
سپهر خلسه و آهنگ ها

پیج سپهر خلسه

اگر شما هم جزوی از طرفداران سپهر هستید، می‌توانید تمام کانال‌های ارتباطی با این خواننده ایرانی را در لینک‌های زیر بیابید که عبارتند از:

  • صفحه اینستاگرام سپهر خلسه: هرچند این خواننده تاکنون صفحه اینستاگرام نداشته است، اما از هفته گذشته، با ساخت یک پیج اینستاگرام، فعالیت خود را در این شبکه نیز آغاز کرده است. صفحه اینستاگرام این خواننده با آیدی khalsenistam قابل سرچ است. شما می‌توانید آن را در این لینک مشاهده کنید. در این صفحه تاکنون بیش از 15 پست گذاشته شده است. از اولین پستی که این خواننده در این پیچ قرار داده، بیش از یک هفته یعنی می‌گذرد. بنابراین این خواننده با ساخت اکانت اینستاگرام خود از تاریخ 18 دی 1400، تاکنون توانسته است بیش از 225 هزار فالوور را جمع آوری کند.
  • کانال تلگرام: این خواننده از 2 سپتامبر سال 2021 یعنی از تاریخ 11 شهریور سال 1400 فعالیت خود را در یک کانال تلگرام نیز شروع کرده است که
  • کانال یوتیوب: شاید بتوان مهم‌ترین کانال ارتباطی سپهر را با مخاطبین خود در کانال یوتیوب این هنرمند دانست که می‌توانید از این لینک آن را مشاهده کنید. این خواننده اکنون بیش از 120 هزار دنبال کننده در کانال یوتیوب خود دارد و بیش از 78 ویدیو در آن گذاشته است. این کانال در سال 1399 راه‌اندازی شد و توانست با استقبال بسیار خوبی در بین مخاطبین و طرفداران این خواننده مواجه شود.

او در عکس‌های خود معمولا کلاهی به سر نمی‌کند و عکس بدون کلاه از او در پیچ‌ها و رسانه‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید غالب آثار و محتوای سرگرمی از این خواننده را از کانال یوتیوب او مشاهده و دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید به اکانت spotify و discord آن نیز مراجعه کنید.

در کنار بیان آثار و فعالیت‌های هنری این خواننده، لازم است راجع به تحصیلات او نیز صحبت کنیم. این خواننده توانسته‌ است رشته میکروب شناسی را در یکی از دانشگاه‌های خوب کانادا پشت سر بگذارد. هرچند او سپس به رپ روی آورد که با مخالفت خانواده‌اش روبرو شد اما بعد از بازخوردها و محبوب شدن این خواننده، این مخالفت‌ها از سوی خانواده‌اش کمتر شد و فعالیت خود را پیش گرفت.

سپهر خلسه پرسپولیسی است یا استقلالی؟

همانطور که می‌دانید، پرسپولیس و استقلال دو تیم بسیار محبوب و مشهور در ایران است که معمولا ایرانیان را به دو دسته قرمز و آبی تقسیم می‌کند. در این راستا جالب است بدانید که این خواننده عزیز کشورمان از جمله طرفداران جدی برای تیم پرسپولیس است که بازی‌های آن تیم را دنبال کرده و همواره حس و طرفداری خود را از این تیم بیان می‌کند.

سپهر خلسه پرسپولیسی
سپهر خلسه طرفدار چه تیمی است؟

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.8 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 18

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا