اخبار هنرمندان

الناز حبیبی کیست؟ | بیوگرافی کامل + عکس های جدید او

بیوگرافی کامل الناز حبیبی: قد، وزن، زندگی شخصی و .....

الناز حبیبی یکی از هنرمندانی است که به طور حرفه‌ای در زمینه بازیگری سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. این هنرمند اکنون 34 سال سن دارد و تاکنون در مجموعه‌ها و فیلم‌های سینمایی بسیاری بازی کرده است. در این مقاله با ما باشید تا به بررسی بیشتر آثار و فعالیت‌های این هنرمند بپردازیم.

بیوگرافی الناز حبیبی

از جمله بازیگران توانمند ایرانی که می‌توان در سینمای ایران به معرفی آن پرداخت، الناز حبیبی نام دارد که دانش آموخته رشته تدوین بوده و اهل همدان می‌باشد. این هنرمند فعالیت‌های خود را در زمینه هنری 24 سال پیش شروع کرد و اکنون به عنوان یکی از چهره‌های شناخته شده ایرانی در این عرصه حضور دارد. به صورت خلاصه راجع به مشخصات این هنرمند می‌توان گفت:

  • نام و نام خانوادگی: الناز حبیبی
  • تاریخ تولد: 21 مردادماه سال 1367 (34 سال)
  • ملیت: ایرانی
  • محل تولد: استان همدان
  • وضعیت تاهل: یک ازدواج ناکام، اکنون مجرد است
  • پیشه و فعالیت: سینما، تلویزیون و تئاتر
  • شروع فعالیت: از سال 1386 تاکنون
  • مدرک تحصیلی: لیسانس تدوین

این هنرمند که تاکنون مجموعه‌های تلویزیون بسیاری را بازی کرده است و افتخارات بسیاری را در این عرصه دارد که از جمله آنها می‌توان گفت:

  • برنده جایزه زن جشنواره رنگین کمان چین که در فیلم زاپاس در سال 1395 به او اعطا شد.
  • برنده بهترین جایزه بازیگر زن که در نمایش شاه ماهی در سال 1398 به او اعطا شد. این جایزه در جشنواره تئاتر فجر (38 امین دوره) ارائه شد.
  • بهترین بازیگر زن کمدی که در 20 امین دوره جشن حافظ برای دوپینگ در سال 1399 ارائه شد.
  • برنده دومین بازیگری در ششمین دوره جشنواره تئاتر رضوی که در سال 1387 دریافت کرده است.
  • او همچنین در 39 امین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را کسب کرده است. این عنوان در فیلم “رمانتیسم عماد و طوبا” در سال 1399 به او ارائه شده است.
الناز حبیبی معرفی
معرفی کامل الناز حبیبی

قد الناز حبیبی

الناز حبیبی در سال 1367 در شهر تهران و در یک خانواده 6 نفره چشم به جهان گشود. یکی از پرسش‌های متداولی که در این زمینه راجع به قد الناز حبیبی بیان می‌شود، آن است که ایشان چه قدی دارند. ابتدا لازم است بدانید که این هنرمند در یک خانواده 9 نفره به دنیا آمده است که مادر خانواده در سال‌های اخیر از دنیا رفته است. اون به عنوان آخرین عضو خانواده با 5 خواهر و 1 برادر شناخته می‌شود. البته لازم است بدانید که تمام اعضای خانواده او به سوئد مهاجرت کرده‌اند و در آنجا زندگی می‌کنند.

قد الناز حبیبی در حدود 153 سانتی متر است که با توجه به این عدد، می‌توان به وضوح فهمید که ایشان قد کمی نسبت به عرف جامعه دارند. این موضوع به خصوص زمانی که عکس‌هایی از این بازیگر در کنار همسرش منتشر شد و نیز عکس‌هایی که در اولین اکران عمومی مردمی فیلم رمانتیسم عماد و طوبا با برادرش گرفته شد به وضوح دیده می‌شود. پس از این موارد بود که همواره قد الناز حبیبی یکی از پرسش‌های پرتکرار مخاطبان بوده است.

سن دقیق الناز حبیبی

تاریخ تولد الناز حبیبی در سال 1367 است که با این وجود، می‌توان این هنرمند را 34 ساله دانست. الناز حبیبی هرچند اکنون در اواسط دوران جوانی خود به سر می‌برد اما توانسته است به خوبی در سنین 19 سالگی کارنامه درخشان خود را شروع کند. این هنرمند از سال 1386 یعنی زمانی که 19 سال سن داشت، در یک فیلم سینمایی به نام “رفیق بد” از “عباس احمدی مطلق” بازی کرد. همچنین این هنرمند در یک برنامه دیگر در همان سال نیز در یکی از پر طرفدارترین سریال‌های آن زمان یعنی “روزگار قریب” با کارگردانی کیانوش عیاری بازیگری نمود.

قد الناز حبیبی
قد و وزن الناز حبیبی

عکس الناز حبیبی

الناز حبیبی از دوران کودکی به فعالیت‌های هنری علاقه داشته است و اولین کارهای خود را نیز از همین طریق در کانون پرورش فکری نوجوانان آغاز نمود. سپس او توانست فعالیت خود را در سطح ملی با بازیگری در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها برساند. نمونه‌ای از عکس او را در فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده مشاهده می‌کنید.

عکس الناز حبیبی قبل از عمل

بازیگران یکی از اصلی‌ترین ارکان‌های سینمای هنری ما هستند که می‌توانند در نقش‌های مختلفی هنرنمایی کنند. از آنجایی که فعالیت در این حوزه تا حد بسیار زیادی به چهره و فرم صورت اشخاص مرتبط است، بسیاری از کسانی که در آن مشغول هستند، ممکن است در ابتدای فعالیت خود پس از چند اثر هنری، تغییراتی را در راستای بهبود آن انجام دهند. به عنوان مثال می‌توان به عکس زیر اشاره کرد که با توجه به تصویر می‌توان گفت ایشان تا حدود عمل هایی را در قسمت بینی خود داشته است.

الناز حبیبی عکس قبل و بعد عمل
عمل زیبایی الناز حبیبی

الناز حبیبی و همسرش

الناز حبیبی بازیگر مشهور کشورمان از سال 1391 یعنی زمانی که در حدود 24 سال سن داشته است، ازدواج نمود. همسر ایشان فردی به نام مهدی صاحب زمانی است که ممکن است کمتر در فضای فیزیکی حضور او را مشاهده کنید. چراکه او به واسطه شغلی که دارد، در خارج از کشور ایران زندگی می‌کند. با توجه به این موضوع، گه گداری اخباری مبنی بر طلاق گرفتن آنها پخش می‌شود که هنوز به طور رسمی از هیچ کدام از طرفین تایید نشده است. اما با این حال برخی از افراد می‌گویند آنها طلاق گرفته اند. چراکه هیچ عکس دونفره ای در اکانت اینستاگرام آنها وجود ندارد (حذف شده است). تنها اظهار نظری که در این رابطه بیان شده است را می‌توان در برنامه دورهمی دانست که ایشان در این رابطه می‌گویند “ازدواج به موقع و با آدم مناسب خوب است”، “بله من هم عاشق شدم ولی دوست ندارم خیلی در رابطه با آن صحبت کنم.”

همچنین عکس هایی که از این هنرمند در سینما فرهنگ نیز منتشر شد برخی گمانه‌ زنی‌ها را در رابطه با ازدواج مجدد او رقم زد که در این رابطه باید گفت ایشان برادر الناز حبیبی هستند که با نام حسین جاوید در اینستاگرام فعالیت می‌کنند.

همسر الناز حبیبی
طلاق الناز حبیبی

الناز حبیبی و دخترش

فضای مجازی، منبع شایعاتی است که همواره مطالبی در آن منتشر شده و هیچ وقت تمامی ندارد. یکی دیگر از شایعاتی که راجع به این هنرمند عزیز کشورمان مطرح شد، دختر دار شدن آنها است که باز هم این مورد اشتباه است. عکسی که از ایشان در کنار یک دختر خردسال منتشر شد و باعث شد بسیاری از افراد به آن واکنش نشان داده و اخبار و شایعات مبنی بر دختر او بیان شوند، در واقع تصویری بود که در سریال دردسرهای عظیم گرفته شد.

در این قسمت بیوگرافی دنیا جهانبخش را مطالعه کنید.

همچنین تصویر قدیمی دیگری از الناز حبیبی در کنار جواد عزتی به همراه یک دختر بچه منتشر شد که این مورد هم مرتبط با سریال دردسرهای عظیم 2 می‌شود. تصویر ربطی به ازدواج این دو هنرمند با یکدیگر و نیز دختر او ندارد.

دختر الناز حبیبی
فرزند الناز حبیبی

الناز حبیبی در برنامه پیشگو

پیشگو یکی از برنامه‌های مشترکی است که در نماوا پخش می‌شود. این برنامه با هدایت پژمان جمشیدی برگزار می‌شود. اما قسمتی که مربوط به مصاحبه با این هنرمند انجام شد، به دلیل برخی ملاحظات تصویری از سوی سازندگان مورد سانسور قرار گرفت. شیوه سانسور در این حالت با قرارگرفتن مهمان پشت به دوربین و مخاطب بود که تمام مدت تنها چهره مجری نشان داده می‌شد. این کار از سوی بسیار از کاربران یک توهین به مخاطب و نیز این هنرمند درنظر گرفته شده بود.

با توجه به این شیوه فیلم برداری که متفاوت از برنامه‌های قبلی بود، اعتراضاتی انجام شد که یک نمونه آن را می‌توان انتقاد امین تارخ دانست. در این زمینه او می‌گوید “ای کاش نام میهمان زیرنویس می‌شد؛ چراکه چهره ایشان را مطلقا ندیدیم”. حضور الناز حبیبی در قسمت نوزدهم برنامه پیشوا است که در آن قرار شد تا الناز حبیبی راجع به رویاهایش صحبت کند. مکمل این برنامه نیز با هنرنمایی حیدر هدایتی و اجرای تعداد از قطعه‌های معروف او انجام می‌شود.

الناز حبیبی در دورهمی

دورهمی یکی از برنامه‌های صدا و سیما با مجری گری مهران مدیری است که تاکنون 5 فصل از آن آمده است. این برنامه با محوریت گفتگو با هنرمندان تدوین شده است که در حدود 201 قسمت دارد. الناز حبیبی در این برنامه 3 بار به گفتگو دعوت شده است. بار اول در تاریخ 25 بهمن ماه سال 1396 در قسمت 181 بود که الناز حبیبی در آن زمان مشغول ضبط سریال‌های پرستاران و نیز دردسرهای عظیم بوده است.

در این قسمت او راجع به نحوه ورود به دنیای بازیگری می‌گوید و آنکه در رشته کارگردانی، فوق دیپلم و لیسانس آن را دارد. بخش دیگری از صحبت‌های او در رابطه با نقش مهم بازیگری است. او همچنین مورد تمجید از سوی مهران مدیری قرار گرفته و به خصلت او در معاشرت و ابراز علاقه به اطرافیانش اشاره می‌کند. همچنین الناز حبیبی در این برنامه با بی‌پاسخ گذاشتن (کامل) سوال “عاشق شده‌اید” و نیز جملات کوتاه، عدم رضایت خود را از نبود همسرش بیان می‌کند. این بازیگر می‌افزاید بعد از سوسک، از فردی می‌ترسد که دوستش نداشته باشد.

بخش دوم در فصل پنجم این برنامه است که در قالب مسابقه برگزار شد. در سری دوم فصل 5 مسابقه دورهمی که در 11 تیرماه سال 1401 پخش شده است نیز الناز حبیبی دعوت شد. (قسمت 41 فصل 5) در این برنامه او به همراه دوستان خود به این برنامه دعوت شده بود و نیز برادرش که باعث تعجب مهران مدیری شد. این مسابقه با شور و هیجان و جیغ و ترس این هنرمند همراه شد که می‌توانید آن را در این برنامه مشاهده کنید.

الناز حبیبی در دورهمی
الناز حبیبی در برنامه دورهمی

الناز حبیبی و پژمان جمشیدی

رابطه الناز حبیبی و نیز پژمان جمشیدی که دو شخصیت برجسته در دنیای هنر ایران هستند، نرمال بوده و تاکنون در موارد مختلفی با هم اجرا داشته‌اند. از جمله آنها می‌توان به برنامه پیشگو، نمایش “آن سوی آینه” و غیره اشاره کرد. شما می‌توانید مصاحبه‌ای که از این دو هنرمند در قسمت 19 برنامه پیشگو انجام شده است را نیز به طور جداگانه مشاهده کنید.

خانه و ماشین الناز حبیبی

یکی از حاشیه‌هایی که در رسانه‌ها برای این هنرمند ایجاد شد، انتشار عکسی بود که و را در کنار سگش و در یک محیط خانه استخردار نشان می‌دهد که او آن را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. همچنین عکس دیگری نیز از او در کنار لاله اسکندری منتشر شد که آنها را به صورت یک مدلینگ برای محصول جدید (جوک) شرکت خودروسازی نیسان نمایش می‌دهد.

خانه و ماشین الناز حبیبی
خانه لاکچری الناز حبیبی

خانواده الناز حبیبی در سوئد

از آنجایی که الناز حبیبی در ایران زندگی می‌کند و خانواده‌اش در کشور سوئد، این هنرمند برای تایم تفریح و بازدید خود هراز گاهی به این کشور نیز مهاجرت می‌کند. عکس‌هایی نیز از تعطیلات و تفریحات این هنرمند در کشور سوئد در کنار خانواده منتشر شده است. او می‌گوید به واسطه حرفه‌ای که دارد، نمی‌تواند ایران را رها نماید ولی بعضا برای رفع دلتنگی نیز به آنها سری می‌زند.

آثار هنری الناز حبیبی

از جمله آثار الناز حبیبی در 4 بخش فیلم‌های سینمایی، تلویزیون، نمایش خانگی و نیز تئاتر می‌توان گفت:

  • رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده در سال 1398
  • تورنادو به کارگردانی سید جواد هاشمی در سال 1397
  • پیتوک به کارگردانی سید مجید صالحی در سال 1398
  • ژن خوک به کارگردانی سعید سهیلی در سال 1397
  • خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی در سال 1396
  • دشمن زن به کارگردانی کریم امینی در سال 1396
  • ماه گرفتگی به کارگردانی مسعود اطیابی در سال 1395
  • زاپاس به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در سال 1394
  • هدیه به کارگردانی امیراحمد انصاری در سال 1393
  • ناخواسته به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در سال1392
  • پیتزا مخلوط به کارگردانی حسین قاسمی جامی در سال 1389
  • فصل باران‌های موسمی به کارگردانی مجید برزگر در سال 1388
  • رفیق بد به کارگردانی عباس احمدی مطلق در سال 1386

آثار تلویزیونی:

  • خندوانه به کارگردانی رامبد جوان در نقش مهمان
  • دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی در سال 1398 در نقش بازیگر
  • دل دار به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی در سال 1397 در نقش
  • سارق روح به کارگردانی احمد معظمی در سال 1396 در نقش
  • دورهمی به کارگردانی مهران مدیری در سال1396 در نقش مهمان
  • پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی در سال 1395 در نقش بازیگر
  • دردسرهای عظیم ۲ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در سال 1394 در نقش بازیگر
  • سر به راه به کارگردانی سعید سلطانی در سال 1393 در نقش بازیگر
  • دردسرهای عظیم ۱ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در سال 1393 در نقش بازیگر
  • دودکش ۱ به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1392 در نقش
  • به خاطر مونا به کارگردانی مرتضی کوشایی در سال 1391 در نقش
  • فراموشی به کارگردانی سعید سلطانی در سال 1391 در نقش
  • تا ثریا به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1390 در نقش
  • لبه آتش به کارگردانی جواد افشار در سال 1390 در نقش
  • پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی علیرضا افخمی در سال 1390 در نقش
  • سی امین روز به کارگردانی جواد افشار در سال 1389 در نقش
  • فاصله‌ها به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده در سال 1389 در نقش

نمایش‌های خانگی:

  • روزی روزگاری مریخ به کارگردانی محسن چگینی و پیمان قاسم خانی در سال 1401
  • پیشگو به کارگردانی امین انتظاری و رضا بهاروند در سال 1400
  • مردم معمولی در سال 1400 به کارگردانی رامبد جوان
  • هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی در سال 1397

تئاتر:

  • آن سوی آینه به کارگردانی علی سرابی در سال 1401
  • شاه ماهی به کارگردانی رضا بهاروند در سال 1398
  • زهرماری به کارگردانی علی احمدی در سال 1397
  • خروس لاری به کارگردانی امید سهرابی در سال 1397
  • سلول‌های حروم به کارگردانی نیما یوسفی در سال 1396
  • دوباره اون آهنگ رو بزن سم به کارگردانی داوود بنی اردلان در سال 1395
  • من آنجا نیستم به کارگردانی افشین اخلاقی در سال 1394

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.4 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 13

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا