اخبار هنرمندانبیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی محمد بحرانی صدا پیشه جناب خان + 8 عکس

محمد بحرانی بازیگر، دوبلور، خواننده و می‌توان گفت یک هنرمند بسیار با استعدادی است که توانسته به واسطه صدای خود توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. در ادامه بیشتر با او آشنا می‌شویم.

محمد بحرانی صدا پیشه جناب خان
محمد بحرانی صدا پیشه جناب خان

بیوگرافی محمد بحرانی

محمد بحرانی متولد 1360 در شهر شیراز است. او لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی است. او در خانواده‌ای فرهنگی بزرگ شده است. پدر او شاعر  است و خود نیز سابقه کارگردانی، ترانه‌سرایی و خوانندگی دارد.

مدت زمانی از کودکی او در محله‌ای در شیراز که خوزستانی‌های مهاجر از زمان جنگ، بسیار داشته است گذشته، به همین دلیل بسیار با فرهنگ آن استان آشنا بوده و به آهنگ‌ها و لهجه آبادانی مسلط است. می‌توان نمونه کارهای او را در برنامه تلویزیونی خندوانه مشاهده کرد.

محمد بحرانی و کودکی اش
محمد بحرانی و کودکی اش

ازدواج محمد بحرانی

مهناز خطیبی همسر محمد بحرانی مترجم و نویسنده است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری است. هم رشته بودن او با محمد بحرانی عامل آشنایی آنها در دوران دانشگاه بوده است.

ازدواج محمد بحرانی
ازدواج محمد بحرانی

شروع فعالیت هنری

محمد بحرانی فعالیت هنری خود را با عروسک گردانی آغاز کرده است. او با حضور در جشنواره دانشجویی توسط مریم سعادت که داور جشنواره بود مورد تایید قرار گرفت و جهت عروسک گردانی یک مجموعه تلویزیونی دعوت شد.

محمد بحرانی در مجموعه‌های بسیاری فعالیت داشته است; اما در سال 1390 با حضور در مجموعه نوروزی کلاه قرمزی و صدا پیشگی عروسک ببعی و آقای همساده جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد.

صداپیشه ببعی و آقوی همساده
صداپیشه ببعی و آقوی همساده
صداپیشه ببعی و آقوی همساده

جناب خان در خندوانه

یکی از محبوب ترین کاراکترهای او جهت صدا پیشگی جناب خان در برنامه خندوانه ساخت رامبد جوان است; که از سال 94 تا کنون (1400) این برنامه ادامه داشته است. عروسک جناب خان تاثیر بسیاری در دیده شدن این برنامه داشته که همین جایگاه جناب خان باعث درخشش محمد بحرانی و حضور بیشتر او به عنوان بازیگر در سریال‌های مختلفی شده است. محمد بحرانی با صداپیشگی و بداهه‌گویی عالی خود شخصیت جناب خان را کاملا در اختیار گرفته و بر آن تسلط دارد.

جناب خان در خندوانه
جناب خان در خندوانه

سریال هیولا و دراکولا ساخت مهران مدیری

یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌ها هیولا و فصل دوم آن دراکولا ساخت مهران مدیری بوده است; که فصل دوم یعنی دراکولا این روزها در نمایش خانگی پخش میشود.

محمد بحرانی در سریال هیولا
دراکولا ساخت مهران مدیری

حضور محمد بحرانی در سریال آنها ساخت پرویز پرستویی

سریال آنها به تهیه کنندگی پرویز پرستویی، یک سیال در ژانر ترسناک است که محمد بحرانی در آن یک شخصیت متفاوت با نقش‌های پیشین خود دارد. او در این نقش کاراکتر بسیار جدی‌ای دارد که نشان از استعداد او علاوه بر صداپیشگی در بازیگری است.

ورزش مورد علاقه محمد بحرانی

ورزش مورد علاقه محمد بحرانی فوتبال است. او بیننده و طرفدار تیم‌های اروپایی است. احمدرضا عابدزاده یکی از میهمانان برنامه خندوانه بوده است.

عکس محمد بحرانی و عابدزاده
ورزش مورد علاقه محمد بحرانی فوتبال است

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا