بهداشت و سلامت

صاف کردن موها به روش ژاپنی

چطور به روش ژاپنی های موها را صاف کنیم؟

صاف كردن موها به روش ژاپنی یك روش محبوب برای صاف كردن موهای فر یا موج دار است. بسیاری از خانم هایی که موهای فر دارند می توانند از آن استفاده کنند. این روش می تواند یک کمک اساسی برای صاف کردن موها باشد. اما با اختلاف نظرهایی همراه است. متأسفانه ، اگر این کار به اشتباه انجام شود یا توسط یک آرایشگر کم تجربه یا تحصیل نکرده باشد، می تواند موی شما را خراب کند. به همین دلیل ، مهم است که تمام مزایا و معایب آن را درک کنید تا ببیندی برای شما مناسب است یا خیر.

صاف کردن موها به روش ژاپنی

برای صاف کردن موها روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. یکی از این روش ها به سبک ژاپنی ها است. همیشه برای مردم جهان عجیب بود که چرا چرا ژاپنی ها چنین موهای صاف و خوش حالتی دارند. ما در این مقاله از جوان ایرانی با شما درباره تاریخچه و روش حالت دادن موها به سبک ژاپنی ها صحبت می کنیم.

این شیوه از صاف کردن مو روش نسبتا جدیدی است که در برخی از آرایشگاه های زنانه به کار برده می شود. در برخی مواد به آن یوکو نیز گفته می شود. روش ژاپی صاف کردن مو نام دیگری هم دارد که به آن روش گرمایی گفته می شود.

صاف کردن مو به روش ژاپنی
صاف کردن مو به روش ژاپنی

صافی مو ژاپنی

این متد صافی مو مناسب خانم هایی است که موهای فر و مواج دارند؛ که موهایشان به حالت لخت و ابریشمی تبدیل می شود. چون مو از ساقه صاف می شود ؛ این نوع صافی روی موها باقی می ماند و حالت خود را از دست نمی دهد. صافی و زیبایی بی نظیری که این روش ژاپنی به موها می بخشد؛ بسیاری از خانم ها و آقایان را به خود علاقه مند می کند و اکثرا دوست دارند؛ که این روش را تجربه کنند تا موهای صاف و زیبایی داشته باشند.

صافی مو ژاپنی
صافی مو ژاپنی

تاریخچه صاف کردن موهای ژاپنی

صاف کردن موها به روش ژاپنی که به عنوان بازسازی حرارتی نیز شناخته می شود. در اوایل سال 2000 در شهر نیویورک رواج پیدا کرد. صاف کردن موها به روش ژاپنی برای زنانی مناسب بود که موهای فر داشتند و ساعت ها درگیر روش های شیمیایی برای صاف کردن موهای خود بودند. این روش درمانی به قدری محبوب شد که در سواحل غربی و سپس در شهرهای بزرگ کشور امریکا مورد توجه قرار گرفت. سپس به سراسر دنیا عرضه شد تا تمام مردم از این روش جادویی بهره ببرند.

چگونه کار می کند

صاف کردن موها به روش ژاپنی به محلول ویژه ای برای موها متکی است. این محلول باعث شکسته شدن پیوندهای مو می شود که به آن فرم می دهد و باعث می شود هنگام استفاده از اتو صاف کردن موها، حالت سوزنی پیدا کند. موها از محلول اشباع شده ، شسته می شوند ، با خشک کن خشک می شوند و سپس با آهن سرامیکی در قسمتهای کوچک 1/8 اینچ اتو می شوند. سپس یک خنثی کننده استفاده می شود ، که موها را در جای خود قفل می کند. کل فرآیند کار طولانی و زمان بر است.

بسته به طول مو و ضخامت آن ، می توانید انتظار داشته باشید که چند ساعت در سالن باشید.

آیا آسیب رسان است؟

اگرچه صاف کردن موها به روش ژاپنی از شهرت ایمنی خوبی برخوردار است، اما هنوز هم باعث آسیب می شود.

اگر موهای شما رنگ شده است یا سایر درمان های شیمیایی را دریافت کرده باشد ، در معرض خطر بیشتری برای آسیب رساندن به موهای خود با اصلاح مجدد حرارت قرار دارید. یک آرایشگر باتجربه باید بداند که آیا موهای شما کاندید مناسبی برای درمان به روش ژاپنی است یا خیر. سعی کنید با آرایشگر خود صادق باشید و اگر موهای شما به نوعی پردازش شده و یا رنگ شده است، در مورد آن صحبت کنید.

نکته مهم: در صورتی که موهای خود را رنگ یا مش کرده اید از این روش استفاده نکنید. باید صبر کنید تا موهای شما رشد کند و به حالت نرمال خود برگردد.

آیا دائمی است؟

این روش برای موها حدوداً شش ماه دوام می آورد که تقریباً دو برابر درمان های صاف کننده کراتین است. در حالی که از هر دو روش درمانی به عنوان “صاف شدن دائمی” یاد می شود ، اما فقط به این معنی که قابل برگشت نیست و باید صبر کنید تا رشد کند. یعنی موها صاف می مانند و موهای جدیدی که رشد می کنند دیگر صاف نیست و عمل صاف کردن موها برای آن ها نیز باید دوباره انجام شود.

مزیت این روش

اگر صاف کردن موها به سبک ژاپنی انجام شود نسبت به سایر روش های قدیمی تاثیر و ماندگاری بیشتری دارد. اما در صورتی که توسط افراد مبتدی و بدون تجربه انجام شود ممکن است به موهای شما آسیب برساند. صافی مو به روش ژاپنی دوام بیشتری دارد و در تمام جهان رواج پیدا کرده است.

قبل از مراجعه

قبل از مراجعه برای صاف کردن موها، باید آن ها را به خوبی شسته باشید و از هیچ ماده شیمیایی برای موها استفاده نکرده باشید. نرم کننده و حالت دهنده های مو نیز نباید به کار گرفته شده باشد.

چگونه از موها مراقبت کنیم

پس از درمان باید کاملاً مراقب موهای صاف جدید خود باشید. حداقل سه روز نمی توانید آن را بشویید یا آن ها را ببندید. هرگونه مواد شیمیایی اضافی فقط به موهای شما آسیب می رساند ، بنابراین تا چند روز نباید از هیچ ماده شیمیایی بر روی موهای خود استفاده کنید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا