گردشگری و مهاجرت

هتل استقلال تهران، زبانزد خاص و عام از گذشته تا کنون

هتل استقلال تهران، بی شک یک نام آشنا می باشد که قطعا هر فردی بارها آن را شنیده است. در واقع این هتل قدیمی ترین هتل پنج ستاره در پایتخت ایران است که علی رقم این موضوع، نام آن را در بین 4 هتل برتر شهر همواره خواهید دید. قسمت عجیب این هتل نیز همین موضوع است که چگونه پس از گذشت چندین سال، هنوز هم مانند روز های اول می درخشد و با بهترین کیفیت، جایگاه خود را حفس کرده است؟

هتل استقلال تهران، زبانزد خاص و عام از گذشته تا کنون

دیزاین اتاق های هتل استقلال تهران

سال ساخت هتل استقلال تهران مربوط به پیش از انقلاب بوده و پس از گذشت تمامی این سال ها، فعالیت خود را تا کنون ادامه داده است. البته پس از افتتاح در سال 1341، این هتل در سال 1379 به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت و به یک هتل شیک تبدیل شد. اکنون می توان گفت هتل استقلال تهران یکی از محبوب ترین و بهترین هتل های تهران است که گاهی دلیلی برای سفر گردشگران به شمار می رود. قطعا با مطالعه اطلاعات بیشتر و همراهی ما در ادامه مطلب، شما نیز ترغیب به اقامت در آن می شوید.

هتل استقلال تهران، ترکیبی از دو ساختمان شرقی و غربی

در زمانی که نام هتل استقلال تهران را در جستجوی گوگل سرچ می کنید، عکس هایی از هتل را مشاهده خواهید کرد که در واقع دو ساختمان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در این مواقع این سوال در ذهن شما پیش می آید که آیا هتل استقلال تهران، دو هتل در کنار یکدیگر است یا هتل قرار گرفته در کنار هتل استقلال از آن مجزا می باشد؟

در پاسخ به این سوالات می توان گفت هتل استقلال تهران شامل دو فاز می باشد و هر دوی این ساختمان ها یک هتل به شمار می روند. با این تفاوت که بال شرقی هتل قدیمی بوده و بال غربی هتل بسیار لوکس و نوساز می باشد. در بین اتاق های این فاز ها نیز اختلاف قیمت چشم گیری دیده می شود که به دلیل دیزاین و ساختمان نوساز این تفاوت ایجاد شده است.

بال شرقی و با ل غربی هتل استقلال تهران

کدام اتاق های هتل استقلال تهران را رزرو کنیم؟

هتل استقلال تهران در مجموع یکی از بهترین هتل های تهران است و نمی توان گفت با اقامت در برخی از اتاق های این هتل شما کیفیت ضعیفی را تجربه می کنید. اما این وجود اگر می خواهید با هزینه پایین تر اتاق های هتل استقلال تهران را مورئ رزرو قرار دهید، در به سراغ واحد های اقامتی در بال شرقی این هتل بروید. چرا که اتاق های این بال هتل، دارای ساختاری قدیمی بوده و به همین دلیل هزینه ای پایین تر دارند. البته قدیمی بودن این اتاق ها دلیلی بر امکانات محدود نمی شود و از نظر کیفیت و خدمات جای نگرانی وجود ندارد.

آن دسته از گردشگرانی هم که علاقه مند هستند لوکس ترین اتاق های هتل استقلال تهران را مورد رزرو قرار دهند و قیمت چندان اهمیتی برای آن ها ندارد، می توانند در بین اتاق های بال غربی، واحد اقامتی مورد نظر خود را مورد انتخاب قرار دهند و سپس اقدام به رزرو نمایند. این اتاق ها بسیار شیک و مدرن تر می باشند و که در هنگام اقامت، حسی دلنشین را به شما منتقل خواهند کرد.

کدام سایت، هتل استقلال تهران را ارائه می دهد؟

محبوبیت هتل استقلال تهران باعث شده تا سایت های بسیاری به جهت ارائه این هتل به گردشگران فعالیت کنند، اما شما باید به دنبال سایتی باشید که با پایین ترین نرخ ممکن و البته اعتباری ثابت شده، این هتل را در اختیار قرار دهد. البته که رقابت در بین سایت های مختلف، بهترین فرصت برای استفاده و بهره مندی از پایین ترین قیمت خواهد بود که با کمی جستجو در گوگل می توانید، از این فرصت استفاده کنید.

واحد های اقامتی در استقلال تهران

با کمک پرشین هتل، هتل استقلال را ارزان رزرو کنید

یکی از معتبر ترین سایت های موجود برای رزرو هتل استقلال تهران، سایت پرشین هتل است که با بهترین خدمات، رزروی دلخواه و رضایت بخش را برای شما فراهم می کند. این سایت به عنوان یکی از گارانتی کننده های اصلی هتل های تهران، پایین ترین نرخ با تخفیفات ویژه را ارائه می دهد که بی شک فرصتی عالی برای کاهش هزینه هتل می باشد.

کافی است تا برای یک رزرو مطمئن به صورت آنلاین اقدام نمایید و یا با شماره تلفن 02143000020 تماس حاصل نمایید. البته پاسخگویی با یک دفتر کارگزاری در شهر تهران به صورت حضوری نیز انجام می گیرد که بی شک از هر لحاظ خیال گردشگران را راحت خواهد کرد. پیشنهاد می کنم از این فرصت استثنایی سایت پرشین هتل قافل نشوید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا