تکنولوژی

ادیت فیلم در موبایل [معرفی بهترین نرم افزارهای آن]

بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل

بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل شامل ابزارهای گوناگونی است که به صورت Cross platform یا مستقل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید با دسترسی به این ابزارها، برای ویرایش ویدیو، کات‌ کردن، ترکیب کردن، همگام‌سازی صدا، اضافه کردن صدا، تنظیمات رنگی و … اقدام کنید. چه یک کاربر مبتدی یا حرفه‌ای در حوزه گرافیک و ویرایش ویدیو هستید، در این مقاله با مجله جوان ایرانی همراه باشید تا به بررسی بهترین ابزارهای ویرایش ویدیو در اندروید و iOS بپردازیم.

آیا ادیت و ویرایش فیلم در گوشی امکان پذیر است؟

اگر به عنوان یک یوتیوبر فعالیت می‌کنید، اگر یک شبکه اجتماعی دارید که رسانه شما در فضای مجازی است، اگر علاقمند به حوزه ویرایش و ساخت ویدیو هستید، اگر خبرنگار هستید، اگر دانشجو هستید و ارائه‌ای در پیش دارید، اگر می‌خواهید اثر تاثیرگذارتری از خود برجای بگذارید و …، شما به یک ابزار برای ادیت ویدیو نیاز دارید و بالاخره زمانی پیش می‌آید که شما احتیاج دارید تا ویدیو خود را تدوین یا ویرایش کنید.

به معنای کلی، ویرایش ویدیو یعنی شما نماها (عکس‌ها یا ویدیو‌هایی) در اختیار دارید و می‌خواهید آنها را به صورت پشت سر هم قرار دهید، ترکیب کنید، قسمت‌های اضافی را حذف کنید، ادیت رنگ کنید، رزولوشن را کم یا زیاد کنید، صدا و آهنگی را به آن اضافه کنید، صدایی را با آن تنظیم کنید و … . برای ویرایش ویدیو و تدوین آن، برنامه‌های مختلفی وجود دارد اما در این قسمت می‌خواهیم به بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل بپردازیم.

بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل، اپلیکیشن‌هایی هستند که به راحتی می‌توانید فیلم خود را در هر جایی که هستید، با آن ویرایش کنید، چه یک فیلم ساز حرفه‌ای باشید یا یک  فقط فردی که می‌خواهد ویدیوهای تعطیلات خود را بهتر جلوه دهد.

برنامه‌های ویرایش ویدئو مختلفی برای Android و iOS و همچنین تلفن‌های هوشمند، سیستم عامل ویندوز، مک و تبلت وجود دارد. در نسخه‌های موبایل نیز اپ‌های بسیار قدرتمندی منتشر شده است که اما به اندازه بهترین نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو برای دسکتاپ قدرتمند نیستند. به هرحال مزایای خاص خود را دارند که از آن جمله باید به حجم کم،، سریع‌تر بودن، کارآمدتر و بصری‌تر بودن و … اشاره نمود. به همین دلیل می‌توان آنها را به گزینه‌ای مناسب برای کارهای ویرایش سریع و نیز یک ویرایشگر همراه در نظر گرفت. شما می توانید ویرایش فیلم در کامپیوتر را نیز از طریق برنامه هایی مانند پریمیر، افتر افکت و … انجام دهید.

با وجود برنامه‌های زیاد در این حوزه، ممکن است در ابتدا دچار سردرگمی شوید. برای کمک به شما، در این مقاله از مجله جوان ایرانی، می‌خواهیم به بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل  بپردازیم تا بتوانید به صورت رایگان، از اپلیکیشن‌های ساخته شده برای موبایل استفاده نمایید.

آیا ادیت و ویرایش فیلم در گوشی امکان پذیر است؟

معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل

برای معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل، لیستی از اپلیکیشن‌های مختلف را آماده کرده‌ایم که عبارتند از:

Adobe Premiere Rush (cross-platform)

در بین تمامی اپلیکیشن‌ها، بهترین اپلیکیشن ویرایش فیلم در موبایل را باید به پریمیر راش اختصاص داد که برای پلتفرم‌های مختلف اندروید، iOS، ویندوز و مک ارائه شده است. Premiere Rush که جامعه و کاربران هدف اصلی آن برای یوتوبرها است، یک برنامه ویرایش ویدیویی چند پلتفرمی است که استفاده از آن بسیار آسان‌تر از ابزارهای دسکتاپ پیچیده مانند Adobe، مانند Premiere Pro ، After Effects و Audition می‌باشد.

از ویژگی‌های خوب این برنامه‌ یعنی Premiere Rush می‌توان به سهولت پردازش سریع کلیپ‌های شما و بارگذاری آنها در رسانه‌های اجتماعی اشاره نمود. به عنوان مثال، به طور خودکار فیلم‌های شما را به نسبت و سطح کیفیت مورد نیاز هر پلتفرم تبدیل می‌کند.

Premiere Rush فقط برای کاربران YouTube مفید نیست. این برنامه همچنین یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش ویدئو برای افراد حرفه‌ای نیز محسوب می‌شود؛ زیرا به شما امکان آن را می‌دهد تا محتوایی را که در Premiere Pro روی آن کار می‌کردید، دریافت کنید و تغییرات بیشتری را در تلفن یا تبلت خود در آن ایجاد کنید. سپس می‌توانید آن محتوا را روی فضای ابری بارگذاری کنید. در Premiere Pro به کار خود ادامه دهید و نگران آن نباشید. این یک برنامه Cross Platform می‌باشد.

رابط کاربری برنامه از آیکون‌ها و پانل‌های بزرگ زیبا و ساده تشکیل شده است و برای کارهای استاندارد ویرایش ویدئو، مانند کشیدن و انداختن فیلم بر روی جدول زمانی، تصحیح رنگ، ترکیب موسیقی یا صداگذاری، یا افزودن عنوان و جابه‌جایی آن، یک نرم‌افزار بسیار ساده و روان می‌باشد.

وقتی برنامه را برای اولین بار باز می‌کنید، یک دقیقه آموزش اولیه وجود دارد‌، اما به هر حال استفاده از  از برنامه بسیار ساده است. ممکن است به آن احتیاج نداشته باشید. همین ویژگی‌ سبب شده است تا عنوان بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل را برای مبتدیان به این برنامه اختصاص دهیم.

برای دریافت این برنامه اگر مشترک Creative Cloud هستید، به آن دسترسی دارید همچنین می‌توانید به صورت جداگانه با هزینه 9.99 دلار / 9.99 پوند در ماه یا به عنوان بخشی از یک برنامه اولیه رایگان محدود در استفاده از این برنامه مشترک شوید.

Quik

دومین برنامه در لیست بهترین برنامه های ادیت فیلم، برنامه Quik نام دارد که خاص سیستم عامل iOS می‌باشد. این برنامه دارای ویژگی‌های اضافه‌تر و پیشرفته بدون نیاز به تهیه اشتراک است. LumaFusion یک برنامه iOS است که معمولاً توسط روزنامه‌نگاران، فیلمسازان و تهیه‌کنندگان ویدیو برای ضبط و ویرایش فیلم استفاده می‌شود. در کنار این برنامه که برای iPad  و نیز iPhone ارائه شده است، شما می‌توانید از شش قطعه صوتی و تصویری برای ادیت ویدیوهای خود استفاده کنید.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های LumaFusion این است که هر جلوه‌ای را می‌توان مانند صفحه انیمیشن و همچنین تنظیمات دقیق پروژه شما استفاده کرد. سایر ابزارهای پیشرفته ارائه شده شامل قابلیت درج/بازنویسی، تصحیح رنگ، میکسر صوتی کاملاً برجسته، خروجی بدون کاهش کیفیت، پشتیبانی از فیلم‌های عمودی، ابزارهای پیشرفته ایجاد عنوان و حرکت آهسته/حرکت سریع (جلو و عقب) است.

آخرین نسخه شامل یکی از بهترین ویژگی‌ها یعنی MultiCam Sync است که به شما امکان می‌دهد کلیپ‌ها را از چندین منبع دوربین و صدا همگام‌سازی و ویرایش کنید. بعلاوه، اگر آخرین iPad Pro را دارید، می‌توانید از پورت Thunderbolt 4 خود برای سرعت دانلود و بارگذاری سریعتر استفاده کنید. پس از اتمام کار، گزینه‌های اشتراک گذاری بی‌پایان و گزینه‌های خروجی وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توانید با وضوح، کیفیت و نرخ فریم‌های مختلف، و همچنین صدا و تصویر را جداگانه خروجی بگیرید.. این برنامه حتی از خروجی‌های XML به Final Cut Pro X پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید این برنامه را با یکبار پرداخت هزینه 29.99 دلار تهیه کنید. البته توجه کنید که در ایران این برنامه‌ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است.

Inshot

اگر می‌خواهید یک برنامه ویرایش ویدیو برای نیازهای رسانه‌های خود در شبکه‌‌های اجتماعی داشته باشید، Inshot انتخاب خوبی است. این برنامه به طور خاص به دنبال ایجاد کلیپ برای رسانه‌های اجتماعی است و یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو برای این منظور می‌باشد. به عنوان مثال، دارای اندازه‌های بوم از پیش ساخته شده برای IGTV در اینستاگرام تا TikTok است.

Inshot رابط کاربری روان و آسان برای استفاده دارد. وارد کردن تصاویر و فیلم‌ها، برش و ویرایش کلیپ‌ها به صورت یکدست و آسان، اعمال فیلترها، برچسب‌ها، زیرنویس‌ها، ایموجی‌ها و سایر موارد سرگرم کننده و نیز اضافه کردن موسیقی و جلوه‌های صوتی رایگان از امکانات و مزایای این برنامه است.

این برنامه رایگان است، اما دارای تبلیغات می‌باشد و ویدیوهای شما علامت گذاری می‌شوند. هر دو مورد را ‌می‌توان با تهیه اشتراک و یا دانلود برنامه کرک شده از وب‌سایت‌های ایرانی حذف کرد و از این برنامه به صورت کاملا رایگان استفاده نمود.

معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل

بررسی بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل

KineMaster

یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل برای اندروید است که برای سیستم عامل iOS نیز ارائه شده است. KineMaster یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش ویدئو برای استفاده حرفه‌ای است. این برنامه پیشرفته با ویژگی‌های پیچیده‌ای مانند حالت‌های ترکیبی، کلید زنی chroma و ترکیب صدا، به شما امکان آن را می‌دهد تا از طریق یک رابط چند لایه عکس‌های خود را در تلفن یا تبلت خود ضبط، ویرایش و خروجی بگیرید. این برنامه هم برای iOS و هم برای Android منتشر شده است. در واقع KineMaster را می‌توان از بهترین برنامه‌های ویرایش ویدئو برای برش کلیپ‌ها و لایه‌ها با جزئیات فریم به فریم دانست. زمان‌بندی کلیپ‌های صوتی را نیز می‌توان با دقت زیر فریم تنظیم کرد. می‌توانید چندین لایه ویدیو (در دستگاه‌های پشتیبانی شده)، تصاویر و متن و همچنین صدای چند آهنگ را بارگذاری کنید. فراتر از آن، Kinemaster دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که از جمله پیش نمایش ویرایش فوری، کنترل دقیق صدا، فیلترهای LUT رنگی، کنترل سرعت، ترکیب کلیدهای رنگی و انتقال سه بعدی می‌باشند.

دانلود برنامه رایگان است و باید توجه داشته باشید که علامت‌های واترمارک را به فیلم‌ها اضافه می‌کند، برای حذف آنها مجبور هستید تا اشتراک آن را از طریق وب‌سایت تهیه کنید. اشتراک همچنین به شما امکان آن را می‌دهد با رزولوشن 1080p یا 4K خروجی بگیرید و به بیش از هزار امتیاز برتر دسترسی پیدا کنید.

iMovie

اگر به دنبال بهترین برنامه ادیت ویدیو برای iOS هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما نگاهی به iMovie داشته باشید. این برنامه که برای سیستم عامل مک نیز ساخته شده است، برای کاربران اپل رایگان است. اگر iPhone ، iPad یا Mac دارید، iMovie شما به iMovie دسترسی خواهید داشت؛ زیرا به طور خودکار روی سخت افزار شما نصب شده است. این برنامه کاربردی فاصله زیادی با یک ابزار حرفه‌ای مانند LumaFusion یا Kinemaster دارد. اما اگر مبتدی هستید و می‌خواهید ویرایش ویدئو را شروع کرده و عناوین، موسیقی، صداگذاری و عکسی به آن اضافه کنید، همه چیز مورد نیاز را در این نرم‌افزار مشاهده خواهید کرد.

iMovie از 4K در دستگاه‌های مدرن پشتیبانی می‌کند و همانطور که انتظار دارید، به طور کامل با اکوسیستم اپل ادغام می‌شود. به عنوان مثال، می‌توانید کلیپ‌های خود را در فضای iCloud ذخیره کنید یا آنها را از طریق AirPlay در Apple TV پخش کنید و همه چیز با Apple Photos ، Mail و Messages هماهنگ و اجرا می‌شود. iMovie اغلب به روزرسانی‌های بزرگی دریافت نمی‌کند، اما حداقل اپل به رفع اشکالات توجه دارد. به عنوان مثال، در بروزرسانی ژوئیه 2021 (10.2.3)، اپل مشکلی را حل کرد به این صورت که برنامه Mac اکنون می‌تواند فیلم‌ها را از برنامه تلفن همراه وارد کند.

FilmoraGo

اگر به دنبال بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل که رایگان هستند و واترمارکی ایجاد نمی‌کنند هستید، FilmoraGo مخصوص شما است. این برنامه برای 2 سیستم عامل اندرویدی و iOS ساخته شده است و همراه با فیلترها و تم‌های خاصی منتشر شد. FilmoraGo یک برنامه رایگان برای iOS و Android است که توسط Wondershare ساخته شده است و به شما امکان می دهد فیلم های HD آنلاین را بدون منحنی یادگیری شدید ویرایش کنید. به لطف فیلترها و جلوه های موضوعی ، می تواند به افراد تازه کار کمک کند تا فیلم های خود را بسیار حرفه ای جلوه دهند.

اگرچه برخی از آهنگ‌ها و فیلترها با خریدهای درون برنامه‌ای در دسترس است، اما فیلم‌های شما بدون آنها نیز می‌توانند به خوبی کار کنند. تبلیغات داخلی در این برنامه وجود دارد، اما نمی‌توان گفت آنها عامل مزاحمی برای شما هستند. این برنامه ویژگی‌های اساسی و پایه را برای شما ارائه می‌کند. برخی موارد در این برنامه که در لیست بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل ما قرار دارد، پیشتیبانی نمی‌شود. مثلا می‌توان به ویرایش چند آهنگ یا پشتیبانی از 4K اشاره نمود. هنوز هم می‌توان از این برنامه به عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو در سراسر جهان که کاملاً رایگان است، یاد نمود. توجه داشته باشید، این اپلیکیشن در نسخه iOS  فقط برای iPhone در دسترس است نه iPad.

اگر قبلا برنامه FilmoraGo را امتحان کردید و آن را دوست نداشتید، شاید بهتر است یکبار دیگر آن را نصب کنید؛ زیرا در ژوئن 2021، سازندگان Wondershare نسخه جدیدی (ورژن 6.0) از آن را راه اندازی کردند که دارای رابط کاربری کاملاً جدید و همچنین یک دوربین AR و حالت‌های روشن و تاریک می‌باشد. به علاوه اکنون می‌توانید ویدئوها را در همان تصویر انتخاب کنید، طیف گسترده‌ای از الگوها در دسته بندی‌هایی مانند مد، غذا و مسافرت وجود دارد.

VivaVideo

برنامه VivaVideo یک برنامه ویرایش ویدیو بسیار محبوب است که به ویژه برای کلیپ‌های کوتاه برای رسانه‌های اجتماعی به خوبی کار می‌کند. برای بارگذاری، ویرایش، برش و ادغام کلیپ‌های ویدئویی خود می‌توانید از سبک ویرایش داستان آن استفاده کنید. با بیش از 200 فیلتر ویدئو، امکان ایجاد متن و پشتیبانی از حرکت سریع/آهسته، جای تعجب نیست که VivaVideo در سال 2019 توسط وبلاگ نویسان Android به عنوان “بهترین برنامه های ویرایشگر رایگان ویدیو” انتخاب شد.

بررسی بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل

چه برنامه هایی برای ادیت فیلم در اندروید و iOS نصب کنیم؟

Apple Clips

Apple Clips را می‌توان از جمله برنامه‌های ساده ولی کاربردی برای ادیت ویدیو‌های خانوادگی دانست که تنها برای پلتفرم iOS عرضه شده است. اگر در فضای مجازی، به دنبال چیزی هستید که می‌خواهید  برای ویرایش فیلم‌های خانوادگی خود صرفا برای سرگرمی استفاده کنید، نیازی نیست حتما به دنبال نرم‌افزارهای سنگین باشید. Apple Clips مناسب شما است. بنابراین اگر از کاربران iOS هستید، به این برنامه نگاهی بیندازید. این برنامه رایگان به شما امکان آن را می‌دهد که پیام‌های ویدئویی بسازید و ارسال کنید یا داستان‌های ویدئویی را با فیلترها، متن متحرک، موسیقی، ایموجی و برچسب‌ها بیان کنید.

Apple Clips که عمدتا برای کودکان و خانواده ها طراحی شده است و به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم در موبایل شناخته می‌شود، حجم بسیار کمی دارد. همین باعث شده است تا به اندازه iMovie قدرتمند نباشد، اگرچه شما امروزه با هر به‌رو‌زرسانی پی‌در‌پی، کمی به تبدیل شدن به یک برنامه ویرایش جدی ویدئو نزدیک می‌شود. به عنوان مثال، در آخرین به روز رسانی بزرگ در اکتبر (3.0)، یک رابط کاربری تازه برای پشتیبانی از فیلم عمودی و افقی و ضبط HDR را دریافت کرده است. اخیراً هم در نسخه 3.1 (آوریل 2021) ، اپل AR Spaces را اضافه کرد که یک ویژگی واقعیت افزوده برای کاربران iPhone 12 Pro و iPad Pro می‌باشد.

Filmmaker Pro

Filmmaker Pro یکی دیگر از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو برای iPhone است. این برنامه در درجه برای کاربران عادی ساخته شده است، اما (همانطور که از نامش پیداست) دارای برخی ویژگی‌های حرفه‌ای خوب نیز می‌باشد که می‌توان به 30 فیلتر، 17 ترنزیشن و صداگیرهای با کمک شنوایی سنج اشاره نمود. همچنین درجه بندی ویدئو، پشتیبانی فوق العاده از صفحه سبز، تقریباً 200 فونت مختلف برای پوشش متن و برخی ابزارهای پیشرفته مانند کروما کی را دریافت می‌کنید. یک به‌روزرسانی بزرگ در جولای 2021 به این برنامه، یک ابزار متحرک قاب کلیدی را اضافه کرد که به شما امکان آن را می‌دهد تا چندین تغییر سفارشی را روی یک لایه اعمال و اضافه کنید.

توجه داشته باشید که مانند بسیاری از برنامه‌های موجود در این لیست، Filmmaker Pro برای بارگیری رایگان است اما شما مجموعه کامل ویژگی‌ها را دریافت نخواهید کرد و در فیلم‌های خود نیز علامت‌های واترمارک خواهید داشت. بنابراین بهتر است این برنامه را یا تهیه کرده و یا آن را به صورت کرک شده از سایت‌های ایرانی به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل دریافت کنید.

ActionDirector

این برنامه تنها در سیستم Android در دسترس مخاطبان قرار دارد و تمرکز آن، همانطور که از نامش مشخص است، عمدتا بر روی ضبط و ویرایش فیلم‌های اکشن می‌باشد. بنابراین علاوه بر اینکه یک برنامه اصلی برای ویرایش ویدیو  و از بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم در موبایل می‌توان آن را عنوان کرد، جلوه‌های حرکتی بسیار خوبی را برای اعمال در عکس‌های شما ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توانید بخش‌های ویدئویی را با سرعت آهسته پخشک کنید یا سرعت بخشید تا صحنه‌های آهسته یا سریع حرکت در فیلم برای شما صحنه چشم نوازی ایجاد کند. همچنین می‌توانید بخش‌های خاصی از ویدئوی خود را برای پخش مجدد یا عقب برگردانید.

علاوه بر این، این برنامه همچنین برای افزودن عنوان و متن، ترکیب موسیقی و اشتراک گذاری ویدیو از طریق شبکه‌های اجتماعی را آسان می‌کند. ActionDirector رایگان است.

چه برنامه هایی برای ادیت فیلم در اندروید و iOS نصب کنیم؟

دیگر برنامه‌ های ادیت ویدیو و فیلم برای گوشی

پس از معرفی 10 مورد از بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم در گوشی، می‌خواهیم چند مورد برنامه دیگر را به صورت گذرا معرفی کنیم که اگر علاقمند به این حوزه هستید، شاید بتواند برای شما مناسب باشد. این نرم‌افزارهای موبایل عبارتند از:

  • WeVideo: برنامه WeVideo یک برنامه ویرایش ویدیو به صورت آنلاین است که در اینترنت میزبانی می‌شود شما می‌توانید این برنامه را به صورت نسخه رایگان یا پرو دریافت کنید. در نسخه رایگان، تمام اصول اولیه برای آزمایش این برنامه ارائه شده است. می‌توانید کلیپ‌ها را کوتاه کنید، فیلترها را اضافه کنید، موسیقی را از کتابخانه داخلی انتخاب کنید و موارد دیگر.
  • PicPlayPost: برنامه PicPlayPost یک برنامه ویرایشگر ویدیوی ساده iOS و Android است که به شما امکان آن را می‌دهد collages‌های ویدئویی ایجاد کنید. این ویژگی برای سازندگانی که به ایجاد یک کلیپ ویدیویی جداگانه هستند، بسیار مناسب است. به عنوان مثال، شما می‌توانید از آن برای ساخت ویدیوهایی در رابطه با حیطه کاری خود به صورت collages‌ استفاده کنید.
  • Horizon: برنامه Horizon بهترین برنامه ادیت فیلم در موبایل و نیز بهترین برنامه برای حل ثبت تصاویر در حالت سریع است. با استفاده از این برنامه، می‌توانید فیلم‌های افقی را بدون توجه به موقعیت تلفن خود ضبط کنید. همه فیلم‌های گرفته شده در برنامه به صورت افقی ضبط می‌شوند در هر حالتی که تلفن شما قرار دارد. اگر همیشه در حال تلاش برای ضبط فیلم‌های عالی در حال حرکت هستید، فیلم های خود را از طریق برنامه Horizon ضبط کنید تا بتوانید کادر ویدیو خود را حفظ کنید.
  • Video Shop: برنامه Videoshop یک برنامه ویرایشگر ویدیویی موبایل شخصی و حرفه‌ای برای سیستم عامل iOS و Android است. در این برنامه می‌توانید به راحتی فاصله‌ها را کوتاه کنید، فیلم را کم کنید یا چند کلیپ را در یک قسمت ادغام کنید. این برنامه به عنوان آسان‌ترین نرم‌افزار ادیت فیلم برای استفاده از ویرایشگر ویدئوی تلفن همراه برای Android و iOS است. سایر ویژگی‌ها عبارتند از افزودن متن، پیوست موسیقی متن به فیلم، افزایش فیلترها و ترنزیشن متحرک. با همه این ویژگی‌ها، نیازی به برنامه ویرایشگر ویدیوی دیگری برای تبلیغ کسب و کار خود ندارید.
  • VideoShow: برنامه VideoShow بهترین ویرایشگر ویدئوی تلفن همراه iOS و Android برای ایجاد فیلم یا نمایش اسلاید با عکس، موسیقی، جلوه‌های صوتی و موارد دیگر است. با جلوه های داخلی، GIFها، برچسب‌ها، فیلترها، ترنزیشن‌ها، جلوه‌های صوتی و دوبله زنده‌، ایجاد vlog یا ویدیوهای محصول می‌تواند به راحتی انجام شود. این برنامه همچنین فیلترهای بسیاری را ارائه می‌دهد تا شما را در هر دسته‌بندی به خوبی نمایش دهد. شما می‌توانید در ایجاد یک لیست از بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم در موبایل، این برنامه را در نظر داشته باشید.
  • Splice App: برنامه Splice یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویرایش ویدئو رایگان است که برای کاربران iPhone و iPad موجود است. یادگیری این برنامه از سازندگان GoPro به دلیل رابط بصری آن ساده است. همانطور که از نامش پیداست، می‌توانید کلیپ‌های ویدئویی مختلف را تنها در چند حرکت ساده به هم متصل کنید تا به نتیجه‌ای قانع کننده برسید. این برنامه به شما امکان آن را می‌دهد تا کلیپ‌های مختلف ویدئوی خود را کوتاه کرده و ویرایش کنید. Splice حتی شامل یک کتابخانه موسیقی بزرگ داخلی است، که باعث می‌شود تا بتوانید ویدئوی خود را سریع‌تر ادیت کنید.

دیگر برنامه‌ های ادیت ویدیو و فیلم برای گوشی

 

در پایان به شما همراهان عزیز مجله جوان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم مقاله چگونگی ویرایش عکس در موبایل را نیز یاد بگیرید:

بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس موبایل

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا