تکنولوژی

چرا باید نمونه کارهای شرکت طراحی سایت را بررسی کنید؟

امروزه، وقتی می خواهید به شرکت طراحی سایت برای طراحی سایت دات نت و طراحی سایت خبری مراجعه کنید، قبل از هر چیز باید به دانش و تخصص آن شرکت پی ببرید. یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا متوجه شوید آیا آن شرکت قدرت و تخصص لازم را در این زمینه دارد این است که نمونه کارهای شرکت را بررسی کنید. با بررسی نمونه کارهای شرکت می توانید دانش و تخصص آن شرکت را ارزیابی کنید و پس از آن کار طراحی وب سایت خود را به آنها بسپارید.

چرا باید نمونه کارهای شرکت طراحی سایت را بررسی کنید؟
Browser, business, cms, computer, css, usability, design, designer, domain, ebusiness, engine, entwerfen, firma, forum, link, homepage, hosting, html, internet, it, kommunikation, open source, layout, media, network, online, optimierung, optimization, footer, Header, search, seo, software, suchmaschine, suchmaschinen, technologie, titel, web, webdesign, webhosting, webmaster, webseite, website, world, wide, web, wort, www, xhtml

آیا شرکت تازه کار است و یا کهنه کار؟

وقتی به یک شرکت طراحی سایت مراجعه می کنید بهتر است به این موضوع توجه کنید که آن شرکت تازه کار است یا کهنه کار! اگر متوجه شدید که شرکت تازه کار است باید نمونه کارهای آن را با دقت و مهارت بیشتری بررسی کنید. البته به این موضوع توجه داشته باشید، زمانی که گفته می شود یک شرکت تازه کار است، هرگز بدین معنا نیست که آن شرکت قابل اعتماد نیست. اما در همین جا به شما می گوییم، هر چقدر شرکت تازه کار تر است، به همان اندازه باید وسواس شما در بررسی نمونه کارها بیشتر باشد.

آیا نمونه کارها ماهیت کسب و کار را به خوبی بازنمایی می کنند؟

اولین و شاید باید گفت مهمترین مسئله ای که در زمان بررسی نمونه کارهای شرکت طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشید ماهیت کسب و کارهاست که باید در سایت بازنمایی شده باشد. به طور مثال، سایتی که در زمینه فروش مکمل های دارویی فعالیت دارد، باید با سایتی که لباس می فروشد، نمایی متفاوت داشته باشد و کاربر به محض ورود به سایت این را حس کند که در یک فروشگاه تخصصی است.

آیا نمونه کارها باعث می شوند کاربر مدت زمان بیشتری در سایت بماند؟

رابط کاربری مسئله ای است که می تواند نرخ پرش را به میزان زیادی کاهش دهد. وقتی کاربر می تواند تعامل خوبی با سایت برقرار کند، دیرتر آن را ترک می کند و این امر توسط موتورهای جستجو شناسایی می شود و همین امر سبب می شود تا رتبه سایت افزایش پیدا کند و به رتبه های نخست موتور جستجو بیاید. گرافیک سایت یکی از مواردی که در ایجاد رابط کاری موثر است و شرکت طراحی سایت متخصص حتما به این موضوع توجه زیادی دارد و آن را در نمونه کارهایش رعایت کرده است.

آیا نمونه کارها حاوی گزینه های مهم هستند؟

نیاز هر سایت با سایت دیگر متفاوت است. وقتی کاربر وارد یک سایت خبری می شود با زمانی که وارد یک سایت خرید مکمل های دارویی می شود نیازهای متفاوتی دارد. شرکت طراحی سایت باید این نیازها را به خوبی شناسایی کند و در طراحی سایت به کار ببرد. در زمان بررسی نمونه کارها به این موضوع توجه داشته باشید آیا سایت توانسته است نیازهای کاربران را درا ختیارشان قرار دهد و بستری را فراهم سازد تا به سادگی بتوانند به آنچه نیاز دارند دست پیدا کنند؟!

طراحی سایت دات نت چیست؟

شرکت مایکروسافت در سال 2002 ایده استفاده از طراحی سایت دات نت را به دنیا عرضه کرد و به زودی این  ایده مورد توجه قرار گرفت. یکی از دلایل این امر این است که طراحی سایت دات نت برای اجرای سایت های تخصصی و رسمی مناسب است و این امر با اپلیکیشن ها نیز همخوانی دارد. همچنین، باید بدانید طراحی سایت دات نت دارای یک منبع اوپن سورس است که اطلاعات آن دائما به روز می شوند و همین امر سبب می شود تا این سایت دائما در حال ارتقا و به روز رسانی باشد.

آیا طراحی سایت خبری ایده خوبی است؟

طراحی سایت خبری می تواند ایده شگفت انگیزی باشد. اما کسانی که می خواهند سایت خبری راه اندازی کنند باید به موارد متعددی توجه داشته باشند. در اولین مرحله توصیه می شود افراد اهداف خود را مشخص سازند. همچنین، این سایت ها باید به صورت تخصصی طراحی شوند و کسانی بر روی طراحی سایت خبری کار کنند که دانش و تخصص لازم را در این زمینه داشته باشند. ب ههیمن دلیل، توصیه می شود افراد برای بالا آوردن این گونه سایت ها به مراکز معتبر مراجعه کنند.

برای طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد این امر که چرا باید نمونه کارهای یک شرکت طراحی سایت را بررسی کنیم در اختیار شما قرار دهیم. نمونه کارها دانش و تخصص آن شرکت را می رسانند. در نمونه کارها باید به ماهیت کسب و کارها، المان هایی که در طراحی سایت به کار رفته اند و گرافیک سایت توجه داشته باشید.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران ( cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا