تکنولوژی

با اعضای خانواده لپ تاپ های لنوو بیشتر آشنا شوید!

کمپانی لنوو (Lenovo) یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع لپ تاپ ها و کامپیوتر های پیشرفته و قطعات مرتبط با آن ها می باشد که سال های زیادی است محصولات خود را جهانی کرده است و به کشور های مختلف صادر می کند.

با اعضای خانواده لپ تاپ های لنوو بیشتر آشنا شوید!

 اگر در ایران زندگی می کنید قطعا متوجه شده اید که لنوو حضور پررنگی در بازار خود دارد، که لقب پرفروش ترین لپ تاپ در ایران را نیز به خود اختصاص داده است.

 خب می رسیم به بحث اصلی این مقاله که با عنوان “با اعضای خانواده لپ تاپ های لنوو بیشتر آشنا شوید!” آغاز شده است. به دلیل تنوع زیادی که لپ تاپ های لنوو دارد، ممکن است باعث سردرگمی مشتریان و کسانی که قصد خرید یک مدل از لپ تاپ این برند را دارند شوند، بدین منظور ما قصد داریم شما را با سری های مختلف لپ تاپ های لنوو بیشتر آشنا کنیم، پس در ادامه با ما همراه شوید… .

خانواده سری Thinkpad لپ تاپ لنوو

 لنوو در واقع لپ تاپ های شرکت آریکایی IBM را خریداری کرد و اکنون ساخت این لپ تاپ ها در چین با مالکیت Lenovo صورت می گیرد. زیر مجموعه های سری Thinkpad شامل: L, W, S, E, X, T می باشند که هر کدام از آن ها را در قسمت زیر به شما معرفی کرده ایم؛

سری T لپ تاپ Lenovo:

 بالا ترین قیمت لپ تاپ لنوو را به خود اختصاص داده اند که با عنوان بهترین لپ تاپ لنوو می توان از آن ها یاد کرد، اما در مقابل گرانی این لپ تاپ ها، در عوض دارای استحکام بالا و امکانات جانبی بالا می باشند و افرادی که به دنبال لپ تاپ های قدرتمندی هستند و قیمت برایشان فاکتور مهمی تلقی نمی شود می توانند از این زیر مجموعه Thinkpad خرید انجام دهند.

سری X لپ تاپ Lenovo:

 این سری از خانواده Thinkpad دارای لپ تاپ هایی با وزن کم هستند که مناسب برای کاربرانی در نظر گرفته شده که نیاز دارند لپ تاپ خود را با خود به همه جا حمل کنند، همچنین دارای نمایشگر هایی با ابعاد کم هستند و برای آن ها باتری هایی با عمر بالا در نظر گرفته می شود. بنابراین اگر قصد تهیه یک لپ تاپ همیشه همراه را دارید، قطعا انتخاب لپ تاپ از این سری، انتخابی خوب و منطقی خواهد بود.

سری E لپ تاپ Lenovo:

 سری E لپ تاپ Lenovo Thinkpad لپ تاپ های رده پایینی محسوب می شوند که برای کار های روزمره و عادی مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین در صورتی که به دنبال لپ تاپ ارزان برای استفاده های روزمره هستید، می توانید روی این سری از لپ تاپ های لنوو حساب باز کنید.

سری S لپ تاپ Lenovo:

 سریS  عموما برای افراد فیلم باز و اهل موسیقی طراحی شده اند که وزن سبکی نسبت به دیگر سری ها دارند و دارای پردازنده سری یو اینتل نیز می باشند.

خانواده سری Ideapad لپ تاپ لنوو

 در واقع خانواده Ideapad جزو استاندارد ترین لپ تاپ های لنوو محسوب می شوند که هم راستا با کیفیت خوبی که دارند دارای قیمت های مناسبی نیز هستند و به همین منظور جزو پر فروش ترین لپ  تاپ های Lenovo محسوب می شوند. که مناسب برای کاربران عادی هستند و باید گفت لپ تاپ های تخصصی نیستند. اعضای خانواده این مدل عبارت اند از:B, S, G, Z, Y  Flex,

سری Flex مدل Ideapad:

 این لپ تاپ ها دارای آیتم چند حالته می باشند، و مدل های باریک و سبک آن ها ویژگی لمسی بودن را دارند و باتری های فوق العاده عالی که برای تمام روز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. باید گفت که این سری از خانواده Ideapad در دو حالت طراحی شده: حالت اول، کلاسیک برای بهره‌وری در حالت حرکتی. حالت دوم، ایده آل برای تجربه صفحه لمسی.

سری B مدل Ideapad:

 داغرای کیفیتی عالی و قیمت هایی عالی تر هستند که برای هر استارتاپی توصیه می شود.

سری S مدل Ideapad:

 جزو بهترین Ultraportable ها محسوب می شوند که باتری پر قدرت و بادوامی برای آن ها در نظر گرفته شده، که انتخاب خوبی برای هر گروهی محسوب می شود.

سری G مدل Ideapad:

 جزو به صرفه ترین لپ تاپ های لنوو محسوب می شوند که ارزش خرید بالایی دارند و می توان گفت همه پسند بشمار می آیند.

سری Z مدل Ideapad:

 این مدل به قول معروف بساط سرگرمی را برای کاربر فراهم می کند، و طراحی رنگ نمایشگر بسیار اختصاصی در نظر گرفته شده و از لحاظ قیمت نیز لپ تاپ های ارزانی نسبت به ههم رده های خود محسوب می شود.

سری Y مدل Ideapad:

 لنوو این بخش را مختص به لپ تاپ های گیمینگ در نظر گرفته است که دارای قدرت پردازنده بالایی می باشند، همچنین مهم ترین مزیت آن می توان به استفاده از آخرین مدل گرافیک و شفافیت صفحه عالی در این لپ تاپ های اشاره کرد.

خانواده سری Essential لپ تاپ لنوو

این سری از لپ تاپ های لنوو را می توان در دسته لپ تاپ های روزمره و برای کاربری عام قرار داد. سری لپ تاپ های این خانواده عبارتند از: B, V, G . در بین این سه سری، سری G بالاتر است. سری های دیگر یعنی B و V لپ تاپ هایی برای کاربری تجاری هستند. این سری ها از نظر کانفینگ و قیمت نسبتاً مناسب هستند و در حال حاضر سری G آن ها پرفروش تر است.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا