مد و زیبایی

آیا لیفت ابرو با لیفت نخ انجام می‌شود؟ بررسی کامل

در این مطلب سعی کردیم تا روش‌های غیرتهاجمی لیفت با نخ و لیفت ابرو رو تا جای ممکن مورد بررسی قرار دهیم و به شما کمک کنیم تا تصمیم درست در رابطه با این موضوع رو داشته باشید.

آیا لیفت ابرو با لیفت نخ انجام می‌شود؟ بررسی کامل

لیفت با نخ

بسیاری از بیماران هستند که به نوعی از ویژگی های صورت موجود رضایت ندارند و از چین و چروک یا افتادگی صورت رنج می برند. این یکی از راه حل های خلاص شدن از شر افتادگی و پیشگیری از روند پیری آینده است. همچنین لیفت با نخ در کلینیک گونه با بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

در این مقاله می توانید پاسخ سوالات زیر را بیابید:

  • لیفت با نخ چگونه است؟
  • کدام نخ ها ماندگاری بیشتری دارند؟
  • کدام نخ ها برای کدام ناحیه از صورت یا بدن استفاده می شود؟
  • چه کسی برای لیفت با نخ مناسب است؟

لیفت با نخ چگونه است؟

لیفت با نخ یک درمان غیر جراحی ضد پیری است که پوست بیمار را لیفت کرده و از افتادگی آینده جلوگیری می کند. ویژگی‌های اصلی بیمار را تغییر نمی‌دهد، اما به بیمار کمک می‌کند جوان‌تر به نظر برسد و ظاهری طبیعی به او می‌دهد.

قبل از شروع عمل، پزشک بیمار را معاینه می‌کند و نشانه‌گذاری‌های لازم را انجام می‌دهد تا مطمئن شود که لیفت دقیقاً کجا انجام می‌شود و هرگونه اشتباه احتمالی را حذف می‌کند. برای بیمارانی که حساسیت بیشتری به درد دارند، ممکن است از بی حسی موضعی نیز استفاده شود. آناستازیا هر گونه ناراحتی را هم برای بیمار و هم برای دکتری که درمان را انجام داده است حذف می کند. پس از اتمام تمام آماده سازی ها، پزشک نخ ها را با کمک سوزن های ریز زیر پوست بیمار در مناطق مشخص شده قرار می دهد.

کدام نوع نخ در لیفت با نخ استفاده می شود؟

دو نوع اصلی از نخ ها در لیفت صورت با نخ استفاده می شود. انواع اصلی نخ ها نخ های “پلی لاکتیک اسید” و نخ های “پلی دیوکسانون (PDO)” هستند. حدود 12-10 هفته طول می کشد تا کاملا زیر پوست ذوب شوند و اثر سفت شدن آنها تا حدود 3 ماه پس از عمل ادامه دارد. به غیر از این انواع نخ، نخ های حاوی کاپرولاکتون نیز وجود دارد که معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرند.

آیا لیفت با نخ دردناک است؟

به لطف استفاده از بی حسی موضعی قبل از عمل، بیمار هیچ دردی احساس نمی کند. روش بسیار راحت است. تورم و کبودی بسیار خفیف ممکن است پس از عمل ایجاد شود. اما در مدت زمان بسیار کوتاهی ناپدید می شوند. از آنجایی که ممکن است پوست در طول فرآیند بهبودی حساس باشد، توصیه می شود از درمان های موضعی که باعث تحریک پوست می شود خودداری کنید. در این دوره می توان با اعمال مراقبت های منظم، میزان بهبودی را افزایش داد.

آیا لیفت با نخ عوارض جانبی دارد؟

عوارض جزئی قابل مشاهده ای که بعد از عمل لیفت صورت با نخ قابل مشاهده است عبارتند از ادم، کبودی، حساسیت و ناهنجاری های پوستی که در مدت زمان بسیار کوتاهی برطرف می شوند.

زیبایی صورت با لیفت ابرو

عمل لیفت ابرو کلینیک گونه جدای از اینکه حالتی شاداب و جوانی ایجاد می‌کند، یکی از مرجح ترین و پرکاربردترین روش های زیبایی است زیرا دارای یک روش جراحی ساده است. این یکی از سریع ترین و کاربردی ترین راه ها برای دستیابی به ظاهری جوان تر و سالم تر است.

آیا لیفت ابرو با لیفت نخ انجام می‌شود؟ بررسی کامل

با لیفت ابرو و لیفت پیشانی، لازم نیست برای تجدید حالت صورت خود منتظر پیری، چین و چروک یا افتادگی باشید. چه کسی لایق ابروهای بلند و پیشانی کشیده و براق نیست! عملیات لیفت ابرو به ما این امکان را می دهد که با کمی لمس از مزایای بسیاری برخوردار شویم، و:

  • نگاه ها روشن می شود.
  • چشم ها بزرگتر به نظر می رسند.
  • حالت چهره خسته و تهاجمی جای خود را به نگاه های قوی و مثبت می دهد.
  • حرکت پیشانی و ابروها به سمت بالا باعث ایجاد اثر لیفتینگ در کل صورت می شود.
  • افزایش فاصله بین ابروها و چشم ها باعث افزایش عمق صورت می شود.
  • با تقارن می توانید زیبایی طبیعی به دست آورید.
  • شما می توانید چشمان خود را به دلخواه آرایش کنید.
  • ابروها برای تقویت بیان با ویژگی های صورت سازگار هستند.

برای دستیابی به نتایج طولانی مدت، بهتر است روش های جراحی لیفت ابرو و لیفت پیشانی را ترجیح دهید. در صورت افتادگی پوست و چین و چروک، بهترین انتخاب لیفت ابرو با جراحی است. در مواردی که روش‌های غیرجراحی جواب نمی‌دهند، ترجیح پزشک برای اعمال جراحی نیز می‌باشد. بنابراین، روش های جراحی لیفت ابرو چیست؟

جراحی آندوسکوپی لیفت ابرو

جدیدترین فناوری جراحی لیفت ابرو، عمل لیفت ابرو به روش اندوسکوپی است که از طریق دوربین های میکرو و از طریق برش های ریز روی پوست سر انجام می شود. آنها برنامه های بسیار موفقی هستند که معمولاً تحت بی حسی موضعی انجام می شوند. تفاوت های مهم لیفت ابرو آندوسکوپی با جراحی لیفت ابرو کلاسیک:

  • روند بهبود سریعتر است.
  • بدون جای زخم
  • کبودی و تورم کمتری ایجاد می شود.
  • دردش خیلی کمه
  • هیچ نتیجه نامطلوبی مانند ریزش مو وجود نخواهد داشت.
  • عمل لیفت ابرو با آندوسکوپی که توسط جراح پلاستیک در محیط اتاق عمل انجام می شود تقریباً 1 ساعت طول می کشد..

منیع : goonehclinic.com

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا