سبک زندگیمد و زیبایی

کدام مدل گوشواره‌ها در سال 2022 مورد استقبال بیشتر قرار گرفتند؟

کدام مدل گوشواره‌ها در سال 2022 مورد استقبال بیشتر قرار گرفتند؟

علاوه بر لباس و آرایش، جواهرات بخش مهمی از تیپ و ظاهر را تشکیل می‌دهند و به درخشش استایل شما کمک بسیاری می‌کنند. گوشواره یک اکسسوری زیبا است که علاوه بر زیبایی خاصی که به چهره شما می‌دهد، قطعا از ارکان اصلی اکسسوری‌ها به حساب می‌آید. همانطور که می‌دانید، مد و فشن در دنیای اکسسوری‌ها روز به روز به ساده‌تر شدن گرایش دارد. یعنی طراحان اکسسوری به مینیمال بودن و زیبایی در عین سادگی علاقمند هستند، چرا که سادگی تنها مدلی است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و همواره زیبایی و شیک بودنش را حفظ می‌کند. در ترند گوشواره‌های امسال نبرد بین الماس و سنگ‌های رنگی به خوبی دیده می‌شد. به طوری که در مراسم فرش قرمز 2022، در جواهراتی که توسط سلبریتی‌ها استفاده شده بود از gold earrings گرفته تا گردنبندهای زیبا و چشم نواز، جواهرسازی‌ها و طراحان ‌معتبر، همگی از سنگ‎های رنگی و الماس تهیه شده بودند. اگر شما می‌خواهید بدانید که کدام مدل گوشواره‌ها در ترند 2022 بیشتر از بقیه مورد استقبال قرار گرفته است، در این مطلب با ما همراه باشید.

مدل‌های گوشواره‌های ترند 2022

در هنگام رو در برو شدن با دیگران عموما اولین چیزی که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند چهره افراد است. نوع آرایش و مدل مو، رنگ چشم‌ها، فرم کلی صورت و زیورآلاتی که استفاده کرده‌اند. در بین زیورآلات گوشواره طلا، بیشترین سهم را در آراسته‌کردن ظاهر شما دارد و نزدیکی آن به صورت باعث شده تا انتخاب آن بیشتر از سایر انواع زیور آلات به دقت نیاز داشته باشد. دنیای مد و فشن هر روز در حال پیشرفت و تغییر و ارائه کالکشن‌های جدید می‌باشد. در زیر جدیدترین مدل‌های گوشواره طلا در 2022 را به شما معرفی می‌نمائیم.

گوشواره‌های ناهماهنگ یا نامتقارن

پیشرفت دنیای مد حد و مرز نمی‌شناسد، طراحان مد همیشه به دنبال آن هستند که متفاوت‌ترین مدل و طرح را به نمایش بگذارند. استفاده از طرح‌های نامتقارن و نا‌هماهنگ یکی از این مدل‌هاست که با استقبال بی‌نظیری هم مواجه شده است. به طور مثال ناهماهنگی گوشواره‌ها در دو گوش، یعنی مثلا یک گوشواره کوتاه و دیگری بلند باشد. همچنین استفاده از طرح‌های مکمل مثل ماه و خورشید، به دلیل تضادی که ایجاد می‌کند، جذابیت بسیار زیادی دارند.

گوشواره مرواریدی مدرن

گوشواره‌های مرواریدی امسال با طرح‌های مدرن و بسیار خاص ارائه شده‌اند. این مرواریدهای زیبا و ارزشمند، در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف به نمایش درآمدند. گوشواره مرواریدی به دلیل ماهیت کلاسیک و خاصی که دارد با هر لباسی زیبا و چشم نواز خواهد بود. در میان مدل‌های مختلف گوشواره مرواریدی مدرن می‌توان به طرح‌های، مروارید‌‌های رشته‌ای، آویز مروارید، گوشواره‌های ترکیبی ناهماهنگ مانند ترکیب گوشواره میخی مرواریدی و گوشواره بخیه‌ای مرواریدی اشاره کرد که امسال بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

کدام مدل گوشواره‌ها در سال 2022 مورد استقبال بیشتر قرار گرفتند؟

گوشواره های رنگارنگ

در دنیای اکسسوری‌ها، همیشه سعی شده تا طلا را با نگین‌ها یا جواهرات رنگی ترکیب کنند تا علاوه بر ایجاد تنوع بیشتر، جلوه بهتر و زیباتری هم به طلا ببخشند. در گوشواره‌های ترند 2022، گوشواره‌های رنگی مینیمال‌تراز همیشه شده‌اند، به طوری که دیگر فقط مختص مهمانی‌های رسمی و کلاسیک نیستند و شما می‌توانید آن‌ها را در تمام مناسبت‌ها و مجالس استفاده کنید. استفاده از سنگ‌های رنگی در طراحی و دیزاین گوشواره‌های رنگی مانند: فیروزه، زبرجد، یاقوت سرخ، سنگ سیترین و … جلوه دو صد چندان به این زیور زیبا و دوست داشتنی می‌دهد.

گوشواره بخیه‌ای

گوشواره بخیه‌ای بهترین ترند در بین گوشواره‌ها می‌باشد. به دلیل حالت پذیری بالایی که گوشواره بخیه ای دارد، تمام خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. طرز انداختن این گوشواره بسیار سلیقه‌ای است و جای مانور زیادی دارد. برخی فکر می‌کنند این سبک گوشواره تنها برای افرادی مناسب است که لاله گوش های‌شان دو یا 3 سوراخ دارد، در حالی که اینطور نیست و این مدل گوشواره طلا حتی برای کسانی که تنها یک سوارخ در لاله گوش خود دارند، می‌تواند بسیار زیبا و جذاب باشد.

گوشواره آویز

گوشواره‌های آویز تنوع فراوانی دارند. طرح‌هایی مانند زنجیر ساده، آویز مرواریدی یا سنگ، گوشواره تمام سنگ آویز و .. نمونه‌هایی از این زیور زیبا هستند. یکی از ترند‌های2022 که به جرات می‌توان گفت از زیباترین و جذاب‌ترین مدل‌های گوشواره آویز بود، ترکیب یک مدل فانتزی با زنجیر ساده یا حتی زنجیر با آویز سنگ بود. از دیگر مدل‌های خاص این سبک گوشواره می‌توان به گوشواره آویز پلاک دار اشاره کرد، در این طرح پلاک کوچکی همراه با زنجیراست، طرح پلاک می‌تواند بسیار متنوع باشد و بسیار هم ترند شده است.

گوشواره حلقه‌‎ای

گوشواره‌های حلقه‌ای در دسته زیورآلات کلاسیک قرار می‌گیرند، این دسته از گوشواره‌ها همیشه در اولین پیشنهادات دنیای مد قرار گرفته‌اند، چرا که طرح‌های کلاسیک در تمام دوره‌ها طرفداران خاص خود را دارند و به سبب سبک ساده‌ای که دارند بسیار راحت با تمام استایل‌ها و لباس‌ها و برای تمام مجالس قابل استفاده هستند.

گوشواره میخی

در واقع ساده‌ترین Gold Earring که از قدیم رایج بوده و هنوز هم زیبایی منحصر به فرد خودش را حفظ کرده است، گوشواره میخی می‌باشد. این مدل گوشواره‌ها به دلیل مینیمال و خاص بودن، همواره مورد استقابل قرارمی‌گیرند. یکی از مزیت‌های این سبک گوشواره طلا، راحتی استفاده از آن در تمام موقعیت‌ها می‌باشد.

گوشواره زنجیری

این مدل گوشواره تقریبا شبیه گوشواره بخیه‌ای است، با این تفاوت که برای افرادی که یک سوراخ در لاله گوش خود دارند مناسب‌تراست. از این مدل گوشواره بیشتر در مراسم رسمی استفاده می‌شود.

کلام آخر

پیشنهاد دنیای مد هر ساله در حال تغییر است، همگام بودن با این تغییرات مهمترین اصل در شیک پوشی افراد می‌باشد. اما پیروی از مد برای همه افراد ممکن نیست و بعضا ممکن است طرح یک مد و فشن برای همه مناسب نباشد. در نتیجه بهترین مد هر شخصی، در واقع استایل و اکسسوری است که با ظاهر و تیپ شخصیتی و فرهنگی آن شخص هماهنگ باشد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 2

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا