تکنولوژی

تجهیزات هوشمندسازی خانه را از کجا بخریم؟

تجهیزات هوشمندسازی خانه به کمک ما آماده‌اند تا بتوانیم یک خانه هوشمند، مدرن، لوکس و راحت داشته باشیم. این تجهیزات، خانه را به شیوه‌ای مدرن و جذاب برای ما معنا کرده‌ و انتظاراتمان را بالا برده‌اند. به جرات می‌توانیم بگوییم، اگر برای یک مدت هر چند کوتاه هم در یک خانه هوشمند زندگی کنید، دیگر دلتان نمی‌خواهد به خانه‌هایی که اثری از فنّاوری و مدرنیته در آنها یافت نمی‌شود، برگردید. چنانچه به فکر داشتن یک خانه هوشمند افتاده‌اید، اما در مورد جزئیات آن چیزی نمی‌دانید، با ما در ادامه باشید؛ ما می‌خواهیم تجهیزات این خانه‌ها را معرفی کنیم.

ضروری‌ترین تجهیزات هوشمندسازی خانه چیست؟

در مورد سکونت در یک خانه هوشمند، همین بس که بدانید زندگی در این خانه‌ها، جذاب، راحت، دوست‌داشتنی و خارق‌العاده است. البته زمانی این مزیت‌ها واقعیت عینی پیدا می‌کنند که ضروری‌ترین تجهیزات هوشمندسازی در ساخت آنها به کار برده شده باشد. برخی از این جزئیات ضروری به شرح زیر است:

ضروری‌ترین تجهیزات هوشمندسازی خانه چیست؟

1- تجهیزات روشنایی؛ خانه را به سبک خود نورافشانی کنید

تجهیزات نورپردازی در خانه‌های مدرن به کار برده می‌شود، تا کیفیت و کمیت نور به یک مساله کاملا شخصی و سلیقه‌ای تبدیل شود. این تجهیزات، کنترل نور را به دست صاحب‌خانه می‌دهند و به او کمک می‌کنند هر جوری که دوست دارد نور را در خانه‌اش پراکنده کند. تنها به کمک یک کنترل‌کننده هوشمند، خانه‌تان را آن طور که می‌خواهید نورپردازی کنید و از رقص بی عیب و نقص نور نهایت لذت را ببرید.

به نقل از خبرگزاری‌های فارس، مشرق، تسنیم و ایلنا، خانه هوشمندکارن یکی از مجموعه‌هایی است که از آخرین و بروزترین تجهیزات روشنایی، در خانه‌های هوشمند ایرانی استفاده می‌کند. وقت زیادی نمانده است؛ ما در این دنیا زندگی می‌کنیم تا یک زندگی با کیفیت و باشکوه را تجربه کنیم. خانه‌های هوشمند به شما اجازه تجربه این حس ناب و خاص را خواهند داد.

2- تجهیزات دمایی؛ از بودن در بهشت، حیرت کنید

از دیگر تجهیزات هوشمندسازی خانه، تجهیزات مربوط به کنترل دمای خانه است. با کمک این تجهیزات و تنها با کمک یک ترموستات هوشمند، کنترل دمای خانه را به دست بگیرید و به سبک خود، فضایی بی‌نهایت لذت‌بخش و دوست‌داشتنی خلق کنید.

3- تجهیزات امنیتی؛ خانه را به یک دژ غیرقابل نفوذ تبدیل کنید

تجهیزات امنیتی که در خانه به کار برده می‌شوند، خود شامل چندین زیر شاخه از جمله قفل هوشمند، دوربین‌های مداربسته، قفل کودک و دزدگیر اماکن است. زندگی در خانه‌هایی که این جزئیات در آنها به کار برده شده است، مانند زندگی در یک دژ محکم و غیرقابل نفوذ است. چنانچه امنیت نقش پررنگی در کیفیت زندگی شما دارد، توصیه می‌کنیم با نصاب دزدگیر خانه هوشمند تماس گرفته و تمام استرس‌ها و نگرانی‌هایتان را به یک خاطره تبدیل کنید.

 تجهیزات امنیتی؛ خانه را به یک دژ غیرقابل نفوذ تبدیل کنید

4- تجهیزات صوت و تصویر؛ پهنه زمین را به لرزه درآورید

تا زمانی که در یک خانه، تجهیزات صوت و تصویر هوشمند به کار برده نشود، نمی‌توان آن را یک خانه هوشمند بی‌عیب نامید. کیفیت پخش صدا در گوشه‌گوشه یک خانه هوشمند، شما را به حیرت و تعجب وا می‌دارد. به کار بردن این تجهیزات است که باعث شده خانه‌های هوشمند غیرقابل وصف و آرمانی به نظر آیند.

5- دزدگیر اماکن؛ به همه جزئیات، بی چون و چرا تسلط داشته باشید

مالکانی که به دنبال تسلط صد در صدی بر خانه خود هستند، می‌بایست برای نصب دزدگیر اماکن اقدام کنند. شاید این جزء، یکی از اساسی‌ترین و سرنوشت‌سازترین اجزای یک خانه هوشمند نباشد، اما به‌طورقطع می‌توان نام آن را در لیست مهم‌ترین و ضروری‌ترین تجهیزات هوشمندترین خانه‌ها مشاهده کرد.

 این تجهیزات به گونه‌ای خارق‌العاده و فوق مدرن ساخته شده‌اند. هر گونه حرکت غیر مجاز در هر قسمت از خانه به وقوع بپیوندد، صاحب‌خانه در جریان قرار می‌گیرد. نصب این دزدگیرها یک کار کاملا مهارتی و تخصصی است و تنها از عهده نصاب دزدگیر خانه هوشمند بر می‌آید.

6- سایر تجهیزات هوشمند؛ مدرن بودن خانه را به عرش می‌رسانند

از دیگر تجهیزاتی که کمک می‌کنند یک خانه به یک خانه هوشمند تبدیل شود، تجهیزاتی چون، پریزهای هوشمند، پرده‌های هوشمند، لوازم خانه هوشمند، آیفون هوشمند و غیره اشاره کنیم. با این تجهیزات، محیط خانه را به یک محیط کاملا شخصی و لوکس تبدیل کنید و تمامی نمادهای فناوری را در آن به کار گیرید.

نصاب دزدگیر خانه هوشمند از کجا پیدا کنم؟

با بخشی از تجهیزات هوشمندسازی خانه در کشورمان آشنا شدیم. همانطوری که متوجه شدید، این تجهیزات، بسیار تخصصی هستند و برای نصب آنها باید به سراغ مراکزی رفت که تخصص، مهارت، تجربه و دانش کافی در این حوزه را دارند.

مطابق بررسی های انجام گرفته توسط مجله جوان ایرانی، از جمله مراکزی که در طی سال‌های گذشته، به خوبی در این حوزه ورود پیدا کرده و خانه‌های زیادی را در سطح کشور به یک خانه هوشمند، بی‌همتا و ستودنی تبدیل کرده، خانه هوشمند کارن است. از این به بعد نام این مجموعه را زیاد خواهید شنید؛ زیرا از نصاب دزدگیر خانه هوشمند گرفته تا متخصصان نصب تجهیزات روشنایی و دمایی، همه و همه در آن مشغولند تا شما را به ایده آل‌هایتان نزدیک کنند. “خانه هوشمند کارن” را در گوگل جست و جو کنید و رؤیاهایتان را زندگی کنید؛ دوستتان داریم.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا