ترفند

انواع مدل مانتو جدید: حریری + ساده + جلو باز و بسته

انواع مدل مانتو کوتاه، بلند، ساده، مجلسی، جلو بسته، جلو باز و ....

مدل مانتو جدید هرساله در انواع مختلفی طراحی می‌شوند که می‌تواند برحسب مد و یا میزان استقبال مردم باشد. آشنایی با انواع مدل‌ مانتو جدید می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر بتوانید انتخاب کنید و در نتیجه محصول موردنظر خود را با توجه به استایلی که درنظر گرفته‌اید، بخرید.

مدل مانتو جدید

مانتو یکی از اصلی‌ترین پوشش‌ها در میان زنان در ایران است که می‌تواند به راحتی یک پوشش یکدست و زیبا را برای شما ایجاد کند. در این خصوص باید گفت اولین مورد از کاربرد این نوع پوشش‌ها برای کارگران زن بود که نمی‌خواستند لباس آنها کثیف شود اما رفته رفته اشراف اروپایی نیز به آن روی آوردند و اکنون در جامعه یک لباس رایج در میان پوشش بانوان است.

مدل مانتو جدید در انواع مختلفی در ایران و جهان وجود دارد که هرسال این نوع پوشش در استایل‌ها و طرح‌های مختلف برای آنها ارائه می‌گردد. مدل‌های مانتو می‌توانند جلو باز، بسته و یا بسیار متنوع باشند. همچنین آنها می‌توانند در طرح‌بندی‌ها و انواع مختلفی دوخت و طراحی شوند. امروزه برخی از مدل‌های خارجی کپی و بازطراحی می‌کنند و به نام مدل‌های جدید مانتو آن را به بازار عرضه می‌کنند. با توجه به این موارد، بنابراین مدل مانتوهای جدید می‌تواند در ایده‌های بسیار زیادی تولید شود. برخی از این نوع مدل‌ها به شرح زیر هستند:

مدل مانتو جدید
بهترین مدل مانتو جدید زنانه

مدل مانتو ساده

مدل مانتو جدید و ساده، از جمله رایج‌ترین پوشش زنانه هستند که می‌توانید از آن برای یک تیپ ساده و مناسب استفاده کنید. شما می‌توانید مدل‌های مانتو ساده را در هر مکان و جایی استفاده کنید که این یک مزیت کاربردی برای شما خواهد بود. در مورد انواع مدل مانتو ساده می‌توان گفت:

  • مدل‌های تک رنگ: این نوع از مدل‌های مانتو بسیار رایج هستند و معمولا می‌توان آنها را در رنگ‌بندی‌هایی مانند خاکستری، کرمی و یا رنگ‌های تیره استفاده کرد.
  • مدل‌های راه‌راه: طرح‌هایی نیز برای مدل‌ مانتو جدید ساده می‌توان درنظر گرفت که معمولا ساده هستند و چندان بر روی آن کارهای خاصی نمی‌شود. به عنوان مثال می‌توان به طرح‌های ساده راه راه اشاره کرد.

مدل مانتو جدید ساده می‌تواند برای زنانی که قد بلندی دارند یک پوشاک بسیار مناسب نیز تلقی شود. این مدل مانتو می‌تواند به راحتی استایل شما را تغییر دهد. لازم است افراد برای انتخاب مانتو به خصوص کسانی که قد بلندی دارند، آن را همرنگ با شلوار خود انتخاب نکنند. همچنین به این دسته از افراد توصیه می‌شود تا از مانتوهایی که ساده و کمردار هستند استفاده کنند. برخی از مدل‌ مانتو جدید ساده به شکل زیر هستند:

مدل مانتو ساده
بهترین مدل مانتو ساده

مدل مانتو تابستانی

با وجود فرارسیدن تابستان و ماه‌های گرم سال، معمولا پوشش‌ها باید کمی نازک‌تر شود. به همین جهت برای مانتو‌ها هم مدل‌های تابستانی درنظر گرفته شده است که می‌تواند با داشتن فضا بیشتر و ضخامت کمتر برای این زمان مناسب باشد. جنس تهیه شده برای ساخت و دوخت این نوع از مانتوها از الیاف طبیعی است که از عرق کردن و نیز بو گرفتن نیز جلوگیری خواهد کرد. این مدل از طراحی مانتوها به گونه‌ای است که می‌تواند در وضعیت هوای گرم به خوبی شما را حفظ کند. به همین خاطر معمولا از رنگ‌های تیره کمتر در آن استفاده می‌شود.

همچنین راجع به مدل مانتو جدید تابستانی باید گفت این مدل از مانتوها معمولا جلو باز هستند و زیر آن نیز می‌توانید پوششی را داشته باشید. از دیگر پوشش‌ها در این قسمت می‌توان به شال و روسری اشاره کرد که در ترکیب با آن می‌تواند کاور کننده قسمت میانی لباس شما باشد. شما می‌توانید این مدل پوشش را در رنگ‌بندی‌های یکنواخت و یا دو رنگ استفاده نمایید که معمولا می‌تواند در حالت‌های مختلف لیمویی، خاکستری، آبی آسمانی، سفید و غیره باشد. مدل‌های مانتو تابستانی همچنین می‌توانند برای پرهیز از استایل ساده‌ای که خواهند داشت، با دوخت در سر آستین‌ها، ترکیب رنگی، دوخت طرح در قسمت وسط، گلدوزی آستین‌ها، ایجاد قسمت چین در انتهای مانتو، به صورت دامن پلیسی ارائه شوند. برخی از انواع مدل مانتو جدید تابستانی به شکل زیر می‌باشد:

مدل مانتو جدید تابستانی
مدل مانتو جدید تابستانی

مدل مانتو اسپرت

یکی از انواع پوشش‌های مورد علاقه برای زنان، مدل مانتو اسپرت است که می‌توانید در مدل‌های بلند و کوتاه آن‌ها را تهیه نمایید. برش و دوخت این مدل از مانتوها متفاوت است و می‌تواند براساس یقه، آستین و رنگ‌بندی و طرح‌هایی که دارند اجرا شود. برای کسانی که عاشق مد هستند، استفاده از مدل مانتو اسپرت یکی از گزینه‌های بسیار جذاب خواهد بود.

جنس مواد به کار رفته در ساخت مدل مانتو جدید اسپرت معمولا از نوع حریر، نخی، گیپور، ویسکوز و غیره است. مانتو اسپرت می‌تواند یک کالای مناسب برای ایجاد یک تیپ کلاسیک و مدرن باشد که در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها ارائه شده است. از دیگر دسته‌بندی‌های مدل مانتو اسپرت همچنین می‌توان به مدل‌های کوتاه، دانشجویی، دخترانه، جلوباز و غیره اشاره کرد. در حالت کلی توجه کنید که مدل مانتو جدید اسپرت می‌تواند برای کاربری‌های روزمره، نیمه رسمی و کژوال مورد استفاده قرار گیرد. شما می‌توانید برخی از مدل‌های مانتو اسپرت را در شکل زیر مشاهده نمایید:

مدل مانتو اسپرت
مدل مانتو جدید کژوال

مدل مانتو شیک

در داشتن یک مدل مانتو شیک و جذاب، استفاده از طرح‌ها و رنگ‌بندی‌ها می‌تواند بسیار موثر باشد. در این خصوص باید گفت مدل مانتو جدید شیک را می‌توان در انواع زیر داشت که عبارتند از:

  • مدل مانتو شیک جلوباز: این مورد از انواع مدل مانتو شیک که طرفداران زیادی را نیز دارد، می‌تواند برای فصل بهار بسیار مناسب باشد. در این خصوص باید گفت شما می‌توانید آن را در رنگ‌بندی‌های مختلفی با کفش پاشنه دار و یا اسپرت به خوبی ست نمایید.
  • مدل مانتو شیک مخمل و گلدار: مدل دیگری ازا نواع مانتوهای شیک و جذاب زنانه، انواع طرح‌دار آن است که شامل پارچه‌ای گلدار و مخملی می‌باشد. این نوع از مانتوها را می‌توانید در طرح‌های مختلفی مشاهده کنید که طرح‌های آن می‌توان روی آستین دست، شانه‌ها، قسمت دکمه‌ها دوخته شود.

شما می‌توانید برای مانتو، فاکتورهای مختلفی را درنظر بگیرید که شامل استایل، قد، بودجه و شما است. همچنین سایر ویژگی‌های مانتو مانند عدم چروک شدن، عدم گرفتن پرز و غیره. برخی از مدل مانتو جدید شیک به شرح زیر می‌باشد:

مدل مانتو جدید شیک
انواع مدل مانتو های جدید و شیک

مدل مانتو پائیزه

انتخاب یک مدل مناسب مانتو برای فصل‌های مختلف سال، یک امر بسیار ضروری خواهد بود که می‌تواند به شما کمک کند تا به عنوان مثال در فصل پاییز، نسبت به تغییرات ناگهانی آب‌و‌هوا مصون باشید. در این خصوص لازم است برای آب و هواها در این فصل بدانید که ممکن است صبح هوا آفتابی اما در هنگام شب این هوا به سمت بارانی یا با ورزش بادهای شدید همراه شود. بنابراین انتخاب مدل مانتو پائیزه به خاطر این مورد اهمیت بیشتری خواهد یافت.

3 فاکتور مهم برای انتخاب یک مدل مانتو خوب پاییزی وجود دارد که شامل جنس مانتو، رنگ و نیز چندلایه بودن آن است. جنس مدل مانتو جدید پائیزه در بهترین حالت از نوع کشمیر، آستر، شطرنجی، کتانی ضخیم، پشمی، فلانل خواهند بود. بنابراین مدل‌هایی که دارای جنس ابریشمی، کتان نازک و یا نخی هستند را فراموش کنید. رنگ‌بندی‌هایی که برای این مدل مانتو می‌توان درنظر گرفت شامل رنگ‌های گرم از جمله قرمز یا سرمه‌ای، رنگ‌هایی با تناژ زمینی مانند سبز جنگلی، بژ، زیتونی، خنثی مانند خاکستری، مشکی یا قهوه‌ای و غیره است.

مدل مانتو پائیزه
بهترین مدل مانتو جدید پاییزه

مدل مانتو کوتاه

یکی دیگر از مدل‌های مانتویی که می‌تواند برای نسل‌های جوان جذاب و پرکاربرد باشد، مدل مانتوی کوتاه است. معمولا این نوع از مانتوهاتا زانو یا کمی بالاتر از آن کشیده شده‌اند و می‌تواند به صورت یکپارچه و یا با برش‌هایی در طرفین آن همراه باشد. شما می‌توانید از این نوع مدل‌های مانتو در فصل تابستان به خوبی استفاده کنید و می‌تواند رنگ‌های شاد و جذابی را برای شما داشته باشد.

طرح‌های مختلفی برای مدل مانتو کوتاه وجود دارد که شامل انواع گل گلی، ساده و تک رنگ، جلو باز، مانتو به صورت کت، طرح پلنگی و غیره است. مانتو‌های کوتاه می‌توانند برای استایل‌های کژوال و نیمه رسمی و دوستانه بسیار جذاب باشند. شما می‌توایند به همراه آن از شلوارهایی به رنگ‌های تیره مانند شلوار جین و یا مشکی استفاده کنید که حالت ظاهری جذابی را برای شما ایجاد خواهد کرد. شما می‌توانید برای بانوانی که فرم اندامی دارند، از مدل مانتو کوتاه استفاده کنید. رواج یافتن این مدل مانتوها را می‌توان از دهه 90 با طراحی مدل‌های جلو باز، کتی یا جلو بسته دانست.  همچنین در انتخاب مدل مانتو جدید کوتاه یا بلند، به این نکته توجه کنید که انتخاب آن رابطه‌ای عکس با قد شما دارد. همچنین توجه کنید که این مدل مانتو برای بانوانی که چاق هستند و یا قد کوتاهی دارند، توصیه نمی‌شود. چند مدل مانتو جدید کوتاه را در تصویر زیر مشاهده کنید:

مدل مانتو کوتاه
بهترین مدل مانتو کوتاه و بلند

مدل مانتو ابروبادی

مدل های بسیار زیادی در پوشش مانتو وجود دارد که از می‌خواهیم در ادامه به همراه تصویر آنها را مشاهده کنیم. حال به مدل مانتو ابروبادی می‌رسیم که در این خصوص می‌توان گفت همانطور که در تصویر زیر نیز می‌توانید مشاهده کنید، این مدل مانتو از یک جنس خاص پارچه ساخته می‌شود که می‌تواند در رنگ‌بندی‌های مختلف به کار گرفته شده و نیز برای آب‌‌و‌هوای گرم بسیار مناسب باشد. از دیگر ویژگی‌های این مدل مانتو جدید ابر و بادی باید گفت:

  • مدل‌های مانتو چروک نمی‌شود.
  • شما می‌توانید آنها را یکی از بهترین مدل‌های مانتو مورد پسند خود بدانید.
  • استفاده از این مدل مانتو برای فصل تابستان از بهترین انتخاب‌ها است.
  • طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی برای این مدل مانتو وجود دارد.
  • اگر اضافه وزن دارید، می‌توانید از مدل مانتو ابر و بادی در سایز‌های 38 – 50 استفاده نمایید.
  • مدل‌های مانتو ابر و بادی برای کسانی که قسمت پری در بالاتنه یا آستین ندارند، مناسب نیست.
  • مدل این پارچه می‌تواند شبیه پارچه‌های ساتن بوده و کمی حالت براق دارند. شما می‌توانید جنس استفاده شده از آن را در پوشش‌هایی مانند مانتو، روسری، شال یا شومیز مشاهده کنید.

خود این دسته از مدل مانتو جدید می‌تواند در انواع مختلفی تولید شود که شامل دو رنگ، جلو بسته و جلو باز است.

در این قسمت آموزش کامل ست کردن لباس زنانه را بخوانید.

مدل مانتو ابر و بادی
انواع مدل مانتو جدید ابر و بادی

مدل مانتو جلو بسته

استایل‌ها و موقعیت‌های جذاب و متنوع از مانتو، سبب شده است تا بتوان مدل‌های مختلفی را برای آن درنظر گرفت که هرسال بر آن نیز افزوده می‌شود. ابتدا لازم است بدانید که مدل مانتو جلو بسته یعنی چه؟ در این خصوص باید گفت مانتوهای جلو بسته دیگر حالت باز شونده و یا دو تکه در سمت راست و چپ را ندارند و بهم یک تکه یا یکپارچه شده‌اند. در خصوص ویژگی‌های این مدل مانتو همچنین می‌توان گفت:

  • مدل مانتو جلو بسته به واسطه حالت جذاب و یکپارچه‌ای که دارد، می‌تواند تن خور خوبی باشد و می‌توان آن را به همراه سایر وسایل مانند کیف، روسری یا شال برای ساخت یک استایل شیک به خوبی استفاده کرد.
  • خود این نوع مانتوها دارای انواع مختلفی هستند که شامل مانتو جلو بسته کوتاه، بلند، مجلسی و غیره است.
  • شما می‌توانید این نوع مدل مانتو را در انواع دکمه و بدون دکمه استفاده نمایید.

برای کسانی که قد کوتاهی دارند، استفاده از این مدل مانتو چسبان توصیه نمی‌شود. بهتر است این گونه افراد از مدل مانتو کلوش چین خور و بلند استفاده کنند. افرادی که قد بلندی دارند، می‌توانند از مانتوی چسبان و تا حدی اندامی استفاده کنند. شما می‌توانید از شال یا روسری تک رنگ و یا ساده استفاده نموده و یا در صورتی که مانتو به این حالت است، شال و روسری را طرح‌دار انتخاب نمایید. برای کسانی هم که دارای پایین تنه درشتی هستند، استفاده از مانتو‌ها با پایین تنه گشاد توصیه می‌شود. برخی از موارد استفاده از مدل مانتو جلو بسته را در شکل زیر مشاهده می‌کنید:

مدل مانتو جلو بسته
مدل های جدید مانتو جلو باز و بسته

مدل مانتو مخمل کبریتی

مدل مخمل کبریتی، از جمله مانتو‌های رایج در فصل پاییز و هوای سرد است که پوشیدن آن می‌توانید یک استایل زیبا و جذاب را در خود ایجاد کنید. این مدل مانتو می‌تواند گرم‌تر باشد. انواع مختلفی از این مدل شامل مخمل کبریتی، مخمل سوییت، پارچه میکرو، مخمل کوبیده و غیره وجود دارد. از ویژگی‌های دیگر این مدل مانتو همچنین می‌توان گفت:

  • این مدل مانتو دارای رنگ‌های مختلفی از جمله خردلی، شتری، آجری، سورمه‌ای، صورتی، توسی، خاکستری، نسکافه‌ای، دودی و غیره است.
  • پارچه استفاده شده از آن از جنس مخمل است که ضخیم و گرم می‌باشد.
  • شما می‌توانید از این مدل مانتو برای لباس دخترانه، پاییزه، دانشجویی استفاده کنید.
  • یکی از مدل‌های جذاب در این نوع مانتو، مدل چاکدار آن است که می‌توان آن را با شلوار چرم به خوبی ست کرد.
  • استفاده از این مدل بیشتر برای بانوانی که لاغرتر هستند، دیده شده است.

شما می‌توانید مدل‌هایی را در عکس‌های زیر از این نوع مانتو مشاهده نمایید:

مدل مانتو مخمل کبریتی
مدل مانتو جدید مخملی

مدل مانتو مجلسی

یکی دیگر از مهم‌ترین پوشش‌هایی که می‌توان برای زنان درنظر داشت، مدل مانتو مجلسی است که می‌تواند بسیار جذاب و زیبا باشد. استفاده از مدل‌های مانتو مجلسی در طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی استفاده می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید از آن در مراسم‌های مختلفی مانند مجلس عزا و یا جشن‌ها و غیره استفاده نمایید. مدل مشکی رنگ آن را می‌توان بسیار پرکاربرد دانست.

از جمله ویژگی‌هایی که می‌توان برای مدل مانتو جدید مجلسی بیان کرد، باید گفت:

  • مدل مانتوهای مجلسی دارای پارچه‌هایی هستند که معمولا چروک نمی‌شوند و دوخت و نوع پارچه‌ آنها معمولا خاص و متفاوت است.
  • استفاده از این نوع مدل‌های مانتو می‌تواند همراه با منجوق کاری و نیز گیپور باشد.
  • سفارش و خرید این نوع از مانتوها معمولا از قیمت و هزینه بالاتری برخوردار هستند.
  • یکی دیگر از موارد استفاده از این نوع مانتوها را می‌توان مواردی همچون تکه دوزی، گیپور دوزی، مروارید دوزی دانست.
  • به دلیل کارهای دستی که روی مدل مانتو مجلسی استفاده می‌شود، این کار می‌تواند هزینه‌ها را افزایش دهد.
  • استفاده از تزئینات می‌تواند در قسمت‌هایی مانند آستین‌های دست، دور گردن و یا بر روی بخش‌هایی از روی مانتو صورت گیرد. نمونه‌ای از مدل مانتو مجلسی که سنگ دوزی شده است را در تصویر زیر در قسمت چپ مشاهده می‌کنید.

از انواع دیگر مدل‌ مانتو جدید مجلسی می‌توان به مدل عثمان دوزی شده که دارای کار هنری شفق دوزی است، مانتو مجلسی تکه دوزی، مدل‌های دوخته شده با پارچه ساتن، چرم، حریر، کرپ، ریون، ژاکارد، کتان، نخی، لنین اشاره کرد.

مدل مانتو جدید مجلسی
مدل مجلسی مانتو زنانه

مدل مانتو زنانه

مدل مانتو زنانه دارای انواع مختلفی است. مدل اسپرت می‌تواند یک استایل بسیار جذاب برای جوانان باشد. اگر قصد دارید تا یک مدل مانتویی که بتوانید در اماکن مختلف استفاده کنید را تهیه کنید، مدل مانتو جدید مجلسی، یونیفرم اداری، ساده یا نخی را تهیه کنید. برای هر فصل از جمله تابستان، پاییز و زمستان مدل‌های مختلفی از مانتوها طراحی و تولید می‌شود که با توجه به نیازتان می‌توانید آنها را تهیه نمایید. استفاده از مدل مانتو دانشجویی که یکی دیگر از حالت‌های مانتو زنانه است برای اماکنی که قاعده خاص‌تری دارند مناسب می‌باشد.

شما می‌توانید غالب مانتوهای زنانه را در جنس چرم، کتانی، نخی، پرشیا، دیور، کودری، ساتن، پنبه‌ای، پشم، ویسکوز و غیره نیز تقسیم بدنی کنید. همچنین نکته دیگری که می‌تواند در تهیه مدل مانتو زنانه به شما کمک کند، رنگ آن است که این امر کاملا سلیقه‌ای بوده و بستگی به شما دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید از رنگ‌های طوسی، قهوه‌ای، سرمه‌ای و مشکی برای حالتی که می‌خواهید لباس شما کثیف و چرک نشود استفاده کنید.

مدل مانتو کتی

مدل مانتو کتی را می‌توان از جمله آن دسته از مانتوها دانست که هم کاور کننده اندام‌ها و هم از مدل‌های مختلف رسمی و غیر رسمی بهره‌مند است. شما می‌توایند در تکمیل این نوع مدل‌های مانتو کتی از شلوار پارچه‌ای و یا به رنگ‌های خنثی به همراه کفش پاشنه دار استفاده کنید. برای کسانی که قد کوتاهی دارند، استفاده از مدل مانتو کتی می‌تواند گزینه بسیار عالی باشد.

مدل مانتو کتی جدید

استفاده از مدل‌های مانتو کتی به خصوص در کشورهای خارجی، شرکت‌ها و ادارات خصوص برای زنان جوان و یا کسانی که مرتبه بالاتری دارند، بسیار رایج شده است. شما می‌توانید مدل‌های مانتو کتی جدید را در سبک‌های مختلفی به کار ببرید. امروزه در مدل‌های جدید شاهد آن هستیم که این نوع پوشش نزدیک به نوع و استایل آقایان شده است که هر دو جنس شلوار و کت یکسان بوده و در زیر آن نیز پیراهن پوشیده می‌شود.

مدل مانتو کتی اسپرت

سبک اسپرت نیز یکی از مدل‌های مانتو کتی است که می‌تواند جلوه شیک و زیبایی را برای دختران جوان بدهد. شما می‌توانید این نوع مانتو را به همراه شومیز بپوشید. این نوع از مدل‌ مانتو جدید کتی معمولا اندامی‌تر هستند و برای کسانی که وزن لاغر یا متوسطی دارند، می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. همچنین مدل مانتو کتی را می‌توانید در بازار به حالت دکمه‌دار یا بدون آن سفارش دهید. توجه کنید که سبک اسپرت دارای انواع کژوال با رنگ‌بندی‌ها و طرح‌های پخش و متنوعی نیز است که در مانتوهای کتی نیز این مورد به کار گرفته شده است.

مدل مانتو کتی کره ای

استفاده از این مدل مانتو جدید کتی همچنین در کره نیز مرسوم است که نمونه‌های مختلف آن را می‌توان سریال‌های کره‌ای به وفور مشاهده کرد. این استایل معمولا برای مدیران زن و یا کارمندان رسمی آنها به کار می‌رود. مدل‌های مانتو کره‌ای می‌تواند در دو حالت استایل کژوال و یا جوان پسند و یا رسمی به کار برود. معمولا مدل‌های رسمی و کژوال تفاوت‌های زیادی با هم ندارند مگر در رنگ‌بندی، دکمه و یا طرح‌هایی که روی آن آورده می‌شود. مدل‌های این نوع مانتو کتی معمولا به صورت ساده و با طرح‌های یکنواخت هستند. که از آن هم بیشتر در ادارات یا جلسات استفاده می‌شود. مدل‌های کژوال که می‌تواند اسپرت هم شناخته شود، حالتی است که می‌توانید برای برخی جلوه‌های خاص و یا در حالت روزمره از آن استفاده کنید. این نوع مدل‌ها معمولا کاور کننده تا قسمت پایین باسن هستند و از ارتفاع و پوشش کامل پشت برخوردار می‌باشند.

مدل مانتو کتی اداری

گفتیم که مدل مانتو کتی کمی جنبه رسمی دارد و می‌تواند در مراسم‌ها، جلسات و ادارات برای زنان استفاده شود. مدل‌های خاص و معینی برای این نوع مانتو‌ها وجود دارد که غالبا ساده هستند. استفاده از مدل مانتو کتی اداری می‌تواند تا قسمت زیر باسن یا تا زانوها کشیده شده باشد. استفاده از رنگ‌های مشکی، طوسی، خاکستری در این نوع مدل مانتو رایج‌تر است. این مانتوها در عین حال شیک و زیبا هستند و به تن بانوان لاغر و با وزن متوسط مناسب می‌باشند. شما می‌توانید آن را در حالت دکمه‌دار، جلو باز، جلو بسته از بازار تهیه نمایید.

مدل مانتو کتی کوتاه

مورد دیگر از استایل‌ها و طرح‌های مانتو به صورت کوتاه است که بیشتر جنبه غیررسمی و دوستانه دارد. شما می‌توانید از این نوع مدل مانتو کتی کوتاه هم استفاده کنید که می‌تواند در جلسات غیر رسمی بسیار مناسب باشد.

مدل مانتو کتی جدید
مدل های مانتو کت مانند

مدل مانتو حریر

یکی دیگر از مدل‌های مانتو جدید، مدل حریری است که از جنس پارچه‌ای به این نام تهیه می‌شود. این مدل نیز طرفداران مختلفی را دارد و می‌تواند در فصل تابستان به خوبی مورد استفاده قرار گیرد. شما می‌توانید از مدل مانتوهای حریری که جنس لطیف و خنکی دارند برای تحمل گرمای طاقت فرسا استفاده کنید.

مدل مانتو حریر جلو باز

یکی از استایل‌های بسیار پرطرفدار در میان جوانان امروزی، مدل جلو باز این نوع مانتو است که معمولا لباس و شلوار زیر آن معلوم است و به همین جهت این نوع مانتو در حقیقت نقش یک کاور نازک را دارد. معملا در تهیه این نوع مانتو از رنگ‌های ساده و روشن استفاده می‌شود. یکی از نکاتی که می‌توانید در پوشیدن این نوع از مانتوها درنظر داشته باشید، آن است که اگر شما اضافه وزن دارید، می‌توانید با پوشیدن مانتوهای حریر با رنگ‌هایی که روشن هستند و یا با طرح‌های بزرگ مانند گل‌های درشت، استایل مناسب‌تری داشته باشید.

مدل مانتو حریر اسپرت

مدل های مانتو حریر می‌توانند در انواع ساده، اسپرت و مجلسی وجود داشته باشند. مدل اسپرت برای داشتن یک استایل کژوال بسیار مناسب خواهد بود. شما می‌توانید از مانتوهای طرح دار فانتزی برای ساخت استایل اسپرت برای زنان استفاده کنید. یکی از نکاتی که در هنگام تهیه مدل مانتو حریر اسپرت بایستی به آن توجه شود، آن است که شما سایر پوشش‌ها و لباس‌ها را هم از همین جنس به صورت اسپرت داشته باشید.

مدل مانتو حریر بلند

استفاده از مدل مانتو حریر بلند هم بسیار پرکاربرد است. استفاده از مدل مانتو حریر بلند می‌تواند تا قسمت زیر زانو را کاور کند. مدل‌های مانتو حریر بلند می‌توانند به صورت یک دست در یک رنگبندی یکنواخت و یا به صورت طرح دار تولید شوند. از جمله جنس پارچه‌هایی که در این نوع پوشش حریری به کار گرفته می‌شود، می‌توان به ساتن، پلیسه، لمه، ارگانزا نیز اشاره نمود.

مدل مانتو حریر مشکی

اگر می‌خواهید یک استایل یکدست مشکی داشته باشید، مدل مانتو حریری مشکی می‌تواند انتخاب ایده‌آلی باشد. شما می‌توانید از تیپ مشکی برای مراسم‌ها و روزمره استفاده کنید. مدل مانتو حریر مشکی می‌تواند انتخاب بسیار جذابی برای داشتن یک استایل شیک باشد.

مدل مانتو حریر گلدار

استایل مانتو گلدار از موارد دیگری است که می‌تواند در داشتن یک استایل متفاوت و زیبا برای شما بسیار جذاب باشد. در این حالت شما می‌توانید آن را به صورت یکپارچه، جلو بسته، جلو باز استفاده کنید. طرح و رنگ‌بندی‌های بسیار زیادی برای این مدل وجود دارد که انتخاب آن کاملا بستگی به سلیقه شما خواهد داشت.

مدل مانتو حریر
مدل مانتو جدید حریری

بهترین مدل مانتو

برای تعیین بهترین مدل مانتو جدید، بهتر است برحسب اینکه چه استایلی را می‌پسندید و یا از نظر قد، اندازه و وزن چه وضعیتی دارید، مدل‌های مانتو موردنظر خود را انتخاب کنید که در این حالت این مورد بستگی به هرفرد خواهد داشت. شما می‌توانید از راهنمایی و متونی که در این مقاله بیان شده است، برای انتخاب بهترین مدل مانتو جدید برای خود استفاده کنید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 7

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

سید مطهر اطهری

فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار ♦️ مشغول به کار در زمینه‌های برنامه نویسی، سئو، گرافیک، تدوین، علاقه‌مند به حوزه‌های تکنولوژی، فیلم و سریال، موسیقی ♦️ نوازنده ویولن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا