کسب و کار

۸ تا از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی (اندروید و iOS)

پرسش و پاسخ بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی چیست؟ یادگیری زبان یکی از مهارت‌های جدایی ناپذیری در دوره کنونی است که می‌تواند به دلایل مختلفی انجام شود. از کسب درآمد گرفته تا تعامل با مشتریان خارجی، مهاجرت و یا ترجمه و تحقیق و غیره. در این مقاله با ما باشید تا به بررسی چند تا از بهترین اپلیکشین‌هایی که می‌توانید به کمک آنها اقدام به یادگیری بهتر زبان نمایید، بپردازیم.

بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی در اندروید و iOS

آموزش زبان از طریق اپلیکیشن‌های اندرویدی و نیز iOS، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید با استفاده از آن، با لغات و عبارات بیشتری برخورد کرده و از امکانات این نرم افزارها برای تسریع در روند یادگیری استفاده کنید. فرآیند آموختن هرچیزی در دوره کنونی با استفاده از برنامه‌ها و امکانات پیشرفته‌تر، امکان آن را می‌دهد تا ذهن شما بتواند آن را کامل‌تر یاد بگیرد. شما می‌توانید به کمک این نوع برنامه‌ها همواره و در هر لحظه‌ای که به گوشی‌های تلفن همراه خود دسترسی دارید، یادگیری را آغاز کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که بهترین اپلیکشین‌ های یادگیری زبان انگلیسی دارد، بهره بردن از امکانات مختلف آن است. به عنوان مثال می‌توان در این بخش گفت:

  • ذخیره کلمات: شما می‌توانید از برنامه‌های یادگیری زبان برای ذخیره کلمات استفاده کنید. این برنامه‌ها می‌توانند محلی برای ذخیره سازی کلمات و عبارات به همراه معنی آنها داشته باشند که می‌تواند برای مرور آنها مفید باشد.
  • جعبه لایتنر: یکی دیگر از قابلیت‌های استفاده از بهترین برنامه های گوشی یادگیری زبان، داشتن جعبه لایتنر در این برنامه‌ها است. این نوع برنامه‌ها پروسه‌ای شبیه به یادگیری با جعبه لایتنر را دارند که امکان آن را می‌دهد تا بتوانید کلماتی که سخت بوده و یا نمی‌توانید آن را به خوبی درک کنید، در این جعبه‌ها آموزش ببینید.
  • کلیپ‌های آموزشی: یکی از دلایل بسیار مهمی که استفاده از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان قادر است به کمک آن، روند آموزش را سریعتر کند، به کارگیری حواس پنج گانه می‌باشد. با مشاهده ویدیوها، حس بینایی و شنوایی شما به کار گرفته شده، با لمس کردن این برنامه‌ها و تعامل بیشتر با آنها، می‌توانید روند یادگیری را به خوبی تجربه کنید.

حال که به اهمیت استفاده از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی پی بردید، با ما باشید تا به لیستی از بهترین ها را در این زمینه به شما معرفی کنیم.

برترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی
بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

1-      دولینگو | Duoligno

با بیش از 100 میلیون کاربر ثبت نام شده، Duolingo یکی از محبوب‌ترین و بهت بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی است که در حال حاضر برای دانلود در دسترس می‌باشد. این سرویس رایگان به عنوان یک وب سایت و همچنین یک برنامه برای دستگاه های iOS و Android در دسترس می‌باشد. Duolingo از یک سیستم یادگیری بازی‌سازی شده استفاده می‌کند تا آموزش انگلیسی (و سایر زبان‌ها) را برای کاربرانش جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر نماید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد Duolingo این است که به کاربران به جای یک لیست استاندارد از درس‌ها، یک “درخت مهارت” ارائه می‌شود و امتیازاتی برای انجام صحیح وظایف و پیشرفت در پلتفرم یادگیری به آنها اعطا می‌گردد. این برنامه یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها، دارای واژگان جدیدی بوده که می‌تواند در بهبود مهارت‌های ترجمه نوشتاری شما عالی باشد.

مزایا معایب
این برنامه از دروسی طبقه بندی شده و پیشرو استفاده می‌نماید.

ساختار جمله از همان ابتدا آموزش داده می‌شود.

ویژگی های یادگیری بازی مانند با درس های تعاملی، گرافیک رنگارنگ و ویژگی های سرگرم کننده بیشتر در این برنامه ارائه شده است.

این برنامه می‌تواند تمامی مهارت‌های یادگیری شما را هدف قرار دهد.

در بیشتر زبان ها شما را فراتر از سطح مبتدی نمی‌برد.

هیچ تمرین زبانی قابل استفاده عملی ندارد (مانند مکالمه).

برخی از زبان‌ها محتوای بیشتری نسبت به دیگران ارائه می‌دهند.

فاقد آموزش راجع به مباحثی است از جمله دلایل و تفاوت‌های ظریف در گرامر و استفاده از زبان

قابل ذکر است که این برنامه رایگان می‌باشد. اما برخی از ویژگی‌ها مانند نداشتن تبلیغات و نیز دسترسی نامحدود به فرصت‌های بیشتر، تنها در طرح‌های پولی قابل ارائه است. این طرح‌ها برای تک نفره / یک ماهه 6.66 دلار و برای خانواده‌ها از 2 تا 6 نفره / ماهانه 9.99 دلار است.

سیستم عامل: اندروید / iOS

2-    برنامه ممورایز | Memrise

ممورایز نام دیگری در لیست بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی است که به صورت خلاصه باید گفت واژگان را از طریق کلیپ‌های ویدیویی از افراد بومی و تکرارهای زیاد به شما آموزش می‌دهد. Memrise یک برنامه سرگرم کننده برای شروع است که پیشنهاد می‌کنیم آن را زبان آموزان متوسط ​​استفاده کنند. شما می‌توانید در این برنامه از طریق انواع بازی‌ها، ویدیوهای دارای سخنرانان بومی و مکالماتی که به صورت پیام متنی شبیه سازی شده‌اند، به حالت سرگرم کننده‌ای آموزش یادگیری زبان مقصد را داشته باشید.

Memrise بیش از 20 زبان را ارائه می‌دهد. این برنامه برای سیستم عامل های اندروید و iOS بوده و رایگان می‌باشد اما شما می‌توانید برای دسترسی به ویژگی‌های اضافی، ماهیانه در حدود  8.49 دلار را برای اشتراک آن بپردازید. به طور خلاصه راجع به مزایا و معایبی که این مورد در لیست بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی دارد باید گفت:

مزایا معایب
روش‌های آموزشی در آن با علم آموزش منطبق بوده و پشتیبانی می‌شود.

شما می‌توانید با این برنامه در هر جایی یادگیری را آغاز کنید.

تصویر و صدا را با کیفیت بالا در این برنامه خواهید داشت.

کلمات و عبارات به صورت مجزا آموزش داده می‌شوند نه در طول متن.

توضیحات گرامری که در این برنامه بیان شده است، محدود هستند.

تمریناتی در بخش نوشتن و یا صحبت کردن زیاد نمی‌باشد.

این برنامه می‌تواند فیچرها و امکانات مختلفی داشته باشد که آن را در لیست بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی قرار می‌دهد. من جمله: شما می‌توانید زبان را با فلش کارت‌ها آموزش ببینید. شما می‌توانید متد آموزشی spaced repetition را به کار بگیرید. شما می‌توانید دوره‌های بسیار زیادی که برای کاربران ایجاد شده است و نیز زبان‌های مختلفی که در این برنامه آموزش داده می‌شوند را برای آموزش درنظر داشته باشید. همچنین این برنامه می‌تواند به خوبی برای آموزش از لهجه‌های بومی استفاده کند که با یادگیری آن، می‌توانید با اعتماد به نفس بیشتری تکلم کنید.

در این مقاله بخوانید: چگونه زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیریم

سیستم عامل: اندروید / iOS

اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی
برنامه دولینگو اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

3-   برنامه بابل | Babbel

سومین مورد از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی در این لیست، بابل نام دارد. بابل را به واسطه برنامه درسی طبقه بندی شده آن می‌شناسند که قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. این برنامه به صورت اصولی توسط کارشناسان آموزش این زبان ساخته شده است که تاکنون نیز میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن، امکان تقویت زبان انگلیسی خود برای تقویت مهارت‌های مکالمه، درس‌های تعاملی و غیره داشته باشید. ویژگی مهمی که در این اپلیکیشن به کار گرفته شده است، تعاملی بودن درس‌ها است که باعث می‌شود تا بتوانید درک بهتر و سریع‌تری از آموزش زبان انگلیسی داشته باشید. کاربران تنها با اختصاص 10 – 15 دقیقه از زمان خود، می‌توانند در کورس‌های کوتاه مدت آن زبان را آموزش ببینند.

هدف Babbel بهبود اعتماد به نفس و درک شما از طریق دوره‌های تعاملی است. این دوره‌ها تمرین‌هایی را برای خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن ارائه می‌دهند که آموزش زبان کامل به شما را تضمین خواهد کرد. به طور خلاصه راجع به مزایای این برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی می‌توان گفت:

مزایا معایب
زبان محاوره‌ای کاربردی و مفید را آموزش می‌دهد.

درس‌ها بر اساس دانش قبلی ساخته می‌شوند.

شامل نکات در دروس مربوط به دستور زبان، ساختار جمله و غیره است.

انتخاب زبان محدود است.

با توجه به سن، برنامه برای زبان آموزان متوسط ​​یا پیشرفته چیز زیادی ارائه نمی دهد.

تنوع کافی در قالب تمرین وجود ندارد.

به کاربران امکان می‌دهد کل بخش‌ها را رد کنند، که وقتی درس‌ها بر اساس درس‌های قبلی ساخته می‌شوند، می‌توانند مشکل ساز شوند.

از دیگر فیچر‌ها و امکاناتی که این برنامه از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان ارائه می‌کند، می‌توان به آموزش طبقه‌بندی شده برای موقعیت‌های مختلف، آموزش بیش از 14 زبان متفاوت، ارائه بیش از 60 هزار درس که در قالب بیشتر از 6 هزار دوره ارائه شده‌اند. شما می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید اما درون آن نیز قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای قرار داده شده است.

سیستم عامل: اندروید / iOS

4-    برنامه فلوئنت یو | FluentU

FluentU  یکی دیگر از پیشنهادهایی است که می‌بایست با داشتن 10 زبان مختلف، در لیست بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی و غیره قرار داد. این برنامه می‌تواند ویدیوها و کلیپ‌های رسانه‌ای معتبر با زیرنویس های تعاملی داشته باش که معنای هر کلمه را توضیح می‌دهد. FluentU از طریق ویدیوهای معتبری که گویندگان آن، افراد بومی هستند، زبان واقعی را به شما آموزش می‌دهد. از جمله این ویدیوها می‌توان به تریلرهای فیلم، بخش‌های خبری و صحنه‌هایی از سریال‌های تلویزیونی پرطرفدار می‌شوند اشاره کرد که همه با زیرنویس‌های تعاملی برای کمک به درک شما ارائه شده‌اند.

همچنین می توانید نحوه استفاده از کلماتی که انتخاب می‌کنید را در زمینه‌های مختلف از طریق جملات، مثال و ویدیوهای دیگر مشاهده کنید. برای بررسی و تمرین بیشتر، برنامه دارای آزمون‌ها، تمرین‌های گفتاری و فلش کارت‌های شخصی‌شده است. برخی از مزایا و معایبی که در مورد این برنامه می‌توان بیان کرد، عبارتند از:

مزایا معایب
شما می‌توانید زبان های محاوره‌ای را با کمک کلیپ‌های واقعی که در این برنامه گلچین شده‌اند، به خوبی درک کنید.

تنوع خوبی که در فایل‌های ویدیویی قرار داده شده است.

امکان ارائه زیرنویس به ویژه در حالت تعاملی که می‌تواند برای مخاطبان بسیار مفید باشد.

امکان ارائه مثال، جمله و ترجمه روی تک تک کلماتی که در ترجمه لمس می‌کنید.

حجم مصرف بالای اینترنت که ممکن است در اثر مشاهده این ویدیوها داشته باشید.

در این برنامه شما قادر نیستید تا فلش کارت‌های خود را ایجاد نمایید.

در این برنامه تمرکز بر روی حفظ کردن است به جای ارتباط گرفتن.

همانند دیگر مواردی که در لیست بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی در این بخش معرفی کردیم، این برنامه می‌تواند به صورت پرداخت داخلی قابل دسترسی باشد. هزینه آن برای افراد معمولی ماهیانه 29.99 دلار و سالیانه 240 دلار است. برای دانش آموزان و معلمین، تخفیف‌هایی درنظر گرفته می‌شوند.

سیستم عامل: اندروید / iOS

اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی
برنامه بابل اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

5-    برنامه السا اسپیک | ELSA Speak

یکی از برنامه‌های گفتگو محور بسیار جذاب و خوش ساخت، السا اسپیک است که تلفظ انگلیسی شما را با یک مربی هوش مصنوعی (AI) تقویت می‌کند. این ویژگی‌ می‌تواند بسیار جذاب و در عین حال مفید باشد. ELSA Speak احتمالا بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی تلفن همراه برای کمک به شما در بهبود تلفظ انگلیسی است. بزرگ‌ترین نقطه قوت برنامه، بازخورد هوش مصنوعی آن است، اما ELSA می‌تواند امکانات دیگر مانند جلسات آموزشی کوچکی را ارائه کند که منجر می‌شود تا به صورت کامل تلفظ شما کامل شوند.

هوش مصنوعی رکوردهای صدای شما را بر اساس تلفظ، لحن و روان تجزیه و تحلیل می‌کند و سپس دقیقا نشان می‌دهد که کدام قسمت‌ها نادرست به نظر می‌رسند. این برنامه حتی درصدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که نشان می‌دهد چقدر صدای شما به یک زبان مادری نزدیک است. بنابراین پیشنهاد ما این است که حتما این مورد را در لیست بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان در گوشی خود نصب کنید. به طور خلاصه، راجع به مزایا و معایبی که می‌توان برای این برنامه ذکر کرد، می‌توان گفت:

مزایا معایب
داشتن هوش مصنوعی که یکی از نقاط قوت این برنامه به حساب می‌آید.

داشتن بیش از 1600 درسد که همگی آنها می‌توانند در بخش یادگیری و تقویت مهارت تلفظ، مکالمه و غیره مفید باشند.

یادگیری با فیلم، افزایش مهارت های رایتینگ و لیسنینگ

ترسیم نمودارهای پیشرفت شما.

همچنین در مورد معایب این برنامه می‌توان به دسترسی به فرهنگ لغت و نیز درس های تازه اشاره کرد که تنها در بخش پولی امکان پذیر است.

این برنامه عاری از نقص نیست و می‌توانند به دلایل مختلفی باگ داشته باشد.

دسترسی به لغات و درس‌های تازه هرچند وقت یکبار با بروزرسانی امکان پذیر است.

قیمت این برنامه در گوگل پلی رایگان است. با این حال برای ارائه ویژگی‌های اضافه‌تر، می‌بایست در هر ماه هزینه‌ای در حدود 12 دلار را پرداخت کنید. قابل ذکر است که این برنامه، علاوه بر گوشی های اندرویدی و iOS از طریق وبسایت نیز ارائه می‌شوند.

سیستم عامل: اندروید / iOS

6-    برنامه بوسو | Busuu

در لیست ما در بررسی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی، بوسو با داشتن یکسری امکانات قادر است تا برای دانش آموزان برنامه خوبی را ارائه کند. در واقع این برنامه دارای درس های کوتاه، نظرات و نیز فیدبک‌هایی از گویندگان محلی زبان‌ها است. در هنگام وارد شدن به این برنامه، برای انتخاب 150 واحد درسی، می‌بایست یک آزمون سطح مهارت بدهید تا وضعیت شما معین شود. سپس می‌بایست از تمارین آن استفاده کنید. یکی از قابلیت‌های این برنامه، امکان تصحیح تمارین شما با استفاده از سخنرانان بومی است که می‌تواند از این نظر یک دست برتری را نسبت به دیگران داشته باشد. تاکنون این برنامه 12 زبان مختلف را پشتیبانی می‌کند.

در این اپلیکیشن، شما قادر هستید تا دروس و کورس‌هایی سرگرم کننده را داشته باشید که از بازخوردهای معتبر و بینش فنی شبکه حمایتی سخنرانان بومی برخوردار است. این برنامه همچنین تمرکز زیادی روی گوش دادن به دیالوگ ها دارد و شما را در سفرهای دیگر زبان آموزان درگیر می کند. به طور خلاصه راجع به مزایا و معایب این برنامه می‌توان گفت:

مزایا معایب
این برنامه امکان شخصی سازی اهداف را به شما می‌دهد.

بین هر درس در مورد نکات ظریف واژگان، دستور زبان و فرهنگ توضیحاتی ارائه می دهد.

بررسی درک مطلب به شما این امکان را می دهد که به طور انتقادی در مورد معانی کلماتی که یاد می‌گیرید فکر کنید.

به شما امکان می‌دهد پاسخ‌های خود را ضبط کنید و از یک جامعه متشکل از زبان مادری بازخورد دریافت کنید.

انتخاب محدود زبان ها

کیفیت بسته به دوره زبان شما متفاوت است.

محتوا تا حدودی فاقد ارزش‌های سرگرمی است.

امکان دریافت اصلاحاتی که خود نادرست هستند وجود دارد.

هرچند برنامه رایگان است، اما خریدهای درون برنامه‌ای برای آن قرار داد شده است. نسخه رایگان وجود دارد، اما شما را به یک زبان محدود می‌کند و بیشتر یادگیری از طریق فلش کارت‌ها انجام می‌گردد. بیشتر مزایای برنامه Busuu در گزینه Premium پولی آن نهفته است. قیمت‌ها بسته به اشتراک متغیر است، با این حال هزینه‌ها کمتر از کلاس‌های خصوصی در مدرسه خواهد بود. برای بازپرداخت 14 روز ضمانت بازگشت پول وجود دارد، بنابراین می توانید نسخه پولی را امتحان کنید تا ببینید آیا این چیزی است که برای شما مفید است یا خیر. من در مورد هزینه و مزایای عضویت ممتاز بعداً در این بررسی بحث خواهم کرد.

سیستم عامل: اندروید / iOS

السا اسپیک
السا اسپیک

7-    برنامه سنتنز مستر پرو | Sentence Master Pro

یکی دیگر از موارد مهمی که در لیست بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد، که برپایه gamification یا اضافه کردن بازی و سرگرمی آموزش را ارائه می‌کند، سنتز مستر پرو می‌باشد. این برنامه می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا شما بتوانید افراد با سنین مختلف حتی کودکان را در تجربه یادگیری این زبان شریک کنید. در یادگیری این زبان می‌بایست به ساخت جملات تمرکز شود. شما می‌توانید در این زبان با انبوهی از کلمات روبرو شوید که می‌توانند آنها را با مرتب کردن جملات و ساختارشان، بسیار جذاب کنند. در این برنامه، با ساخت هر جمله مدت زمان مشخصی درنظر گرفته شده است که دانش آموز می‌تواند از این فرصت برای استفاده و ساخت جملات مدنظر استفاده نماید.

در واقع بهترین کاربردی که برنامه سنتز مستر پرو دارد، برای کسانی است که یک دانش اولیه از زبان انگلیسی داشته و قادر هستند تا به کمک بازی و سرگرمی، سطح نوشتار و درکی که از مطالب دارند را افزایش دهند. گروه دیگر از کاربران مدنظر این برنامه، کودکان و نوجوانان هستند که در یادگیری این زبان‌ها با این روش، به آنها کمک می‌شود. به صورت خلاصه راجع به مزایا و معایب این برنامه می‌توان گفت:

مزایا معایب
این برنامه تاکنون بیش از 1 میلیون بار نصب شده است.

ارائه آموزش‌ها با سبک بازی می‌تواند روند یادگیری زبان را بسیار جذاب‌تر کند.

این برنامه می‌تواند در تسلط شما برای دستور زبان‌های انگلیسی و ساماندهی کلمات آنها کمک کند.

همچنین یکی از ویژگی‌های خوب این برنامه، تقویت مهارت یادگیری لغت‌های آن است.

عدم ارائه برخی ویژگی‌ها مانند یادگیری آنلاین یا با فیلم.

عدم درنظر گرفتن برخی دیگر از مهارت‌ها مانند تقویت قدرت شنوایی و Speaking.

عدم داشتن جعبه لایتنر برای بخش لغات.

شما می‌توانید با کمک این برنامه در نسخه‌های اندروید یا iOS آن، در تقویت جمله بندی و نیز یادگیری لغات به صورت بازی و سرگرمی، استفاده نمایید.

سیستم عامل: اندروید / iOS

8-    برنامه ایمپرو انگلیش | Improve English

برای کسانی که قصد یادگیری این زبان در سنین بزرگسالی را دارند، یکی از برنامه‌های جذاب، اپلیکیشن Improve English است که می‌توان آن را در لیست بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی درنظر گرفت. این برنامه می‌تواند همراه با ارائه برخی کلمات و افعال، گرامرها و نیز املا یا آموزش زبان انگلیسی باشد که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید در اولیه خوبی از این زبان‌ها داشته باشید. در این برنامه، بازی‌های تمرینی متنوعی نیز با محتواهای جذاب و خوب انگلیسی ساخته شده است که به صورت ساده و رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند.

استفاده از این برنامه به کمک الگوریتم هوشمندانه‌ای که دارد، می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاه‌تری آموزش‌ها را مشاهده کنید. آموزش‌ها در 3 سطح ساده، مبتدی و نیز پیشرفته وجود دارند. شما می‌توانید با توجه به این رویه، از آن برای تمامی سنین استفاده کنید. در مورد برخی از مزایا و معایب این برنامه می‌توان گفت:

مزایا معایب
یادگیری سریع و آسان زبان انگلیسی،

دسته بندی مطالب و سطح بندی آنها،

آموزش‌های مختلف و متنوعی که می‌توانند برای سنجش مهارت‌های شما درنظر گرفته شوند،

بازی‌ها و برنامه‌های متنوع،

تقویت واژگان و حل مشکل تلفظ آنها.

برخی مواقع به سرور متصل نمی‌شود که باید بعدا امتحان کنید،

عدم آپدیت در مارکت‌های ایرانی،

جهت ثبت نام نیاز است تا حتما از اکانت گوگل استفاده کنید.

دسترسی به امکانات بیشتر در این برنامه نیازمند پرداخت درون برنامه‌ای است. این برنامه تاکنون بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است.

سیستم عامل: اندروید / iOS

برنامه Sentence Master Pro
برنامه Sentence Master Pro

پرسش و پاسخ‌ها بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی

در انتهای این مقاله نیز راجع به برخی از پرسش‌های متداول راجع به بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی و آموزش این زبان با App ها می‌پردازیم که به شرح زیر می‌باشند:

  • مزایا و معایب استفاده از بهترین اپلیکشین‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

از جمله مزایا و معایبی که می‌توان در رابطه با این مسئله بیان کرد، باید به صرفه جویی در وقت و زمان با استفاده از موقعیت‌های از دست رفته، امکان تمرین و تکرار مداوم حتی در زمانی که به کتاب و منابع دسترسی ندارید، آموزش در هر زمان و هر موقعیت که می‌تواند چه در حال رفتن به محل کار، آموزش و حتی در زمان‌های عدم دسترسی به کامپیوتر و غیره باشد. همچنین در کنار این موارد، می‌بایست راجع به معایب آن نیز توضیحاتی ارائه کرد که شامل گرفتن فیدبک و توضیحات کمتر، عدم داشتن فرصت و موقعیت برای پرسیدن سوال که می‌تواند بسیار نامناسب باشد، عدم تعامل با دیگران، عدم تمرین خواندن و یا صحبت کردن اشاره کرد.

  • کاربران اصلی بهترین اپلیکیشن ‌های یادگیری زبان انگلیسی چه کسانی هستند؟

مطالعه اخیر بر روی بیش از 4000 کاربر در برنامه busuu نشان داد که اکثر کاربران قبلا زبان را از طریق یک دوره یا کلاس آموزشی مطالعه می‌کردند. بنابراین آنها فقط از برنامه برای مطالعه و بازبینی بیشتر استفاده می‌کننند. این تحقیق همچنین نشان داد که بیش از نیمی از کاربران مبتدی و بیش از نیمی از آنها در سنین 18 تا 25 سال بودند. این مطالعه نشان داد که هر چه سطح زبان شما بالاتر باشد، احتمال استفاده از یک برنامه کمتر است. این نشان می دهد که برنامه ها عمدتً برای افرادی که شروع به یادگیری زبان می کنند و افرادی که در سطوح مبتدی هستند خوب هستند. دلیل اصلی کسانی که از این برنامه برای یادگیری زبان استفاده می کردند، برای تعطیلات یا کار یا تحصیل در خارج از کشور بود.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.8 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 12

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا