بازی (معرفی و آموزش بازی)سرگرمی

بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر (۱۰ بازی برتر)

بازی های ترسناک برای کامپیوتر چیست؟ ژانر ترس در آن‌ها

بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر چیست؟ بسیاری از گیمرها علاقه‌ای به بازی‌های سرگرم کننده و یا طولانی ندارند. این دسته از افراد ممکن است گیم پلی‌هایی با بازی‌های هیجانی و پرتنش را دوست داشته باشند. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی برخی از بهترین پیشنهاداتی که می‌توانید در انجام بازی‌های ترسناک داشته باشید بپردازیم و شما را با ژانرهای مختلف آن آشنا سازیم.

ژانر ترس در بازی های کامپیوتری چیست؟

برای بررسی بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر، در اولین قدم می‌خواهیم با این ژانر آشنا شویم. امروزه بسیاری از کاربران از بازی‌های یکنواخت خسته شده و می‌خواهند به جای ریختن پلن و ایجاد استراتژی، کمی هیجان را به اوقات فراغت خود تزریق کنند. ژانر ترس یا Horror یکی از متفاوت‌ترین نوع بازی‌های کامپیوتری است که برخلاف حالت ماجراجویی و یا نقش آفرینی، بازی در ثبات قرار ندارد و مدام یا به صورت ناگهانی دچار تنش می‌شود.

ژانر ترس در بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر، خود دارای زیرمجموعه‌های مختلفی است که در این رابطه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سبک ترسناک بقا: شاید بتوان گفت محبوب‌ترین زیر دسته در بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر است. المان‌هایی که در این ژانر به کار گرفته می‌شوند، شامل منابع محدود، مدیریت موجودی، اختصاص مناطقی برای کشف پاداش و روبرو شدن با دشمنانی بسیار خطرناک می‌باشد. در این نوع بازی‌ها ممکن است همواره بین انتخاب‌های مختلفی درگیر شوید که با انتخاب مناسب باید بقای خود را تضمین کنید.
  • سبک اکشن ترسناک: بازی‌های همچون رزیدنت اویل و یا Dying light از جمله بازی‌هایی هستند که بر روی مبارزه با دشمن و کاوش بیشتر محیط تمرکز کرده‌اند. این بازی‌های هیجان انگیزتر و سریع‌تر از بازی‌های سبک بقا می‌باشند.
  • سبک ترسناک مخفی: برخی از بازی‌های ترسناک شامل موارد بالا نیستند و هدف آنها معمولا رسیدن از یک نقطه به نقطه دیگر است. به عنوان مثال می‌توان به Outlast و یا Amnesia اشاره کرد. در این بازی‌ها باید بدانید که بازیکنان ممکن است از نظر رفتاری محدود شوند.

از دیگر سبک‌ها در بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر می‌توان به بازی‌های ترسناک روانی مانند Silent Hill, Observer, Doki Doki و نیز سبک ترسناک پرشی یا واکنشی مانند Five Nights at Freddy اشاره کرد. حال که با این ژانرها آشنا شدیم، با ما باشید تا به بررسی بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر بپردازیم.

بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر
معرفی اجمالی از ژانر بازی های ترسناک

معرفی بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر

حال برای معرفی بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر بدون معطلی به لیست زیر می‌پردازیم که عبارتند از:

1-      رزیدنت اویل 7 | Resident Evil

هر دو رزیدنت اویل‌های 1 و 2 تا به امروز جزو بهترین‌های این ژانر هستند که می‌توان‌ نسخه‌های بازسازی شده آنها را نیز به حفظ این آثار ارزشمند کمک بزرگی دانست. در حقیقت بازی‌های رزیدنت اویل جزو پایه گذاران گیم‌های ترسناک به شمار می‌آیند. اما در مورد بازی رزیدنت اویل 7 می‌توان گفت این بازی نخستین بار در سال 2017 برای کامپیوتر رونمایی شد که ماجرای رخدادها پس از نسخه پیشین خود را دنبال می‌کند. بازی اول شخص بوده و توسط شرکت کپ کام طراحی شده است.

یکی از نقاط تمایزی که در رزیدنت اویل 7 به عنوان بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر شاهد آن هستیم، تمرکز به وحشت بیشتر کاربران است که به جای مبارزات انجام گرفته است. در این حالت نوعی سبک ترس و بقا سنتی به وجود آمده است. در بازی، شما کنترل فردی به نام ایتن وینترز را بر عهده دارید که مهارت‌های مبارزه‌ای ندارد اما به انواع سلاح‌ها مجهز است. او می‌تواند با مدیریت منابع و حل معماها یا استفاده از گیاهان شفا بخش و غیره، نقش کلیدی را در پیشبرد بازی داشته باشد.

داستان بازی در مورد این فرد است که پس از 3 سال و در پی دریافت ایمیلی از همسرش (میا وینترز که گم شده بود)، به دالوی فراخوانده می‌شود. او با ورود به این شهر، همسر خود را می‌یابد اما این درحالی است که همسرش نفرین شده و تبدیل به زامبی می‌شود.

  • توسعه دهنده: کپ کام
  • ژانر: ترسناک
  • حالت ها: تک نفره
  • پلتفرم‌ها: ویندوز، PS4 و PS5، ایکس باکس وان، نینتندو، آمازون لونا، ایکس باکس سری X/S

2-    بازی بیگانه: جداسازی | Alien: Isolation

از بازی‌های قدیمی و یکی از بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر در ژانر ترس و بقا می‌توان به بازی Alien: Isolation اشاره کرد که نمونه بسیار خوبی برای زیر ژانر مخفی کاری و ترسناک می‌باشد. این بازی اولین بار در سال 2014 منتشر شد و توانست به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در سبک ترسناک شناخته شود. بازی اقتباسی از فیلمی به همین نام است که تاکنون نقدهای بسیار زیاد و فیدبک‌های خوبی را دریافت نموده است. به عنوان مثال، این بازی در زمان خود از نظر طراحی صدا و هوش مصنوعی بسیار مورد تشویق قرار گرفت و تا سال 2015 توانست بیشتر از 2 میلیون بار به فروش برسد.

داستان راجع به دختری به نام آماندا ریپلی، دختر الن ریپلی به عنوان یک مهندس است که در یک ایستگاه فضایی با یک موجود بیگانه گیر افتاده است و می‌بایست هرچه سریع‌تر فرار کند. همانطور که از این داستان می‌توان فهمید، بازی بر سبک مخفی کاری تنظیم شده است و شما می‌توانید به کمک وسایلی مانند ردیاب حرکتی و یا شعله افکن‌ها از دشمنان خود پیشی بگیرید.

مجموعه فعالیت‌هایی که در این بازی صورت می‌گیرند، شامل فعال کردن رایانه‌ها و یا جمع آوری اقلام، مخفی کاری، بالا رفتن از نردبان‌ها و پنهان شدن درکمدها یا میزها است. قانون مهمی که در این بازی وجود دارد، این است که شما نمی‌توانید موجود بیگانه را شکست دهید. بنابراین می‌بایست با تکنیک‌های مخفی کاری که درنظر گرفته شد هاست، از دست او فرار کنید. موجود بیگانه در این مورد از بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر، می‌تواند با دیدن و یا شنیدن بازیکن او را شناسایی نماید.

  • توسعه دهنده: Creative Assembly
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، مخفی کاری و ترسناک بقا
  • حالت ها: تک نفره
  • پلتفرم‌ها: ویندوز، iOS، اندروید، ایکس باکس 360 و وان، PS3, PS4، نینتندو سوئیچ و لونا.

در این قسمت لیست بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر را مطالعه کنید.

بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر
بازی Resident evil 7

3-   مردگان متحرک: قدیسان و گناهکاران | The Walking Dead: Saints and Sinners

یکی از  عناوین در بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر، مردگان متحرک نسخه قدیسان و گناهکاران است که به عنوان یکی بازی‌های تیراندازی با دید اول شخص شناخته می‌شود. این بازی نخستین بار در سال 2020 منتشر شده و بازی در سبک ترسناک بقا با تکنولوژی واقعیت مجازی می‌باشد. . مردگان متحرک قدیسان و گناهگاران توانسته است عنوان بهترین بازی واقعیت مجازی را به خود اختصاص دهد که در مراسم جوایز 2020 به آن اعطا شد.

در این بازی، شما می‌توانید به عنوان یک بازیکن، در تقابل با زامبی‌ها با سوراخ کردن مغز آنها شکست دهید. استفاده از تاکتیک‌های مختلف نظیر کمین کردن برای دشمنان، حمله از راه دور با پرتاب اسلحه و مواردی از این قبیل، جزوی از کنترل‌های بازی است.

داستان این بازی زمانی رخ می‌دهد که واکرها در نیواورلنان شیوع پیدا می‌کنند. در این زمان شما به عنوان یک توریست مرد یا زن وارد بازی می‌شوید و به یک پناهگاه قدیمی با مجموعه‌ای از سلاح‌های مختلف وارد خواهید شد. این بازی با توجه به جمع‌آوری نقد متاکریتیک، به طور کلی بازخوردهای مطلوبی از منتقدان دریافت کرده است. قرار است دنباله این مجموعه در سال 2022 نیز منتشر گردد.

  • توسعه دهنده: اسکای دنس مدیا
  • ژانر: تیراندازی، اول شخص، ترسناک
  • حالت ها: تک نفره
  • پلتفرم‌ها: PS4، ویندوز، آکیولوس ریفت و PSVR

4-    بازی اسکورن | Scorn

از سبک بازی‌های جدیدی است که در سال 2022 در زیر ژانر ترس و بقا ساخته شده است. شما می‌توانید این بازی را برای پلتفرم ویندوز بازی کنید. اسکورن در لیست بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر ما قرار دارد. چراکه گرافیک جذابی و پر از جزئیاتی دارد و توسط یک توسعه دهنده صربستانی ساخته شده است. در همین ابتدا باید گفت این بازی شامل گرافیک بعضا ناخوشایندی است. مانند اعضا و جوارح قطع شده که به صورت تخیلی و جالب طراحی شده اما ممکن است برای برخی از گیمرها ناخوشایند باشد.

در این بازی، شما در نقش یک فردی قرار گرفته‌اید که در یک مکان (یک سفینه بیگانه فضایی) گیر کرده و می‌بایست با بررسی معماها و اتفاقاتی که می‌افتد، راه نجاتی را برای خود بیابید. محیط اطراف شما پر از جزئیاتی از فضایی ترسناک، بیگانه و نیز جوارح انسان‌ها است که به دقت طراحی شده است. با اینکه فضاسازی و جو و اتمسفر بازی به شدت زیبا است اما در بخش فنی تجربه جدیدی ندارد. شما می‌توانید با یک سلاح دشمنانی که در بعضی از بخش‌ها مواجه می‌شوید را از بین ببرید.

این بازی در این لیست به واسطه گرافیک خوب آن پیشنهاد شده است و تنها برای کسانی که طرفدار بازی‌های واکینگ سیمولیتر ترسناک هستند، پیشنهاد می‌شود. در کل نو بودن و کم تنوع بودن این سبک بازی‌ها می‌تواند برای مخاطبان پدیده‌ای جذاب باشد.

  • توسعه دهنده: Ebb Software
  • ژانر: ترس و بقا، بازی ماجراجویی
  • حالت ها: بازی ویدیویی تک نفره
  • پلتفرم‌ها: ویندوز، ایکس باکس سری اکس و سری اس
بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر
بازی walking dead

5-    بازی سایلنت هیل 2 | Silent Hill 2

بار دیگر در لیست بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر، به سراغ برخی از بازی‌های قدیمی می‌رویم که می‌تواند بدون شک برای بسیار از ما خاطره انگیز باشد. در این رابطه باید به بازی سایلنت هیل اشاره کرد که یک سری بسیار بلند بالا شامل 9 بازی اصلی و 10 بازی فرعی است. جالب است بدانید از سال 2013 به بعد، مجموع فروش این بازی‌ها در حدود بیش از 8.4 میلیون کپی در سراسر جهان بوده است. آخرین نسخه‌های این بازی شامل سایلنت هیل Ascension و نیز نسخه TBA است که در سال 2023 و بعد منتشر خواهند شد.

اما در مورد بازی Silent Hill 2 که نسخه بازسازی شده آن نیز در ورژن TBA شناخته می‌شود، می‌بایست گفت این نسخه در سال 2003 برای ویندوز ارائه شده است. داستان در ادامه نسخه قبل، راجع به جیمز ساندرلند است که با دریافت یک نامه از همسر خود، به سایلنت هیل می‌رود. در نهایت او می‌فهمد که همسرش فوت کرده است. این بازی در سبک ترسناک بقا ساخته شده است و روایت آن را از رمان “جنایت و مکافات” اثر داستایوفسکی روسی گرفته‌اند. این بازی توانسته است مورد تحسین قرار گرفته و به عنوان بهترین بازی ترسناک در تمام دوران‌ها لقب بگیرد.

نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 در انتهای 2022 برای ویندوز و نیز PS5 معرفی شده است. همچنین قابل ذکر است تا 1 سال این بازی برای PS5 (+ انتشار نسخه ویندوز) انحصاری بوده و سپس برای سایر پلتفرم‌ها ارائه می‌گردد. همچنین خبر خوب آنکه آکیرا یامائوکا، آهنگساز اصلی، برای نوشتن موسیقی برمی‌گردد.

  • توسعه دهنده: کونامی کامپیوتر انترتینمنت
  • ژانر: ترس و بقا
  • حالت ها: تک نفره
  • پلتفرم‌ها: PS2, PS3، ویندوز، ایکس باکس 360

6-    پنج شب با فردی | Five Nights at Freddy’s

مجموعه بازی Five Nights at Freddy’s یکی دیگر از مواردی است که در لیست بهترین بازی های ترسناک کامپیوتر می‌توان به معرفی آن پرداخت. در این بازی مجموعا 8 بازی در سری اول ساخته شده است و اولین مورد آن در سال 2014 منتشر شده است. امتیازات این بازی برای به ترتیب 78، 62، 68، 51، 62، نسخه درخواست کمک – 80 و نسخه نقض امنیتی – 68 می باشند. آخرین نسخه‌ای که از این بازی ارائه شده است، با نام نقص امنیتی در سال 2021 می‌باشد.

در این بازی شما در نقش فردی فزبر پیتزا قرار دارید که وظیفه دارید به عنوان نگهبان، از شخصیت‌های انیماترونیک یا ربات‌های عروسکی آن که در مهمانی‌ها کودکان به کار می‌روند، در هنگام شب مواظبت کنید. چراکه این اشیا در طول شب رفتارهای تهاجمی و ناهنجاری دارند و می‌بایست از طریق دوربین‌های امنیتی و نیز با کنترل درب‌ها و کنترل شارژ باتری مراقب باشید. در این بازی می‌بایست با ابزارهای مختلفی که دارید، مانند درب‌های راهروهای مجاور، از خود در برابر این شخصیت‌ها حفاظت نمایید.

در واقع این بازی به شما حس واقعی یک نگهبان در معرض خطر را می‌دهد که در دفتر کار خود حضور داشته و به تنهایی در طول شب باید مواظب این ربات‌های ترسناک باشد. سبک بازی‌های مشابه این گیم شامل رزیدنت اویل 7 و نیز Deceit می‌باشد.

  • توسعه دهنده: اسکات کاتن
  • ژانر: ترسناک، بقا
  • حالت ها: تک نفره
  • پلتفرم‌ها: PS4, PS5، نینتندو سوئیچ، اکس باکس وان، اندروید، iOS

در این مقاله لیست بهترین بازی های اکشن کامپیوتر را مطالعه کنید.

بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر
بازی Five days with fereddy

7-    بازی آخرین بازمانده | The Last of Us

سری بازی‌های The Last of Us را نیز می‌توان در لیست بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر درنظر گرفت که به عنوان یکی از سرگرمی‌های اکشن و ماجراجویی درنظر گرفته می‌شود. این بازی نخستین بار در سال 2013 منتشر شده است و داستان آن، دنیای در کشور آمریکا و در دنیایی پسارستاخیزی می‌باشد. اما نسخه بازی برای ویندوز، در سال 2022 منتشر شده و نام آن آخرین بازمانده – قسمت اول می‌باشد. نام این بازی The Last of Us Part I نسخه بازسازی شده آن در سال 2013 است.

داستان این بازی پیرامون فردی به نام جوئل است که می‌بایست از دختری به نام الی حفاظت کند. دنیای آنها درگیر موجودات جهش یافته و آدم خواری هستند که ناشی از قارچ کوردیسپس می‌باشند. این بازی همچنین در کنار این بازی، یک بسته الحاقی از داستان الی و دوستش رایلی وجود دارد. قابل ذکر است برخلاف نسخه‌های PS3 , PS4، نسخه بازی چند نفره از این بازی حذف شده است.

این بازی تاکنون توانسته‌ است تمجیدها و نقدهای خوبی را در زمینه انیمیشن‌ها، هوش صدا و موارد دیگر داشته باشد که باعث می‌شود آن را در لیست بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر در نظر بگیریم. از قابلیت‌های جدیدی که در نسخه بازسازی شده درنظر گرفته‌اند می‌توان به گیم پلی اصلاح شده، مبارزه و اکتشاف پیشرفته هوش مصنوعی بازنگری شده و تاکتیکی تر شدن دشمن ها اشاره کرد.

  • توسعه دهنده: ناتی داگ
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، ترسناک
  • حالت ها: تک نفره
  • پلتفرم‌‌ها: PS5، ویندوز

8-    بازی اوت لست | Outlast

برای کسانی که به ژانر ترس و بقا علاقمند هستند، بازی اولت لست یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای ویندوز تجربه کنید. این مورد از بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتری در سال 2013 ساخته شده است و اکنون برای سیستم عامل‌های مختلفی مانند ویندوز، اندروید، PS4، اکس باکس وان و غیره موجود می‌باشد. شما می‌توانید آن را در سیستم عامل اندروید و MAC OS هم بازی کنید.

گیم پلی این بازی با دید اول شخص وارد کار می‌شود و شما در این بازی باید به عنوان یک روزنامه نگار با نام مایلز آپشر نقش ایفا کنید. این فرد به یک منطقه کوهستانی سفر می‌کند تا بیماران روانی و نیز پناهجویان آنجا را شناسایی نماید. در این منطقه مکانی به نام مرکاف برای بیماران روانی افتتاح شده که در آنجا به صورت مخفیانه از آنها نگهداری می‌شود. شما می‌توانید تجربه زنده ماندن را در این مکان با موجودات ترسناکی که در آن هستند در این بازی تجربه کنید.

برای اجرای این بازی، لازم است حداقل گرافیک 512 MB NVIDIA GeForce 9800GTX / ATI Radeon HD 3xxx و نیز حداقل CPU 2 هسته‌ای با 5 گیگ حافظه را داشته باشید. از جمله اطلاعاتی که در این باره وجود دارند می‌توان گفت:

  • توسعه دهنده: رد بارلز
  • ژانر: ترس و بقا
  • حالت ها: تک نفره
  • پلتفرم‌ها: PS4، نینتندو، اکس باکس وان، مک او اس و غیره
بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر
بازی ترسناک Outlast

9-    بازی لایه های ترس | Layers of Fear

برای کسانی که به بازی‌های ترسناک روان شناختی علاقه دارند، بازی لایه‌های ترس توصیه می‌شود. این گیم نخستین بار در سال 2016 منتشر شده است و شما باید در نقش یک نقاش باشید. این بازی با گیم پلی اول شخص اجرا می‌گردد و معمولا با حل معماها و کاوش در محیط، می‌بایست روند داستان را پی بگیرید. بنا به گزارش‌ها، دنباله دوم این بازی قرار است در اوایل سال 2023 میلادی منتشر شود.

در این بازی، نقاش ما یک روان پریش است که می‌خواهد نقاشی خود را در یک عمارتی تکمیل کند که مدام بخش‌های مختلف آن تغییر می‌کنند. در این حین نیز شما با معماهایی روبرو می‌شوید که باید درنظر بگیرید. با توجه به این رویه، برای کسانی که می‌خواهند بازی‌ها را با طعم معما و در قالب فکر کردن تجربه نمایند، این نسخه پیشنهاد می‌شود. در این بازی شما باید در مورد واقعی یا تخیلی بودن اجزایی که در بازی روبرو می‌شوید تصمیم گرفته و در هدایت شخصیت تاثیر گذار باشید.

  • توسعه دهنده: بلوبر تیم
  • ژانر: وحشت و روان شناختی
  • حالت ها: تک نفره
  • پلتفرم‌ها: ویندوز، لینوکس، PS4, Xbox One نینتندو سوئیچ

10-   بازی رزیدنت اویل روستا | Resident Evil Village

از سری بازی‌های دیگری که می‌توان در این مقاله آن را به عنوان بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر معرفی کرد، رزیدنت اویل روستا نام دارد. این بازی به عنوان Resident Evil 8 نیز شناخته می‌شود و با توجه به گیم پلی جذابی که دارد، می‌تواند بسیار دلهره آور نیز باشد. شما می‌توانید جریان بازی را پس از گذر از چند سال از وقایع نسخه 7 آن مشاهده کنید. این بازی در سبک ترس و بقا و در سال 2021 منتشر شد. در کنار انتقادهایی که در مورد غول بازی و روند حل معماها وجود دارد، اما تاکنون نظرات و انتقادات مثبتی برای این بازی ثبت شده‌اند که می‌توانید آنها را درنظر بگیرید. همچنین این بازی توانسته است جایزه پایان سال در مراسم گلدن جوی استیک را کسب کند.

شخصیت این بازی، کاراکتر رزیدنت اویل یعنی ایثن وینترز است که در این سری، همسرش توسط فردی به نام کریس ردفیلد کشته شده و دخترش رز به یک دهکده اروپایی (رومانی) برده می‌شود. اما تفاوتی که در این زمینه وجود دارد، عجیب بودن روستا است که در آن 4 ارباب به اصطلاح جهش یافته با موجودات ترسناک خود کنترل این روستا را برعهده دارند.

قابل ذکر است که در کنار این بازی، Resident Evil RE:Verse یک نسخه مولتی پلیر 6 نفره نیز قرار داده شده است که می‌توانید آن را به صورت آنلاین نیز بازی کنید. در نهایت اگر رزیدنت اویل 4 را بازی کرده باشید، این نسخه نیز سیستم کنترلی شبیه به آن را دارد.

  • توسعه دهنده: کپ کام
  • ژانر: ترس و بقا
  • حالت ها: تک نفره و چند نفره
  • پلتفرم‌ها: PS4, PS5، ایکس باکس وان، ویندوز، گوگل استادیا، مک او اس و نینتندو سوئیچ
بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر
بازی Resident evil village 8

سوالات متداول بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر

در انتهای این مقاله راجع به بهترین بازی های ترسناک برای کامپیوتر می توان به چند سوال متداول که از سوی کاربران مطرح می شوند اشاره کرد که عبارتند از:

  • در انتخاب بازی ترسناک به چه نکته‌ای توجه کنیم؟

حتما لازم است پیش از انتخاب یک بازی ترسناک، به مجموعه‌ای از فاکتورها از جمله محتوای گرافیکی آن، نوع رده بندی سنی، سبک بازی، حجم و امتیاز، نقدها و نظراتی که برای آن بیان شده‌اند، توجه کنید.

  • دیگر موارد مهم در لیست بهتری نبازی های ترسناک برای کامپیوتر کدامند؟

اگر بخواهیم علاوه بر موارد بالا، چند مورد مهم دیگر را نیز مثال بزنیم باید به عناوینی همچون Area 51، Alan Wake، Until Dawn، The Evil Within، P.T، Amnesia: The Dark Descent نیز اشاره نمود.

  • علت علاقه گیمرها به بازی‌های ترسناک چیست؟

دلایل بسیار زیادی را می‌توان در این بخش بیان کرد که یکی از مهم‌ترین آنها، هیجان انگیز بودن و متفاوت بودن این بازی‌ها است که آنها را از حالت یکنواخت و خشک خارج می‌کند.

شما کاربران می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود برای معرفی برترین بازی های ترسناک را در قسمت کامنت‌ها برای ما به اشتراک بگذارید.

در این قسمت لیست بهترین فیلم های ترسناک را مشاهده کنید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.8 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 15

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا