اخبار هنرمندان

بیوگرافی الهه حصاری: همسر او کیست؟ معرفی فیلم ها

بیوگرافی کامل و عکس های جدید الهه حصاری

الهه حصاری یکی از هنرمندان جوان ایرانی است که شهرت وی را می‌توان ناشی از بازی‌اش در سن 26 سالگی در سریال هشت و نیم با کارگردانی شهرام شاه حسینی دانست. او در این سریال در نقش یلدا بازی کرده است. این هنرمند 34 ساله اکنون افتخارات و مجموعه‌های بسیاری را در سابقه خود دارد که در ادامه می‌خواهیم به بررسی آنها بپردازیم.

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری چه کسی است؟ در این مقاله می‌خواهیم به معرفی یکی از هنرمندان جوان که در انتهای دهه شصت متولد شده است بپردازیم. این فرد به عنوان بازیگر در سینما و نیز تلویزیون ایران فعالیت کرده است و سابقه فعالیت آن را می توان از سال 1387 تاکنون مشاهده نمود. یکی از نقش های خوب او، نقش “برکه” در مجموعه ممنوعه به عنوان یک سریال پخش خانگی است که می‌توانید مشاهده کنید. به طور خلاصه ابتدا راجع به مشخصات این هنرمند می‌توان گفت:

  • نام کامل: الهه حصاری،
  • تاریخ تولد: 18 مردادماه سال 1369 ( او اکنون 32 سال سن دارد )،
  • ملیت: ایرانی،
  • محل تولد: این هنرمند در تهران، ایران متولد شده است،
  • سال‌های فعالیت: فعالیت او از سال 1386 تاکنون در جریان است،
  • حرفه: او به عنوان یک هنرپیشه ایرانی فعالیت می‌کند،
  • آخرین مدرک تحصیلی: کارشناسی زبان انگلیسی و کاردانی تربیت بدنی.

این هنرمند در سال 1369 متولد شده است که محل تولد او تهران می‌باشد. او مدرک کاردانی خود را نخست در رشته تربیت بدنی اخذ کرد و سپس مدرک کارشناسی‌اش را در رشته زبان و ادبیات انگلیسی دریافت نمود. او در طول دوره دبیرستان خود، در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت نموده است و سپس دوره‌های کلاس بازیگری خود در پیش گرفت. به عنوان مثال می‌توان به گذراندن این دوره در موسسه فرهنگی “چهره‌های ماندگار” اشاره نمود که در آن نمره ممتازی را بدست آورد. پس از آن به واسطه علاقه‌اش به بازیگری روی آورده و در نهایت نیز خیلی سریع به حرفه بازیگری ورود پیدا کرده است.

الهه حصاری اهل کجاست؟

یکی از پرسش‌هایی که بسیاری از فن‌ها از آن می‌پرسند، اصالت بازیگران موردعلاقه‌شان است. همانطور که گفتیم، او اهل تهران و ایران است. شما می‌توانید در ادامه تصاویری از او خواهرش را نیز مشاهده کنید.

در این مقاله راجع به بیوگرافی باران کوثری می پردازیم.

الهه حصاری در یک خانواده 5 نفره با 2 خواهر دیگر به دنیا آمده است. خواهران کوچکتر او به نام‌های ملیکا و نیز المیرا شناخته می‌شوند. این هنرمند در کودکی پدر خود را از دست داده بود و اکنون نیز در سن 32 سالگی در اوج محبوبیت خود به سر می‌برد. او دارای قدی در حدود 165 سانتی ‌متر است. یکی از نقاط عطف کاری او را می‌توان در سن 22 سالگی دانست که توانست در سریال شبکه خانگی قلب یخی با کارگردانی سامان مقدم خوش بدرخشد. او پس از یکسال توانست در شوخی کردم با مهران مدیری هم بازی گردد.

اولین فیلمی که از ایشان اجرا شد، “تاکسی نارنجی” نام دارد که در سال 1387 ارائه شد. این فیلم اثری از ابراهیم وحید زاده است. سپس توانست در همان سال فیلم دوم خود به نام “نطفه شوم” را به کارگردانی کریم آتشی انجام دهد.

بیوگرافی الهه حصاری
مشخصات الهه حصاری و بیوگرافی او

عکس الهه حصاری

همانطور که از بدن فیت و تناسب اندام ایشان پیداست، او حرفه ورزش خود را نیز در کنار بازیگری ادامه داده است و اکنون در یک ورزشگاه به مربیگری رشته یوگا می‌پردازد. این هنرمند در شبکه اینستاگرام خود، بیش از 1.1 میلیون فالوور دارد که صفحه او نیز تیک آبی داشته و با آیدی elahehesari شناخته می‌شود. شما می‌توانید آخرین اخبار او را با داشتن 257 پست از این پلتفرم دنبال کنید. با این حال در حدود یک ماهی است که از آخرین فعالیت او می‌گذرد.

لینک اینستاگرام الهه حصاری

در ادامه می‌توانید تصویری از او را به همراه مادر و خواهرش را نیز مشاهده کنید که در حال تفریح و وقت گذرانی هستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، چهره مادر او بسیار جوان است. به همین خاطر این موضوع سوژه بسیاری از خبرگزاری‌ها راجع به این خانم بازیگر شده است.

عکس الهه حصاری در کنار مادرش
عکس جدید از الهه حصاری

عکس عروسی الهه حصاری

عکس‌هایی از این بازیگر به همراه لباس عروسی منتشر شده است که گمانه زنی‌ها در مورد ازدواج او را بیشتر می‌کند. در این حالت باید بدانید این تصاویر مربوط به فیلم او در مجموعه ممنوعه است. سریال ممنوعه مجموعه‌ای است که امیر پورکیان کارگردانی آن را به عهده دارد. این سریال حاشیه‌های زیادی دارد که از ان جمله می‌توان به نژاد پرستی در آن اشاره کرد.

همچنین عکس دیگری از او در لباس عروسی را می‌توان به فیلم تاکسی نارنجی مرتبط دانست که اولین نقش بازیگری او است. داستان این فیلم راجع به گروهی از کاراکترها از جمله زنی با دو فرزند، پلیس و مرد و پیرزنی است که در جزیره کیش ماجراهایی را ایجاد می‌کنند.

سومین فیلمی که در آن الهه حصاری در لباس عروسی دیده می‌شود، فیلم هایلایت است که کارگردانی آن اصغر نعیمی بر عهده دارد. این فیلم که در سال 1396 ساخته شده است، مضمونی عاشقانه و اجتماعی دارد. یک مرد و زن جوان در یک تصادف در شمال کشور به کما می‌روند و همسر و شوهر آنها نمی‌دانند که چرا این دو با هم در یک ماشین بوده‌اند.

الهه حصاری می‌گوید مواقعی که حالش بد است، به شدت ورزش می‌کند و با این کار حالش را سریعتر خوب می‌کند. همچنین موسیقی را نیز در این زمان ترجیح می‌دهد.

عکس عروسی الهه حصاری
لباس عروسی الهه حصاری

روزبه حصاری و الهه حصاری

یکی از موضوعاتی که بسیاری از افراد راجع به آن تردید دارند، رابطه بین روزبه حصاری و الهه حصاری است که به خاطر نزدیک بودن نام آنها، افراد فکر می‌کنند این دو زن و شوهر و یا خواهر و برادر هستند. در این خصوص ابتدا این شایعه را برطرف می‌کنیم. الهه حصاری تنها دو خواهر دارد و تاکنون نیز ازدواج نکرده است. بنابراین روزبه حصاری هیچ نسبتی با این هنرمند ندارد.

به طور خلاصه راجع به بیوگرافی روزبه حصاری می‌توان گفت این فرد در سال 1366 متولد شده است و اکنون 35 سال سن دارد. او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی مهندسی صنایع انجام داده و از سال 1390 تاکنون فعالیت کرده است. این هنرمند اکنون به عنوان بازیگر سینما، نوازنده، تئاتر و خواننده زندگی می‌کند. همانطور که گفتیم، این دو هیچ نسبتی با هم ندارند و تنها فامیلی آنها نزدیک به هم است. برخی از آثار این هنرمند عبارتند از:

  • یادآوری در سال 1392
  • افرا در سال 1400
  • بچه مهندس 3 در سال 1399
  • سلام آقای مدیر در سال 1398

الهه حصاری و میلاد کی مرام

یکی از تیترهای جنجالی دیگری که از این هنرمند درج شده است، رابطه او با میلاد کی مرام است. همچنین عکسی از آنها به همراه  آناهیتا درگاهی در کنسرت مسیح و آرش نیز منتشر شده است. در این خصوص باید گفت تمامی این ماجراها ناشی از هم بازی شدن او در سریال ممنوعه است که این دو در این سریال نقش دو کاراکتر عاشق همدیگر را بازی کرده‌اند و در دنیای مجازی رابطه جدی با یکدیگر ندارند.

میلاد کی مرام یکی از هنرمندانی است که در سال 1364 متولد شده و 5 سال از الهه حصاری بزرگتر است. این هنرمند توانست چهره خود را در سریال محبوب نابرده رنج در سال 1390 به همگان بشناسد. او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. این هنرمند فعالیت خود را از سال 1389 شروع کرده است و تاکنون در فیلم‌های سینمایی، تلویزیون، نمایش خانگی و تله فیلم‌ها و تئاتر آثاری را پخش نموده است. همچنین از جوایز او می‌توان به بهترین بازیگر مرد، نقش مکمل مرد اشاره کرد.

روزبه حصاری و الهه حصاری
نسبت الهه حصاری با روزبه حصاری

الهه حصاری و بهرنگ علوی

از جمله شایعات دیگری که از این هنرمند پخش شده است، می‌توان به شایعه ازدواج این هنرمند با یکدیگر اشاره کرد. در این خصوص ابتدا باید گفت الهه حصاری و بهرنگ علوی در مجموعه هشت و نیم دقیقه با یکدیگر کار کرده‌اند. این مجموعه تلویزیونی در سال 1394-1395 منتشر شده است و در کل 45 قسمت دارد.

بهرنگ علوی از جمله هنرمندان دهه 50 ایرانی است که در سال 1359 متولد شده است. این هنرمند دارای دیپلم افتخاری بازیگری مرد بوده و از سال 1370 فعالیت‌های خود را شروع کرده است. او اکنون 42 سال سن دارد و مجرد می‌باشد.

الهه حصاری در زخم کاری

از نقش‌های پر رنگی که این هنرمند تاکنون بازی کرده‌ است، می‌توان به کار او در سریال زخم کاری اشاره نمود. این فرد علاوه بر این نیز در سریال ممنوعه و نیز قاعده تصادف بازی کرده است. او دراین سریال نقش کیمیا را برعهده دارد. هرچند این نقش توسط ممیز درگیری‌های مختلفی داشته است. او در این سریال با جواد عزتی هم دوره شده است. اگر نگاهی به نقش کیمیا داشته باشیم، می‌فهمیم که به خوبی و زیرکی ایفا شده است.

او در این رابطه می‌گوید، کیمیا می‌تواند بسیار شبیه بسیاری از افراد باشد و به همین خاطر همذات پنداری زیادی برای آن شده است. او در اینستاگرام خود نیز عکسی از خودش در تبلیغ این سریال پخش کرده است.

الهه حصاری در زخم کاری
بازی الهه حصاری در زخم کاری

الهه حصاری دورهمی

پس از کارهای متعددی که از سوی این هنرمند پخش شد، او نیز به دورهمی که برنامه‌ای برای مصاحبه با اکثر بازیگران است دعوت شد. مصاحبه او در تاریخ 20 دی ماه 1396 انجام شد، زمانی که 27 سال سن داشت. همچنین در این برنامه، علیرضا طلیسچی نیز حضور داشتند که به عنوان خواننده دعوت شده بودند.

او در این مصاحبه نکات مختلفی را بیان کرد که از جمله آنها می‌توان گفت:

  • او به ورزش علاقه دارد و به همین خاطر از طریق کنکور به رشته تربیت بدنی رفت.
  • پس از مشورت با اساتید، تصمیم می‌گیرد تا در رشته زبان انگلیسی مطالعه کند.
  • در نهایت علاقه شدید او به بازیگری، او را به سمت این حرفه کشاند.
  • او می‌گوید در حرفه بازیگری، ماندگار شدن در نزد مردم سخت است اما او تلاش کرده تا پله پله در این حوزه گام بردارد.
  • او می‌گوید آدم منفی نگری نیست و به دنبال حاشیه برای خود نمی‌باشد.
  • او به مخاطب میلیونی رسانه اشاره می‌کند اما با این حال می‌گوید سینما را بیشتر دوست دارد.

الهه حصاری در سریال کمدی “شوخی کردم” نیز با مهران مدیری هم بازی شده است. از نظر او، لیلا حاتمی و نیز ترانه علیدوستی از جمله هنرمندان سرشناس ایرانی هستند.

آثار هنری الهه حصاری کدامند؟

همانطور که گفته شد، تاکنون آثار بسیار زیادی از این هنرمند منتشر شده است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجموعه‌های خانگی:

  • مجموعه‌ی زخم کاری منتشر شده در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی محمدحسین مهدویان
  • مجموعه‌ی ممنوعه منتشر شده در سال ۱۳۹۷ به کارگردانی امیر پورکیان
  • مجموعه‌ی هشت و نیم دقیقه منتشر شده در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی
  • مجموعه‌ی قلب یخی ۳ منتشر شده در سال ۱۳۹۱ به کارگردانی سامان مقدم

فیلم‌های سینمایی:

  • فیلم راند چهارم ساخته شده در سال ۱۳۹۹ با کارگردانی علیرضا امینی
  • فیلم بازدم ساخته شده در سال ۱۳۹۷ با کارگردانی آرش سنجابی
  • فیلم ترانه ساخته شده در سال ۱۳۹۶ با کارگردانی مهدی صاحبی
  • فیلم کروکودیل ساخته شده در سال ۱۳۹۶ با کارگردانی مسعود تکاور
  • فیلم هایلایت ساخته شده در سال ۱۳۹۶ با کارگردانی اصغر نعیمی
  • فیلم سوفی و دیوانه ساخته شده در سال ۱۳۹۵ با کارگردانی مهدی کرم پور
  • فیلم دویدن با شب ساخته شده در سال ۱۳۹۵ با کارگردانی محسن ربیعی
  • فیلم داره صبح می‌شه ساخته شده در سال ۱۳۹۲ با کارگردانی یلدا جبلی
  • فیلم پی ۲۲ ساخته شده در سال ۱۳۹۲ با کارگردانی حسین قاسمی جامی
  • فیلم نقش نگار ساخته شده در سال ۱۳۹۲ با کارگردانی علی عطشانی
  • فیلم نگران نباش سارا ساخته شده در سال ۱۳۹۲ با کارگردانی علیرضا امینی
  • فیلم قاعده تصادف ساخته شده در سال ۱۳۹۱ با کارگردانی بهنام بهزادی
  • فیلم بی‌تابی بیتا ساخته شده در سال ۱۳۹۰ با کارگردانی مهرداد فرید
  • فیلم زن‌ها شگفت انگیزند ساخته شده در سال ۱۳۸۹ با کارگردانی مهرداد فرید
  • فیلم انتهای خیابان هشتم ساخته شده در سال ۱۳۸۹ با کارگردانی علیرضا امینی
  • فیلم زنان ونوسی، مردان مریخی ساخته شده در سال ۱۳۸۹ با کارگردانی کاظم راست گفتار
  • فیلم عروسک ساخته شده در سال ۱۳۸۸ با کارگردانی ابراهیم وحیدزاده
  • فیلم نطفه شوم ساخته شده در سال ۱۳۸۷ با کارگردانی کریم آتشی
  • فیلم تاکسی نارنجی ساخته شده در سال ۱۳۸۷ با کارگردانی ابراهیم وحیدزاده

تئاتر:

  • نمایش زمزمه‌های پشت در شهروند درجه 2 در سال 1395 به کارگردانی پیروز کریمی

کشف حجاب الهه حصاری

کشف حجاب یا پوشش ناقصی که بازیگران زن در برخی عکس‌های خود دارند، سبب شده است تا عده‌ی بسیاری شایعه کشف حجاب آنها را منتشر کنند. در این خصوص اما 2 تصویر از او منتشر شد که با این حال حجاب و شال بر روی سر او بوده است اما بخشی از موها معلوم می‌باشد. با این حال این تصاویر نشان از کشف حجاب او نمی‌باشد و او به خاطر این عمل‌ها دچار ممنوع البازیگری نشده است.

دورهمی الهه حصاری
الهه حصاری و مهران مدیری

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.9 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 14

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا