اخبار هنرمندان

بیوگرافی بهنوش طباطبایی: معرفی کامل

معرفی کامل بهنوش طباطبایی و همسرش

بهنوش طباطبائی یکی از هنرمندان مشهور ایرانی است که اولین کارهای خود را از سال 1374 در یک مجموعه تلویزیونی با عنوان “جدی نگیری” ساخته سعید توکل و صادق عبداللهی شروع کرده است. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی بیوگرافی این هنرمند بپردازیم و شما را با همسر، فعالیت‌ها و حاشیه‌های که برای ایشان اتفاق افتاده است، بیشتر آشنا سازیم.

بیوگرافی بهنوش طباطبائی

بهنوش طباطبایی، یکی از هنرمندان سرشناس ایرانی است که کمتر حاشیه‌ای در مورد او بیان شده است. این بازیگر که در دهه 60 متولد شد، دارای یک مدرک دکتری در رشته روان شناسی بالینی می‌باشد. هرچند که تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کرده است و نیز دوره بازیگری را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران اخذ نموده است. او همچنین با داشتن این مدرک، به عنوان مدرس روان شناسی در دانشگاه کار می‌کند. با این حال او عمده فعالیت خود را از سال 1374 تاکنون در حرفه بازیگری انجام داده است. این هنرمند و مهدی پاکدل همسر سابق او را می‌توان از زوج‌های موفق بازیگری در ایران دانست.  همچنین اولین فیلم سینمایی که این بازیگر در آن ایفای نقش کرده است در سال 1385 دانست که در فیلم “مصائب دوشیزه”، با کارگردانی مسعود اطیابی انجام شده است. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی این هنرمند بپردازیم و شما را با ایشان بیشتر آشنا سازیم.

در ابتدا راجع به مشخصات کلی این هنرمند می‌توان گفت:

  • نام کامل: بهنوش طباطبایی،
  • تاریخ تولد: 27 اردیبهشت ماه سال 1360،
  • حرفه فعالیت: بازیگر، تدریس،
  • تاریخ فعالیت: از سال 1374 تاکنون.

به صورت خلاصه راجع به این هنرمند باید گفت بهنوش طباطبایی زنی است که در مجموعه‌ای مختلفی در صدا و سیما و فیلم‌های سینمایی شرکت کرده ست. این هنرمند همچنین به عنوان نامزد سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول از 37 امین جشنواره فیلم فجر نیز شناخته می‌شود. ورود و علاقه او به حوزه بازیگری را می‌توان از دوران ابتدایی دانست. او که در این دوران با مهراوه شریفی نیا هم دوره بوده است، با دیدن عکس‌های بازیگری دوستش به این حرفه علاقمند شد و تصمیم به ورود به این حوزه نمود. در ادامه با ما باشید تا رابطه و زمینه‌های کاری ایشان را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی بهنوش طباطبایی
بیوگرافی و بررسی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبائی و همسرش

زندگی شخصی و ازدواج یکی از بخش‌های جدایی ناپذیر در زندگی هر فردی می‌باشد. این هنرمند در اسفند ماه سال 1389 با مهدی پاکدل ازدواج کرده است که می‌توان آن را یکی از ازدواج‌های مهم در سینمای ایران دانست. پس از آن بود که این زوج هنری بارها و بارها مورد توجه دوربین‌ها و رسانه‌ها قرار گرفتند. مهدی پاکدل نیز از جمله هنرمندان محبوب در ایران است.

مهدی پاکدل یکسال بزرگتر از بهنوش طباطبایی است که در 10 تیرماه سال 1359 متولد شده است. این فرد به عنوان بازیگر تئاتر، سینما و نیز تلویزیون فعالیت می‌کند. او علاوه بر فعالیت‌های سینمایی که داشته است، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم کار کرده که با عنوان “در انعکاس کوچه‌های خیس” شناخته می‌شود.

با این حال این ازدواج آنطور که جذاب و شیرین به نظر می‌آمد، بیشتر از 6 سال عمر نکرد. موارد مختلفی در خصوص طلاق گرفتن مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی گزارش شده است. ماجرای طلاق آنها پس از پاک کردن عکس‌های مشترکشان در اینستاگرام باعث ایجاد شبهاتی در این خصوص شد. سپس ماجرای جدایی آنها بیشتر گشت. آنچه که بهنوش طباطبایی در خصوص این رابطه بیان کرد، آن بود که آنها از همه خسته شده بودند. او می‌گوید عدم تفاهم در رابطه آنها و نیز طولانی بودن و بحث‌های متوالی و البته بی نتیجه باعث سردی رابطه آنها شده و سرانجام منجر به تصمیم گیری به جدایی آنها گشت.

پس از این واقعه، عاطفه رضوی بازیگر سینما و همسر حسین پاکدل که برادر مهدی پاکدل است، خبر ازدواج این هنرمند در سال 1399 پس از چهار سال با رعنا آزادی ور را بیان کرد. یک سال پیش از این واقعه، یک عکس مشترک از او و رعنا آزادی ور منجر به بیشتر شدن شایعه ازدواج آنها شده بود.

شما می‌توانید بیوگرافی رعنا آزادی ور را در این قسمت مطالعه کنید.

بهنوش طباطبائی و همسر جدیدش

بهنوش طباطبایی اکنون همسر و فرزندی ندارد. علاقه‌ی او اکنون بیشتر بر روی ورزش کردن و نیز کتابخوانی است. البته جالب است بدانید که او یک دوره به صورت ورزشکار حرفه‌ای زیر نظر یک مربی فعالیت کرده است. همچنین او به عنوان یک بازیگر آرام به حیوانات علاقمند است و گربه‌ای خانگی به نام نارنگی را نگهداری می‌کند. او گهگاهی عکس‌هایی را از او به اشتراک می‌گذارد که نشان دهنده علاقه او به این موجود است. با این حال تصاویر دیگری در کنار سگ‌های خیابانی و حیوانات وجود دارند که نشان می‌دهد که او واقعا حامی حیوانات می‌باشد. بنظر می‌رسد این گربه تنها همدم او است و او فعلا قصد ورود به یک رابطه جدید و ازدواج ندارد.

همچنین مسئله‌ای که وجود دارد، عکس‌هایی است که شایعاتی را مبنی بر بچه دار شدن او بیان می‌کند. در این خصوص باید گفت این تصاویر مربوط به فرزندان او نیست و عکس‌هایی است که از او در کنار بچه‌ها در فیلم‌های بازیگری یا در هنگام سفر و تفریحات ضبط شده‌اند. تاکنون شایعات و اخباری برای ازدواج مجدد او گزارش شده که ناشی از مخاطب خاص او در پست های اینستاگرامش است. به عنوان مثال، او در یکی از پست‌های اینستاگرام خود نوشته است که “من برای دوست داشتن تو زن ترینم …”. همچنین او در پستی دیگر مضمونی عاشقانه نوشته است که بسیاری از فن‌هایش را به ازدواج مجدد او سوق داده است:

اگر زمان و مکان در اختیار ما بود
ده سال پیش از طوفان نوح عاشقت می‌شدم
و تو می‌توانستی تا قیامت برایم ناز کنی
یک‌ صد سال به ستایش چشمانت می‌گذشت
و سی هزار سال صرف ستایش تنت
و تازه، در پایان عمر به دلت راه می‌یافتم
این متن عاشقانه منجر شده است تا بسیاری از هوادار او تبریک گفته و فک کنند که او مجددا ازدواج کرده است.

همسر بهنوش طباطبایی
همسر و فرزند بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبائی قبل از عمل بینی

عمل‌های زیبایی که در بازیگران ایرانی انجام می‌شوند، یکی از راههایی است که می‌توانند زیبایی خود را نسبت به قبل افزایش دهند. در این خصوص نیز بازیگران متعددی دست به انجام این کار زده‌اند که از جمله آنها باید نام بهنوش طباطبایی را نیز بر زبان آورد. این هنرمند با توجه به عکس‌های که از زمان‌های گذشته از فعالیت او درآمده و در مقایسه با وضع کنونی، تا الان تفاوت‌هایی را در قسمت بینی ایجاد کرده است. این سبب شده است تا ادعاهایی برای عمل کردن بینی او ایجاد شود که در این خصوص می‌خواهیم مطالبی را برای شما بیان کنیم.

صورت بهنوش طباطبایی یکی از چهره‌های کاریزماتیک و متفاوت در سینمای ایران است. برخی از افراد معتقدند که او عمل زیبایی را بر روی صورت خود انجام داده است که این عمل بر روی بینی او انجام شده است. برخی دیگر از عمل‌هایی که پیش بینی شده است را می‌توان عمل بلفاروپلاستی دانست که برای برداشتن پف چشم انجام شده است. این کار می‌تواند برای زیباتر کردن چهره به خصوص چشم‌ها انجام پذیرد. یکی دیگر از عمل‌هایی که می‌توان از این بازیگر انتظار داشت، عمل بوتاکس است که بر روی صورت ایشان ممکن است انجام شده باشد. این عمل برای آن صورت می‌گیرد که برخی افتادگی‌ها و یا کشیدگی‌ها برای از بین بردن چین و چروک از بین برود.

همچنین پیش بینی شده است که ایشان برای از بین بردن مزوژل جهت لاغر کردن و استخوانی نمودن صورت، از مزوژل نیز استفاده کرده باشد. با این حال از آنجایی که این بازیگر به ورزش علاقه داشته و به صورت حرفه‌ای آن را دنبال کرده است، نمی‌توان لاغری چهره او را ناشی از ورزش نیز ندانست. شما می‌توانید به راحتی با مقایسه چهره قبل و جدید او این تغییرات را مشاهده کنید.

بهنوش طباطبائی بدون آرایش

درخواست چهره بازیگران بدون آرایش یکی از آن دسته جنجال‌هایی بوده است که می‌توان در این عرصه دانست. در این خصوص نیز بهنوش طباطبایی و بسیاری از بازیگران زن درخواست شده‌اند. با این حال این هنرمند در پاسخ به این درخواست‌ها، عکس و تصویری را ارائه نکرده است. هرچند برخی از بازیگران زن به آن پیوسته‌اند. اگر به چهره‌ او بنگرید، مشاهده می‌کنید که بیشتر از خط چشم برای مشکی کردن ابروها و نیز قرمز کردن گونه‌ها استفاده می‌کنید. همچنین به احتمال بسیار زیاد او از سفید کننده نیز برای زیباتر کردن جلوه پوست خود بهره می‌برد. چهره این بازیگر معمولا با خط ابروهای صاف و کشیده همراه است که رنگ مشکی توپری دارد. همچنین لب‌ها نیز دارای یک رنگ قرمز برجسته هستند که در کنار دندان‌های صاف و سفید آن زیباتر دیده می‌شود.

ترکیب این چهره و آرایش‌ها در کنار پوست بدون چروک او سبب شده است تا بهنوش طباطبایی را بتوان از جمله بازیگران زیبای ایرانی دانست. او که به کار استاد دانشگاهی مشغول است، اولین بار حضور در این شغل را با انتشار یک تصویر به همراهان خود بیان کرد که منجر به تعجب بسیاری از افراد شد. شما می‌توانید برای مشاهده تصاویری که از او بدون آرایش ضبط شده است، به صفحه اینستاگرامش رفته و پست های او را از گذشته تاکنون مشاهده نمایید.

عکس بدون آرایش بهنوش طباطبایی
عکس قدیمی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبائی در جدی نگیرید

یکی از فعالیت‌های منحصر به فرد از این بازیگر که در 27 سال قبل انجام شده است، بازی در برنامه “جدی نگیرید” است. این برنامه را می‌توان یکی از خاطره‌انگیزترین کارهای او دانست که چهره او در این برنامه بسیار جوان‌تر و خام‌تر از وضع کنونی بوده است. این برنامه همانطور که از اسم آن پیداست، یک برنامه تلویزیونی طنز است که در سال 1374 به کارگردانی سعید توکل و صادق عبداللهی در شبکه 3 تهیه شده است. از جمله بازیگران مشهوری که در این مجموعه بازی داشته‌اند می‌توان به منوچهر آذری، خشایار راد، ارژنگ امیرفضلی، اردشیر منظم، بهروز مقدم، علیرضا جاوید نیا، رضا عطاران و غیره اشاره کرد.

در ادامه لیستی از مجموعه بازی‌های این هنرمند را بیان می‌کنیم که به شرح زیر می‌باشند:

  • فیلم ماجرای نیمروز ۲: ردّ خون در سال ۱۳۹۷
  • فیلم غلامرضا تختی در سال ۱۳۹۷
  • فیلم لابی در سال ۱۳۹۵
  • فیلم زیر سقف دودی در سال ۱۳۹۵
  • فیلم سیانور در سال ۱۳۹۴
  • فیلم شانس، عشق، تصادف در سال ۱۳۹۳
  • فیلم فردا در سال ۱۳۹۲
  • فیلم قصهٔ عشق پدرم در سال ۱۳۹۱
  • فیلم گام‌های شیدایی در سال ۱۳۹۱
  • فیلم آزادراه در سال ۱۳۸۹
  • فیلم پوست موز در سال ۱۳۸۷
  • فیلم کلاغ پر در سال ۱۳۸۶
  • فیلم پسران آجری در سال ۱۳۸۵

همچنین از مجموعه برنامه‌های تلویزیونی که بهنوش طباطبایی بازی کرده است می‌توان گفت:

  • جدی نگیرید به کارگردانی سعید توکل و صادق عبداللهی
  • یونس به کارگردانی محمدرضا خالقی
  • کوی دامون به کارگردانی عباس رنجبر
  • نوعروس به کارگردانی بیژن میرباقری
  • مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری
  • عشق گمشده به کارگردانی حسین سهیلی زاده
  • پیله‌های پرواز به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده
  • گل‌های گرمسیری به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور
  • چاردیواری به کارگردانی سیروس مقدم
  • در مسیر زاینده‌رود به کارگردانی حسن فتحی
  • مختارنامه به کارگردانی داوود میرباقری
  • از یاد رفته به کارگردانی فریدون حسن‌پور

پیج اینستا بهنوش طباطبائی

اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های مهمی است که بسیاری از بازیگران می‌توانند از طریق آن احوال زندگی خود را شرح دهند. این فضاها در کنار مصاحبه‌هایی که گهگاهی با آنها در برنامه‌ها و شو ها صورت می‌گیرد، تنها تریبون‌هایی هستند که می‌توان اطلاعات جدیدی گرفت. پیچ ایسنتاگرام بهنوش طباطبایی دارای 8.5 میلیون فالوور است که عدم بسیار بالایی به حساب می‌آید. این هنرمند با داشتن 192 پست، از تاریخ 29 تیرماه سال 1394 فعالیت خود را شروع کرده است. شما می‌توانید برای دسترسی به پیچ اینستاگرام او از طریق لینک زیر اقدام کنید که به آدرس زیر می‌باشد. آیدی او در این پلتفرم behnoushtabatabai است.

لینک اینستاگرام بهنوش طباطبایی

تصاویری که از او در این پلتفرم پخش شده است، بیشتر شامل کارهایی که او در آن شرکت کرده، عکس‌هایی از استایل‌های مختلف او در اینستاگرام است که از نقش‌های مختلفش برداشته شده است، فعالیت‌ها در فیلم‌های سینمایی، تئاترها و نمایش نامه‌ها، مصاحبه‌ها، نارنگی و عکس العمل‌ها به اتفاقات کشور است.

ایسنتاگرام بهنوش طباطبایی
اکانت اینستا بهنوش طباطبایی

طلاق بهنوش طباطبائی

همانطور که پیش‌تر هم توضیح دادیم، بهنوش طباطبایی یکی از آن دسته هنرمندانی است که یک طلاق ناموفق داشته است. او تا هنوز ازدواج نکرده و ماجرای طلاق او به سال 1395 در جدایی از مهدی پاکدل باز می‌گردد.

جدیدترین عکس های بهنوش طباطبایی

پدر و مادر این هنرمند به ترتیب مهندس عمران در وزارت مسکن و آموزگار بوده‌اند. به همین خاطر می‌توان او را از خانواده‌ای مرفه دانست. اون تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارد که با نام تینوش شناخته می‌شود. او از پدرش به عنوان تنهای کسی یاد می‌کند که قلبش برای او می‌تپد. او در کنار کار بازیگری، به کار برندینگ نیز مشغول است و با توجه به گفته‌هایش، تنها با برندی کار می‌کند که خودش محصولات او را می‌پسندد.

عکس جدید از بهنوش طباطبایی
عکس جدید بهنوش طباطبایی سال 1401 مهرماه
عکس های جدید بهنوش طباطبایی
تصاویر جدید بهنوش طباطبایی

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.8 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 12

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا