ترفند

ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل): بهترین برنامه های iOS

چگونه در آیفون مکالمات را به صورت حرفه‌ای ضبط کنیم؟

نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) چگونه امکان پذیر است؟ چه برنامه‌هایی را می‌توان برای ضبط تماس‌های ورودی و خروجی در گوشی‌های اپل استفاده کرد؟ در این قسمت از مجله جوان ایرانی، می‌خواهیم به یکی از سوال‌های پرسش‌برانگیز در رابطه با ضبط تماس با گوشی‌های آیفون اپل بپردازیم که معمولا کاربران را نسبت به خود مشغول کرده است. همانطور که می‌دانید اپل نسبت به حریم خصوصی کاربران خود، اهمیت و حساسیت بیشتری قائل است که به همین خاطر، شما نمی‌توانید به سادگی اقدام به ضبط تماس با گوشی اپل نمایید. با این حال در این قسمت می‌خواهیم علاوه برا شرح نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل)، اپلیکیشن‌هایی را برای سیستم عامل iOS معرفی کنیم که می‌تواند برای ضبط تماس‌های ورودی و خروجی تلفن اپل شما بسیار کاربردی باشد.

 

ضبط تماس چیست؟

ضبط تماس توانایی کسب و کار شما برای ضبط مکالمه صوتی از طریق یک منبع صوتی است. تماس‌های فعال یا تماس‌های کنفرانسی را می‌توان ضبط و سپس به عنوان یک فایل دیجیتالی ذخیره کرد تا در مراحل بعدی آنها را رونویسی نمود و یا گوش داد. ضبط تماس به عنوان ضبط تلفن یا ثبت صوت یا Call Recording نیز شناخته می‌شود.

ضبط تماس با افزودن یک قابلیت سخت افزار و نرم افزاری که به خطوط تلفن متصل می‌شود، می‌تواند موجب شود تا مکالمات را ضبط کند و در اختیار صاحب آن دستگاه قرار دهد. فایل دیجیتالی با کمک این قابلیت برای پخش یا ایجاد رونویسی ذخیره می‌شود. نیازهای تجاری شما نوع راه حل ضبط تماس را تعیین می‌کند، به عنوان مثال می‌توانید از یک برنامه ساده در گوشی شخصی خود برای ضبط تماس استفاده کنید و یا آنکه سخت‌افزاری را برای ضبط خودکار تماس‌های مشتریان طراحی نمایید.. فاکتورهای مهم در این پروسه، شامل روش فراخوانی، تعداد کاربران و اینکه آیا آنها در یک مکان یا چند نفر هستند، می‌باشد.

قبل از آنکه بخواهید به ضبط تماس بپردازید، لازم است از نظر قانونی به این مورد توجه کنید که بدون اطلاع شرکت کنندگان نمی‌توانید تماس را ضبط کنید. ضبط را می‌توان طوری تنظیم کرد که به طور خودکار شروع شود یا به صورت دستی توسط نماینده یا کارمند آغاز می‌شود. در اکثر گزینه‌ها، رابط برنامه به شما امکان می‌دهد ویژگی ضبط را فعال کنید. راه حل‌های متعددی برای ضبط تماس در وجود دارد که در ادامه می‌خواهیم به بررسی نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) بپردازیم.

توانایی گوش دادن و مرور تماس‌ها مزایای مختلفی چه از نظر شخصی چه از نظر تجاری را ارائه می‌دهد. قبل از آنکه به بررسی نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) بپردازیم، لازم است با چند دلیل و مزایای ضبط تماس در دنیای کنونی آشنا شویم که عبارتند از:

  • حل مشکل یا مسئله: ضبط تماس می‌تواند در ثبت سوابق تعامل بین کارکنان و مشتریان و نیز در حل تعارض کمک کند.
  • خدمات باکیفیت: به طور کلی، ذهنیت انسان‌ها اینگونه است که اگر بدانند شخصی به هر کلمه آنها گوش می‌دهد، خود را ملزم می‌کنند تا حرفه‌ای‌تر رفتار کنند. به همین ترتیب، ضبط مکالمات کارکنان را تشویق می‌کند که حرفه‌ای بمانند، حتی اگر مشتریان با رفتار خصمانه آنها را مورد خطاب قرار دهند.
  • رضایت مشتری: ثبت تماس‌های مربوط به یک مشتری به شرکت شما کمک می‌کند تا به مکالمات مورد نظر مراجعه کنید، خواه برای توضیح یا دفاع قانونی از این فایل‌ها استفاده نمایید.
  • آموزش عملی: برای اطمینان از فلسفه یکپارچه برند، کارکنان جدید اغلب باید تحت نظارت باشند. در حین آموزش، نظارت بر تماس‌ها، سرپرستان را قادر می‌سازد تا حضور خود را اعلام کرده و در صورت لزوم به کارآموزان کمک کنند.
  • انطباق حقوقی: بسیاری از مشاغل باید با قوانین ایالت مطابقت داشته باشند و در صورت بروز اختلاف، می‌توانید از شرکت خود محافظت کنید.

در مسائل شخصی، ضبط تماس می‌تواند به یادآوری مکالماتی که داشتید، ثبت نقل‌ قول‌ها، حرف‌هایی که رد‌و‌بدل می‌شود و … بسیار کمک کند تا بتوانید تصمیم‌گیری و مرور مکالمات خود را انجام دهید.

ضبط تماس چیست؟

 

ضبط تماس با گوشی آیفون

اپل یکی از برندهایی است که در جهان بسیار معروف و خوش آوازه می‌باشد. این برند که اکنون 13امین نسل از تلفن‌های همراه هوشمند خود را در سال ۲۰۲۱ ارائه کرد، علاوه بر ایران، در تمام دنیا کاربران خاص خود را دارد. از سوی دیگر، این برند سیستم عامل خاص خود را برای محصولات تلفن همراه خود به نام iOS ارائه نموده است که سبب شده تا دنیای دیگری را به روی مخاطبین خود بگشاید. این گوشی درون خود، مانند گوشی‌های اندروید، برنامه‌های پیشفرضی دارد که می‌توان از آنها برای ضبط صدا، ضبط ویدیو، پخش موزیک و … استفاده نمود.

البته قبل از اینکه به نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) بپردازیم، لازم است مطلبی را با شما در میان بگذاریم. اپل از جمله برندهایی است که بر روی حریم خصوصی افراد و کاربرانش بسیار حساس می‌باشد. با اینکه در گذشته، ادعاهایی مبنی بر عدم رعایت حریم خصوصی افراد و جریمه شدن اپل ایجاد شده است، اما به خصوص در سال گذشته شاهد آن هستیم که اپل جدیت خود را برای حفظ حریم خصوصی افراد بیشتر نموده است. نمونه آن را می‌توان رد کردن بروزرسانی برنامه‌هایی دانست که به صورت غیرمستقیم و یا سوم شخص، نسبت به جمع‌آوری اطلاعات و داده‌های کاربران اقدام می‌کنند و این اقدامات در واقع شروع سیاست جدیدی از اپل برای حفظ بیشتر حریم خصوصی می‌باشد.

از آنجایی که ضبط تماس، کار معمولی نیست که اشخاص بخواهند آن را انجام بدهند و از سوی دیگر، قوانین مختلفی با توجه به حفظ حریم خصوصی افراد برای آن اعمال شده است، بایستی گفت این برند به صورت پیش‌فرض، برنامه‌ای برای این کار بر روی سیستم عامل خود ارائه نکرده است. همچنین لازم است قبل از بررسی نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل)، کاملا شفاف اعلام کنیم که ضبط تماس و مکالمه بدون اجازه از فرد مقابل، یک جرم در ایران تلقی می‌شود. فرقی نمی‌کند این کار از طریق گوشی اندرویدی انجام گیرد یا گوشی iOS. بنابراین باید گفت برخلاف برخی از گوشی‌هایی که امکان ضبط تماس به صورت پیشفرض برای آنها ارائه شده است، اپل این قابلیت را در گوشی خود اعمال ننموده.

به همین خاطر شما بایستی برای نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل)، از ابزارها و برنامه‌های بیرونی استفاده کنید تا بتوانید اقدام به ضبط تماس نموده و فایل آنها را در درون گوشی خود و یا در دستگاه دیگر داشته باشد. ضبط تماس می‌تواند هم برای تماس‌هایی انجام شود که شما برقرار می‌کنید و هم برای تماس‌هایی برقرار شود که از سوی دیگران برای شما تماس گرفته می‌شود. در ادامه مقاله با ما باشید تا به روش‌های ضبط تماس تلفن با گوشی اپل به صورت مختلف به همراه معرفی برنامه‌های گوناگون بپردازیم.

ضبط تماس با گوشی آیفون

 

نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل)

شما می‌خواهید یک تماس را در تلفن هوشمند خود ضبط کنید. شاید این کار برای انجام مصاحبه‌ای برای کار، تماس با خدمات مشتری یا مکالمه با یکی از عزیزان باشد. در Android، محدودیت‌های کمی در این مورد وجود دارد و باید بدانید وقتی می‌خواهید در حین استفاده از iPhone تماس ضبط کنید، همه چیز مشکل می‌شود.

هرچند اغلب کاربران فکر می‌کنند برنامه ای برای آن وجود دارد، اما اپل به برنامه‌های شخص ثالث اجازه نمی‌دهد مستقیماً به میکروفون و برنامه تلفیقی تلفن دسترسی داشته باشند. با این حال، ترفندهایی در برخی از برنامه‌ها و سرویس‌ها وجود دارد که می‌توانید این محدودیت را دور بزنید و نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) را با آن یاد بگیرید.

قابلیت بلندگو

استفاده از حالت اسپیکر یا بلندگو در هنگام تماس، برای هر تلفن و مکالمه زنده، می‌تواند در جهت ضبط گفتگوی شما با طرف مقابل کار کند. همانطور که می‌دانید، اسپیکر یکی از قابلیت‌هایی است که از طریق آن می‌توانید صدای مکالمه را از طریق قطعه‌ای به همین نام که درون گوشی شما قرار گرفته است، انتقال داده و آن را با صدای بلندتری بشنوید.

نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) در این روش به این گونه است که:

  • ابتدا بایستی تماس را با یک فرد دیگر برقرار کنید و یا اگر یک تماس ورودی دارید، آن را پاسخ دهید.
  • حال زمانی که دکمه پاسخ را زدید، بایستی بر روی علامت اسپیکر که به صورت یک بلندگو در حالت پخش صدای بلند است، کلیک کنید. این گزینه کاری می‌کند که صدا روی بلند‌گو منتقل شده و ولوم آن بیشتر شود.
  • حال بایستی در یک دستگاه دیگر مانند یک آیفون، iPad، لپ تاپ یا تلفن Android، یک برنامه ضبط صدا را باز کنید و در حین صحبت ضبط کنید. در iOS، نسخه داخلی برنامه برای ضبط صدا با عنوان Vos Memos نامیده می‌‌شود. Vos Memos برنامه‌ای در اپل استور است که iPhone, iPad, or Apple Watch شما را به یک دستگاه رکورد صدا قابل حمل تبدیل می‌کند. همچنین اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنید، باید بدانید که ویندوز 10 نیز دارای ضبط صدا داخلی است. همینطور گوشی‌های اندروید تعدادی برنامه‌های بسیاری دارد که از طریق آنها می‌توانید برای ضبط صدا اقدام کنید.

در گوشی‌های آیفون، شما می‌توانید این کار را با تعداد زیادی برنامه ضبط صدا شخص ثالث، مانند Rev Voice Recorder ،Otter و Alice، انجام دهید که برخی از نسخه‌ها را ارائه می‌دهند. البته توجه کنید که نقطه ضعف این روش این است که کیفیت صدای ضبط شده می‌تواند مشخص باشد، طوریکه مردم می‌توانند بفهمند که از روی بلندگو ضبط شده است. به علاوه‌، بسیاری از مردم از کسانی که مکالمه تلفن خود را با بلندگو گوش می‌کنند، ناراحت می‌شوند.

 

آیا می‌دانید گوشی آیفون X در جیب یکی از کاربران منفجر شد؟ جزئیات آن را در مقاله زیر بخوانید:

انفجار گوشی آیفون ایکس

راهکارهای و نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل)

در ادامه بررسی نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) راهکارها و اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که به ترتیب به بررسی آنها می‌پردازیم:

استفاده از Google Voice

اگر مدتی است که از حساب رایگان Google Voice استفاده نکرده‌اید، آن را بررسی کنید. Google Voice مانند یک نامه صوتی رایگان، یک شماره تلفن رایگان، سرویس تماس (امکان تماس با تلفن‌های IRL تا زمانی که شما پاسخ دهید) و نیز  ضبط مکالمه در تماس‌های دریافتی است که در گوشی‌های اندرویدی نیز از آن برای ضبط مکالمه استفاده می‌شود. با اینکه امکان برقراری تماس خروجی با استفاده از برنامه Google Voice در iPhone خود وجود دارد، نمی‌توانید آنها را با Google Voice ضبط کنید.

برای عملکرد ضبط، باید در قسمت تنظیمات، قابلیت ضبط تماس را فعال نمایید. در برنامه تلفن همراه یا از طریق اکانت خود در وب‌سایت این مجموعه یعنی آدرس: voice.google.com روی دسکتاپ، می‌توانید از مسیر تنظیمات> تماس ها> گزینه‌های تماس ورودی، نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) را فعال کرده و آن را روی تلفن همراه خود به کار ببرید.

شما در تنظیمات این گزینه را دارید که تماس‌ها یا از طریق خود برنامه (اپلیکشین را در خود دستگاه iOS بررسی کنید) یا با ارسال تماس به شماره تلفن همراه شما پاسخ داده شود. در هر صورت در مورد نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) بایستی به این نکته توجه کنید که شما از لحاظ فنی ضبط را بر روی iPhone خود انجام نمی‌دهید. همه اینها روی سرورهای Google انجام می‌شود، که اتصال Voice over IP (VoIP) را کنترل می‌کنند. همچنین به این نکته توجه کنید که این سرویس در برخی از کشورها کار نمی‌کند؛ زیرا قوانین حریم شخصی در آن کشورها، ضبط مکالمه را ممنوع کرده است.

بعد از نصب و اتصال اکانت به اپلکیشن، هنگامی که به تماس های خود با برنامه Google Voice پاسخ می‌دهید، روی صفحه شماره 4 را ضربه بزنید. این کار باعث می‌شود تا یک صدا تیک برای شروع ضبط تماس برای هردوطرف مکالمه پخش شده و ضبط مکالمه آغاز گردد. برای توقف ضبط، دوباره روی عدد 4 ضربه بزنید یا تلفن را قطع کنید. برای شروع و توقف ضبط می‌توانید هر چند وقت یکبار کلید 4 را بزنید. این ضبط فقط برای تماس‌های ورودی به تلفن شما است. ضبط تماس ها از طریق ایمیل به شما ارسال می‌شود و در لیست ضبط نامه‌های صوتی Google Voice ظاهر می‌شود.

برنامه 3-Way Call Merge

در Android، برنامه‌های مختلف می‌توانند مستقیماً تماس را ضبط کنند، مگر اینکه سازنده تلفن آن را مسدود کند. در iPhone، ضبط تماس‌های تلفنی مسدود است. برنامه‌هایی که برای ضبط تماس وجود دارد – توجه کنید که تعداد کمی از آنها وجود دارد – راه حلی را برای ضبط تماس برای شما ارائه می‌کنند که معمولا با یک هزینه همراه است.

برنامه های ضبط آیفون فقط به این دلیل کار می‌کنند که با کمک آن می‌توان تماس‌های کنفرانسی سه طرفه، چه ورودی و چه خروجی را ریکورد کرد. سومین طرف تماس گیرنده در مکالمه سه طرفه، یک خط ضبط است که توسط سرویس توسعه دهنده برنامه ارائه می‌شود. بدیهی است که تماس سه طرفه یکی از ویژگی‌های ضروری iPhone شما برای این کار است؛ بنابراین مطمئن شوید شرکت مخابراتی شما از آن پشتیبانی می‌کند.

نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل)

 

نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) در برنامه های مختلف iOS

Rev Call Recorder

یکی از راه‌هایی که می‌توان در قسمت نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) بیان کرد، استفاده از برنامه Rev Call Recorder است که می‌توان آن را تنها برنامه‌ای دانست که امکان آن را می‌دهد تا تماس‌ها را در سیستم عامل iOS ضبط کنید. این برنامه به صورت کاملا رایگان ارائه شده است و محدودیتی برروی تماس‌های ورودی و خروجی اعمال نمی‌کند. ضبط تماس از طریق این برنامه کاملا رایگان است. از جمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به موارد مختلفی اشاره نمود از جمله:

  • بدون تبلیغات
  • بدون اشتراک یا هزینه دقیقه
  • ضبط تماس نامحدود و رایگان
  • فقط برنامه بدون ادغام تماس های ناهنجار
  • هیچ محدودیتی برای مدت زمان ضبط تماس یا تعداد ضبطی که می توانید انجام دهید وجود ندارد
  • تماسهای ورودی و خروجی را ضبط کنید
  • ضبط و پخش با کیفیت بالا
  • ضبط های خود را بدون محدودیت (از طریق ایمیل ، Dropbox ، SMS و غیره) به اشتراک بگذارید و صادر کنید
  • بهترین برنامه ضبط تماس برای روزنامه نگاران ، نویسندگان ، پادکست ها و تولید کنندگان محتوا

نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) در این برنامه به سادگی امکان پذیر است. کافیست برای این کار، ابتدا برنامه را از اپل استور دانلود کرده، روی گوشی خود نصب کنید. حال بایستی برنامه را اجرا کرده و مجوزهای لازم را برای آنکه برنامه بتواند عملیات نصب و ضبط تماس در اپل را انجام دهد، تایید کنید. سپس بایستی از طریق این گوشی تماس خود را با دیگران برقرار کنید که در این صورت می‌توانید ضبط تماس را انجام دهید. جالب است بدانید که این برنامه، امکان رونویسی از روی مکالمات شما را نیز به ازای هر دقیقه، 1 دلار انجام می‌دهد. این بدان مفهوم است که مکالمات ضبط شده شما، توسط مترجمانی که انسان هستند و دانش لازم را در این زمینه دارند، در ازای پرداخت 1 دلار برای هر دقیقه، قابل انجام خواهد بود.

TapeACall Pro

مورد دیگری که می‌تواند برای نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) بیان کرد، برنامه TapeACall Pro است. اگر با پرداخت هزینه برای یک برنامه ضبط تماس تلفن مناسب مشکلی ندارید، TapeACall Pro را در نظر بگیرید. این برنامه در حدود 11 دلار قیمت دارد که می‌توانید آن را از اپل استور تهیه کنید. خوبی این برنامه آن است که بدون توجه به اینکه با چه کسی یا کجا تماس می‌گیرید‌، یک سال امکان ضبط نامحدود تماس‌های خود را دریافت می‌کنید‌، اما توجه داشته باشید که هزینه‌ها پس از آن به 20 دلار در سال می‌رسد. TapeACall یک تماس سه طرفه بین شما، تماس گیرنده‌ای که می‌خواهید مکالمه وی را در گوشی خود ضبط کنید و طرف سوم یعنی شرکتی که خدمات ضبط تماس را ارائه می‌کند، ایجاد خواهد کرد. در مورد نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) بایستی بدانید که هنگامی که در تماس هستید و می‌خواهید ضبط را شروع کنید، کافی است TapeACall را راه اندازی کرده و روی دکمه ضبط تماس ضربه بزنید. برنامه شماره مخاطب مورد نظر شما را در TapeACall شماره‌گیری کرده و ضبط را آغاز می‌کند. سپس، تماس‌ها را در یک تماس کنفرانسی سه طرفه ادغام کرده و مکالمه تلفنی ضبط می‌شود. به خاطر داشته باشید این برنامه فقط در صورتی کار می‌کند که شرکت مخابراتی شما از تماس‌های کنفرانسی سه طرفه پشتیبانی کند، بنابراین مطمئن شوید که شرکت مخابراتی شما از آن پشتیبانی می‌کند.

وقتی صحبت را تمام کردید ، ضبط‌ها در برنامه موجود است. سپس پیوندی برای دسترسی خصوصی به ضبط‌های خود در وب یا اشتراک گذاری از طریق ایمیل، متن یا رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید یا می‌توانید ضبط خود را به سادگی در رایانه خود بارگیری کنید یا آن را در Dropbox ،Google Drive یا سایر ابزارهای ذخیره سازی ابر بارگذاری کنید. شما می‌توانید به رونویسی تماس‌ها و جستجوی کلمه نیز دسترسی داشته باشید، اما علاوه بر هزینه اشتراک، هزینه‌ای اضافی برای شما در بر خواهد داشت که ممکن است برخی افراد کمی بیش از حد آن را پیدا کنند. با این وجود، حتی با وجود این هزینه‌های اضافی، این قطعاً بهترین برنامه ضبط تماس iPhone برای شما است.

نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) در برنامه های مختلف iOS

بهترین برنامه ها برای ضبط تماس در گوشی آیفون

Call Recorder Pro for iPhone

شما می توانید تماس‌های ورودی یا خروجی را با این برنامه ضبط کنید، اما ابتدا باید یک تماس سه طرفه را با به تعویق انداختن تماس خود، شماره گیری از طریق برنامه ضبط کننده و سپس ادغام تماس‌ها‌، تنظیم کنید. این بدان معناست که می‌توانید ضبط تماس‌هایی را که در حال انجام است شروع کنید، که می‌تواند یک مزیت واقعی باشد. Call Recorder Pro یک سرویس قابل اعتماد است که مدیریت ضبط‌های شما را ساده کرده و می‌توانید آنها را بارگیری کرده و از طریق پیامک، ایمیل‌، Dropbox و سایر برنامه‌ها به اشتراک بگذارید. این برنامه، هزینه 10 دلار به ازای 300 دقیقه برای شما ایجاد خواهد کرد. در عین حال شما می‌توانید از دیگر گزینه‌های اقتصادی این برنامه استفاده کنید که شامل 150 دقیقه را با 5 دلار یا 30 دقیقه با 1 دلار خریداری کنید. در حالی که هیچ گزینه نامحدودی برای بسته‌ها وجود ندارد، اما اگر نیازی به ضبط بسیاری از تماس ها ندارید ، این روش پرداخت به موقع عالی خواهد بود.

نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) در این برنامه بدین شرح است که:

  • این برنامه را برای ضبط تماس تلفن، باز کنید.
  • به صفحه Record بروید و روی دکمه Record ضربه بزنید.
  • تلفن شما شماره ضبط خط شرکت را شماره گیری می‌کند.
  • پس از اتصال به شماره ضبط ما، روی دکمه افزودن تماس روی صفحه ضربه بزنید تا با مخاطب مورد نظر خود تماس بگیرید.
  • روی دکمه ادغام ضربه بزنید تا یک تماس 3 طرفه بین تماس موجود و خط ضبط شرکت ایجاد شود.
  • حال ضبط تماس شروع شده و شما می‌توانید فایل آن را داشته باشید.

در استفاده از این برنام ضرروی است که متوجه باشید، تماس سه طرفه برای عملکرد صحیح دستگاه ضبط تماس ضروری است.

Phone Call Recorder – ACR

ACR Call Recorder یک برنامه ضبط مکالمات تلفنی خودکار برای iPhone است که به شما کمک می‌کند به راحتی تماس‌های خروجی و ورودی نامحدود را با کیفیت کامل ضبط واضح ضبط کنید.  شما می‌توانید اکنون این برنامه را بارگیری کنید و تماس‌های تلفنی را ضبط کرده و با استفاده از ضبط مکالمات تلفنی ACR آنها را به راحتی ذخیره کنید! همچنین، از فضای ذخیره نامحدود ضبط مکالمات همراه برنامه لذت ببرید. نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) با توجه به پنل کاربری آن بسیار ساده است.

پس از تکمیل نصب این برنامه، شما می‌توانید آن را برروی گوشی آیفون خود اجرا کنید و ضبط تماس شما بلافاصله در برگه ضبط‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. سپس از این طریق، می‌توانید وویس‌های ضبط شده را حذف کنید، در Dropbox ، iCloud و Google Drive به اشتراک بگذارید یا از طریق ایمیل، iMessage ، Facebook و Twitter آنها را به اشتراک بگذارید.

از جمله ویژگی های ضبط تماس ACR که می‌تواند در نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) بسیار کاربردی باشد، می‌توان گفت:

  • ضبط نامحدود تماس‌های ورودی
  • ضبط نامحدود تماس‌های خروجی
  • فضای ذخیره نامحدود ضبط مکالمات عکس
  • به محض پایان گفتگو به ضبط‌ها دسترسی پیدا کنید
  • ضبط‌های خود را از طریق ایمیل، iMessage ،Messenger ،Facebook ،Twitter و غیره به اشتراک بگذارید.
  • ضبط‌های خود را در Dropbox ،iCloud ،Google Drive و سایر موارد ذخیره کنید
  • ضبط‌ها را به برنامه‌های دیگر صادر کنید
  • تغییر نام ضبط برای شناسایی ACR
  • اگر دیگر نیازی به ضبط نیست، می‌توانید آن را حذف کنید
  • رابط کاربری بسیار شهودی و آسان
  • خدمات پشتیبانی برای کاربران به صورت کاملا عالی از طریق ایمیل

ACR Recorder Call از ویژگی تماس کنفرانسی شرکت مخابراتی شما برای ضبط مکالمات استفاده می‌کند. چگونگی و نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل)  در این برنامه به این صورت است که وقتی در حال تماس هستید و می‌خواهید آن را ضبط کنید، ACR Call Recorder را باز کرده و دکمه ضبط را فشار دهید. برنامه تماس شما را به حالت تعلیق در می‌آورد و خط ضبط خود را شماره گیری می‌کند. به محض پاسخ به خطر برنامه، روی دکمه ادغام روی صفحه ضربه بزنید تا یک تماس 3 طرفه بین تماس گیرنده دیگر شما و خط ضبط ما ایجاد شود.

همچنین باید گفت ACR Call Recorder اشتراک‌هایی را برای کاربران برتر ارائه می‌دهد. پس از تأیید خرید، پرداخت شما از حساب iTunes شما کسر می‌شود. هنگامی که اشتراک شما به طور خودکار در پایان دوره اشتراک فعلی شما تمدید شود، دوباره از حساب شما کسر می‌شود مگر اینکه تمدید خودکار حداقل 24 ساعت قبل از پایان دوره جاری خاموش شود.

بهترین برنامه ها برای ضبط تماس در گوشی آیفون

 

دیگر برنامه ها برای ضبط تماس در سیستم عامل IOS

همچنین از دیگر برنامه‌هایی که می‌توانید برای ضبط تماس تلفنی در سیستم عامل iOS استفاده کنید، می‌توان گفت:

Just Press Record

Just Press Record یکی از بهترین برنامه‌های ضبط تماس تلفنی برای دستگاه‌های iOS را می‌توان این برنامه معرفی کرد. این ابزار یک ضبط کننده تنها با یک ضربه بر روی آن است که می‌تواند امکان رونویسی و ویژگی همگام سازی iCloud را در یک برنامه به شما ارائه دهد. بهترین بخش در مورد این ابزار این است که چگونه به شما اجازه می‌دهد صدای ضبط شده خود را به متن تبدیل کنید، که می‌توانید از آن برای تغییر صدا در خود برنامه استفاده کنید.

ضبط به خودی خود کاملاً روان است، فقط دکمه ضبط قرمز را فشار دهید و زمان ضبط نامحدودی برای ضبط صدای خود خواهید داشت. کیفیت صدا نیز عالی است؛ زیرا با یک میکروفون خارجی تا 96 کیلوهرتز/24 بیت صدا را دریافت می‌کنید.

همچنین می‌توانید فایل‌های ضبط شده خود را بر اساس عنوان، تاریخ و زمان آنها به راحتی مرتب کنید. این ضبط‌ها را می‌توان از طریق ایمیل یا متن مستقیماً از برنامه به اشتراک گذاشت. در نهایت، شما همچنین می توانید طول موج صوتی صدای ضبط شده خود را مشاهده کرده و آن را ویرایش کنید تا قسمت‌هایی را که نمی‌خواهید را حذف نمایید. از جمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان گفت:

  • همگام سازی iCloud
  • سازماندهی و به اشتراک گذاری فایل‌ها
  • امکان ضبط با یک ضربه
  • ویرایش صدا
  • رونویسی

Call Recorder iCal‪l

Call Recorder iCall یکی از برنامه‌های ضبط تماس مورد علاقه برای iPhone است. نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل) در این برنامه بسیار ساده کار می‌کند. برای ضبط تماس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه ضبط در برنامه ضربه بزنید و سپس روی دکمه ادغام تماس کلیک کنید. توجه کنید که این برنامه از سیستم تماس سه طرفه برای ضبط تماس های شما استفاده می‌کند، اما روند کلی را ساده کرده است. این برنامه، هر دو طرف مکالمات را ضبط می‌کند و هیچ گونه تداخل صوتی را در آن ایجاد نمی‌کند.

نکته دیگری که می‌تواند در مورد ای برنامه بسیار کاربردی باشد، این است که مدت زمان ضبط شما را محدود نمی‌کند. پس از خرید اشتراک، می‌توانید تماس‌ها را تا زمانی که می‌خواهید ضبط کنید. می‌تواند تماس‌های ورودی و خروجی را ضبط کند، بنابراین مشکلی در آنجا وجود ندارد. این برنامه همچنین دارای یک دوره آزمایشی رایگان 3 روزه است؛ بنابراین می‌توانید قبل از تصمیم به خرید آن را اجرا کرده و نحوه عملکرد آن را ببینید.

ممکن است برای شما هم سوالات پیش آید که در ادامه به برخی از آنها در رابطه با نحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل)  می‌پردازیم:

  • آیا ضبط تماس رایگان برای iPhone وجود دارد؟

بله، برنامه‌های ضبط تماس رایگان برای iPhone وجود دارند. می‌توانید آنها را در این لیست پیدا کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که اکثر نسخه‌های رایگان دارای محدودیت هستند و اگر می‌خواهید ضبط نامحدود از تماس‌های خود داشته باشید، باید هزینه پرداخت کنید.

  • آیا می‌توانید یک تماس تلفنی را در iPhone ضبط کنید؟

شما نمی‌توانید بطور خودکار یک تماس تلفنی را در iPhone خود ضبط کنید. باید از برنامه‌های ضبط تماس شخص ثالث استفاده کنید. از لیست برنامه‌هایی که در این مقاله بیان کردیم، استفاده کنید.

  • چگونه می‌توانم یک تماس را بدون برنامه در iPhone ضبط کنم؟

بدون برنامه نمی‌توانید تماس را در iPhone خود ضبط کنید.

  • آیا iOS 15 ضبط تماس دارد؟

خیر ، iOS 15 دارای قابلیت ضبط تماس بومی نیست.

دیگر برنامه ها برای ضبط تماس در سیستم عامل iOSنحوه ضبط تماس با گوشی آیفون (اپل)

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا